Gdzie jazda testowa Octavia 3 RS ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamSkoda
    Drive
    • 2007
    • 55

    Gdzie jazda testowa Octavia 3 RS ?

    Prezes52, jednak podziękuję, bo:
    1. To używki
    2. Czytałem, że na zimę Pirelki to pomyłka

    Wolę kupić nówki i mieć spokój. A kupić muszę (2 przynajmniej), bo 2 z tych co miałem to już nadają się co najwyżej na jakiś poligon albo coś do ćwiczeń, na pewno nie do jazdy :diabelski_usmiech a jak mam kupować 2 to wolę kupić komplet
  • metrotest
    Rider
    • 2006
    • 506
    • Volkswagen
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Gdzie jazda testowa Octavia 3 RS ?

    Z racji problemów jazdą testową wersji RS zakładam wątek, który może zainteresuje potencjalnych nabywców. Prośba o krótkie wpisy osób, którym udało się odbyć jazdę testową RS-em:

    1/ miasto, nazwa salonu:
    2/ wersja silnikowa:
    3/ skrzynia biegów:

    Cytuję też jeden wpis w temacie:
    Zamieszczone przez jamajka

    Ja jechałem w zeszłym tygodniu w Poznaniu (salon na obornickiej) TSI DSG liftback.
    Była lekko przytarta przez dziennikarzy na testach. We wtorek sie przejechałem, w czwartek zamówiłem. Wiem że była tam tylko 1-2 dni. Teraz pewnie gdzieś klepią i malują

    Komentarz

    • Basik_
      Rider
      • 2013
      • 667

      #3
      Patrząc na to ile się czeka na zamówione auto to jazda testowa rs'em w ciągu najbliższych miesięcy będzie wyczynem.
      Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

      Komentarz

      • pj25
        Classic
        • 2008
        • 3

        #4
        W Sosnowcu na Lenartowicza (Auto śliwka salon) mają (przynajmniej mieli) Rske benzynowa sedana w manualu. Niecałe 2 miesiące temu miałem przyjemność jeździć nowym rapidem i rską

        Komentarz

        • metrotest
          Rider
          • 2006
          • 506
          • Volkswagen
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

          #5
          Dzięki.

          To może parę zdan dot. wrażen z jazdy benzyną /w wątku RS TSI vs RS TDI/.

          Pewno większość wybrałaby TSI gdyby nie to spalanie. :roll:

          Komentarz

          • slavco
            Classic
            • 2013
            • 20

            #6
            Gdzie jazda testowa Octavia 3 RS ?

            Witam
            Jechałem Rs-ką w salonie Skoda L'emir w Dąbrowie Górniczej. Należy do szefa salonu, ale jak jest na miejscu to można się nią przejechać. Była to biała kombi 2.0 TDI w manualu. Jechało się dobrze jak na diesla, mają ją sprzedawać w marcu.

            Komentarz

            • Qulek
              RS
              • 2005
              • 1630
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              Re: Gdzie jazda testowa Octavia 3 RS ?

              Zamieszczone przez metrotest
              Z racji problemów jazdą testową wersji RS zakładam wątek, który może zainteresuje potencjalnych nabywców. Prośba o krótkie wpisy osób, którym udało się odbyć jazdę testową RS-em:

              1/ miasto, nazwa salonu:
              2/ wersja silnikowa:
              3/ skrzynia biegów:

              Cytuję też jeden wpis w temacie:
              Zamieszczone przez jamajka

              Ja jechałem w zeszłym tygodniu w Poznaniu (salon na obornickiej) TSI DSG liftback.
              Była lekko przytarta przez dziennikarzy na testach. We wtorek sie przejechałem, w czwartek zamówiłem. Wiem że była tam tylko 1-2 dni. Teraz pewnie gdzieś klepią i malują
              Po nowym roku ma być w Kielcach O3 RS (strzelam że tdi). Jak będzie to dam cynk co to jest
              BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

              Było O1 jest O3

              Komentarz

              • metrotest
                Rider
                • 2006
                • 506
                • Volkswagen
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                #8
                Zamieszczone przez pj25
                W Sosnowcu na Lenartowicza (Auto śliwka salon) mają (przynajmniej mieli) Rske benzynowa sedana w manualu. Niecałe 2 miesiące temu miałem przyjemność jeździć nowym rapidem i rską
                Dzwoniłem "Panie, przejechać się RS-em a jeszcze benzyną...". :roll:

                EDIT:
                Lellek k.Opola dostępna RS TDI 6-biegowy kombi. Przyjemna jazda testowa.
                Opis wrażeń z jazdy W tym wątku

                Komentarz

                • Puchacz
                  Moderator
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 1192
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  A Warszawie RSką w TSI i DSG da się gdzieś polatać?
                  Ja tu tylko sprzątam...

                  Komentarz

                  • LUKI
                    RS
                    • 2005
                    • 5776

                    #10
                    kilka dni temu była rs tdi na połczyńskiej

                    o rs tsi zapomnij
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz

                    • bl
                      Rider
                      • 2009
                      • 389
                      • BMW
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      #11
                      metrotest, W Ultimie w Zgorzelcu mozesz pojezdzic RS w kombi TDI

                      Komentarz

                      • metrotest
                        Rider
                        • 2006
                        • 506
                        • Volkswagen
                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez bl
                        metrotest, W Ultimie w Zgorzelcu mozesz pojezdzic RS w kombi TDI
                        Dzięki, ale już jeździłem RS TDI, zresztą link do opisu moich wrażeń jest w tym wątku.
                        Ale fajnie że piszecie, bo może inni skorzystają
                        Teraz czaję się na jazdę RS TSI :twisted: i niedługo może mi się uda ...
                        Postaram się także opisać wrażenia.

                        Komentarz

                        • Sebastian75
                          Elegance
                          • 2013
                          • 912

                          #13
                          Zamieszczone przez LUKI
                          kilka dni temu była rs tdi na połczyńskiej

                          o rs tsi zapomnij
                          Co masz na myśli?

                          Komentarz

                          • metrotest
                            Rider
                            • 2006
                            • 506
                            • Volkswagen
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez metrotest
                            Dzwoniłem "Panie, przejechać się RS-em a jeszcze benzyną...". :roll:
                            Właśnie o to chodzi :evil: Ale mnie się uda o czym wkrótce napiszę /mam nadzieję :P /.

                            Komentarz

                            • Sebastian75
                              Elegance
                              • 2013
                              • 912

                              #15
                              @matrotest - no własnie napisałeś tam coś, co mnie zaciekawiło

                              "Ze zdziwieniem zauważyłem, że charakterystyka pracy diesla była podobna do benzyny. Na biegu można trochę pokręcić, przyśpieszenie jest raczej liniowe i nie ma mocnego kopnięcia"

                              Zobacz

                              W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                              rzeczywiście idzie to liniowo - a TDI do ok 130 dzielnie się trzyma

                              Widziałem, że na automacie, jak i na manualu - filmiki inne na YT - można zrobić 7,4 do setki na TDI - moim zdaniem to bardzo dobry wynik - pół sekundy róznicy to bardzo mało...

                              Komentarz

                              • metrotest
                                Rider
                                • 2006
                                • 506
                                • Volkswagen
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                #16
                                Gdyby nie ten ch****ny DPF to może i diesel byłby ok przy czym tak jak już pisałem: jak dla mnie w RS TDI trochę za mało RS-a .

                                Jakiś czas temu jeździłem Golfem 6 R 270KM. Maksymalny moment obrotowy dla tej wersji wynosi 350 Nm. Dla Octavii RS TSI parametr ten wynosi ... 350 Nm :twisted:
                                W sumie RS TSI wydaje się być tym czymś, przy czym brakować będzie brzmienia więcej niż 4 cylindrów. Kto miał przyjemność jeździć np. Mitshubishi 3000GT lub Nissanem 300ZX to wie o co chodzi :diabelski_usmiech .

                                Motoryzacja parszywieje . 3-cylindrowe "popierdółki", start-stopy, TDI z DPF i płaskim momentem "bez kopnięć", elektryczne Meleksy... Cieszmy się z RS TSI "tak szybko odchodzą".

                                A ten diesel w RS chodzi trochę jak benzyna. Nie ma kopnięcia ale za to mało pali. Choć do starego, ale jarego TDI na pompie to i tak się nie umywa biorąc pod uwagę niezawodność i spalanie. Ale jak to mówią "to se ne wrati".

                                Komentarz

                                • Sebastian75
                                  Elegance
                                  • 2013
                                  • 912

                                  #17
                                  No mi benzyna chodziła przez pół roku po głowie, nawet taki model zamowiłem, ale ... jak zacząłem się wczytywać w tematy plus REALNIE myśleć, gdzie ja będę jeździł i z kim głownie (rodzinka) to uznałem, że nie wykorzystam benzyniaka "zgodnie z produkcją". No i zmieniłem zamówinienie

                                  Komentarz

                                  • redfoxik
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 22

                                    #18
                                    Zamieszczone przez sebamis
                                    @matrotest - no własnie napisałeś tam coś, co mnie zaciekawiło

                                    "Ze zdziwieniem zauważyłem, że charakterystyka pracy diesla była podobna do benzyny. Na biegu można trochę pokręcić, przyśpieszenie jest raczej liniowe i nie ma mocnego kopnięcia"

                                    Zobacz

                                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                    rzeczywiście idzie to liniowo - a TDI do ok 130 dzielnie się trzyma

                                    Widziałem, że na automacie, jak i na manualu - filmiki inne na YT - można zrobić 7,4 do setki na TDI - moim zdaniem to bardzo dobry wynik - pół sekundy róznicy to bardzo mało...
                                    Przecież ten filmik ukazuje właśnie masakryczną przewagę TSI na TDI, a jeżeli widziałeś filmiki na którym TDI robi 7,4s do 100km/g to zapewne widziałeś też , że są filmiki gdzie TSI robi 6,5 sek do 100km/g to jest duża różnica w tym przedziale, powyżej 100km/g jest po prostu przepaść. :!:

                                    Komentarz

                                    • Sebastian75
                                      Elegance
                                      • 2013
                                      • 912

                                      #19
                                      Masakryczna byłaby z przewagą ponad 40 km/h - przewaga ok 20 km do 140 to nie jest dużo, bo ... gdzie w Polsce możesz jeździć regulaminowe 140?

                                      Do 70/80 idą prawie łeb/w łeb - i to jest najważniejsze. Bo jak ktoś depnie to też potrafi ruszyć ostro z miejsca

                                      Benzyna jest dobra do jazdy na torze - ale jak ktoś jeździ "normalnie", a tylko trochę poszaleje, to moim zdaniem TDI jest OK. Zresztą z tym torem to i tak nie do końca tak jest, bo hamulce jak czytałem grzeja się bardzo - więc i na torze za bardzo nie poszalejesz - kilka kółek i tarcze są czerwone

                                      Moim zdaniem jak ktoś oczekuje mocniejszych niż oferuje to TDI wrażeń to powinien kupić Audi S3 np. czy BMW chociażby 328i xdrive - fakt, są droższe, ale kopa mają lepszego

                                      Komentarz

                                      • Basik_
                                        Rider
                                        • 2013
                                        • 667

                                        #20
                                        Też się długo zastanawiałem nad tym jakie auto kupić. I zamówiłem RS'a TSI. Za dieslem przemawia tylko i wyłącznie mniejsze spalanie, a dla mnie to nie argument. W ogóle RS i diesel to się kłóci. Najbardziej żałuję, że RS nie ma 4x4 . Gdybym RS był tylko w dieslu to kupiłbym zwykłą octavię 1.8 4x4, która jeździ lepiej niż RS TDI.
                                        Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                                        Komentarz

                                        • Sebastian75
                                          Elegance
                                          • 2013
                                          • 912

                                          #21
                                          @Basik, czyli Ty w długa stronę - najważniejsze, że jesteś zadowolony. Każdy ma sój własny styl jazdy
                                          Wiesz, ja najczęściej będę jeździł góra 100-120 - i dla mnie TDI był wyborem. Jak widac na filmiku różnice pojawiają się przy przyspieszaniu z miejsca dopiero od ok 140 - a Polska to nie Niemcy zatem nie ma gdzie za bardzo jeszcze jeżdzić autem.
                                          Faktycznie szkoda, że nie ma RS 4x4....
                                          A czemu się kłoci? BMW e60 530d jest dieslem i ciągnie bardzo fajnie; z tego, co się wypowiadają tutaj osoby, to tego diesla i tak za bardzo nie słychać....
                                          Nie ukrywam, że ja musiałem pogodzić auto rodzinne i "coś jeszcze". Więc i automatycznie ekonomia wzięła górę

                                          [ Dodano: Sob 04 Sty, 14 14:31 ]
                                          BTW - który w ustawieniach profilu użytkownika na forum to diesel 2.0 RSa w OIII? Nie wiem, co wybrać...

                                          Komentarz

                                          • metrotest
                                            Rider
                                            • 2006
                                            • 506
                                            • Volkswagen
                                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez sebamis
                                            Wiesz, ja najczęściej będę jeździł góra 100-120 - i dla mnie TDI był wyborem (...) ekonomia wzięła górę
                                            A nie masz obaw co do filtra cząstek stałych DPF? Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście to wcześniej czy później zaczyna się zabawa w wypalanie filtra itd. Może w nowszej wersji coś poprawili, ale zakładając dłuższą eksploatację i ekonomię zakupu nie da się od tego uciec. Także wybierając wersję silnikową RS-a.

                                            Chyba, że auto głównie na trasy.

                                            Komentarz

                                            • Sebastian75
                                              Elegance
                                              • 2013
                                              • 912

                                              #23
                                              Mieszkam przy obwodnicy Krakowa i miesięcznie parę razy nią smigam - więc będzie gdzie pocisnąć i wypalić

                                              Komentarz

                                              • metrotest
                                                Rider
                                                • 2006
                                                • 506
                                                • Volkswagen
                                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                                #24
                                                Dobrze, dobrze . Problem polega tylko na tym, że nie do końca wiadomo kiedy wypalać, a jak już zapalają się kontrolki DPF-a to robi się sytuacja podbramkowa.

                                                Zresztą dodatkowe jazdy tylko w celu wypalenia pogarszają ekonomię eksploatacji. Problemy z podnoszącym się poziomem oleju, konieczność jego częstszej wymiany i stosowania droższych olejów do aut z DPF. Większa wrażliwość na gorsze paliwo, itd.

                                                Ale najlepiej niech się wypowie ktoś kto już przerobił temat 8)

                                                Komentarz

                                                • Sebastian75
                                                  Elegance
                                                  • 2013
                                                  • 912

                                                  #25
                                                  Fakt - kontrolka powinna być zółta jak coś się robi nie tak - no cóż, producenci i serwisy wolą na nas zarabiać
                                                  Co do kosztów - nawet jak są droższe oleje to prosty rachunek ekonomiczny - mniejsze spalanie pewnie z 5 l/100 - kto kupuje auto tego typu nie będzie lekko jeździł - pokazuje, że mamy oszczędność 27 (5*5,4) zł na 100 km, co daje na odcinku 20tys - 5400 zł (średnio co tyle robi się przegląd)
                                                  Jak widać, jest z czego zapłącić za olej

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...