Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O3 RS TDI 184KM vs O3 Combi 4x4 Elegance TDI 184KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O3 RS TDI 184KM vs O3 Combi 4x4 Elegance TDI 184KM

    Więc już mam CH kupiłem i wymieniłem. zmieniłem kodowanie w manetce ( z tempomatem) i w sterowniku silnika.Tempomat działa. Dalej myślę nad kierownicą. interesuje mnie czy kierownica powyżej będzie pasowała co jeszcze potrzebuje? jakąś wiązkę do kierownicy ?

  • #2
    O3 RS TDI 184KM vs O3 Combi 4x4 Elegance TDI 184KM

    Witam,

    Czy posiada Ktoś z Was wersję z silnikiem jak w RS czyli 184KM i dodatkowo napędem 4x4? Proszę o opinie z jazdy.

    Komentarz


    • #3
      Można powiedzieć ,że dopiero co ta opcja pojawiła sie w cenniku, tak ze trochę za wcześnie, ale też przyłączem się do pytania.

      Komentarz


      • #4
        Ta opcja to takie samo pytanie czy kupic 1.8TSI oske czy moze 1.8TSI 4x4. Opinie sa tak samo rozne jak tu beda.

        Jezdzac po trojmiescie to mozna sie pokusic o oske, ale jezdzac duzo po kraju to jednak 4x4 nie jest glupie.

        Ja po aucie z 4x4 innej opcji nie widze, zwlaszcza ze u nas czasem jest zima. Wiadomo, ze pali to z 1l wiecej, ale gdy pada deszcz lub jest snieg ja jade, inni sie slizgaja.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Ja po aucie z 4x4 innej opcji nie widze
          ja się tylko skromnie pod tym podpisuje :-)

          Komentarz


          • #6
            Dla paru świecidełek RSa zrezygnować z 4x4 ? :niewiem

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Rok z Bagien
              Dla paru świecidełek RSa zrezygnować z 4x4 ?
              Zamiast RS można dołożyć pakiet stylistyczny sport (trochę drogi..) i wg mnie jest to ładniejsze niż RS.
              SUPERB

              Komentarz


              • #8
                A widzial ktoś ten pakiet ,jakis link może

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez wojcian
                  Można powiedzieć ,że dopiero co ta opcja pojawiła sie w cenniku, tak ze trochę za wcześnie, ale też przyłączem się do pytania.
                  A czy 4x4 tdi 184km nie bedzie tylko w scoucie??

                  Tak jak mowia koledzy, wsadzisz nizszy zawiasz i masz lepsze niz rs :P

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie ,jest w cenniku od 111650 opcja tylko z dsg6

                    Komentarz


                    • #11
                      Cena wyjściowa Combi 4x4 184KM jest wyższa o 7000 zł w stosunku do RS TDI Manual. Minusem jest brak wyboru skrzyni, zostaje tylko DSG, które nie do końca dobrze współpracuję z dieslem.

                      Komentarz


                      • #12
                        trzeba przejść przez konfigurator

                        Link
                        SUPERB

                        Komentarz


                        • #13
                          Scout w porownaniu z RS to nie tylko inny wyglad, ale tez podniesione zawieszenie w stosunku do normalnej Octavii (RS obnizony oczywiscie), co sie przeklada i na spalanie i na maksymalna..
                          Kwestia odpowiedzenia sobie co jest potrzebne, niedawno była o tym dyskusja - ile osob i metod uzytkowania auta, tyle wyjsc..
                          U mnie idzie przebolec oske, ze wzgledu na lepsza Vmax i mniejsze spalanie, ale to przez to, ze w 90% latam na autostradach/ekspresowkach, gdzie 4x4 nie zrobi roznicy, bo predkosc i tak jest grubo powyzej 100km/h... Co innego gdybym jezdzil po rejonach, gdzie roznie bywa z utrzymaniem drogi, a zdarzalo by sie i zapuscic na gruntowki Co mi jednak nie pisane poki co.. Choc - nie wiadomo co zycie przyniesie za czas jakis

                          Moja O3 RS

                          Komentarz


                          • #14
                            Tak, tylko nie mówimy o wersji Scout, od kilku dni również wersje Ambition, Elegance i L&K mają do wyboru silnik TDI o mocy 184KM (wcześniej max to 150KM).

                            Wydawało mi się zawsze, że wersja RS powinna być modelem z najlepszymi silnikami, a teraz te same wstawiają innym modeli.

                            Komentarz


                            • #15
                              Jeżeli cena zbliżona i moc podobna, to osobiście odpuściłbym RS na rzecz 4x4, nawet jeśli nie wygląda tak "rasowo".
                              Piter
                              tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                              KM i Nm dołożył gregor10

                              Komentarz


                              • #16
                                Fakt, nie patrzylem na konfigurator od jakiegos czasu.. Moze to ich sposob na ucieczke z dlugodsci oczekiwania na RSa?
                                Tak czy inaczej - dla mnie nadal nie opcja, bo planuje duuuzy przebieg tym autem, wiec mniejsze szanse na powazny remont w manualu.. A do tego wole sobie pomachac biegami mimo wszystko i samemu decydowac jaki bieg ma byc, a nie zeby DSG mi dawalo niziutkie obroty...

                                Wiem, konserwatyzm, ale jakos nie mam przekonania do automatu..

                                Moja O3 RS

                                Komentarz


                                • #17
                                  DSG w klekocie RS to pomyłka, jak sie da to brać 4x4 manual :diabelski_usmiech
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Patrze i patrze na ten konfigurator, i oprócz ceny to nic nie widze , na szczęście mam katalog skody i jest tam ta opcja sport pakiet ( katalog na belgie) powiem szczerze ze nie dałbym nawet tysiąca za niego, szczególnie te listwy na drzwiach zalatują agrotuningiem , nie nie dla mnie napewno jeszcze 5500 koła.
                                    krzyzakp, no tak masz racje , mnie tez 4x4 jest na g..wno, ale chce miec 184 konie ,a nie chce czekac ponad pół roku na rs i zawias rsa mi nie lezy. Dlatego celuje w 2,0tdi 4x4 dsg i ten napęd tak czy owak muszę wziąść .
                                    lrosielewski, dsg7 to 1,8 tsi nie pasuje ,dsg6 do dizla nie pasuje , to wkoncu gdzie . tylko2,0tsi ale to znowu chleje.To jak wkoncu jest z tą skrzynią

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      to nie jest tak, że DSG6 do diesla nie pasuje

                                      całkiem przyjemnie się takim zestawem jeździ i tylko czasami przy spokojniej jeździe z stosunkowo niewielkimi prędkościami zbyt szybko wrzuca wysoki bieg np. 55km/h i 6 bieg

                                      ot tylko taka drobna upierdliwość, można przejść na tryb manualny i po problemie
                                      natomiast jeśli chodzi o wygodę i szybkość zmiany biegów to TDI i DSG to naprawdę świetne rozwiązanie

                                      używałem połączenia 2.0 TDI + DSG + 4x4 przez 3,5 roku i było to naprawdę bardzo dobre rozwiązanie, gdybym miał jeszcze raz kupić Skodę (lub innego VAG-a w "normalnych cenach") bez względu na rodzaj silnika łączyłbym DSG z 4x4

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Teraz rozumiem.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dla mnie osobiście najlepsze rozwiązanie to RS TDI 184KM 4x4 skrzynia manualna.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez lrosielewski
                                            Ciekawe dlaczego najsilniejszy silnik TDI z RSa (2.0, 184KM) włożono z wersje klasyczne, ale już silnik TSI z RSa (2.0, 220KM) już nie?
                                            Może dlatego, że ten silnik diesla do RS'a to wsadzili księgowi :wink: i on od początku miał trafić do zwykłych wersji tylko chcieli jakoś zwiększyć popyt na RS'a.
                                            Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez ketivv
                                              to nie jest tak, że DSG6 do diesla nie pasuje

                                              całkiem przyjemnie się takim zestawem jeździ i tylko czasami przy spokojniej jeździe z stosunkowo niewielkimi prędkościami zbyt szybko wrzuca wysoki bieg np. 55km/h i 6 bieg
                                              przy 55 nigdy Ci nie wrzuci 6tki , nie opowiadaj głupot, max to 5ka, 6tke chyba od 70 wrzuca

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Względem DSG ile głów, tyle opinii. :wink:

                                                Tylko jakoś wszyscy narzekający nie uwzględniają jednej rzeczy.
                                                Przy manualu jesteś skazany na machanie lewarkiem.

                                                Przy DSG jedziesz albo w pełnym automacie albo sam sobie zmieniasz biegi. I to szybciej niż w zwykłej skrzyni. Masz wtedy wybór.
                                                Więc w czym problem ?

                                                Jeśli w danym momencie praca DSG Ci nie leży i zrobisz to lepiej, bier manetki w palce i naprzód. :roll:
                                                Jak nie ma to znaczenia jedziesz sobie na automacie. Bardzo sympatycznie jest zapiąć np. tempomat ustawiony na 140 przy 60 km/h. Nogi mają odpoczynek, a cały zestaw przyspiesza robiąc wszystko za Ciebie.

                                                Z DSG masz wybór pracy skrzyni !!!, przy manualu - nie.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  no dokładnie, mi tam DSG pasuje, po mieście idealna sprawa, na trasie nie zastanawiam się jaki bieg wbić przy wyprzedzaniu, gaz do dechy i jazda

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X