Zamieszczone przez lukaszc2
					
				
				
			
		Sprzedaż Octavi III pytanie.
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Zamieszczone przez lukaszc2Chciałbym poznać Wasze opinie na temat możliwości sprzedaży rocznej Octavi IIISam sobie odpowiedziałeś sprzedać to żaden problem tylko za ile?Zamieszczone przez lukaszc2apisałeś 45 tys zł to napisze Ci, że sporo wyższą cenę niż ty rzuciłeś (bo tak to trzeba nazwać) proponował salon przy odkupie samochodu "od ręki".Wiadomo że chciałbyś jak i każdy jak najlepiej sprzedać.Zamieszczone przez lukaszc2chyba normalne jest, że każdy chciałby sprzedać jak najdrożej. To że ty szukasz samochodu do 50 tys zł nie oznacza, że kupisz OIII
Co do kupna O3 do 50k to mysle ze gdybym chcial to nie bylo by problemu ale nie chce.
W grudniu mialem oferty na wlasnie O3 z 1.2 TsI Active za 52k za nowke.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Te 85 KM będą głównie robiły robotę na "minus". Ja bym kupił takie roczne, ale pytanie brzmi dlaczego ktoś sprzedaje roczne z dużą stratą, pierwsza myśl, że coś się pier.... i gość ucieka z autem, a druga czego to autu brakuje, że właścicielowi nie pasuje. I tu zwrócą uwagę na silnik, że słaby brak climatronika. Więc będą chcieli konkretnie zjechać z ceną, ja bym tak robił więc gdyby cena nie spadła trochę poniżej 10 tys to bym się nie czepił. A dopiero później szukał dziury w całym. Z tym, że ten silnik mnie odstrasza, 105 KM to co innego.
Kolega albo pogodzi się z dużą stratą, albo niech jeździ dalej.Była O1 jest F2.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ok bo widzę, że wdały się nie potrzebne dyskusje (może i z mojej winy). Spytam więc konkretnie ile można uzyskać za samochód w poniższej konfiguracji.
Samochód octavia 1,2 TSI (85 km) kwiecień 2013
kolor: czarny
wersja: ambition
z dodatkowego wyposażenia (poza tym co ma wersja ambition):
- system niezależnego ogrzewana tzw. Webasto (sterowanie z pilota);
- podgrzewane fotele ;
- autoalarm
- lakier perłowy
całe wyposażenie konfigurowane na etapie zamówienia w fabryce (nic nie było dokładane przez serwis).
Przebieg 16 000 km (na chwile obecną)
Nie lakierowany/ bezwypadkowy.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Moim zdaniem coś około 52.000, więcej bym nie dał. Realnie zapłaciłeś za auto jakieś 64-65k i od tego 20% trzeba by odjąć. Rok gwarancji w plecy, części eksploatacyjne mają po 20k km (opony, hamulce) i co najciekawsze za niedużo km wypada serwis - czyli ok 1000PLN w plecy dla potencjalnego kupca.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Podpytaj Pana z parkingu o jakieś szczegóły tego awaryjnego 1.4 :lol: . O nowym 1.4 wiadomo jak narazie tyle, że stosunkowo mało pali i rozrząd jest na pasku. Oprócz tego nie ma żadnej informacji, że coś zaczyna się sypać lawinowo, co pozwalałoby już stwierdzić, że silnik jest awaryjny. Ten Pan to musi być naprawdę KTOŚ, kto posiada wiedzę, której nie ma ani na forach, ani w niecie, ani nie mogą jej potwierdzić użtkownicy tychże silników :diabelski_usmiech. I ciekawe jest również to, że 1.2 jest (wnioskuję z wypowiedzi Pana z parkingu) mniej awaryjny niż 1.4Zamieszczone przez neoXsDzisiaj mnie jakiś Pan pytał na parkingu o moją O3, jak się sprawuje silnik i, że 1.4 by nie kupił bo...
.
							
						Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
mac_aaron, 52 tys to spory zjazd cenowy z jednej strony :roll:, ale z drugiej ... ciężko jest tak wypośrodkować, żeby samemu za wiele nie stracić oraz nie zniechęcić zainteresowanych. Zawsze padnie pytanie "a czemu nowy samochód do sprzedaży?" i co najmniej połowa z kupujących raczej nie uwierzy "bo się znudził i kupuję inny" i będzie szukała innego powodu, bardziej nieoficjalnego (nie twierdzę, że tutaj taki musi istnieć). W przypadku rocznego samochodu zawsze będzie to porównanie do "takiego samego, ale nówki", gdzie klient ma nowy, możliwość konfiguracji, a przy kwocie ponad 60 tys za nowego różnica powiedzmy 5 tys w dół za używkę szoku nie robi i wg mnie to żadna okazja niestety, bo dla wielu jest to kwota spokojnie do dołożenia w salonie do nówki właśnie ... lub poszukania używki z lepszym silnikem bądź wyposażeniem. Im młodszy samochód tym niestety najwięcej traci przy odsprzedaży - nie jest to żadna tajemnica.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
IMO cena ok. 50-52 tys. zł byłaby raczej odpowiednia.
Na otomoto jest już używana OIII, co prawda bez webasto, ale lepiej wyposażona z silnikiem 105 KM, skrzynią 6-cio biegową i mniejszym przebiegiem.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Nie podpytam pana bo to było 110km stąd ;] Na jakiej podstawie to powiedział? Nie wiem, ale możesz się wybrać w okolice Opole i szukać fioletowej Astry I to wtedy sam mu wyjaśnisz, że się myli.Zamieszczone przez NortheuszPodpytaj Pana z parkingu o jakieś szczegóły tego awaryjnego 1.4 :lol: . O nowym 1.4 wiadomo jak narazie tyle, że stosunkowo mało pali i rozrząd jest na pasku. Oprócz tego nie ma żadnej informacji, że coś zaczyna się sypać lawinowo, co pozwalałoby już stwierdzić, że silnik jest awaryjny. Ten Pan to musi być naprawdę KTOŚ, kto posiada wiedzę, której nie ma ani na forach, ani w niecie, ani nie mogą jej potwierdzić użtkownicy tychże silników :diabelski_usmiech. I ciekawe jest również to, że 1.2 jest (wnioskuję z wypowiedzi Pana z parkingu) mniej awaryjny niż 1.4Zamieszczone przez neoXsDzisiaj mnie jakiś Pan pytał na parkingu o moją O3, jak się sprawuje silnik i, że 1.4 by nie kupił bo...
.
Ja przed kupnem jak wpisałem sobie w google "silniki TSI opinie" to wyskakiwały różne rzeczy, włącznie z artykułami typu "na te silniki uważaj" i tam głównie pisano o 1.4 TSI i rozrządzie. O 1.8 czy 1.2 nie było zbytnio informacji. Przyznam, że sam się bałem kupować TSI i gdyby mi Skoda dała inny wybór w O3 to brałbym mpi no ale wyboru nie miałem. A 1.4 TSI do szczęścia nie jest mi potrzebny bo jeżdżę na tyle mało, że na moje potrzeby byłaby to tylko strata kasy, ewentualnie próba wydłużenia wirtualnego pytonga.
Btw. jeżeli Twój post Northeuszu miał być ironią, że to niby ja się ukrywam pod przykrywką "pan" i chciałem pokazać jaki to mądry zakup uczyniłem wybierają 1.2 niż 1.4 to... użytkownicy TSI chyba są przewrażliwieni xD
Ktoś pisał na forum, że jeździł wersją 85 i 105km - nie widział różnicy w przyspieszaniu do 100km/h dopiero w przedziale powyżej 130km mocniejsza wersja powinna lepiej ciągnąć w górę. Ale ja sam nie miałem okazji porównać. W sumie mechanicznie czymś się różni 85 od 105?Te 85 KM będą głównie robiły robotę na "minus".
Co by nie było offtopu - auto sprzedaż, tylko wszystko zależy od ceny.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Nooo tego to już na forum znamy: primo trzeba dołożyć za lakier 1950 zł secundo ktoś kupował u nich nie ma jakichś haczyków (np cena tak ALE muszisz wziąć kredyt w tym banku za X prowizję?) czy to jakiś broker ki pieron? a ogłoszeń ma niewyobrażalne ~2500???Zamieszczone przez mirek_p11http://otomoto.pl/skoda-o...-C31728371.html
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Nie przeszło mi nawet przez myśl, że to Ty możesz być owym PanemZamieszczone przez neoXsBtw. jeżeli Twój post Northeuszu miał być ironią...
. Jesteś na tyle długo na forum, że doskonale odróżniasz TSI w O2 oraz O3. Dla niewtajemniczonego ogarnięcie dokładnie lektury zajmuje nie wiem .... weekend? 
. Nie odnoszę się również do tego, jaki posiadasz silnik, bo najważniejsze, że spełnia Twoje oczekiwania i robi to bezawaryjnie. Odniosłem się tylko do tego, że ludzie traktują TSI niejako jak zło wcielone (vide Pan z parkingu) i nie ważne, że obecnie są już nowe silniki, pozmieniane, pomodyfikowane itd - ważne że mają TSI na deklu. Najzabawniejsze jest to, że ktoś już słyszał o "awaryjności" nowych jednostek, podczas gdy fora najbardziej tym zainteresowane (Octavia, fora marek VW) milczą jak zaklęte.
A to już musisz sam ocenićZamieszczone przez neoXsużytkownicy TSI chyba są przewrażliwieni xD
. Ty masz TSI, nie ja 
							
						Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
A może kolega ma taki sam :szeroki_usmiech , sorry ale nie mogłem się powstrzymaćZamieszczone przez shadoZapomniałeś o dywanikach
 
Czyli nagle chodzi o Twój samochód, a nie kolegi?Jak dziecko...Zamieszczone przez lukaszc2Zapomniałeś. A poza tym nigdzie nie napisałem, że chodzi o mój samochód.
Komentarz
 - 
 
	
Komentarz