seven, rozstaw 5x112 otwór 57.1
a producent to SÜDRAD GmbH Radtechnik
felgi stalowe
Zwiń
X
-
W przyszłym tygodniu instaluję felgę stalową Alcar "hybrydową" 6,5x16 ET 46 na oponach Winterhawk 3 - 205/55 R16 - cyknę zdjęcia po instalacji, sam nie wiem jak auto będzie wyglądać z tymi oponami :-D
Letnie są alu 17''.
Zostaw komentarz:
-
-
seven, czyli masz model pod VW
więc spokojnie 16x6.5 ET46 wrzucisz w swoją o3
Zostaw komentarz:
-
-
to na pewno nie oryginał
a to co podałeś to po prostu oznaczenie modelu
6 1/2 Jx16 H2, Et-46, SRD DE 165305, 500601, 027AK/Al, VW AG
Zostaw komentarz:
-
-
maxisT, będa ok.
Zamieszczone przez rezonufo napisał/a:
albo jeździć do takich co odrazu po wyjściu z samochodu pytają: "to na ile pompujemy"?
jeszcze lepiej jeździć do takich co otwierają klapkę wlewu i pompują wg fabryki
Zostaw komentarz:
-
-
Witam.
Jestem właśnie przed zakupem felg stalowych do O3. Przeczytawszy cały wątek chyba dobrze zrozumiałem. Felgi stalowe od Passata powinny raczej pasować do O3. Ich rozmiar to 6,5Jx16 ET42 57,1 5x112. Przy tym ET nie powinno być problemów z łańcuchami bo koło będzie dalej odsunięte od amortyzatora. Jeśli się mylę to proszę o weryfikację bo nie chcę strzelić jakiegoś babola.
Pozdr.
Zostaw komentarz:
-
-
to na pewno nie oryginał
a to co podałeś to po prostu oznaczenie modelu
Zostaw komentarz:
-
-
Może ktoś mi rozszyfrować, co to za felga stalowa. Napisy które udało mi się rozczytać to:
kba 43930 1653 30/13 C
SRD
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ufoalbo jeździć do takich co odrazu po wyjściu z samochodu pytają: "to na ile pompujemy"?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ukukSPRAWDZAJCIE CISNIENIE W OPONACH PO WYJEZDZIE OD OPONIARZA!!!
a swoja droga, to dobra przestroga, łapciuchów nam nie brakuje :wink:
Zostaw komentarz:
-
-
Felgi nie byly nagrzane - To nie byla ciagla trasa - gdzies 5 km od ruszenia wyskoczyl komunikat. Poza tym co ma nagrzanie do az takiej roznicy cisnien w kolach na jednej i tej samej osi?
BTW. Odnosnie kartofli... Mozesz jakos pelnym zdaniem i mniej enigmatycznie - bo na prawde ciezko wywnioskowac co autor mial na mysli.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ukukZatrzymalem sie wyjmuje pompke podlaczam do kazdego kola kolejno - i oczom nie wierze.
btw
sprawdź jeszcze rano przed jeżdżeniem i znów napiszesz kolejny bardzo ważny post...
Zamieszczone przez ukuk- jest duzo cichszy jezeli chodzi o szumy z kol. Naprawde wyrazna roznica na chropowatych nawierzchniach.
- utracil nieco, ale tylko nieco stabilnosci przy wiekszych predkosciach (przy nierownym cisnieniu bardzo mocno wozilo auto jakby sie od kolein odbijalo, a kolein nie bylo)
- golf jednak stal sie miekkszy i przyjemniejszy - zawieszenie pracuje troche ciszej.
Zostaw komentarz:
-
-
Dzieki, zakupilem w koncu w lokalnym serwisie oponiarskim 15-ki stalowe (niby nie chinczyk, a jakies niemieckie) za 172 zl i 50% rabatu na montaz - ET takie jak ma byc bo dobierane byly pod moj samochod.
Odnosnie wrazen - zalozylem roczne opony (GY ultragrip 7+) z poprzedniego auta - naocznie w bardzo dobrym stanie, choc ta para ktora byla wczesniej na przodzie leciutko wyzabkowana wedlug oponiarza. Teraz zamienilem opony i to co poszlo na przod do Golfa jest w 100% OK - niewyzabkowane. No i tak:
- Golf jest jakby wyraznie cichszy (przy predkosciach do max 90 km/h). Zniknelo takie irytujace szumienie na bardziej chropowatych nawierzchniach. Z tym, ze tak... przod jest cichszy, a z tylu jednak dociera jakby wyrazniejszy odglos (wyzabkowanie?)... choc i tak o mniej irytujacej czestotliwosci niz w przypadku letnich (Dunlop Sport BluResponse 205/55 r16 - ktore to podobno sa super ciche)
- Komfort - jakiejs rzucajacej sie "w oczy" roznicy nie widze, to samo z odglosami pracy zawieszenia - ale za malo na nich pojezdzilem jeszcze, zeby o tym orzec.
- Przyczepnosc... tu jest jakby dosyc wyrazna roznica na minus (o dziwo, bo juz zimno) - o ile Dunlopy jezdzily jak przyklejone... tak na tych swiezo zalozonych raz pojeeeeechalem jak depnalem na hamulec, rowniez przy starcie ESP pomigalo kilka razy. No zobaczymy, moze zbieg okolicznosci (droga mokra i 3 stopnie) albo moze na naklejkach pojechalem...
To tak na goraco, moze komu sie przyda. Jutro troche pojezdze, jak bede mial nowe wnioski to dopisze.
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 19:07 ]
:idea: UPDATE, i przestroga :idea: - SPRAWDZAJCIE CISNIENIE W OPONACH PO WYJEZDZIE OD OPONIARZA!!!
- wyjasnila sie sprawa wczorajszego dziwnego poslizgu... Po dluzszej jezdzie - po jakis 120 km (dlaczego tak pozno?) samochod wyswietlil info... ze jest problem z cisnieniem w oponach... No ok. Zatrzymalem sie wyjmuje pompke podlaczam do kazdego kola kolejno - i oczom nie wierze.
PP - 3
LP - 2,2
PT - 2,6
LT - 2,4
Masakra jakas... Wyrownalem cisnienie do poziomu 2,4.
I tak, samochod:
- jest duzo cichszy jezeli chodzi o szumy z kol. Naprawde wyrazna roznica na chropowatych nawierzchniach.
- utracil nieco, ale tylko nieco stabilnosci przy wiekszych predkosciach (przy nierownym cisnieniu bardzo mocno wozilo auto jakby sie od kolein odbijalo, a kolein nie bylo)
- golf jednak stal sie miekkszy i przyjemniejszy - zawieszenie pracuje troche ciszej.
Wniosek... najchetniej to i latem bym jezdzil na 15-kach.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ukukA o co chodzi z tym ET?
a tu trochę na temat ET:
Zostaw komentarz:
-
-
Dzieki obu kolegom.
A o co chodzi z tym ET? To cos zwiazanego z homologacja? o co moga sie doczepic w ASO np. podczas przegladu? Bo mi osobiscie, nie przeszkadza gdyby kolo bylo bardziej zaglebione w blotniku(byle nie tarlo).
Nawet lepiej bo widze, ze ogolnie w VAG-ach - kola sa strasznie szeroko w stosunku do obrysu karoserii. Wyglada to ladnie, ale jest IMO malo praktyczne bo kola bombarduja drzwi/blotniki tym co jest wyrzucane spod opon.
Zostaw komentarz:
-
-
Zapytaj też kolegę z forum Gracz on też proponuje konkurencyjne ceny dla OCP.
Zostaw komentarz:
-
-
seven, felgi z pierwszego linku to raczej chińczyki bo za taką kasę nie kupisz firmowych felg, felgi z drugiego linku (o ile są to na pewno OEM ?) i Magnetto Wheels MW R1-1852 to zdecydowanie lepszy wybór.
ukuk, tu masz taniej, też firmowe i z pewnego źródła:
Felgi stalowe Alcar KFZ 7755 w Oponeo to gwarancja najlepszych cen oraz darmowa wysyłka w 24 h. Sprawdź ofertę teraz!
jeżeli nie zależy Ci na zalecanym ET można jeszcze taniej (też będą dobre),
Zostaw komentarz:
-
-
Jaka wypatrzyliscie najlepsza cene za 15-ki stalowe - nie chinczyki do O3? W salonie VW chca... 290, a u Skody chca 190 zl... da sie taniej?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ukuk...ze chinskie=zle OK - ale co mozna zepsuc w feldze stalowej?
Zostaw komentarz:
-
-
Kiedys czytałem piekny watek o tym, na szybko wykopałem 3:
Generalnie - spora czesc z tych tanich chinczykow nie ma badan dopuszczajacych do ruchu w UE.. Albo nie wystepowali by obnizyc koszt albo po prostu ich nie przeszli.. A co to oznacza? Ze po prostu felga moze po pewnym czasie, ni z tego ni z owego peknac.. Pol biedy jak w miescie przy 50-60km/h nagle pojdzie felga, choc pewnie i tak obijemy auto.. Gorzej jak wyjedziesz w trase i przy 90-140 strzeli felga - wtedy robi sie juz bardzo niewesoło..
Zostaw komentarz:
-
-
...ze chinskie=zle OK - ale co mozna zepsuc w feldze stalowej?
Zostaw komentarz:
-
-
Dobry wybór jeśli chodzi o cenę zapytaj kolege z forum Gracz. Daje dobre rabaty na felgi i opony dla OCP.
Zostaw komentarz:
-
-
Szukam na zimę felg stalowych do 1.4 TSI 103 kW (140 KM).
Czy te poniżej to dobry wybór ?
Magnetto Wheels MW R1-1852
rozmiar: 6,50Jx16 Rozstaw: 5x112 Otwór centr.: 57,1 ET: 46,00 Kolor: czarny
koszt kpl. 820 zł
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: