Więc już mam CH kupiłem i wymieniłem. zmieniłem kodowanie w manetce ( z tempomatem) i w sterowniku silnika.Tempomat działa. Dalej myślę nad kierownicą. interesuje mnie czy kierownica powyżej będzie pasowała co jeszcze potrzebuje? jakąś wiązkę do kierownicy ?
O3 RS TDI 184KM vs O3 Combi 4x4 Elegance TDI 184KM
Zwiń
X
-
Ta opcja to takie samo pytanie czy kupic 1.8TSI oske czy moze 1.8TSI 4x4. Opinie sa tak samo rozne jak tu beda.
Jezdzac po trojmiescie to mozna sie pokusic o oske, ale jezdzac duzo po kraju to jednak 4x4 nie jest glupie.
Ja po aucie z 4x4 innej opcji nie widze, zwlaszcza ze u nas czasem jest zima. Wiadomo, ze pali to z 1l wiecej, ale gdy pada deszcz lub jest snieg ja jade, inni sie slizgaja.
Komentarz
-
-
Scout w porownaniu z RS to nie tylko inny wyglad, ale tez podniesione zawieszenie w stosunku do normalnej Octavii (RS obnizony oczywiscie), co sie przeklada i na spalanie i na maksymalna..
Kwestia odpowiedzenia sobie co jest potrzebne, niedawno była o tym dyskusja - ile osob i metod uzytkowania auta, tyle wyjsc..
U mnie idzie przebolec oske, ze wzgledu na lepsza Vmax i mniejsze spalanie, ale to przez to, ze w 90% latam na autostradach/ekspresowkach, gdzie 4x4 nie zrobi roznicy, bo predkosc i tak jest grubo powyzej 100km/h... Co innego gdybym jezdzil po rejonach, gdzie roznie bywa z utrzymaniem drogi, a zdarzalo by sie i zapuscic na gruntowki Co mi jednak nie pisane poki co.. Choc - nie wiadomo co zycie przyniesie za czas jakis
Komentarz
-
-
Fakt, nie patrzylem na konfigurator od jakiegos czasu.. Moze to ich sposob na ucieczke z dlugodsci oczekiwania na RSa?
Tak czy inaczej - dla mnie nadal nie opcja, bo planuje duuuzy przebieg tym autem, wiec mniejsze szanse na powazny remont w manualu.. A do tego wole sobie pomachac biegami mimo wszystko i samemu decydowac jaki bieg ma byc, a nie zeby DSG mi dawalo niziutkie obroty...
Wiem, konserwatyzm, ale jakos nie mam przekonania do automatu..
Komentarz
-
-
DSG w klekocie RS to pomyłka, jak sie da to brać 4x4 manual :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Patrze i patrze na ten konfigurator, i oprócz ceny to nic nie widze , na szczęście mam katalog skody i jest tam ta opcja sport pakiet ( katalog na belgie) powiem szczerze ze nie dałbym nawet tysiąca za niego, szczególnie te listwy na drzwiach zalatują agrotuningiem , nie nie dla mnie napewno jeszcze 5500 koła.
krzyzakp, no tak masz racje , mnie tez 4x4 jest na g..wno, ale chce miec 184 konie ,a nie chce czekac ponad pół roku na rs i zawias rsa mi nie lezy. Dlatego celuje w 2,0tdi 4x4 dsg i ten napęd tak czy owak muszę wziąść .
lrosielewski, dsg7 to 1,8 tsi nie pasuje ,dsg6 do dizla nie pasuje , to wkoncu gdzie . tylko2,0tsi ale to znowu chleje.To jak wkoncu jest z tą skrzynią
Komentarz
-
-
to nie jest tak, że DSG6 do diesla nie pasuje
całkiem przyjemnie się takim zestawem jeździ i tylko czasami przy spokojniej jeździe z stosunkowo niewielkimi prędkościami zbyt szybko wrzuca wysoki bieg np. 55km/h i 6 bieg
ot tylko taka drobna upierdliwość, można przejść na tryb manualny i po problemie
natomiast jeśli chodzi o wygodę i szybkość zmiany biegów to TDI i DSG to naprawdę świetne rozwiązanie
używałem połączenia 2.0 TDI + DSG + 4x4 przez 3,5 roku i było to naprawdę bardzo dobre rozwiązanie, gdybym miał jeszcze raz kupić Skodę (lub innego VAG-a w "normalnych cenach") bez względu na rodzaj silnika łączyłbym DSG z 4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lrosielewskiCiekawe dlaczego najsilniejszy silnik TDI z RSa (2.0, 184KM) włożono z wersje klasyczne, ale już silnik TSI z RSa (2.0, 220KM) już nie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvto nie jest tak, że DSG6 do diesla nie pasuje
całkiem przyjemnie się takim zestawem jeździ i tylko czasami przy spokojniej jeździe z stosunkowo niewielkimi prędkościami zbyt szybko wrzuca wysoki bieg np. 55km/h i 6 bieg
Komentarz
-
-
Względem DSG ile głów, tyle opinii. :wink:
Tylko jakoś wszyscy narzekający nie uwzględniają jednej rzeczy.
Przy manualu jesteś skazany na machanie lewarkiem.
Przy DSG jedziesz albo w pełnym automacie albo sam sobie zmieniasz biegi. I to szybciej niż w zwykłej skrzyni. Masz wtedy wybór.
Więc w czym problem ?
Jeśli w danym momencie praca DSG Ci nie leży i zrobisz to lepiej, bier manetki w palce i naprzód. :roll:
Jak nie ma to znaczenia jedziesz sobie na automacie. Bardzo sympatycznie jest zapiąć np. tempomat ustawiony na 140 przy 60 km/h. Nogi mają odpoczynek, a cały zestaw przyspiesza robiąc wszystko za Ciebie.
Z DSG masz wybór pracy skrzyni !!!, przy manualu - nie.
Komentarz
-
Komentarz