RS TSI - spalanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maro rs
    Elegance
    • 2014
    • 948

    Zamieszczone przez krzyzakp
    Doleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
    Nie przeszkadza nam to, bo różnica w przyjemności z jazdy tsi w stosunku do tdi jest większa, niż różnica w spalaniu Ale faktycznie mało pali.
    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

    Komentarz

    • Infoludek
      Drive
      • 2014
      • 75

      Witam z obietnicami wysyłam raport z dnia dzisiejszego

      Trasa 85km Warszawa - Radom

      Średnią przyjmuję 110km/h ( mimo że jest na zdjęciu 96km.h ) pierwsze 6km miałe ze 4 światła na których stałem to obniżyło średnią. Tak pozatym 80km nie dotykałem pedały gazu i hamulca jadąc na tempomacie 110km/h. Spalanie wg komputera wyszło 7,2l/100km na wlocie zatankowałem auto i weszło mi do odbicia 6,77l czyli zgadza się w miarę spalanie z komputera z tym co w rzeczywistości.

      Ogłaszam więc że spalanie przy 110km/h w vRS TSI 2.0 wynosi 7,2l/100km

      Jazda 110km/h vRS to frajda taka sama jak jazda Rapidem 1.2 czyli żadnego "funu" z jazdy

      Spalanie długo dystansowe 4600km spalanie mam 10,5 l/100km 80% trasa 20% miasto. Pełna frajda z jazdy! Czyli cegła na gazie...



      Wieczorem zrobię test w drogę powrotną

      [ Dodano: Pon 05 Sty, 15 10:01 ]
      Dodam jeszcze ważną kwestie. Wszelkie moje dane o spalaniu w poprzednich wątkach są nierzetelne Dzisiaj dopiero zobaczyłem , że mam ustawione jednostki spalania na km/l a nie l/100km !!!!

      Dlatego dziwnym trafem miałe spalanie niższe przy wyższych prędkościach niż przy wyższych bo to była ilość przejechanych km na l Wstyd się przyznać ale trzeba Dopiero jak przejachałem 70km i spalanie maiłem 13.8 km/l zaczęło mnie nurtować WTF? Nie możliwe zeby przy 110 km spalanie wynosiło 14l a jak "zapierd..." 180km/h to 10-11l/100
      Załączone pliki

      Komentarz

      • marek106
        Ambiente
        • 2014
        • 221

        Zamieszczone przez krzyzakp
        Doleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
        jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
        6,5l w RS TDI
        Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..

        Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki
        Super wynik. Na pewno tdi jest dużo oszczędniejsze. Natomiast mocowo jest też taka sama różnica.

        Komentarz

        • Himenek
          Rider
          • 2014
          • 412

          Zamieszczone przez krzyzakp
          Doleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
          jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
          6,5l w RS TDI
          Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..

          Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki
          ja jadąc od Warcisława do Struga miałem raz 4,9 :P ale bez korków i bez świateł ( nie to co teraz rozkopane ...)

          Komentarz

          • Infoludek
            Drive
            • 2014
            • 75

            Zamieszczone przez Himenek
            Zamieszczone przez krzyzakp
            Doleje wam oliwy do ognia :diabelski_usmiech
            jakies 20km, w terenie zabudowanym (dla znajacych Szczecin: Struga - Gumience, przez Gdanska), jazda jak to o tej porze - bez szału, bo nie ma gdzie na dluzsza mete, ale tez bez emeryckiego rzerzenia...
            6,5l w RS TDI
            Wiem, krotki odcinek, jak bym sie uparł pewnie bym do 6l zszedł i mogl mowic ze pali 6l w miescie Tylko ze to specyfika Szczecina, ze mozna jezdzac lewy-prawy wyjezdzic cały bak, jezeli sie nie jedzie w szczycie i spokojnie miec te 6-7l w miescie..

            Długodystansowo, jak bede sie zamykał w 6,5l to bede sie bardzo cieszył, bo jednak na autostradzie 140km/h to taka spokojna predkosc, a bedzie pewnie sie zdarzało leciec po 180 spore odcinki


            ja jadąc od Warcisława do Struga miałem raz 4,9 :P ale bez korków i bez świateł ( nie to co teraz rozkopane ...)
            Wydaje mi się ze ten wątek nazywa sie SPALANIE RS TSI a nie RS TDI...

            Komentarz

            • krzyzakp
              L&K
              • 2013
              • 1016
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              Infoludek, tylko ze i tak spora polowa watku jest o przysłowiowej Marynie, a nie o spalaniu

              Moja O3 RS

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                krzyzakp, spokojnie będziesz maił 6,5 ,a sądzę że mniej.
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • Himenek
                  Rider
                  • 2014
                  • 412

                  nie będzie miał mniej, a sądze że i więcej

                  Komentarz

                  • krzyzakp
                    L&K
                    • 2013
                    • 1016
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    Himenek, u mnie 90% to dłuuugie trasy po niemieckiej autobahnie, gdzie pokochalem tempomat Chyba ze sie spiesze - wtedy owszem, wciska sie ten gaz mocniej i leci na ile droga pozwala..
                    Generalnie celem jest trzymac sie 130-140 w trasie i nic wiecej

                    Moja O3 RS

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      krzyzakp, I o to chodzi w pogaduchach, jeszcze jakby był to miodzio. :diabelski_usmiech
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • krzyzakp
                        L&K
                        • 2013
                        • 1016
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        Doleje Wam oliwy do ognia, jakie to TDI oszczedne, a TSI złe, niedobre i w ogole
                        trasa 370km - jakies 10km niemiecka landowka, z 10km po Hamburgu (tez przelot, bez korkow juz) i reszta autostrada z 140 na tempomacie. Spalanie z całej trasy 6,4l/100km. Srednia predkosc 109km/h.
                        Jak by jechac 120 to pewnie by wyszło mniej, ale z taka predkoscia przewaznie latałem wczesniej. Zobaczymy ile bedzie po dotarciu, bo obecnie dopiero 700km na budziku, wiec prawie ze dziewica : :szeroki_usmiech

                        Moja O3 RS

                        Komentarz

                        • Infoludek
                          Drive
                          • 2014
                          • 75

                          Zamieszczone przez krzyzakp
                          Doleje Wam oliwy do ognia, jakie to TDI oszczedne, a TSI złe, niedobre i w ogole
                          trasa 370km - jakies 10km niemiecka landowka, z 10km po Hamburgu (tez przelot, bez korkow juz) i reszta autostrada z 140 na tempomacie. Spalanie z całej trasy 6,4l/100km. Srednia predkosc 109km/h.
                          Jak by jechac 120 to pewnie by wyszło mniej, ale z taka predkoscia przewaznie latałem wczesniej. Zobaczymy ile bedzie po dotarciu, bo obecnie dopiero 700km na budziku, wiec prawie ze dziewica : :szeroki_usmiech
                          Ja doleje oliwy do twojej wypowiedzi

                          Jakbyśmy spotkali się na światłach to po 100 metrach wąchał byś spaliny wylatujące z moich dwóch "rurek" natomiast ty posępnie patrzył byś w lewe lusterko lub prawe szukając spalin z twojej pseudo "dwururki" I miał bym wtedy spalanie 20 l /100km ale satysfakcja bezcenna

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            Infoludek, ale za to na kolejnych światłach stanąłbys koło mnie i po kilkaset metrach poczułbys zapach smrodu z mojej rurki i miałbym wtedy spalanie mniejsze o polowe od twojego, mina kierownika w o3 rs tsi bezcenna :szeroki_usmiech
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • looker
                              RS
                              • 2008
                              • 1886
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              I wtedy Infoludek łapie wqrwa i jedzie do Rogala. Potem łapiecie się na następnych światłach... :diabelski_usmiech
                              Żeby nie było, że mod vs. seria nie ? :-)
                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                              Komentarz

                              • Infoludek
                                Drive
                                • 2014
                                • 75

                                Zamieszczone przez piramida
                                Infoludek, ale za to na kolejnych światłach stanąłbys koło mnie i po kilkaset metrach poczułbys zapach smrodu z mojej rurki i miałbym wtedy spalanie mniejsze o polowe od twojego, mina kierownika w o3 rs tsi bezcenna :szeroki_usmiech
                                Bywa i tak zapewne w wielu przypadkach ktoś się słodko rozczarowuje, ale może "kątem oka" zobaczył bym jakieś dziwne dodatkowe zegary i wtedy zastanowił bym się czy aby to nie

                                A -"wiejski tuning"
                                B - prawdziwy mod

                                i wtedy bym zapewne wybrał opcje B udał ze nie zobaczyłem zielonego światła

                                A tak na serio raz mi się zdarzył chalange z Audi TT ( przypuszam ze 220 konne bo 280 by mnie odstawiło... ),bo do stówki szedł identycznie dopiero od stówki zaczął odstawać przy 200 był ze 30m za mna.PS nie było to w mieście tylko na wlocie na ekspresówka 200 nie preferuje po mieście... )

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  Zamieszczone przez looker
                                  I wtedy Infoludek łapie wqrwa i jedzie do Rogala. Potem łapiecie się na następnych światłach...
                                  ... Tym razem ja sięgam po gazetę leżąca na fotelu pasażera udając ze nie widzę zmieniających się świateł :lol:
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • maro rs
                                    Elegance
                                    • 2014
                                    • 948

                                    piramida, powiem Ci, że wcale nie jestem przekonany, czy w tsi poczulibyśmy spaliny z Twojej rurki. Mam co prawda w dieslowym bravo sporo mniej niż Ty (tylko 223 KM/434 Nm), jedzie mi to licznikowe 250 /gps-owe 240/, ma te ~7 sekund do setki, ale między nim a benzynową octavią jest PRZEPAŚĆ (inaczej nie kupiłbym octy, tylko celował w coś mocniejszego). Biorąc jeszcze pod uwagę, że w tsi nie mamy raczej 220 KM, tylko "nieco" więcej - te dodatkowe powiedzmy 20 dieslowych KM u Ciebie może wyrównałoby szanse, ale na pogrom bym nie liczył. Tak czy inaczej, jakby była okazja, to ja chętnie...
                                    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                    Komentarz

                                    • looker
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 1886
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                      Zamieszczone przez piramida
                                      ... Tym razem ja sięgam po gazetę leżąca na fotelu pasażera udając ze nie widzę zmieniających się świateł :lol:
                                      Dobre :diabelski_usmiech

                                      No to jeszcze chwilkę off-em polecę: jak uważacie na ile w dieslach pomaga nam niuton w takich ścigankach ? Wiadomo, że preferowany będzie jednak start z rolki. Ale pytanie jest czy Nm pomagają w pewnym stopniu zniwelować trochę KM u "benzynowca" ?
                                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                      Komentarz

                                      • maro rs
                                        Elegance
                                        • 2014
                                        • 948

                                        looker, napiszę z autopsji - diesel o tej samej mocy co doładowana benzyna nie ma szans z benzyną, zwłaszcza ze startu. No i wystarczy poczytać dane albo pooglądać testy benzyny i diesla - przy porównywalnej mocy zawsze bena poniewiera klekotem. Wg mnie, 4 letniego użytkownika diesla, ten nie ma żadnych zalet w stosunku do benzyny, poza spalaniem. Niby przy wklepaniu do podłogi przez chwilę mocniej wciska w fotel, ale za to krócej, więc tego nie traktuję jak zaletę. Zaznaczam, że piszę o benzynie z turbo - bo wolnossakami o "standardowej" mocy źle mi się jeździ, tu z kolei wolę diesla.
                                        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                        Komentarz

                                        • Angrekoo
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 135

                                          Zamieszczone przez maro rs
                                          looker, napiszę z autopsji - diesel o tej samej mocy co doładowana benzyna nie ma szans z benzyną, zwłaszcza ze startu. No i wystarczy poczytać dane albo pooglądać testy benzyny i diesla - przy porównywalnej mocy zawsze bena poniewiera klekotem. Wg mnie, 4 letniego użytkownika diesla, ten nie ma żadnych zalet w stosunku do benzyny, poza spalaniem. Niby przy wklepaniu do podłogi przez chwilę mocniej wciska w fotel, ale za to krócej, więc tego nie traktuję jak zaletę. Zaznaczam, że piszę o benzynie z turbo - bo wolnossakami o "standardowej" mocy źle mi się jeździ, tu z kolei wolę diesla.
                                          Potwierdzam w 100% i obstawiam ze Piramida dostał by baty ze startu z 3RS TSI.
                                          Mocnym TDI fajnie się jezdzi ale od 3 biegu w góre. Starty od 0 w ośce są słabe. Krótkie biegi + dużo niutona = słaby start w porównaniu do TSI.
                                          Może TDI++ z DSG było by lepsze do startów.

                                          Komentarz

                                          • EŁ
                                            L&K
                                            • 2004
                                            • 1168
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                            Zamieszczone przez Infoludek
                                            Bywa i tak zapewne w wielu przypadkach ktoś się słodko rozczarowuje, ale może "kątem oka" zobaczył bym jakieś dziwne dodatkowe zegary i wtedy zastanowił bym się czy aby to nie

                                            A -"wiejski tuning"
                                            B - prawdziwy mod

                                            i wtedy bym zapewne wybrał opcje B udał ze nie zobaczyłem zielonego światła
                                            i własnie dlatego ja mam zegary w popielniczce a na klapie MPI :diabelski_usmiech ...ostatnio mina pana w stylu " CO JEST DO KU..WY NĘDZY" w naczipowanym O2RS by Sportmile....bezcenna :lol: :lol:

                                            Komentarz

                                            • KulfonP
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 391

                                              Zamieszczone przez
                                              i własnie dlatego ja mam zegary w popielniczce a na klapie MPI :diabelski_usmiech ...ostatnio mina pana w stylu " CO JEST DO KU..WY NĘDZY" w naczipowanym O2RS by Sportmile....bezcenna :lol: :lol:
                                              :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                                              Komentarz

                                              • metrotest
                                                Rider
                                                • 2006
                                                • 506
                                                • Volkswagen
                                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                                [quote="Angrekoo"]
                                                Zamieszczone przez maro rs
                                                looker,
                                                Potwierdzam w 100% i obstawiam ze Piramida dostał by baty ze startu z 3RS TSI.
                                                Mocnym TDI fajnie się jezdzi ale od 3 biegu w góre. Starty od 0 w ośce są słabe. Krótkie biegi + dużo niutona = słaby start w porównaniu do TSI.
                                                Może TDI++ z DSG było by lepsze do startów.
                                                Kolejny sub-wątek w temacie spalanie RS TSI

                                                Jeśli chodzi o starty to pewno do uwzględniania byłoby:

                                                1/ czy auto ma DSG czy manual - tu DSG górą, nawet słabszy motor może wygrać z nominalnie szybszym autem, wątpię czy kierownik manuala będzie w stanie optymalnie zmieniać biegi, nie mówiąc już o tym że mnie by było szkoda auta, inna sprawa że przyśpieszenia od 0 dla DSG podawane są dla trybu launch control a ten też przyśpiesza zużycie skrzyni,

                                                2/ przy większych prędkościach pewno lepiej przyśpieszać w manualu ze względu na krótsze przełożenia skrzyni ręcznej /"nadbieg" tylko ma 6-ka/ vs DSG /tu 4,5,6/ oraz brak zwłoki po wciśnięciu gazu w manualu zwłaszcza w stosunku do trybu D,

                                                3/ czy auto ma napęd na obie osie czy tylko na jedną,

                                                A tak naprawdę wystarczy zmierzyć osiągi Drift Boxem od 0 i porównać 8) . Charakterystyka rozwijania mocy/momentu w ON i PB nie ma tu znaczenia.

                                                W końcu kilo cukru waży tyle samo co kilo pierza. Howgh! :diabelski_usmiech

                                                Komentarz

                                                • looker
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 1886
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                  Ze wszystkim się zgodzę, oprócz

                                                  Zamieszczone przez metrotest
                                                  Charakterystyka rozwijania mocy/momentu w ON i PB nie ma tu znaczenia
                                                  bo gdyby tak było to by tych wykresów...nie było ;-)

                                                  I druga sprawa: starty z miejsca mocnym TDI faktycznie nie mają sensu.
                                                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                  Komentarz

                                                  • marek106
                                                    Ambiente
                                                    • 2014
                                                    • 221

                                                    Ale launch control ma opóźnienie w rs przy starcie? W sensie kiedy puszczam hamulec to parę dzięsiątych sekundy czekamy czy nie? Tak miałem w gti V.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...