felgi stalowe
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez algi Zobacz wpisWbrew pozorom alusy są cięższe niż stalówki.
17 calowe koła ktore mam (oryginalne Skody) waza chyba kazde z pol tony...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Łabik Zobacz wpisKilka fotek stal + kołpak
Już zapytałem w innym wątku ale widzę, ze masz tu kołpaki Tekton. Jakie masz felgi stalowe 6,0J czy 6,5J? Tekton dedykowane do 6,5J a ja mam 6,0J i zastanawiam się czy nie będzie problemu (czy nie będą spadać).
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez nameon Zobacz wpisA takie felgi stalowe są bardziej wytrzymałe od aluminiowych? Z jakiego rodzaju stali są zrobione z jakieś nierdzewki ? Jak jest z ich trwałością. Ja zawsze miałem felgi aluminiowe z xfelgi.pl i nigdy na nie nie narzekałem. Dlatego zastanawiam się z jakiego rodzaju stali są takie felgi i czy warto w nie inwestować.
Zostaw komentarz:
-
-
Sprawdziłem w ASO, że wg homologacji powinna być felga 6,5x16 ET46 albo felga 6X16 ET48. Jak się ma to do tego co napisałem wcześniej. Można bezpiecznie założyć felgę z ET42 czy też nie?
Pozdr.
Zostaw komentarz:
-
-
Maicroft pisze
Kwestia co jest w homologacji O3. 91 czy 94 - w sumie dosc istotne jak ktos ma ACufo pisze
są państwa w unii,gdzie po wypadku, auto skanowanie jest od podstaw. jeśli "wykryją'', że jakiś element samochodu nie będzie pasował do norm wpisanych w książkach, nie wypłacą ani grosza z tytułu odszkodowania.
Auto mam w leasingu i wolę się upewnić.
Pozdr.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez nameon Zobacz wpisA takie felgi stalowe są bardziej wytrzymałe od aluminiowych? Z jakiego rodzaju stali są zrobione z jakieś nierdzewki ? Jak jest z ich trwałością. Ja zawsze miałem felgi aluminiowe z xfelgi.pl i nigdy na nie nie narzekałem. Dlatego zastanawiam się z jakiego rodzaju stali są takie felgi i czy warto w nie inwestować.Co do materiału, z jakiego są zrobione, to według mnie jest jakiś tzw. stop lekki, ale dokładniej nie potrafię określić jego składu.
Zostaw komentarz:
-
-
A takie felgi stalowe są bardziej wytrzymałe od aluminiowych? Z jakiego rodzaju stali są zrobione z jakieś nierdzewki ? Jak jest z ich trwałością. Ja zawsze miałem felgi aluminiowe z xfelgi.pl i nigdy na nie nie narzekałem. Dlatego zastanawiam się z jakiego rodzaju stali są takie felgi i czy warto w nie inwestować.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marmal321 Zobacz wpiskorzystając z kołpaków proces destrukcji felg zimą przebiega ponoć jeszcze bardziej intensywnie,
chociaż nie jestem fanem kołpaków ostatecznie rozważam takie rozwiązanie - aczkolwiek kwotę powyżej 300zł w Skodzie za oryginały (Nordic) uważam za przegięcie...
póki co chciałbym ustalić czy po 2-3 sezonach ze stosunkowo słabo soloną zimą felgi tak mają i każdemu zaczynają korodować czy tylko ja miałem takie szczęście?
nie wiem czy jest sens bawić się co roku w takie podmalowywanie? pomijając poświećony czas nie wiadomo kiedy 100zł pęknie na materiały a efekt raczej krótkotrwały. moim zdaniem lepiej zrobić to raz a dobrze
jeżeli nic doraźnego nie wymyślę za jakiś czas zrzucę opony i oddam do piaskowania i malowania proszkowego - pytanie tylko czy to się opłaca i nie taniej będzie sprzedać aktualne i kupić nowy zestaw?
Jedyna uwaga, że ojciec klepie niecałe 15k rocznie i nie jest narciarzem więc jeśli trasy robi to w lecie i to też pewnie robi różnicę. W każdym razie, w tym tempie stalówki przejadą pewnie kolejne 6 lat spokojnie i jak dobrze pójdzie będą sprzedane z samochodem dalej.
Zostaw komentarz:
-
-
Witam p\Panowie i Panie.
Czy pasować będą 7j16h2 et46 205/55R16 do OII FL
Zostaw komentarz:
-
-
korzystając z kołpaków proces destrukcji felg zimą przebiega ponoć jeszcze bardziej intensywnie,
chociaż nie jestem fanem kołpaków ostatecznie rozważam takie rozwiązanie - aczkolwiek kwotę powyżej 300zł w Skodzie za oryginały (Nordic) uważam za przegięcie...
póki co chciałbym ustalić czy po 2-3 sezonach ze stosunkowo słabo soloną zimą felgi tak mają i każdemu zaczynają korodować czy tylko ja miałem takie szczęście?
nie wiem czy jest sens bawić się co roku w takie podmalowywanie? pomijając poświećony czas nie wiadomo kiedy 100zł pęknie na materiały a efekt raczej krótkotrwały. moim zdaniem lepiej zrobić to raz a dobrze
jeżeli nic doraźnego nie wymyślę za jakiś czas zrzucę opony i oddam do piaskowania i malowania proszkowego - pytanie tylko czy to się opłaca i nie taniej będzie sprzedać aktualne i kupić nowy zestaw?Ostatnio edytowany przez marmal321; 40303.
Zostaw komentarz:
-
-
Znajomy co roku czyści szczotka druciana i spreyem jedzie na czarno ale nie wiem czy takie rozwiązanie ciebie zadowala.
Ja po prostu założyłem ori kołpaki.
Zostaw komentarz:
-
-
Zostaw komentarz:
-
-
Powracając do tematu korodowania felg stalowych. Dokonałem ostatnio oględzin po kolejnym sezonie zimowym i niepokoi mnie trochę ich stan.
Czy felgi po trzech sezonach zimowych mają prawo wyglądać jak na zał. foto?
Praktycznie wszystkie noszą ślady punktowych ognisk, powierzchniowej korozji
Jak to wygląda u Was?
Felgi zakupiłem jako używane - po jednym sezonie, miały być i wyglądają na oryginalne. (nie korzystam z kołpaków)
Czy da się doraźnie powstrzymać proces korodowania, jakoś je zabezpieczyć i utrzymać dłużej względną estetykę?
20170318_105741[1].jpg
20170318_105732[1].jpg
20170318_105646[1].jpg
20170318_105630[1].jpg
20170318_105618[1].jpg
Zostaw komentarz:
-
-
balard12, koło z ET42 będzie wysunięte o 4 mm na zewnątrz względem koła z ET46, czyli tak jakbyś dołożył 4 mm dystans między piastę a felgę ET46. Będzie OK.
Zostaw komentarz:
-
-
Mam pytanie o felgi stalowe do O3 16", rozmiar według instrukcji - 6.5 x 16 , 5x112, ET46
Czy będą pasowały także - 6.5 x 16, 5x112, ET 42? - jest większy wybór
Zostaw komentarz:
-
-
marmal321, doraźnie na sezon/dwa można w garażu swoim tak zrobić:
1. zdrapać szkotką/szlifierką tą rdze powierzchowną
2. walnąć takie coś:
3. sprayem czarnym machnąć i na to najlepiej jeszcze bezbarwnym
powinno trochę wytrzymać
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marmal321Witajcie,
Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.
Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
Pytanie co można zrobić z tym teraz?
z góry dziękuję,
pozdr
Generalnie, felgi mają chyba 3 lata gwarancji, ale nie masz pewnie dowodu ich zakupu... Najwyżej sobie pomalujesz przed sezonem...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marmal321poprawić estetykę itp.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marmal321Witajcie,
Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.
Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
Pytanie co można zrobić z tym teraz?
z góry dziękuję,
pozdr
Zostaw komentarz:
-
-
Witajcie,
Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.
Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
Pytanie co można zrobić z tym teraz?
z góry dziękuję,
pozdr
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: