Octa RS - nieoryginalne felgi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • danceagent
    Classic
    • 2018
    • 1

    Octa RS - nieoryginalne felgi

    Zamieszczone przez nocki2
    problemem byl zawieszony zawór przywalilem mlotkiem ze 20 razy po sprężarce
    No fajna naprawa, młotkiem i przecinakiem. Dobrze, że pomogło, a nie zaszkodziło. A z jakiego źródła miałeś informacje, że trzeba przywalić młotkiem?
  • danceagent
    Classic
    • 2014
    • 22

    #2
    Octa RS - nieoryginalne felgi

    Standardowo w roczniku 2014 w górę jest w standardzie monitoring ciśnienia w oponach.
    Mam zamiar na zimę kupić felgi poza ASO. Co się stanie ? Będzie mi się coś świecić na desce ?
    DaBass

    Komentarz

    • yogi_at_pozen
      Rider
      • 2011
      • 418

      #3
      nie mam pewnosci, ale zdaje sie ze ta funkcja jest realizowana czujnikami ABS przy kole, mniejsze cisnienie = mniejszy obwod kola > szybszy obrot

      dla zobrazowania, wez kawalek prostego drutu i zaloz z jednej strony duze kolko, a z drugiej male - tak puszczona "oś" zacznie skrecac, bo mniejsze kolo pokonuje mnijeszy dystans

      wiec zmiana felg raczej nie powinna wplywac

      Komentarz

      • siemi1
        L&K
        • 2012
        • 1287
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BMM 2.0 TDI 140 KM

        #4
        yogi_at_pozen, masz racje dlatego łtwo sobie dołożyx TMPS
        Spalanie - Motostat.pl
        Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
        Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
        Sprzedam na OLX!!

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          Zamieszczone przez danceagent
          Mam zamiar na zimę kupić felgi poza ASO. Co się stanie ? Będzie mi się coś świecić na desce ?
          możesz śmiało zakupić poza ASO

          nic się nie stanie

          nic nie będzie świecić na desce (no może po zmianie lato/zima zima/lato - ale to normalne)
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • danceagent
            Classic
            • 2014
            • 22

            #6
            Serdeczne dzięki.
            Myślałem że działa to na podobnej zasadzie co np. w Renault - że na feldze jest czujnik.
            DaBass

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              danceagent, dzieki bogu w skodzie tak nie jest a już w np audi tak :roll:
              po zapaleniu kontrolki kasujesz ją na zegarach/przyciskiem lub vcdsem
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • pebe
                Classic
                • 2014
                • 27

                #8
                Smiało bierz - ja u siebie mam niestockowe felgi i jest OK.
                Teraz miałem serwis i musięli zdjąć koło. Po wyjechaniu z ASO wyświetlił się komunikat, że czujnik ciśnienia ma problem - wystarczy reset i po sprawie

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Kola zdjeli i zalozyli jak im pasowalo, wiec teraz zamiast resetowac, trzeba bylo sprawdzic cisnienie w kolach. Jak kolo zdejmiesz i zalozysz w to samo miejsce to nic nie ma prawa piszczec
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • pebe
                    Classic
                    • 2014
                    • 27

                    #10
                    Maicroft: Ciśnienie kołach sprawdzone. W manualu pisze jak wół, że kontrolka może się zapalić w przypadku zdjęcia koła i ponownego jego założenia lub wymiany. Dlatego ponowna kalibracja układu i po sprawie.

                    W ostatnim poście, źle się wyraziłem - czujnik nie miał problemu tylko wyśwetliła się lampka kontrolna wskaźnika ciśnienia.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Zdjecie i zalozenie tego samego kola na ta sama piaste nie powoduje zmiany jego obwodu. Taka instrukcje pisze ktos, kto nie do konca wie o co chodzi :twisted:

                      Bo jak wiadomo, tam nie ma czujnikow cisnienia, tylko uklad wylicza roznice w obrotach poszczegolnych kol.

                      Ba jesli uklad dziala tak sprytnie jak w O2, a pewnikiem tak, to smiem twierdzic ze po zmianie kol ktore byly przykladowo napompowane z 2.2/2.5 2,1/2.7 uklad moze nie upomniec sie przez dlugie kilometry pokonane po miescie z niewielkimi predkosciami.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      Pracuję...