Zamieszczone przez krzyzakp
RS TSI - spalanie
Zwiń
X
-
Witam z obietnicami wysyłam raport z dnia dzisiejszego
Trasa 85km Warszawa - Radom
Średnią przyjmuję 110km/h ( mimo że jest na zdjęciu 96km.h ) pierwsze 6km miałe ze 4 światła na których stałem to obniżyło średnią. Tak pozatym 80km nie dotykałem pedały gazu i hamulca jadąc na tempomacie 110km/h. Spalanie wg komputera wyszło 7,2l/100km na wlocie zatankowałem auto i weszło mi do odbicia 6,77l czyli zgadza się w miarę spalanie z komputera z tym co w rzeczywistości.
Ogłaszam więc że spalanie przy 110km/h w vRS TSI 2.0 wynosi 7,2l/100km
Jazda 110km/h vRS to frajda taka sama jak jazda Rapidem 1.2 czyli żadnego "funu" z jazdy
Spalanie długo dystansowe 4600km spalanie mam 10,5 l/100km 80% trasa 20% miasto. Pełna frajda z jazdy! Czyli cegła na gazie...
Wieczorem zrobię test w drogę powrotną
[ Dodano: Pon 05 Sty, 15 10:01 ]
Dodam jeszcze ważną kwestie. Wszelkie moje dane o spalaniu w poprzednich wątkach są nierzetelne Dzisiaj dopiero zobaczyłem , że mam ustawione jednostki spalania na km/l a nie l/100km !!!!
Dlatego dziwnym trafem miałe spalanie niższe przy wyższych prędkościach niż przy wyższych bo to była ilość przejechanych km na l Wstyd się przyznać ale trzeba Dopiero jak przejachałem 70km i spalanie maiłem 13.8 km/l zaczęło mnie nurtować WTF? Nie możliwe zeby przy 110 km spalanie wynosiło 14l a jak "zapierd..." 180km/h to 10-11l/100Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpDoleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
6,5l w RS TDI
Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..
Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpDoleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
6,5l w RS TDI
Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..
Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HimenekZamieszczone przez krzyzakpDoleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
6,5l w RS TDI
Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..
Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki
ja jadąc od Warcisława do Struga miałem raz 4,9 :P ale bez korków i bez świateł ( nie to co teraz rozkopane ...)
Komentarz
-
-
Doleje Wam oliwy do ognia, jakie to TDI oszczedne, a TSI złe, niedobre i w ogole
trasa 370km - jakies 10km niemiecka landowka, z 10km po Hamburgu (tez przelot, bez korkow juz) i reszta autostrada z 140 na tempomacie. Spalanie z całej trasy 6,4l/100km. Srednia predkosc 109km/h.
Jak by jechac 120 to pewnie by wyszło mniej, ale z taka predkoscia przewaznie latałem wczesniej. Zobaczymy ile bedzie po dotarciu, bo obecnie dopiero 700km na budziku, wiec prawie ze dziewica : :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpDoleje Wam oliwy do ognia, jakie to TDI oszczedne, a TSI złe, niedobre i w ogole
trasa 370km - jakies 10km niemiecka landowka, z 10km po Hamburgu (tez przelot, bez korkow juz) i reszta autostrada z 140 na tempomacie. Spalanie z całej trasy 6,4l/100km. Srednia predkosc 109km/h.
Jak by jechac 120 to pewnie by wyszło mniej, ale z taka predkoscia przewaznie latałem wczesniej. Zobaczymy ile bedzie po dotarciu, bo obecnie dopiero 700km na budziku, wiec prawie ze dziewica : :szeroki_usmiech
Jakbyśmy spotkali się na światłach to po 100 metrach wąchał byś spaliny wylatujące z moich dwóch "rurek" natomiast ty posępnie patrzył byś w lewe lusterko lub prawe szukając spalin z twojej pseudo "dwururki" I miał bym wtedy spalanie 20 l /100km ale satysfakcja bezcenna
Komentarz
-
-
Infoludek, ale za to na kolejnych światłach stanąłbys koło mnie i po kilkaset metrach poczułbys zapach smrodu z mojej rurki i miałbym wtedy spalanie mniejsze o polowe od twojego, mina kierownika w o3 rs tsi bezcenna :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
I wtedy Infoludek łapie wqrwa i jedzie do Rogala. Potem łapiecie się na następnych światłach... :diabelski_usmiech
Żeby nie było, że mod vs. seria nie ? :-)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaInfoludek, ale za to na kolejnych światłach stanąłbys koło mnie i po kilkaset metrach poczułbys zapach smrodu z mojej rurki i miałbym wtedy spalanie mniejsze o polowe od twojego, mina kierownika w o3 rs tsi bezcenna :szeroki_usmiech
A -"wiejski tuning"
B - prawdziwy mod
i wtedy bym zapewne wybrał opcje B udał ze nie zobaczyłem zielonego światła
A tak na serio raz mi się zdarzył chalange z Audi TT ( przypuszam ze 220 konne bo 280 by mnie odstawiło... ),bo do stówki szedł identycznie dopiero od stówki zaczął odstawać przy 200 był ze 30m za mna.PS nie było to w mieście tylko na wlocie na ekspresówka 200 nie preferuje po mieście... )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerI wtedy Infoludek łapie wqrwa i jedzie do Rogala. Potem łapiecie się na następnych światłach...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, powiem Ci, że wcale nie jestem przekonany, czy w tsi poczulibyśmy spaliny z Twojej rurki. Mam co prawda w dieslowym bravo sporo mniej niż Ty (tylko 223 KM/434 Nm), jedzie mi to licznikowe 250 /gps-owe 240/, ma te ~7 sekund do setki, ale między nim a benzynową octavią jest PRZEPAŚĆ (inaczej nie kupiłbym octy, tylko celował w coś mocniejszego). Biorąc jeszcze pod uwagę, że w tsi nie mamy raczej 220 KM, tylko "nieco" więcej - te dodatkowe powiedzmy 20 dieslowych KM u Ciebie może wyrównałoby szanse, ale na pogrom bym nie liczył. Tak czy inaczej, jakby była okazja, to ja chętnie..."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramida... Tym razem ja sięgam po gazetę leżąca na fotelu pasażera udając ze nie widzę zmieniających się świateł :lol:
No to jeszcze chwilkę off-em polecę: jak uważacie na ile w dieslach pomaga nam niuton w takich ścigankach ? Wiadomo, że preferowany będzie jednak start z rolki. Ale pytanie jest czy Nm pomagają w pewnym stopniu zniwelować trochę KM u "benzynowca" ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, napiszę z autopsji - diesel o tej samej mocy co doładowana benzyna nie ma szans z benzyną, zwłaszcza ze startu. No i wystarczy poczytać dane albo pooglądać testy benzyny i diesla - przy porównywalnej mocy zawsze bena poniewiera klekotem. Wg mnie, 4 letniego użytkownika diesla, ten nie ma żadnych zalet w stosunku do benzyny, poza spalaniem. Niby przy wklepaniu do podłogi przez chwilę mocniej wciska w fotel, ale za to krócej, więc tego nie traktuję jak zaletę. Zaznaczam, że piszę o benzynie z turbo - bo wolnossakami o "standardowej" mocy źle mi się jeździ, tu z kolei wolę diesla."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rslooker, napiszę z autopsji - diesel o tej samej mocy co doładowana benzyna nie ma szans z benzyną, zwłaszcza ze startu. No i wystarczy poczytać dane albo pooglądać testy benzyny i diesla - przy porównywalnej mocy zawsze bena poniewiera klekotem. Wg mnie, 4 letniego użytkownika diesla, ten nie ma żadnych zalet w stosunku do benzyny, poza spalaniem. Niby przy wklepaniu do podłogi przez chwilę mocniej wciska w fotel, ale za to krócej, więc tego nie traktuję jak zaletę. Zaznaczam, że piszę o benzynie z turbo - bo wolnossakami o "standardowej" mocy źle mi się jeździ, tu z kolei wolę diesla.
Mocnym TDI fajnie się jezdzi ale od 3 biegu w góre. Starty od 0 w ośce są słabe. Krótkie biegi + dużo niutona = słaby start w porównaniu do TSI.
Może TDI++ z DSG było by lepsze do startów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez InfoludekBywa i tak zapewne w wielu przypadkach ktoś się słodko rozczarowuje, ale może "kątem oka" zobaczył bym jakieś dziwne dodatkowe zegary i wtedy zastanowił bym się czy aby to nie
A -"wiejski tuning"
B - prawdziwy mod
i wtedy bym zapewne wybrał opcje B udał ze nie zobaczyłem zielonego światła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁi własnie dlatego ja mam zegary w popielniczce a na klapie MPI :diabelski_usmiech ...ostatnio mina pana w stylu " CO JEST DO KU..WY NĘDZY" w naczipowanym O2RS by Sportmile....bezcenna :lol: :lol:
Komentarz
-
-
[quote="Angrekoo"]Zamieszczone przez maro rslooker,
Potwierdzam w 100% i obstawiam ze Piramida dostał by baty ze startu z 3RS TSI.
Mocnym TDI fajnie się jezdzi ale od 3 biegu w góre. Starty od 0 w ośce są słabe. Krótkie biegi + dużo niutona = słaby start w porównaniu do TSI.
Może TDI++ z DSG było by lepsze do startów.
Jeśli chodzi o starty to pewno do uwzględniania byłoby:
1/ czy auto ma DSG czy manual - tu DSG górą, nawet słabszy motor może wygrać z nominalnie szybszym autem, wątpię czy kierownik manuala będzie w stanie optymalnie zmieniać biegi, nie mówiąc już o tym że mnie by było szkoda auta, inna sprawa że przyśpieszenia od 0 dla DSG podawane są dla trybu launch control a ten też przyśpiesza zużycie skrzyni,
2/ przy większych prędkościach pewno lepiej przyśpieszać w manualu ze względu na krótsze przełożenia skrzyni ręcznej /"nadbieg" tylko ma 6-ka/ vs DSG /tu 4,5,6/ oraz brak zwłoki po wciśnięciu gazu w manualu zwłaszcza w stosunku do trybu D,
3/ czy auto ma napęd na obie osie czy tylko na jedną,
A tak naprawdę wystarczy zmierzyć osiągi Drift Boxem od 0 i porównać 8) . Charakterystyka rozwijania mocy/momentu w ON i PB nie ma tu znaczenia.
W końcu kilo cukru waży tyle samo co kilo pierza. Howgh! :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Ze wszystkim się zgodzę, oprócz
Zamieszczone przez metrotestCharakterystyka rozwijania mocy/momentu w ON i PB nie ma tu znaczenia
I druga sprawa: starty z miejsca mocnym TDI faktycznie nie mają sensu.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz