Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

felgi stalowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Panowie czy stalówki 15' z ET47 będą pasowały do O3 1.2 (róznież otwór centrujący jest nieco większy) ? Fabrycznie mają być z ET43 i nie wiem jaka to różnica (w cenie dość spora, załączyem 2 aukcje poniżej).

    ROZMIAR 6J x 15"
    OSADZENIE ET47
    ROZSTAW SRUB 5 x 112
    OTWOR CENTRUJACY 57,1 mm
    SZEROKOSC OPONY 175/185/195/205
    >>> Cena 470 PLN <<<

    ROZMIAR 6J x 15"
    OSADZENIE ET43
    ROZSTAW SRUB 5 x 112
    OTWOR CENTRUJACY 57mm
    SZEROKOSC OPONY 195/205
    >>> Cena 710 PLN <<<
    JEST >>> O2FL by Lockin

    BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
    BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
    BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
    BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

    Komentarz


    • Lockin.
      Ta róznica w cenie to raczej nie wynika z tak drobnej róznicy ET. Czytałeś uważnie ogłoszenie? W obu ogłoszeniach nie ma mowy o nazwie producenta tych felg. Jedynie w tym drugim ogłoszeniu na fotce jest wybite logo vw co by mogło świadczyc o oryginalności. Te pierwsze do na 100% chińskie felgii.
      Bierz et42 jest wiecej ofert i koło bedzie wystawać zgodnie z homologacją. Wyższe et to felga bardziej schowana, w przypadku O3 zrobi się taczka.
      Już odebrane A3 TFSI limuzyna

      Komentarz


      • Na ET 43 już jest taczka, a co dopiero na 47....
        ....:::: Paweł ::::....
        Touran 2.0 TDI & Octavia 1.6 TDI

        Komentarz


        • Mam pytanko czy :

          Link

          ROZMIAR - 17'x7,5'
          ROZSTAW - 5x112
          ET - 43

          Czy może lepsze będą 18 ?

          Będą wporządku do O3, Liftback ?
          Oraz jakie opony letnie polecacie aby założyć ?

          Komentarz


          • Zamieszczone przez iskierek
            Mam pytanko czy :

            Link
            przecież to jest gówno jakieś...
            obok oryginału to nawet na półce nie leżało...

            Zamieszczone przez iskierek
            ROZMIAR - 17'x7,5'
            ROZSTAW - 5x112
            ET - 43
            dobre parametry

            btw
            oem parametry

            17x7 ET49 225/45/17




            Zamieszczone przez iskierek
            Czy może lepsze będą 18 ?
            lux, ale pamiętaj, że przy 18' obowiązkowo wymiana sprężyn -30 bo będzie tragedia
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz


            • No to jestem zielony w temacie Felg. Macie może jakieś strony z dobrymi felgami ? Na Allegro jest ich multum, a ciężko mi odróżnić oryginały od podrób.

              Te które podałem wizualnie bardzo mi się podobają, nie widzę dużo podobnych do tych.

              znalazłem jeszcze coś takiego :

              Felgi aluminiowe ● Alufelgi ● Sklep i Przymierzalnia ● Felgi.pl

              oraz

              Felgi aluminiowe ● Alufelgi ● Sklep i Przymierzalnia ● Felgi.pl

              Komentarz


              • iskierek wybrałeś wypasione felgi..

                Jak chcesz dzwonić do nich to gadaj z Artur Pick z felgi.pl - 52-341-88-79 bardzo dobrze ogarnia tematy związane z felgami.

                Komentarz


                • Szukam na zimę felg stalowych do 1.4 TSI 103 kW (140 KM).
                  Czy te poniżej to dobry wybór ?

                  Magnetto Wheels MW R1-1852
                  rozmiar: 6,50Jx16 Rozstaw: 5x112 Otwór centr.: 57,1 ET: 46,00 Kolor: czarny
                  koszt kpl. 820 zł

                  Komentarz


                  • Dobry wybór jeśli chodzi o cenę zapytaj kolege z forum Gracz. Daje dobre rabaty na felgi i opony dla OCP.
                    Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
                    http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA

                    Komentarz


                    • ...ze chinskie=zle OK - ale co mozna zepsuc w feldze stalowej?

                      Komentarz


                      • Kiedys czytałem piekny watek o tym, na szybko wykopałem 3:
                        Link
                        Podróbki felg aluminiowych - dlaczego są gorsze?
                        Co warto wiedzieć o naprawianiu felg - poradnik

                        Generalnie - spora czesc z tych tanich chinczykow nie ma badan dopuszczajacych do ruchu w UE.. Albo nie wystepowali by obnizyc koszt albo po prostu ich nie przeszli.. A co to oznacza? Ze po prostu felga moze po pewnym czasie, ni z tego ni z owego peknac.. Pol biedy jak w miescie przy 50-60km/h nagle pojdzie felga, choc pewnie i tak obijemy auto.. Gorzej jak wyjedziesz w trase i przy 90-140 strzeli felga - wtedy robi sie juz bardzo niewesoło..

                        Moja O3 RS

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez ukuk
                          ...ze chinskie=zle OK - ale co mozna zepsuc w feldze stalowej?
                          ukuk niestety różnica pomiędzy markową a chińską felgą stalową jest znacząca. Cztery lata temu kupiłem nowego Forda i w prezencie otrzymałem felgi salowe z oponami zimowymi, wszystko wyglądało super przez pierwsze dwa zimowe miesiące. Pomijając fakt że dostałem trzyletnie zimówki po zdjęciu opony okazało się że felgi to wyrób ChRL (naklejka wewnątrz felgi). Po jednej zimie zaczęły wychodzić pierwsze ogniska korozji, a po dwóch sezonach całe felgi były brązowe bo były pomalowane bez żadnego podkładu. Co prawda felgi się nie pogięły bo miałem wysoki profil opony ale blacha z której były wykonane była dużo cieńsza niż blacha felg KFZ na które je wymieniłem (podczas wyważania kół trzeba było sklepać uchwyt ciężarka żeby się trzymał felgi), podobnie wygląda sprawa wykonania felg czyli np. nierówne spawy. Osobiście nie polecam chińskich stalówek.

                          Komentarz


                          • ...aha... czyli nawet to ich przerasta

                            Komentarz


                            • Warto brać te felgi ? Czy to są Chińskie felgi ?
                              Link

                              ZNalazłem jeszcze takie,
                              Link

                              i zastanawiam się także nad Magnetto Wheels MW R1-1852- kpl. 800 zł

                              Doradźcie które wybrać?

                              Komentarz


                              • Jaka wypatrzyliscie najlepsza cene za 15-ki stalowe - nie chinczyki do O3? W salonie VW chca... 290, a u Skody chca 190 zl... da sie taniej?

                                Komentarz


                                • seven, felgi z pierwszego linku to raczej chińczyki bo za taką kasę nie kupisz firmowych felg, felgi z drugiego linku (o ile są to na pewno OEM ?) i Magnetto Wheels MW R1-1852 to zdecydowanie lepszy wybór.

                                  ukuk, tu masz taniej, też firmowe i z pewnego źródła:

                                  Felgi stalowe Alcar KFZ 7755 » Oponeo

                                  jeżeli nie zależy Ci na zalecanym ET można jeszcze taniej (też będą dobre),

                                  Felgi stalowe Alcar KFZ 9165 » Oponeo

                                  Komentarz


                                  • Zapytaj też kolegę z forum Gracz on też proponuje konkurencyjne ceny dla OCP.
                                    Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
                                    http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA

                                    Komentarz


                                    • Dzieki obu kolegom.

                                      A o co chodzi z tym ET? To cos zwiazanego z homologacja? o co moga sie doczepic w ASO np. podczas przegladu? Bo mi osobiscie, nie przeszkadza gdyby kolo bylo bardziej zaglebione w blotniku(byle nie tarlo).

                                      Nawet lepiej bo widze, ze ogolnie w VAG-ach - kola sa strasznie szeroko w stosunku do obrysu karoserii. Wyglada to ladnie, ale jest IMO malo praktyczne bo kola bombarduja drzwi/blotniki tym co jest wyrzucane spod opon.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez ukuk
                                        A o co chodzi z tym ET?
                                        są państwa w unii,gdzie po wypadku, auto skanowanie jest od podstaw. jeśli "wykryją'', że jakiś element samochodu nie będzie pasował do norm wpisanych w książkach, nie wypłacą ani grosza z tytułu odszkodowania. to tak na marginesie...a co do ET, też miałem dylemat. z O2 "nie pasują" do O3 i musiałem zakupić nowe stalówki.
                                        a tu trochę na temat ET:
                                        Szerokość felgi i odsadzenie ET (offset)

                                        Komentarz


                                        • Dzieki, zakupilem w koncu w lokalnym serwisie oponiarskim 15-ki stalowe (niby nie chinczyk, a jakies niemieckie) za 172 zl i 50% rabatu na montaz - ET takie jak ma byc bo dobierane byly pod moj samochod.

                                          Odnosnie wrazen - zalozylem roczne opony (GY ultragrip 7+) z poprzedniego auta - naocznie w bardzo dobrym stanie, choc ta para ktora byla wczesniej na przodzie leciutko wyzabkowana wedlug oponiarza. Teraz zamienilem opony i to co poszlo na przod do Golfa jest w 100% OK - niewyzabkowane. No i tak:

                                          - Golf jest jakby wyraznie cichszy (przy predkosciach do max 90 km/h). Zniknelo takie irytujace szumienie na bardziej chropowatych nawierzchniach. Z tym, ze tak... przod jest cichszy, a z tylu jednak dociera jakby wyrazniejszy odglos (wyzabkowanie?)... choc i tak o mniej irytujacej czestotliwosci niz w przypadku letnich (Dunlop Sport BluResponse 205/55 r16 - ktore to podobno sa super ciche)

                                          - Komfort - jakiejs rzucajacej sie "w oczy" roznicy nie widze, to samo z odglosami pracy zawieszenia - ale za malo na nich pojezdzilem jeszcze, zeby o tym orzec.

                                          - Przyczepnosc... tu jest jakby dosyc wyrazna roznica na minus (o dziwo, bo juz zimno) - o ile Dunlopy jezdzily jak przyklejone... tak na tych swiezo zalozonych raz pojeeeeechalem jak depnalem na hamulec, rowniez przy starcie ESP pomigalo kilka razy. No zobaczymy, moze zbieg okolicznosci (droga mokra i 3 stopnie) albo moze na naklejkach pojechalem...

                                          To tak na goraco, moze komu sie przyda. Jutro troche pojezdze, jak bede mial nowe wnioski to dopisze.

                                          [ Dodano: Pią 24 Paź, 14 19:07 ]


                                          :idea: UPDATE, i przestroga :idea: - SPRAWDZAJCIE CISNIENIE W OPONACH PO WYJEZDZIE OD OPONIARZA!!!

                                          - wyjasnila sie sprawa wczorajszego dziwnego poslizgu... Po dluzszej jezdzie - po jakis 120 km (dlaczego tak pozno?) samochod wyswietlil info... ze jest problem z cisnieniem w oponach... No ok. Zatrzymalem sie wyjmuje pompke podlaczam do kazdego kola kolejno - i oczom nie wierze.

                                          PP - 3
                                          LP - 2,2
                                          PT - 2,6
                                          LT - 2,4

                                          Masakra jakas... Wyrownalem cisnienie do poziomu 2,4.

                                          I tak, samochod:

                                          - jest duzo cichszy jezeli chodzi o szumy z kol. Naprawde wyrazna roznica na chropowatych nawierzchniach.
                                          - utracil nieco, ale tylko nieco stabilnosci przy wiekszych predkosciach (przy nierownym cisnieniu bardzo mocno wozilo auto jakby sie od kolein odbijalo, a kolein nie bylo)
                                          - golf jednak stal sie miekkszy i przyjemniejszy - zawieszenie pracuje troche ciszej.


                                          Wniosek... najchetniej to i latem bym jezdzil na 15-kach.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez ukuk
                                            Zatrzymalem sie wyjmuje pompke podlaczam do kazdego kola kolejno - i oczom nie wierze.
                                            no super na rozgrzanych felgach/oponach

                                            btw

                                            sprawdź jeszcze rano przed jeżdżeniem i znów napiszesz kolejny bardzo ważny post...


                                            Zamieszczone przez ukuk
                                            - jest duzo cichszy jezeli chodzi o szumy z kol. Naprawde wyrazna roznica na chropowatych nawierzchniach.
                                            - utracil nieco, ale tylko nieco stabilnosci przy wiekszych predkosciach (przy nierownym cisnieniu bardzo mocno wozilo auto jakby sie od kolein odbijalo, a kolein nie bylo)
                                            - golf jednak stal sie miekkszy i przyjemniejszy - zawieszenie pracuje troche ciszej.
                                            kartofle w piętnastu calach, nic innego
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz


                                            • Felgi nie byly nagrzane - To nie byla ciagla trasa - gdzies 5 km od ruszenia wyskoczyl komunikat. Poza tym co ma nagrzanie do az takiej roznicy cisnien w kolach na jednej i tej samej osi?

                                              BTW. Odnosnie kartofli... Mozesz jakos pelnym zdaniem i mniej enigmatycznie - bo na prawde ciezko wywnioskowac co autor mial na mysli.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez ukuk
                                                SPRAWDZAJCIE CISNIENIE W OPONACH PO WYJEZDZIE OD OPONIARZA!!!
                                                albo jeździć do takich co odrazu po wyjściu z samochodu pytają: "to na ile pompujemy"? :lol:
                                                a swoja droga, to dobra przestroga, łapciuchów nam nie brakuje :wink:

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez ufo
                                                  albo jeździć do takich co odrazu po wyjściu z samochodu pytają: "to na ile pompujemy"?
                                                  jeszcze lepiej jeździć do takich co otwierają klapkę wlewu i pompują wg fabryki

                                                  Komentarz


                                                  • Może ktoś mi rozszyfrować, co to za felga stalowa. Napisy które udało mi się rozczytać to:

                                                    kba 43930 1653 30/13 C
                                                    SRD

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X