Mi Leon 1L z silnikiem 1.9 ALH 110KM z boxem SpeedBuster'a palil srednio 6,5l/100km przy predkoscach 180-200km/h... Wszyscy co to widzieli to mowili, ze niemozliwe ze auto przy tych predkosciach jezdzi "na powietrze" przy predkosciach normalnych auto tez palilo pol litra mniej. Miesiac po skonczeniu sie gwarancji i przy przebiegu 17kkm na A4 wubuchla turbina a raczej sie ośka ukrecila da sie? Da sie i nie wazne jaki box jaro102 nie nerw sie ja tylko o boxach chcialem napisac
2.0 TDI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MadDriverA moze Jaro ma te wersje 1.6 TDI w swoim RS? :P OK, taki zarcik
Mowiac powaznie: dla mnie wynik 5 l /100km jest nieosiagalny na trasie przy sredniej predkosci 100 km/h."Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
2.0tdi
Od 3 tygodni jestem szczęśliwym użytkownikiem O3 kombi z silnikiem 2.0tdi 150 km i szczerze mogę polecić ten silniczek. silnik jest żwawy szybko reaguje na gaz i nie ma żadnych opóźnień. Przyśpieszanie czy też wyprzedzanie żaden problem co do głośności też nie ma problemu. Skrzynia DSG.
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro 19 Mar, 14 12:45 ]
A i średnie spalanie 6.0l a na razie mam przejechane 1300km. Do pracy mam 20km można powiedzieć że mała trasa bo omijam miasto ale i tak zawsze jestem w mieście po robocie i spalanie na poziomie 6l. Teraz w piątek jadę do Włoch w 3 osoby z boksem dachowym jak wrócę to powiem jakie wyszło spalanie.Octavia III kombi elegance+dodatki
Komentarz
-
-
Po pierwszych 1,5k km, jestem zadowolony z zakupu. Moja wersja to 2.0 TDI 4x4, jeszcze na dotarciu, więc buta jeszcze nie doświadczyła. Autostrada na autopilocie 150 km/h i trasa do 110 momentami przy wyprzedzaniu więcej, spalanie 6,6l. Więc przyzwoicie. A tak na prawdę to czy będzie 6 czy 7 to mam w nosie ważniejsze są inne odczucia. Elastyczność super trasa Wrocław => Bielsko Biała => Wrocław => Poznań => Bydgoszcz => Toruń => Bydgoszcz przejazd głównie na 5 i 6 biegu, przy bezpiecznym wyprzedzaniu redukcja do 5 wystarczy w zupełności do bezpiecznego łykniecia tira (rozpoczęcie manewru 80-90 km/h). Oczywiście wyprzedzanie z miejscem na wykonanie manewru a nie na urwanie głowy. Jak dla mnie elastyczność mojego zestawu super. Na początku troszkę głośne były opony, ale wygląda na to, że się układają. Jak mam się czegoś przyczepić to wyciszenia, mogło by być lepsze. Zawieszeni na prawdę OK, w 4x4 mam wielowachacz. Wcześniej miałem a4 1,8 T avant quattro z 2005 r i poziom wykończenia był wyższy, wyciszenie lepsze ale jakość jazdy szkodą jest w pełni zadowalająca a dynamika jak na razie nie odbiega (w mojej ocenie) od 163 kucyków w audiku. Na dzień dzisiejszy szczerze polecam zestaw 2.0 TDI + 4x4. Szkoda, że w MY2015 cywilna buda kombi już nie jest dostępna z haldexem Jutro jeszcze Bydgoszcz => Grudziądz, a po jutrze Grudziądz => Wrocław więc zbliżam się do końca docierania wtedy zobaczymy jak śmiga przy większym obciążeniu :diabelski_usmiech Pytanko, co sądzicie o propozycji dealera na wymianę oleju po pierwszych 2k km :?: Warto, czy to nabijanie kabzy serwisowi :?:Moja O3 2.0 TDI 4x4
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195
Komentarz
-
-
Leszekmw, no nie ma się co oszukiwać, wyciszenie na poziomie Audi to to nie jest, oczywiście nie jest to jakiś dramat czy mega hałas ale w porównaniu do Audika jest głośniej i tyle. Wszystko w zakresie akceptowalnym do wygodnego podróżowania Jutro będę jechał sam bez współtowarzysza podróży to na spokojnie posłucham i protestuję, napiszę jak było 8)Moja O3 2.0 TDI 4x4
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195
Komentarz
-
-
:lol: Leszkmw poprotestowałem i jestem zadowolony, przy 1958 km nie wytrzymałem i poprotestowałem do 211 po czym warunki się skończyły :diabelski_usmiech z hałasem jest w sumie też OK. Tak jak pisałem wcześniej do Audika trochę brakuje ale narzekać nie ma co :diabelski_usmiechMoja O3 2.0 TDI 4x4
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195
Komentarz
-
-
Ja już przejechałem 23000od poczatku majaq tego roku i dolaldm w sumie 1 litr oleju.
Spalanie średnie przy dynamicznej jeździe to 7.3 l/100
Przy powrocie z wakacji, średnia 100km/ trasa 1500 km spalanie 6.5
Odnośnie tych 5 litrów to przy tej średniej nie uwierzę .
Generalnie. w porównaniu do poprzedniej OII 2.0 gsi pali o litra więcej, no ale teraz jest 4x4O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez JerzyM73pali o litra więcej
Pisałem na telefonie i tak jakoś wyszło.O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaArek77Silnik 150 koni CR jest mniej dynamiczny od starego 140 PD. Ojciec ma taka Jette i porownojac ja do octavi to pomimo turbodziury wrażenia jakby skoda miala 130 koniO III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JerzyM73Zamieszczone przez MaArek77Silnik 150 koni CR jest mniej dynamiczny od starego 140 PD. Ojciec ma taka Jette i porownojac ja do octavi to pomimo turbodziury wrażenia jakby skoda miala 130 koniZbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaArek77Zamieszczone przez JerzyM73Zamieszczone przez MaArek77Silnik 150 koni CR jest mniej dynamiczny od starego 140 PD. Ojciec ma taka Jette i porownojac ja do octavi to pomimo turbodziury wrażenia jakby skoda miala 130 koniO III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpCo potwierdza ze 4x4 pali kolo 0,7l wiecej przy tych samych warunkach i tej samej jezdzie... Co zmniejsza moje wyrzuty sumienia, ze biore RS a nie Elegance z 4x4O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Bezpieczenstwo - RS ma wieksze tarcze Patrz sasiedni watek. Jak dla mnie przy predkosci 100+ to 4x4 nie pomoze w bezpieczenstwie..
Takcja - w sumie korzystałbym przez 5% jezdzenia po miescie + moze sporadycznie w trasach, ruszajac na mokrym/w zimie..
Powtorze po raz setny - zalezy kto jak i gdzie lata Jednemu 4x4 bedzie nieodzowne, bo mieszka w gorach/ma dojazd po gruntowce, inny lata glownie trasy po wielopasmowkach, wiec woli jednak RS, bo nizej siedzi i mniej zre..
Komentarz
-
-
krzyzakap od długiego czasu mam wszystkie samochody 4x4 i ciesze się, że nie popełniłem wielkiego błędu kupujace 1.6 tdi z wszystkim tylko 2.0 4x4x. Śmie sądzić, że jak robisz trasy to tym bardziej 4x4 a nie rs. Może kierowcą TIR'a nie jestem bo w 2,5 miesiąca nabiłem tylko 7,5k km, i w zyciu nie uwierzę, że rs na trasy jest lepszy od 4x4. Jak robie trasy to chcę w każdych warunkach wrócić wygodnie (czytaj: bezpiecznie i dynamicznie) do domu, a to zapewnia mi 4x4 a na bank nie RS goniące za panamerą (LOL). A teraz jest 4x4 184 KM, moim skromnym zdaniem żaden normalny człowiek w Octavii więcej nie potrzebuję. A przy tym zestawieniu (4×4, 184km) może 5% uczestników, naszego ruchu drogowego, może Ci fiknąć. :diabelski_usmiechMoja O3 2.0 TDI 4x4
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195
Komentarz
-
-
Ossa, tylko ze:
1. DSG mowie zdecydowane NIE - ani nie rajcuje mnie ta skrzynia ani jej cena (8tys).. Do tego auto ma zrobic docelowo 200-250tys ze mna, a remont DSG bardzo boli kieszen
2. Wyzsze spalanie, nizszy Vmax.. Owszem, ciut przeswitu sie przyda raz do roku, ale ten raz do roku jakos sobie bez poradze.
Co do warunkow - obecna O2 smigałem w kazdych mozliwych - od +35 na Wegrzech (z padnietym kompresorem klimy ), po -25 w Polsce, wliczajac w to sniezyce i A2 w stanie białym - jedyne co było widoczne to barierka na srodku (bo troche wyzsza) i row po lewej (a przynajmniej jakies obnizenie po lewej).. Nie sadze zebym majac 4x4 jechal szybciej niz tamto 90 - predkosc nie była problemem, wiekszym było to, co by sie działo gdybym musiał zaczac hamowac szybko i mocniej.. Wtedy ani 4x4 ani nawet Quatro z audi by mnie nie uratowało przed dzwonem/rowem (zaleznie od wyboru).
Mozemy sie spierac, tak jak niektorzy mowia ze RS w TDI to nie RS, ale dla mnie benzyna nie ma sensu przy tych przebiegach.. Tak samo 4x4 - glownie 2 pasmowki mam przed soba, a przy predkosciach 100+ 4x4 nic nie pomoze... Czemu? Bo zalacza sie w O3 dopiero gdy przod zaczyna sie slizgac A jak przy tej predkosci wpadne w poslizg, to dolaczenie tyłu juz nie pomoze...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpOssa, tylko ze:
1. DSG mowie zdecydowane NIE - ani nie rajcuje mnie ta skrzynia ani jej cena (8tys).. Do tego auto ma zrobic docelowo 200-250tys ze mna, a remont DSG bardzo boli kieszen
Mozemy sie spierac, tak jak niektorzy mowia ze RS w TDI to nie RS, ale dla mnie benzyna nie ma sensu przy tych przebiegach.. Tak samo 4x4 - glownie 2 pasmowki mam przed soba, a przy predkosciach 100+ 4x4 nic nie pomoze... Czemu? Bo zalacza sie w O3 dopiero gdy przod zaczyna sie slizgac A jak przy tej predkosci wpadne w poslizg, to dolaczenie tyłu juz nie pomoze...
Dzięki większej masie nie ma żadnych problemó ze stabilnością i prowadzeniem RS TDI na trasie.
Jeszcze jeden wg mnie istotny element przemawia za RS - mniejsza utrata wartości.
Napewno nie wyeliminujemy stereotypu, że "RS to RS". Za 4-5 lat jest duże prawdopodobieństwo, że będzie jako używany trzymał wyższą cenę niz DSG, 4x4 -184 km.
Komentarz
-
-
Ja kiedyś pisałem w innym wątku na temat możliwości trakcyjnych RS.
Byłem na feriach zimowych w Bukowinie i aby wyjechać na drogę główną należało podjechać pod lekką górkę. Jadłem akurat kolacje na dole i patrzyłem jak kierowca O III RS z DSG meczy się z podjazdem (jak bez żadnych problemów, jeszcze wtedy zwykłą O II FL 2.0 TDI, pokonywałem to wzniesienie, inne auta też, a ta RS kilkakrotnie z rozbiegu musiała się gimnastykować. w końcu gospodarz musiał sporo piachu podsypać i się udało.
Nie wiem co było przyczyną takich problemów - może DSG ?? może jak to mówię "auto gwizda, a kierowca pi....da" ale z 4x4 to by nie byo żadnych problemów nawet u słabego kierowcy.
Bezpieczeństwo 4x4 właśnie najlepiej uwydatnia się na śniegu i mokrym i wcale nie trzeba jechać 100 km/h.
Ja jeszcze nie miąłem możliwości przetestowania 4x4 w zimie ale w warunkach mokrych w deszczu, zwłaszcza a mieście jest to mocno zauważalne - nie muszę delikatnie obchodzić się z pedałem gazu przy ruszaniu spod świateł aby nie zerwać przyczepności, bo odpycha się od razu czterema kołami.O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
Komentarz