Zamieszczone przez darek0808
1.4 TSI 122KM w O2FL vs. 1.4TSI 140KM w O3
Zwiń
X
-
tyle, że O2FL to będzie max 60 000zł; Active+Amazing+metalic to ok. 62 000-63 000, a Ambition+Amazing to min. 69 000 - 70 000zł. W teorii nie tak dużo, ale to jednak ok. 15% więcej i będzie wyraźnie zauważalne przy spłacie. Chyba, że da się uzyskać lepsze ceny?Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
-
-
Jeśli bierzesz pod uwagę kredytowanie samochodu należy jeszcze doliczyć prowizję za udzielenie, odsetki... różnica rośnie i ciąży co miesiąc.Zamieszczone przez bob_bestwyraźnie zauważalne przy spłacie
Tak jak napisałem - ja osobiście nie napinał bym się aż tak bardzo, jeśli jesteś na limicie założonego budżetu natomiast wybrał bym O3.
Komentarz
-
-
Odnośnie przyspieszenia to OII ma w praktyce w testach 9,6-9,7. OIII zawsze osiąga wynik 8,8. Czyli tak naprawdę niecała sekunda. To tak dla ścisłości dla tych co się podniecają suchymi danymi technicznymi. Jednak trzeba zauważyć, że ten parametr jest raczej bez znaczenia i elastyczność jest ważniejsza. I tu OIII góruje nad OII na każdym biegu aczkolwiek są to różnice max 1-3 sekundy tak że przepaści nie ma tylko jest lepiej, fajniej. Tak, tak wiem dla niektórych jest to różnica życia i śmierci i zaraz wyleją tu wiadro pomyj na mnie. Jednak ja mam to gdzieś. Opisuję fakty.
Komentarz
-
-
Ceny mniej więcej są takie jak piszesz, ale mowa o wyprzedaży z 2013, a tutaj będzie Ci ciężko znaleźć dokładnie taki model, często są doposażane w inne dodatki i cena rośnie.Zamieszczone przez bob_besttyle, że O2FL to będzie max 60 000zł; Active+Amazing+metalic to ok. 62 000-63 000, a Ambition+Amazing to min. 69 000 - 70 000zł. W teorii nie tak dużo, ale to jednak ok. 15% więcej i będzie wyraźnie zauważalne przy spłacie. Chyba, że da się uzyskać lepsze ceny?
Szukałem 3 tyg. modelu active + amazing i nie wiele tego było, w końcu padło na ambition, bo było dostępne.
Komentarz
-
-
Ile kosztował Cię ambition? Amazingu nie masz rozumiem?Zamieszczone przez feels3Ceny mniej więcej są takie jak piszesz, ale mowa o wyprzedaży z 2013, a tutaj będzie Ci ciężko znaleźć dokładnie taki model, często są doposażane w inne dodatki i cena rośnie.Zamieszczone przez bob_besttyle, że O2FL to będzie max 60 000zł; Active+Amazing+metalic to ok. 62 000-63 000, a Ambition+Amazing to min. 69 000 - 70 000zł. W teorii nie tak dużo, ale to jednak ok. 15% więcej i będzie wyraźnie zauważalne przy spłacie. Chyba, że da się uzyskać lepsze ceny?
Szukałem 3 tyg. modelu active + amazing i nie wiele tego było, w końcu padło na ambition, bo było dostępne.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Czyli amazingu nie potrzebujesz.Zamieszczone przez bob_bestjeśli chodzi o braki w Active+Amazing:
- przede wszystkim podłokietniki + przejście do bagażnika na narty,
- radio słabe,
- niemalowane lusterka i klamki,
- chciałbym też auto z Climatronic ale to jest do przeżycia
- alu można kupić i akurat 16 nie są zbyt urodziwe w serii
czyli przede wszystkim 3 pierwsze pkty
A czy radio słabe? Mam Bolero i rewelacji nie ma - wątpię czy podstawowe będzie słabsze.
I jeżeli musisz mieć te klamki, lampki i podłokietniki, to rzeczywiście taniej będzie wziąć wersję ambition.
Komentarz
-
-
Zgadza się, jest różnica w cenie. Więc sam musisz zdecydować co dla Ciebie jest ważniejsze. Czy podlokietniki radio i inne bajery (w tej O2fl ambition to chyba nawet climatronica i aufelg nie ma, czyba ze to jakas specjalnie doposazona wersja lub wersja fresh), czy nowy model bez podlokietnika i malowanych lusterek, z mocniejszym motorem, fajniejszym i wiekszym srodkiem. Jesli masz masz czym jeżdzić to moze sie wstrzymaj te kilka miechów i dozbieraj pare tysi?Zamieszczone przez bob_besttyle, że O2FL to będzie max 60 000zł; Active+Amazing+metalic to ok. 62 000-63 000, a Ambition+Amazing to min. 69 000 - 70 000zł. W teorii nie tak dużo, ale to jednak ok. 15% więcej i będzie wyraźnie zauważalne przy spłacie. Chyba, że da się uzyskać lepsze ceny?
Wysłałem Ci info na PW odnosnie wszystkim znanego dealera z Krakowa. moze uda Ci się wyrwać tę opcję amaizing plus ambition pare groszy taniej.
Komentarz
-
-
dziś będę miał okazję przejechać się O2FL 1.4 i O3 1.4 - będę miał porównanie i wtedy pewnie powstanie jakaś decyzja.Zamieszczone przez darek0808Zgadza się, jest różnica w cenie. Więc sam musisz zdecydować co dla Ciebie jest ważniejsze. Czy podlokietniki radio i inne bajery (w tej O2fl ambition to chyba nawet climatronica i aufelg nie ma, czyba ze to jakas specjalnie doposazona wersja lub wersja fresh), czy nowy model bez podlokietnika i malowanych lusterek, z mocniejszym motorem, fajniejszym i wiekszym srodkiem. Jesli masz masz czym jeżdzić to moze sie wstrzymaj te kilka miechów i dozbieraj pare tysi?Zamieszczone przez bob_besttyle, że O2FL to będzie max 60 000zł; Active+Amazing+metalic to ok. 62 000-63 000, a Ambition+Amazing to min. 69 000 - 70 000zł. W teorii nie tak dużo, ale to jednak ok. 15% więcej i będzie wyraźnie zauważalne przy spłacie. Chyba, że da się uzyskać lepsze ceny?
Wysłałem Ci info na PW odnosnie wszystkim znanego dealera z Krakowa. moze uda Ci się wyrwać tę opcję amaizing plus ambition pare groszy taniej.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
OIIFL odpadło - kompletnie nam nie podeszło, więc pozostaje wyrwać sensowną O3, choć zawieszenie jest bardziej słyszalne niż w OIIFL i to chyba jedyna wada tego auta, choć po ok. 40 minutach kręcenia się po mieście chyba przestałem się przysłuchiwać (po czytaniu na forum) i tylko na nawiększych nierównościach słyszałem pracę zawiasu, jeździliśmy na 17 calowych felgachZamieszczone przez darek0808bob_best,
I jak wrażenia po jazdach próbnych?Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
silnik, a szczególnie to jak się tym autem rusza - czuć niemoc dla mnie, dodatkowo praca sprzęgła etc - kompletnie inaczej niż w dieslach (tymi się dużo najeździłem w OIIFL), po ruszeniu już jest w miarę choć trochę tych niutków brakuje. Chyba, że trafiliśmy na auto w którymś było coś nie tak, ale przebieg ok. 6000km więc wątpię. Wnętrze, etc. jest nam dobrze znane, więc tutaj nic nas nie zaskoczyło.Zamieszczone przez iFiDobry wybór, nie oszukujmy się, o2 to już stara konstrukcja ponad dziesięcioletnia.
Co najbardziej wpłynęło na wybór? Silnik czy inne elementy?
Silnik w O3 to kompletnie inna bajka, czuć dużą różnicę. Jedyne co to potwierdzę, że zawieszenie słychać z tyłu - każdy musi się przejechać i zdecydować czy Mu to przeszkadza.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob_bestiFi napisał/a:
Dobry wybór, nie oszukujmy się, o2 to już stara konstrukcja ponad dziesięcioletnia.
Co najbardziej wpłynęło na wybór? Silnik czy inne elementy?
silnik, a szczególnie to jak się tym autem rusza - czuć niemoc dla mnie, dodatkowo praca sprzęgła etc - kompletnie inaczej niż w dieslach (tymi się dużo najeździłem w OIIFL), po ruszeniu już jest w miarę choć trochę tych niutków brakuje. Chyba, że trafiliśmy na auto w którymś było coś nie tak, ale przebieg ok. 6000km więc wątpię. Wnętrze, etc. jest nam dobrze znane, więc tutaj nic nas nie zaskoczyło.
czyli caxa jeździł typowy psj
tak jak napisałemZamieszczone przez bob_bestSilnik w O3 to kompletnie inna bajka, czuć dużą różnicę.
bez porównania do caxa
więc bob_best
temat [INFO] "Nasi" dilerzy
napisz, zadzwoń, pytaj :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
psj - ??Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez bob_bestiFi napisał/a:
Dobry wybór, nie oszukujmy się, o2 to już stara konstrukcja ponad dziesięcioletnia.
Co najbardziej wpłynęło na wybór? Silnik czy inne elementy?
silnik, a szczególnie to jak się tym autem rusza - czuć niemoc dla mnie, dodatkowo praca sprzęgła etc - kompletnie inaczej niż w dieslach (tymi się dużo najeździłem w OIIFL), po ruszeniu już jest w miarę choć trochę tych niutków brakuje. Chyba, że trafiliśmy na auto w którymś było coś nie tak, ale przebieg ok. 6000km więc wątpię. Wnętrze, etc. jest nam dobrze znane, więc tutaj nic nas nie zaskoczyło.
czyli caxa jeździł typowy psj
tak jak napisałemZamieszczone przez bob_bestSilnik w O3 to kompletnie inna bajka, czuć dużą różnicę.
bez porównania do caxa
więc bob_best
temat [INFO] "Nasi" dilerzy
napisz, zadzwoń, pytaj :!:Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł"
! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
pizdowaty styl jazdyZamieszczone przez bob_bestpsj - ??
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz