A jak sie zachowyje PA podczas parkowania równoległego gdy wszystkie samochody w rzędzie są w połowie zaparkowane na chodniku? Będzie próbował się ustawić "w rzędzie", czy do krawężnika?
Park Assist 2.0
Zwiń
X
-
to jak wiesz, że się nie uda, bo są krawężniki czy coś, to parkujesz sam
nie dajmy się też ogłupić, right?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No wiesz, moim zdaniem to jak z GPS: problem jest gdy czlowiek wylaczy myslenie. I wtedy tez mozna wjechac w jednokierunkowa.
Generalnie dla mnie to zbedny gadzet. Ale jesli samochodem ma tez parkowac kobieta, to mysle, ze koszt ewentualnych robot blacharkich szybko sie zwroci Mniejsza wtedy o felgi ;-)
Komentarz
-
-
MadDriver, :diabelski_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grutoDla mnie ten park asist to porażka ....bawiłem się nim w superbie od kolegi .....nie widzi krawężników , ma zniszczone bardzo felgi aluminiowe , i żałuje że to zamówił . wg mnie zainwestować kasę w coś innego
We wrześniowym auto motor i sport odgrzebałem właśnie fajne porównanie tych systemów. Wygrał zdecydowanie system stosowany w nowym golfie, a ten stosowany w Yeti juz gorzej choć i tak lepiej od innych producentów. Jak mniemam, octavka ma ten golfowski, right?O3 1,4 TSI 140KM Elegance
Pakiet Amazing, Sunset, Webasto, Park Assist 2.0,
Przebieg-ponad 25 000 km ...
Komentarz
-
-
Bardzo dobrze to działa, jako odniesienie wykorzystuje zaparkowane inne samochody, krawężniki go nie interesują, dziury w drodze też nie.
Generalnie to system dla leniuchów żeby nie nakręcić się kierownicą. Jak bym miał sam zaparkować w dziurze o szerokości samochodu to bym odpuścił a z nim życie jest łatwiejsze (już czytam te następne posty że prawdziwy kierowca to brzydził by się używać takiego czegoś). Parkowanie to pikuś, ale fajne jest również wyjeżdżanie z dziury, po co kręcić na 6 razy jak on to zrobi szybciej za mnie, bo żaden "prawdziwy" kierowca nie jest w stanie tak szybko kręcić kierownicą jak PA2.0. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alf...
We wrześniowym auto motor i sport odgrzebałem właśnie fajne porównanie tych systemów. Wygrał zdecydowanie system stosowany w nowym golfie, a ten stosowany w Yeti juz gorzej choć i tak lepiej od innych producentów. Jak mniemam, octavka ma ten golfowski, right?
Octavia to ta sama platforma co Golf VII. Park assist też jest 2.0
Mniemam, że działa tak samo.
Fajne jest to, że miejsca do parkowania można szukać do prędkości 40km/h.
Na oko cieżko na szybko oszacować czy wolne miejsce to dł. auta +60cm.
Komentarz
-
-
Dzisiejszy "Motor" strona s.30 - test O3:
"(...)jego tolerancja jest po prostu zbyt mała. Przy parkowaniu prostopadłym między samochodami, często "krzyczy", że już nie ma miejsca obok auta, a później okazuje się, że drzwi można swobodnie otworzyć."
To jak w końcu? Można go w praktyce używać czy jest to raczej bajer. który się raz włączy a potem parkuje się samemu. O3 to już spore auto więc taki system byłby przydatny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestTo jak w końcu? Można go w praktyce używać czy jest to raczej bajer. który się raz włączy a potem parkuje się samemu. O3 to już spore auto więc taki system byłby przydatny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ujacekZamieszczone przez metrotestTo jak w końcu? Można go w praktyce używać czy jest to raczej bajer. który się raz włączy a potem parkuje się samemu. O3 to już spore auto więc taki system byłby przydatny.
Komentarz
-
-
Za krótko używam nowego auta (dwa miesiące), by się kategorycznie wypowiadać za lub przeciw. Jak napisałem - nie żałuję, przynajmniej na razie.
Raz miałem sytuację, gdy podczas auto-parkowania nagle włączyło się hamowanie i już dalsze manipulacje należały do mnie. Tak jakby podczas manewru zmieniły mu się odczyty - hmm ... albo ja popełniłem jakiś błąd.
Komentarz
-
-
Kamera cofania - zła bo za mały obraz,
PDC z PLA - złe bo i tak trzeba zaglądąc do tyłu
Light Assist - zly bo za późno zmienia światła
Line Assist - zły, bo słabo linie drogowe widzi
Czujnik deszczu - zły bo mogł by byc mniej / bardziej czuły
Klapa Elektryczna - zła - bo pare razy otworzysz i akku zdoisz.
RNS 510 - zły bo mało ma wodotrysków
Webasto - złe - bo mogło by byc sterowane z 10km a tak ma tylko 200m, i się lubi zawiesić
itd itp
a jakoś wszyscy to zakładają .
To są tylko systemy wspomagania kierowce
Komentarz
-
-
Mam. Nie żałuję, ale chyba szkoda kasy.
Automatyczne parkowanie działa tylko przy parkowaniu równoległym (do krawężnika), ale potrzebuje miejsca o długości auta+ 1,4m. Mnie do manuala wystarczy auto +0,5m, a nawet mniej. Choć robię to wolniej niż PA. Tak szybko jak PA - kierownicą nie zakręcę.
Parkowanie prostopadłe - to tylko sygnalizacja z czujników. Moim zdaniem zbyt czuła. 0 pokazuje przy jakichś 20-30 cm.
W efekcie "z automatu" nie korzystam, ale zobrazowanie z czujników przydatne - mam Columbusa. Szczególnie bocznych bo przód i tył mogą być bez PA (zależnie od wersji.OIII 1,4 TSI (CHPA)
wcześniej OII FL 1,6 MPI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez napkiParkowanie prostopadłe - to tylko sygnalizacja z czujników. Moim zdaniem zbyt czuła. 0 pokazuje przy jakichś 20-30 cm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QgarZamieszczone przez napkiParkowanie prostopadłe - to tylko sygnalizacja z czujników. Moim zdaniem zbyt czuła. 0 pokazuje przy jakichś 20-30 cm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WojqbaZamieszczone przez QgarZamieszczone przez napkiParkowanie prostopadłe - to tylko sygnalizacja z czujników. Moim zdaniem zbyt czuła. 0 pokazuje przy jakichś 20-30 cm.
Zatem podziel się kolego informacją nt.: jak to się robi.OIII 1,4 TSI (CHPA)
wcześniej OII FL 1,6 MPI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jezusik18Naciskasz raz przycisk pa masz rownolegle nacisniesz drugi i wlacza sie prostopadleZamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
Moja długo wyczekiwana perła
Komentarz
-
Komentarz