Uściślając: witam z Gdańska. Forum znam od kilku lat z pozycji czytelnika i użytkownika O1 tour 1.9 TDI. Skoro jednak dorobiłam się własnej dwójki w skromnej wersji mint, to warto się w końcu zapisać i przedstawić
[O3] CJSA 1.8 manual - "wypadanie zapłonu"
Zwiń
X
-
[O3] CJSA 1.8 manual - "wypadanie zapłonu"
Witam załogo
Wcześniej byłem pewien, że wydawało mi się, ale po weekendowym przelocie po "niemieckiej autostradzie" na tempomacie 160, jestem pewien.
Na zimnym silniku jestem wstanie zrozumieć, że coś tam przymuli, delikatnie szarpnie - choć jest to na mocne przymrużenie oka. Jakoś w innych, czasem mocno używanych autach, nie miałem czegoś takiego.
Przyspieszanie i czuję jakby auto jechało falami. Idzie idzie i na urywek sekundy zawahanie. Jakby zapłon wypadł. NIe jest to mocne, ale odczuwalne.
W weekend, tempomat 160 i momentami było czuć wręcz szarpnięcie. Jedziesz jedziesz, szarpnięcie i auto jedzie dalej. Auto ma całe 3000 km przebiegu. Ostatnio było w ASO na sprawdzeniu wrzucania wstecznego. Nie wywaliło żadnych błędów pod kompem.
Co najśmieszniejsze w druga stronę nie czułem tego a też był tempomat 150-160.
Ktoś coś podobnego odczuwa?Biały działkowóz
-
-
Kapitan Snuja, cewki, świece, szczelność dolotu :?:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sand-manJa czasami też mam takie wrażenie, ale wydaje mi się, że to jest w bardzo wietrzne dni i przy nachyleniu drogi - jakby tempomat nie mógł się zdecydować, czy jeszcze przyspieszyć czy już odpuścić - przy zadanej prędkości.
przy jeździe z lekkiej nawet górki na tempomacie ,komputer próbuje za wszelką cenę utrzymać prędkość i ujmuje gaz , są wtedy minimalne szarpnięcia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukiiZamieszczone przez mati25Mam tak samo 1.8 tsi cjsa. Szarpie podczas przyspieszania, dzieje się to tylko raz takie sekundowe przerywanie.
Komentarz
-
-
Moim zadaniem -
- szarpanie przy zmianie biegów
- przerywanie podczas przyspieszania
- drgania karoserii na biegu jałowym
To efekt wad technicznych sprzęgła, koła dwumasowego, skrzyni manual. Vag nic nie wywala, żadnych błędów nawet w czasie szarpnięcia. Wiec kłopot jest po stronie mechanicznej.mati
Komentarz
-
-
Re: [O3] CJSA 1.8 manual - "wypadanie zapłonu"
Zamieszczone przez Kapitan SnujaWitam załogo
Wcześniej byłem pewien, że wydawało mi się, ale po weekendowym przelocie po "niemieckiej autostradzie" na tempomacie 160, jestem pewien.
Na zimnym silniku jestem wstanie zrozumieć, że coś tam przymuli, delikatnie szarpnie - choć jest to na mocne przymrużenie oka. Jakoś w innych, czasem mocno używanych autach, nie miałem czegoś takiego.
Przyspieszanie i czuję jakby auto jechało falami. Idzie idzie i na urywek sekundy zawahanie. Jakby zapłon wypadł. NIe jest to mocne, ale odczuwalne.
W weekend, tempomat 160 i momentami było czuć wręcz szarpnięcie. Jedziesz jedziesz, szarpnięcie i auto jedzie dalej. Auto ma całe 3000 km przebiegu. Ostatnio było w ASO na sprawdzeniu wrzucania wstecznego. Nie wywaliło żadnych błędów pod kompem.
Co najśmieszniejsze w druga stronę nie czułem tego a też był tempomat 150-160.
Ktoś coś podobnego odczuwa?
Komentarz
-
-
Re: [O3] CJSA 1.8 manual - "wypadanie zapłonu"
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez Kapitan SnujaWitam załogo
Wcześniej byłem pewien, że wydawało mi się, ale po weekendowym przelocie po "niemieckiej autostradzie" na tempomacie 160, jestem pewien.
Na zimnym silniku jestem wstanie zrozumieć, że coś tam przymuli, delikatnie szarpnie - choć jest to na mocne przymrużenie oka. Jakoś w innych, czasem mocno używanych autach, nie miałem czegoś takiego.
Przyspieszanie i czuję jakby auto jechało falami. Idzie idzie i na urywek sekundy zawahanie. Jakby zapłon wypadł. NIe jest to mocne, ale odczuwalne.
W weekend, tempomat 160 i momentami było czuć wręcz szarpnięcie. Jedziesz jedziesz, szarpnięcie i auto jedzie dalej. Auto ma całe 3000 km przebiegu. Ostatnio było w ASO na sprawdzeniu wrzucania wstecznego. Nie wywaliło żadnych błędów pod kompem.
Co najśmieszniejsze w druga stronę nie czułem tego a też był tempomat 150-160.
Ktoś coś podobnego odczuwa?
Komentarz
-
-
Może i coś w napędzie jest tylko nie bardzo widzę jak by to można diagnozować.
O ile cewkę wtryskiwacz czy przepustnice można szybko wymienić i patrzeć czy coś sie poprawiło o tyle ze zrzuceniem skrzyni i wymiana sprzęgła czy koła zamachowego jest już sporo zabawy i koszty pójdą w tysiące. Nie sadze żeby ASO sie chciało w to bawić i żeby skoda ta robotę refundowala w ramach gwarancji.
Nie dali sie z poprzednimi 1.8 chlejacymi olej litrami co było mega fuckupem wiec nie sadze żeby sie ugięli przed delikatnie bądź co bądź szarpiacymi silnikami.Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
Może to być jeszcze kwestia jakiegoś wariującego czujnika z układu turbo, np. G31 lub jakiegoś zaworu N249 albo regulatora ciśnienia doładowania V465. Ja ogólnie obstawiam coś z turbo choć te cewki też są podejrzane.
Tylko uszkodzone czujniki i cewki najczęściej wyskoczą w logach po podpięciu kompa...Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
-
Odkopie.
Czy problem został naprawiony?
Mam ten silnik w passacie B8.
U mnie orzy odpalaniu zimnego silnika przez ok 30s faluja obroty +-300rpm.
Szarpniecie czuje tez na 2gim biegu i czasem przy mocniejszym depnieciu na wyzszych biegach.
Błedów brak.Byla Vectra B Caravan DTH 97, miałabyć O I '02 TDi 110PS, był Passek Kombi 03 TDi 101 PS, jest Passat Kombi 04 1.8T Tiptronic + LPG
Komentarz
-
Komentarz