Moje ostatnie auto Polo 9N 1.4 16v jadło około 9l/100km i taki wynik był dla mnie ok, O3 1.4 TSI 140KM też łyka 9l/100km przy ciężkiej nodze, tak więc chyba nie ma dramatu, przy O3 i tak jest na pewno sporo więcej frajdy z jazdy niż przy Polo.
Fajny test 1.2 tsi 85 Kucy O3 - w koncu ktos napisal prawde!
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lukrys
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugNortheusz, Oczywiście że nie. No bo jakie mają tu wnioski paść ??
Ogólne wnioski powinny być takie:
1) Każdy powinien auto sprawdzić podczas jazdy testowej i porównać do innych wersji silnikowych (co chyba graniczy z cudem ?) :evil:
2) Każdy powinien sprawdzić testy auta w prasie, necie, opinie użytkowników (tylko wszedzie są hasła reklamowe, subiektywne wrażenia i patrzenie przez pryzmat mały, słaby silnik, a wrażenia z jazdy. Nie ma czystych danych porównawczych przyśpieszeń, tylko dane fabryczne 0-100 i prędkość max)
3) Ostani wniosek jest taki, że potencjalny klient zastanawiając się nad tym autem trafia w próżnię. Nie pojeździ, nie porówna, nie poczyta realnych testów, nic. Tylko slogany, wrażenia i subiektywne zachwyty właścicieli, którzy zazwyczaj mają tendencje do koloryzowania, bo taka jest mentalność. Zawsze auta szybciej jeźdzą niż innym i mniej palą niź innym, a dodatkowo lepiej niż fabryka obiecuje. Ja nie mówię akurat o was, ale ogólnie.
Stąd moje prywatne zaangażowanie w tym temacie :P i próba zwrócenia uwagi jak to jest patrząc z innej strony.
ad1
Przyszły użytkownik powinien typować na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń oraz swoich oczekiwań, co do nowego auta - to podstawa wyboru auta.
Mówiąc łopatologicznie posiadałem przez 9 lat F1 1.2 64 KM i chciałem w stosunku do niej mieć lepsze to,to i to i porównywałem w ad2
ad2
Testy w czasopismach branżowych jak najbardziej tak, ale podstawa to relacje użytkowników/posiadaczy z forum, plus jak to się ma danych tech. ze strony producenta.
Wynik od 0 do 100 km, też jest już informacją ważną na temat możliwości auta z danym silnikiem. Powie ci jak szybko wyprzedzisz ciężarówkę, albo traktor na zawalonych polskich DK, co prawda nie powie ci na którym biegu, ale to jest już detal w ogólnym rozrachunku.
Na koniec zapoznanie się z autem nawet na sucho bez jazdy, czyli siadamy sobie z przodu z tyłu, sprawdzamy, czy jest wygodnie, czy nam pasi wystrój, decha ergonomia i takie tam. Jak nie pasi, to nawet nie ma co umawiać się na jazdę próbną (piszę na podstawie swoich doświadczeń i podejść do Toyoty Auris Combi oraz do Skody Rapid versus Octa III)
Na koniec jazda testowa najlepiej z silnikiem, który się typuje, ale nie jest to wymóg konieczny wg mnie.
W moim przypadku tak jak to kolega Dig Dug pisał również nie było wersji 1.2 TSI 85KM do testów, w zasadzie byłem skłonny brać na podstawie swoich analiz pkt 1,2 ale w końcu przejechałem się 1.2 TSI 105KM i stwierdziłem że silnik jest naprawdę zajebisty, tym bardziej wybrałem TSI 85KM, bo to ten sam silnik tylko trochę zdławiony, czyli też dobre, a tańsze już ok 3,5 kpln.
Diler, który zachęcał mnie do v.105KM i wielu innych dodatków - jego prawo sprzedać jak najwięcej - też mi w końcu powiedział, że nie będę rozczarowany, znając moją historię i oczekiwania.
Dig Dug jak dobrze przerobisz dwa poprzednie punkty to w 90% wybierzesz to co chcesz wybrać. Naprawdę ważne jest, aby zacząć od samego siebie, pytając się
"czego oczekuję od swojego nowego auta" - to jest podstawa.
Ludzie często sobie tego nie uświadamiają przed nabyciem np podoba im się kolor, wygląd, albo jest okazja cenowa, albo kolega ma taki i namówił mnie, no to też kupiłem, a to wszystko o kant d.... jeżeli nie zrobisz sobie samochodowego rachunku sumienia.
W twoim przypadku widzę że 1.2TSI 85KM versus to co masz obecnie F2 16V 85KM, to jest za mało, bo chciałbyś osiągnąć większy progres no to jest jasne, wiesz co chcesz nabyć, ale nie można na podstawie twojej opinii wysunąć generalnego wniosku że silnik ten nadaje się "do pupy". Oznacza to tylko że, silnik ten nie pasuje koledze Dig Dugowi, co jest jego osobistym i subiektywnym odczuciem no i prawem oczywiście.
Natomiast można obiektywnie stwierdzić (czy koledze Dig Dugowi się to podoba, czy nie), że na tle konkurencji, ta jednostka prezentuje się całkiem przyzwoicie, jak również na tle poprzednich silników bazowych, montowanych w O1/2.
Mając na uwadze że w Polsce są tysiące, setki tysięcy jeżdżących tak jak ja kiedyś F1 64KM, czy jeszcze starszymi czeskimi motorami, czy też 1.4VW 75KM, czy nawet starymi już O1 1.6 105KM, propozycja przesiadki na TSI 85KM wcale ne jest dla nich bez sensu.
Według mnie wątek ten powinien zostać zamknięty, nic już nie wnosi do tematu, był wałkowany poprzednio. Osoby szukające informacji mają tu całe "kompendium wiedzy" na temat tej wersji silnika i nie powinny mieć problemu z wyborem jeżeli tylko dobrze postawiły sobie pytanie.Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.
Komentarz
-
-
prez7, podpisuje sie pod tym, co piszesz. Zalezy co kto oczekujeGdyby taki Misiek przesiadł sie na O3 1.2TSI to na bank by klał, ze to nie jedzie, a wrecz trzeba popychac by ruszyło spod swiatel :szeroki_usmiech
Jak przesiadasz sie z silnikow o mniejszej/podobnej mocy, ale nadla z duzo mniejszego momentu, to tez geba sie bedzie cieszy. Co innego jak bys smigal do tej pory czyms zrywniejszym, chocby 1.9tdi 110KM - wtedy mozesz narzekac na 1.2, ze gorzej sie zbiera i w ogole...
Niestety to dosyc czesta choroba, ze brakuje mocy po pewnym czasie jezdzenia obecnym autem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hitchhikerPrzede wszystkim trzeba dodać, że wersja 85KM nie ma 85KM. Z tego co kiedyś szperałem fabryczne gifty dają w sumie od 95KM do chyba 107KM. W wielu testach podkreślano brak odczuwalnych istotnych różnic między wersją 85KM a 105KM.
Co do testów -jak sam nie przetestujesz to inne nie mają sensu bo auto ma być dla Ciebie i ma pasować pod Ciebie.
Moim zdaniem (w przeciwieństwie do kolegi Dig Duga aktywnego jak zawsze w temacie, ale nadal teoretyka) 105KM ma najmniejszy sens..
Zamieszczone przez lukrys
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpNiestety to dosyc czesta choroba, ze brakuje mocy po pewnym czasie jezdzenia obecnym autem
1.Auta z małymi silnikami są "czułe"na zwiększającą się masę pojazdu tzn załadowane auto i 3 osoby na pokładzie a do tego pełen zbiornik paliwa strasznie pogarszają osiągi
2.j.w. kierowca przyzwyczaja się do auta i po czasie brakuje mocy
3.Mocniejsze auto zawsze będzie bardziej bezpieczne np przy wyprzedzaniu co jest dosyć istotne na naszych drogach
4.W praktyce 1.2tsi nie będzie dużo oszczędniejszy od 1.4tsi
Jak dla mnie przy tej wielkości auta 1.4tsi 140KM to najbardziej optymalny silnik do tego typu auta.
p.s.1.2TSI to może "daje radę" w Fabii :szeroki_usmiechRespect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fanZamieszczone przez krzyzakpNiestety to dosyc czesta choroba, ze brakuje mocy po pewnym czasie jezdzenia obecnym autem
1.Auta z małymi silnikami są "czułe"na zwiększającą się masę pojazdu tzn załadowane auto i 3 osoby na pokładzie a do tego pełen zbiornik paliwa strasznie pogarszają osiągi
2.j.w. kierowca przyzwyczaja się do auta i po czasie brakuje mocy
3.Mocniejsze auto zawsze będzie bardziej bezpieczne np przy wyprzedzaniu co jest dosyć istotne na naszych drogach
4.W praktyce 1.2tsi nie będzie dużo oszczędniejszy od 1.4tsi
Jak dla mnie przy tej wielkości auta 1.4tsi 140KM to najbardziej optymalny silnik do tego typu auta.
p.s.1.2TSI to może "daje radę" w Fabii :szeroki_usmiech
2.Tu się nie zgodzę każdy kierowca ma swój limit osiągów które nie przekroczy, dlaczego? z prostej przyczyny -nie ogarnie auta.
3.Tu też się nie zgodzę masz mózg to trzeba z niego korzystać a nie wyprzedzać na wariata.
4.Zgadza się.
p.s. oj daje daje radę nawet w octavi tylko że trzeba umieć korzystać z możliwości jakie dają te silniki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fanZamieszczone przez krzyzakpNiestety to dosyc czesta choroba, ze brakuje mocy po pewnym czasie jezdzenia obecnym autem
1.Auta z małymi silnikami są "czułe"na zwiększającą się masę pojazdu tzn załadowane auto i 3 osoby na pokładzie a do tego pełen zbiornik paliwa strasznie pogarszają osiągi
2.j.w. kierowca przyzwyczaja się do auta i po czasie brakuje mocy
3.Mocniejsze auto zawsze będzie bardziej bezpieczne np przy wyprzedzaniu co jest dosyć istotne na naszych drogach
4.W praktyce 1.2tsi nie będzie dużo oszczędniejszy od 1.4tsi
Jak dla mnie przy tej wielkości auta 1.4tsi 140KM to najbardziej optymalny silnik do tego typu auta.
p.s.1.2TSI to może "daje radę" w Fabii :szeroki_usmiechCzuje wyrazna roznice jak w trasie mam sie zbieram do wyprzedzania jadac sam + mała walizka, a z 3 pasazerami + pełny bagaznik.. A niby 170KM to juz nie tak mało
Fakt, jest przepasc, chocby porownujac do 1.8FSI w Audi, gdzie wyprzedzanie to dopiero była operacja, ale nadal czuc roznice...
2. Wniosek? Trzeba by co 50tys jechac i chipowac/wymienic turbo itp
3. Jak nie masz 300KM+ to w ogole nie ma co brac sie za wyprzedzanie w Polsce - za duze ryzyko
4. Maluch bedzie jeszcze oszczedniejszy :P
Komentarz
-
-
Kris86
No to szanowni Panowie i przede wszystkim kolego Dig Dug wszystko jest już jasne :-) Dziwne, że nikt tych testów nie widział :-)
Z tych testów jasno wynika, że czy jadąc 1.2 TSI 86 KM na 5 biegu czy też 1.2 TSI na 6 biegu (a tak przecież jeździ się w trasie i na tych biegach mają te same obroty silnika) wyprzedzając bez ich redukcji oba samochody zbierają się właściwie tak samo :-) Jestem ciekawy jak kształtują się obroty na 5 biegu w skrzyni 6 biegowej w stosunku do 4 biegu w skrzyni 5 biegowej :-)
Tak więc, wyprzedzając na trasie jedyna różnica jest taka, że w silniku 105 KM trzeba zredukować do 4 albo 3 zaś w silniku 86 KM trzeba zredukować do 3, co też czynię wyprzedzając jak jest mało miejsca :-)
Aha i 1.2 TSI 86 KM na hamowni miał 100 KM zaś 12. TSI 105 KM miał na hamowni ok. 120 KM :-)
No i oczywiście kolejni dziennikarze, na złość Dig Dugowi mówią, że silnik 1.2 TSI 86 KM jest zaletą i jest dynamiczny :-) Ja nie wiem chyba wszyscy dziennikarze się zmówili przeciwko niemu :P
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 10:18 ]
Dodam jeszcze cytat z testu:
"Turbosprężarka wytwarza pełne ciśnienie doładowania już od 1400 obr./min, co zapewnia równy ciąg podczas przyspieszania. Jednostka słabnie dopiero przy wyższych obrotach, ale właśnie na tym polega różnica pomiędzy wersjami 86 a 105 KM: w słabszej ciśnienie doładowania jest zmniejszane przy wysokich obrotach."
Czyli przy długim wyprzedzaniu lepiej mieć 105 KM, ponieważ wtedy ciągnie się bardzo wysoko obroty, bo na lewym pasie trochę ciężko bawić się w zmianę biegów na wyższy :P
Komentarz
-
Patrzac na ten test, chcialbym dodac ze O3 z 1.4 tsi ma czasy przyspieszen od 60-100 i 80-120 ponad dwukrotnie krotsze. Sam sprawdzalem w swojej, kilka razy. To jest bardzo duza roznica, i poglebia sie wraz z obciazeniem auta oraz wzrostem predkosci.
ps. 1.4 tez ma gifty, nie rzadko te silniki maja sporo ponad 150KM
Komentarz
-
-
Kris86
Zamieszczone przez feels3Patrzac na ten test, chcialbym dodac ze O3 z 1.4 tsi ma czasy przyspieszen od 60-100 i 80-120 ponad dwukrotnie krotsze. Sam sprawdzalem w swojej, kilka razy.
Z tymi giftami to nie wiem, bo nie sprawdzali tego natomiast testowe przyspieszenie do 100 km/h jest gorsze niż podaje producent, zaś w przypadku 1.2 TSI jest albo takie jak podaje producent albo nawet trochę lepsze :P Ale użytkownikom 1.4 TSI życzę giftów rzędu 20 KM, bo to super sprawa i dobrze świadczy o producencie
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 11:10 ]
A tutaj specjalnie dla kolegi Dig Duga wyszukałem testy Fabii 1.4 85 KM :-)
Jak wynika z testów ta Fabia jest o 2 sekundy wolniejsza w zakresie 60 - 100 km/h (a to przecież według Ciebie gigantyczna różnica) i aż o 7,5 sekundy wolniejsza w zakresie 80 - 120 km/h od Octavii 1.2 TSI 86 KMTak więc, Twoja Fabia wcale nie jeździ jak najsłabsza Octavia...
Mam nadzieję, że teraz rozwiałem wszelkie Twoje wątpliwości i usatysfakcjonowałem przedstawiając liczby a nie tylko subiektywne odczucia (mimo, że znalazły potwierdzenie w profesjonalnych testach)
Komentarz
-
Kris86 wpadliśmy chyba na ten sam test F2 1.4 16V 85KM jednocześnie tylko ty byłeś pierwszy, także ja już wywaliłem swój elaborat
D..y nie urywa, z drugiej strony jakoś nie chciało mi się wierzyć na podstawie danych tech. że ten 1.4 16V 85KM może mieć podobne osiągi do 1.2 TSI 85KM, to mi się jakoś kupki nie trzymało, ale nie miałem żadnych informacji, które by to potwierdziły i nie chciałem jechać na podstawie tylko moich przypuszczeń, aż do dziś
Z testu wynika że F2 1.4 16V 85KM vs OIII 1.2TSI 85KM, dostaje w plecy po kilka sekund na IV i V biegu odpowiednio: 1,9sek. 60-100km/h i aż 7,6sek. 80-120km/h
No cóż jak to mawiali starzy górale "zatkało kakało" :szeroki_usmiechWcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prez7Kris86 wpadliśmy chyba na ten sam test F2 1.4 16V 85KM jednocześnie tylko ty byłeś pierwszy, także ja już wywaliłem swój elaborat
D..y nie urywa, z drugiej strony jakoś nie chciało mi się wierzyć na podstawie danych tech. że ten 1.4 16V 85KM może mieć podobne osiągi do 1.2 TSI 85KM, to mi się jakoś kupki nie trzymało, ale nie miałem żadnych informacji, które by to potwierdziły i nie chciałem jechać na podstawie tylko moich przypuszczeń, aż do dziś
Z testu wynika że silnik 1.4 16V 85KM, dostaje w plecy po kilka sekund na VI i V biegu
vs 1.2TSI 85KM
No cóż jak to mawiali starzy górale "zatkało kakało" :szeroki_usmiech
...zawsze znajduje...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kris86.
U mnie jest to odpowiednio : ponizej 6s i powyzej 9s., fakt jest to niecale dwa razy wiecej, musialem sprawdzic bo mialem to zapisane. Po malej korekcie to wciaz ogromna roznica w osiagach.
Nie jestem przeciwinikiem silnika 1.2 ale jedynie chcialem zwrocic uwage na to ze miedzy nim a 1.4 nie ma "stosunkowo nie duzej roznicy" jak to wydaje sie niektorzy sugeruja.
Roznica jest duza, i a moze byc bardzo duza kiedy bedzie podjazd , wieksza predkosc i zaladowane auto, bo mi juz wtedy nawet mojej 1.4. brakuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prez7Z testu wynika że silnik 1.4 16V 85KM, dostaje w plecy po kilka sekund na VI i V biegu
vs 1.2TSI 85KMNooo może jeden plus, że to cichsze niż w maluchu. Nie jedzie w ogóle i pali jak głupie.
Ps. A wracając do meritum. O co ta dyskusja? Zarówno O3 85 czy 105 nie jest wyścigowa. Ich właściciele również. I ten kto to kupuje nie jedzie na wakacje na tor. Więc kupić jak najtaniej i tyle. O czym tu gadać ? Kogo te sekundy obchodzą? Ja dostawczakiem robię szybciej i sprawniej trasę niż userzy tych motorów w O3....Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Kris86
Perfex sekundy interesuja kolege DigDuga, ktory nie wierzy ani uzytkownikom 1.2 TSI w Octavii anie dziennikarzom czy testerom, ktorzy mowia, ze to autko z tym silnikiem calkiem zwawo jezdzi :-)
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 16:36 ]
feels3 oczywiscie, ze jezdzi lepiej niz 1.2 TSI i to jest oczywiste chocby z racji mocy
Nie obraz sie ale ja bardziej wierze pomiarom testowym zrobionym profesjonalnie niz samemu liczonymco nie zmienia postaci rzeczy ze roznica jest spora
Komentarz
-
Zamieszczone przez perfexPs. A wracając do meritum. O co ta dyskusja? Zarówno O3 85 czy 105 nie jest wyścigowa. Ich właściciele również. I ten kto to kupuje nie jedzie na wakacje na tor. Więc kupić jak najtaniej i tyle. O czym tu gadać ? Kogo te sekundy obchodzą?
Ja dostawczakiem robię szybciej i sprawniej trasę niż userzy tych motorów w O3....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez feels3Zamieszczone przez Kris86.
U mnie jest to odpowiednio : ponizej 6s i powyzej 9s., fakt jest to niecale dwa razy wiecej, musialem sprawdzic bo mialem to zapisane. Po malej korekcie to wciaz ogromna roznica w osiagach.
Nie jestem przeciwinikiem silnika 1.2 ale jedynie chcialem zwrocic uwage na to ze miedzy nim a 1.4 nie ma "stosunkowo nie duzej roznicy" jak to wydaje sie niektorzy sugeruja.
Roznica jest duza, i a moze byc bardzo duza kiedy bedzie podjazd , wieksza predkosc i zaladowane auto, bo mi juz wtedy nawet mojej 1.4. brakuje., a ten wątek dotyczy silnika 1.2 TSI "zdławionego" nie róbmy sensacji na siłę.
Pzdr
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 19:08 ]
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez prez7Z testu wynika że silnik 1.4 16V 85KM, dostaje w plecy po kilka sekund na VI i V biegu
vs 1.2TSI 85KMNooo może jeden plus, że to cichsze niż w maluchu. Nie jedzie w ogóle i pali jak głupie.
Ps. A wracając do meritum. O co ta dyskusja? Zarówno O3 85 czy 105 nie jest wyścigowa. Ich właściciele również. I ten kto to kupuje nie jedzie na wakacje na tor. Więc kupić jak najtaniej i tyle. O czym tu gadać ? Kogo te sekundy obchodzą? Ja dostawczakiem robię szybciej i sprawniej trasę niż userzy tych motorów w O3....
ps.
ale nie mogę się oprzeć, tak z ciekawości zawsze tak ciśniesz swoim dostawczakiem w granicach 180-200km/h :shock:Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GrewWidzę że mniemanie o sobie jako kierowcy masz wysokie nawet po nicku ale muszę cię poprawić. Mylisz się niektórzy właściciele tych nie wyścigowych aut kupują je żeby dojechać na tor.[/quote]
Zamieszczone przez GrewJa dostawczakiem robię szybciej i sprawniej trasę niż userzy tych motorów w O3....
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 19:44 ]
Zamieszczone przez prez7ps.
ale nie mogę się oprzeć, tak z ciekawości zawsze tak ciśniesz swoim dostawczakiem w granicach 180-200km/h :shock:Ale tyle nie trzeba by musieć (wcale nie chcieć a właśnie musieć) wyprzedzać panów w kapeluszach dla których wyprzedzanie to skomplikowana procedura :lol:
Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Kris86, prez7, hitchhiker, Ach jacy wy jesteście genialni, spostrzegawczy i obiektywni :twisted:
A poważnie to "geniusze" sprawdziliście na jakich kołach były te testy ?? Nie ?? O rany :shock: , to wam pomogę. 8)
O3 85 km 185/60 R15
O3 105 KM 225/45 R17 o 5% większa średnica względem 185/60 R15
F2 85KM 205/45 R16 o 2,25% większa średnica wzgledem 185/60 R14, moje letnie 195/55 R15 to 3%
O3 140KM 225/45 R17
Sprawdzcie sobie jaki wpływ na przyśpieszenia mają szersze opony i cięższe felgi. Zwłasza w przypadku aut z małymi silnikami. Jeszcze w tym 1.4TSI różnice byłyby w miarę pomijalne, ale dla całej reszty są znaczące i to bardzo. Danie F2 kapci 205 i 16 calowych felg to dowalenie lekko dodatkowego pasażera, to samo tyczy się wersji 1.2 TSi 105 KM.
A jakbyście wątpili to sprawdzcie sobie drogi hamowania. 2.5m różnicy przy zmianie szerokości opony dla O3 1.2 TSi.
Stąd w teście F2 dostaje w dupe, bo wg moich testów moja F2 na oponach 185 wyniki są takie jak dla O3 85KM, 60-100 na 4b, a 5b 80-120 są raczej takie same czyli 18 sekund jak dla O3 85KM, jak nie lepsze. Ale sprawdze jutro, bo filmiki mam na dysku zewnętrznym. Ale nie jest to 25 sekund, to jakiś żart. :P
Ponadto, Kris86, jedziesz albo na 4b, albo na 5b turlając się 60-90 na trasie, czasem zwalniasz odpuszczając gaz. 6b włącza się w okolicach 100km/h, przynajmniej tak mi się naturalnie włącza, stąd zazwyczaj jesteś w stanie wyprzedzić sprawniej autem ze skrzynią 6b, bo 80-120 na 5b skraca czas o 2 sek.
Jak się do tego odniesiecie, dopijcie kakało i piszcie. :diabelski_usmiech
lockin, Ja tam widzę 10 sekund. Może nie możesz sobie trafić myszkę i zatrzymać filmu w odpowiednim miejscu :shock:
[ Dodano: Wto 23 Gru, 14 23:57 ]
Acha, żeby było jasne to porównywanie tych testów między sobą, jest delikatnie tyle warte co filmiki z yout.... 8)
Jedynie co napawa optymizmem z testów to to, że wersja 105KM na kapciach 17 cali daje nieźle na 4b 60-100 km/h.
[ Dodano: Sro 24 Gru, 14 00:02 ]
I jeszcze jedno. Jechałem dzisiaj na trasie, najpierw w kolumnie, traktor i dwa dostawczaki i ja. No i tak jedziemy ok 40 km/h, aż zajechała Insignia CDTI i myk wyprzedza: ja i dostawczak, potem następny i traktor. A myśmy dalej jechali za traktorem z 4km zanim zjechał. :evil: Ruch był znaczny i mi szkoda było się szarpać pojedynczo.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Kris86
:lol :lol :lol :lol :lol :lol
To jest chyba najlepsza odpowiedź i komentarz na to co napisałeś :lol
Różnice są, ale są to różnice minimalne rzędu pierwszego czy drugiego miejsca po przecinkuNa pewno nie są to różnice rzędu 2 sekund czy aż 7 sekund jak Ty to mówisz :shock:
Teraz ja się pobawię w DigDuga i powiem "nie wiem, nie widziałem, nie jeździłem a wiem lepiej dopóki nie przedstawisz mi testów a nie swojego subiektywnego odczucia po dokonaniu obliczeń na palcach" :twisted:
Jak znajdziesz testy pokazujące rzeczywiste różnice i one okażą się zgodne z tym co mówię to okaże się, że w testach, które ja podałem jeden kierowca był cięższy od drugiego, w trakcie jednego było 2 stopnie zimniej, jeden samochód jechał lekko pod górkę, a drugi z górki, podczas jednego testu wiał wiatr czy też może jeden z kierowców uciekał przed goniącym go krwiożerczym chomikiem wysłanym przez UFO aby zniszczyć ludzkość i dlatego mocniej naciskał pedał gazu :lol
Swoim ostatnim komentarzem sprowadziłeś dyskusję poniżej poziomu, do którego nie chcę się zniżać, bo ktoś Ci podaje obiektywne i profesjonalne testy, a Ty wyjeżdżasz z takim argumentem. Następne argumenty będą pewnie takie jak ja tutaj przytoczyłem :P
Przepraszam, ale nie mogę przestać się śmiać :lol
Komentarz
Komentarz