OIII L&K Combi 2.0 TDI 184 KM DSG 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • olga
    Drive
    • 2014
    • 41

    #51
    Zamieszczone przez goncjusz
    .... I dla mnie to jest bez sensu, że Skoda ogranicza w autach z ACC możliwość używania tempomatu w ogóle powyżej 160 km/h ...
    ACC - może to jest ograniczenie prędkości na rynek polski (?)... u nas przepisy nie dopuszczają takich prędkości

    ale, że jest ograniczenie, to może mieć sens: np.
    strzelam : może to wynikać, ze "słabego" silnika, przy założeniu nachyleń wzniesień jakie ma auto pokonywać (i przyjętych wielkości innych czynników oporu ruchu).

    Komentarz

    • goncjusz
      Drive
      • 2010
      • 45

      #52
      Zamieszczone przez olga

      ACC - może to jest ograniczenie prędkości na rynek polski (?)... u nas przepisy nie dopuszczają takich prędkości

      ale, że jest ograniczenie, to może mieć sens: np.
      strzelam : może to wynikać, ze "słabego" silnika, przy założeniu nachyleń wzniesień jakie ma auto pokonywać (i przyjętych wielkości innych czynników oporu ruchu).
      Wątpię, inne marki nie robią takich ograniczeń jak pisałem, Skoda widocznie nie jest pewna swoich rozwiązań przy wyższych prędkościach :-)

      "Słaby silnik" - w RS nie ma słabego silnika

      Aha zapomniałbym - nie wziąłem też automatycznych świateł długich - za późno wyłącza, praktycznie co drugi samochód mruga światłami zanim system zdąży to wyłączyć, więc jak dla mnie również coś takiego jest bez sensu, podobnie jak z ACC Skoda musi jeszcze trochę popracować nad tymi systemami, może nowy Superb już będzie miał progres w tym zakresie

      Komentarz

      • maro rs
        Elegance
        • 2014
        • 948

        #53
        Przelaczanie swiatel rewelacja. Dziala idealnie. Piec tygodni i NIKT nie mrugnal. Nie masz 3 najlepszych rzeczy po dsg i wyborze trybow jazdy. Moim zdaniem oczywiscie. Jeszcze kessy jest fajne.
        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #54
          goncjusz, w temacie auta i ceny. Moja Pani jakiś czas temu szukała nowego auta. Dostałem ofertę na A4 Avant 1.8TSI, manual, quattro za ~150k zł. Wyprzedaż rocznika :wink: gdzieś na poczcie mam specyfikację.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • goncjusz
            Drive
            • 2010
            • 45

            #55
            Zamieszczone przez Tony065
            goncjusz, w temacie auta i ceny. Moja Pani jakiś czas temu szukała nowego auta. Dostałem ofertę na A4 Avant 1.8TSI, manual, quattro za ~150k zł. Wyprzedaż rocznika :wink: gdzieś na poczcie mam specyfikację.
            tak, ale to manual i benzynka, osiągi też z deczko gorsze w tym Audi no i nie ma co porównywać bez specyfikacji, ja w tej naprawdę dużo nawaliłem oprócz tego o czym wyżej wspomniałem

            Komentarz

            • maol72
              Ambiente
              • 2014
              • 245
              • Octavia III (5E3)
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #56
              @goncjusz - przeczytałem sobie od początku cały ten wątek i w sumie rozumiem Twój wybór. S2 FL to już (jak by nie patrzył historia z 2008! po face liftingu). Wnętrze w zasadzie się nie zmieniło.

              Też miałem dylemat, jak pojawiła się informacja prasowa /03.2014/ o takiej specyfikacji /4x4 184KM z DSG/ czy odpuścić sobie długie oczekiwanie na RS-a czy brać L&K w tej wersji.
              Ale teraz nie żałuję, RS-ik to zawsze eresik, czarny środek - niepowtarzalny :lol:
              Nie wiem jak liczyłeś że Elegance wychodził drożej od L&K?
              np taka wersja Elegance:



              też fajnie skonfigurowana. (u tego dealera w jednym miejscu mają Octavie: L&K, Scout i Elegance 4x4 184DSG).

              Chciałbym zobaczyć na żywo Twoje autko, może na Zlocie Fanów Skody - ma być w tym roku. Ale czy w Kąkolewie jak 24.08.2013? Zobaczymy.
              Mam nadzieję że tam SAP pochwali się nowym Superbem i będzie fajnie jak poprzednio 8) .
              A może kiedyś spot w połowie drogi, gdzieś np. w Piernikolandzie (Rydzykowie) lub Toruniu?! :wink:

              Widziałem na żywo Superba L&K /na Motor Show 2014 w Poznaniu/ z brązowym środkiem - i muszę stwierdzić że na żywo jest o NIEBO lepsze wrażenie niż na zdjęciach z artykułów prasowych.
              Dlatego ciekawi mnie jak będzie w O3 8)
              O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
              -----------------------------------------------------
              Moja eReSka

              Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu

              Komentarz

              • Tony065
                RS
                • 2009
                • 2487
                • Octavia I (1U2)
                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                #57
                Audi A4 Avant Facelifting
                1.8 TFSI quattro 170KM 6 biegów


                kasa:
                cena modelu 147 800,00
                wyposażenie dodatkowe 27 040,00
                cena z wyposażeniem dodatkowym 174 840,00
                cena modelu do rabatowania 174 840,00
                rabat 19% - 33 219,60
                pakiety i wyposażenie promocyjne
                wartość korzyści: 40% 8 460,00
                pakiet obowiązkowy 670,00
                cena łączna bez rabatów 183 970,00
                cena łączna 150 750,40

                wyposażenie:
                Wyposażenie standardowe
                Bezpieczeństwo
                ABS z EBV oraz ESP
                Czujnik kontrolny zapięcia pasów bezpieczeństwa
                Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości
                Immobiliser
                Kurtyny chroniące głowy z przodu i z tyłu
                Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich siedzeń
                Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
                Reflektory przeciwmgielne zintegrowane w zderzaku
                Reflektory z elektryczną regulacją zasięgu
                Tire mobility set
                Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
                Komfort
                Centralny zamek sterowany falami radiowymi
                Klimatyzacja automatyczna
                Wyposażenie dodatkowe
                4U4U brązowy Teak metaliczny 3 850,00
                FZ Fotele / Deska rozdzielcza / Wykładzina / Podsufitka
                czarne/czarne / czarna/czarna / czarna / srebrna
                0,00
                WKJ Pakiet promocyjny "Prime"
                Klimatyzacja automatyczna 3-strefowa (9AQ)
                Podłokietnik z przodu (6E3)
                Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu (8N6)
                Reflektory ksenonowe plus ze światłami do jazdy dziennej
                LED (zawierają układ zmywania reflektorów) (PX1)
                Autoalarm fabryczny (7AL)
                Audi parking system (7X1)
                Lusterka zewnętrzne ogrzewane (6XD)
                Komputer pokładowy z funkcją optymalizacji zużycia paliwa z
                kolorowym wyświetlaczem (9Q8)
                Korzyść dla klienta: 40%
                Pakiet dostępny tylko w połączeniu z systemem radiowym
                Concert lub Symphony lub systemem nawigacji.
                8 460,00
                3S1 Relingi dachowe w kolorze srebrnym (Avant) 410,00
                Komputer pokładowy z monochromatycznym wyświetlaczem
                Pokrywa bagażnika uruchamiana z zewnątrz samochodu, otwierana manualnie
                Regulacja wysokości przednich foteli, manualna
                System radiowy "Chorus" z odtwarzaczem CD i 6,5 calowym wyświetlaczem
                monochromatycznym (8 głośników z przodu i z tyłu o łącznej mocy 80 Watt)
                Szyby boczne z przodu i z tyłu, regulowane elektrycznie
                Technika
                Funkcja Start/Stop z systemem rekuperacji
                Wnętrze
                Aplikacje dekoracyjne - lakier połyskujący w kolorze dopasowanym do koloru wnętrza
                (kolor stalowo- szary dla tapicerki czarnej i szarej, kolor brązowy dla tapicerki beżowej)
                Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu
                Gniazdo zasilające 12V w bagażniku
                Kanapa tylna, dzielona i składana (tylko dla wersji Avant i Limuzyna z napędem quattro)
                Kierownica 4-ramienna
                Tapicerka tkaninowa Cosinus
                Wyposażenie zewnętrzne
                Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami w postaci
                diod świetlnych, regulowane elektrycznie
                Obręcze stalowe 7J x 16 z oponami 205/60 R 16 (dla silników: 1.8 TFSI 120 KM, 2.0
                TDI 120 KM)
                Obręcze ze stopu metali lekkich 7,5 x 16, 10 ramienne z oponami 225/55 R 16 (dla
                silników: 1.8 TFSI 170 KM, 2.0 TFSI, 2.0 TDI)
                Obręcze ze stopu metali lekkich 7,5 x 17, 5-ramienne z oponami 225/50 R 17 (dla
                silników 3.0 TFSI, 3.0 TDI)
                Obręcze ze stopu metali lekkich 8 J x 18, 5-ramienne z oponami 245/40 R 18 dla
                silinika 3.0 TFSI 272 KM
                Podwójne końcówki układu wydechowego po lewej stronie dla silników 2.0 TDI, 3.0 TDI
                clean diesel
                Pojedyńcze końcówki układu wydechowego po lewej stronie dla silników 1.8 TFSI, 2.0
                TFSI, 3.0 TDI
                Relingi dachowe w kolorze czarnym
                5MU Aplikacja dekoracyjna Aluminium Trigon 920,00
                4ZB Srebrne listwy ozdobne wokół szyb 780,00
                4A3 Ogrzewanie foteli przednich 1 690,00
                PS1 Siedzenia sportowe z przodu (zawierają 7P1)
                Dostępne tylko z tapicerką skórzaną lub tkaninową (N2E)
                2 860,00
                1XW Kierownica 3-ramienna, wielofunkcyjna, obszyta skórą 2 330,00
                4L6 Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją
                przeciwoślepieniową
                Dostępne tylko z czujnikiem deszczu i czujnikiem
                zmierzchowym świateł (8N6)
                1 350,00
                1G5/
                1S1 Koło zapasowe, dojazdowe z podnośnikiem 440,00
                PRS Obręcze ze stopów metali lekkich 7.5 J x 17, 7 ramienne
                225/50 R17
                4 090,00
                1PD Śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą 130,00
                QQ1 Pakiet "Oświetlenie wnętrza" 920,00
                EA5 Audi Extensive
                Program serwisowy 4 lata / 80 000 km. Efektywna ochrona
                przed kosztami nieprzewidzianych napraw przez 2 lata po
                upływie fabrycznej gwarancji.
                1 830,00
                QE1 Pakiet "Schowek"- zawiera:
                - uchwyt na napoje w podłokietniku z tyłu
                - siatki w oparciach przednich foteli
                - zamykane schowki pod przednimi fotelami
                - zamykany schowek w desce
                560,00
                8UD System radiowy "Concert" zawiera:
                - 8 głośników z przodu i z tyłu o łącznej mocy 80W
                - czytnik kart pamięci SDHC
                - 6,5"- calowy ekran kolorowy
                - napęd na płytę CD, MP3, WMA, AAC
                1 740,00
                PIH ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego na przednim fotelu
                pasażera z funkcją deaktywacji poduszki powietrznej oraz na
                skrajnych tylnych siedzeniach
                390,00
                8T1 Tempomat - urządzenie utrzymujące stałą prędkość 1 300,00
                N2E Tapicerka tkaninowa Atrium
                Dostępna tylko z siedzeniami sportowymi (PS1)
                0,00
                Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
                Zestaw narzędzi samochodowych
                9ZX Złącze Bluetooth
                Dostępne tylko w połączeniu z systemem radiowym Concert
                (8UD) lub radiem Symphony (8UM) lub systemem nawigacji
                (PNQ lub PNW)
                1 450,00

                czy ja wiem, czy 170KM to mało :?: i podstawa to quattro
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz

                • mirek_p11
                  RS
                  • 2010
                  • 6630
                  • Volkswagen
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #58
                  Tony065, bezdyskusyjnie wybrałbym A4

                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                  Fotki
                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                  Fotki

                  Komentarz

                  • goncjusz
                    Drive
                    • 2010
                    • 45

                    #59
                    Zamieszczone przez mirek_p11
                    Tony065, bezdyskusyjnie wybrałbym A4
                    A4 = mimo wszystko wyższa cena (o kilkanaście tys PLN), dużo mniejszy bagażnik, mniej miejsca dla pasażerów z tyłu, dużo większe spalanie przy gorszych osiągach (o 1 s do setki a to sporo), brak automatu, brak fajnych dodatków, które wziąłem w Octavce, większe ryzyko kradzieży, w dodatku w tym roku będzie nowy model no i z wyposażenie moim zdaniem trochę więcej niż w Audi (poniżej lista) - a co dla mnie najważniejsze - nie rzucam się tak w oczy :-)


                    Poniżej szczegółowa specyfikacja zamówionego auta:

                    Wyposażenie standardowe

                    Bezpieczeństwo, funkcjonalność, komfort
                    > Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne z czujnikiem wilgotności
                    > Brązowa tapicerka Laurin & Klement (Alcantara + skóra ekologiczna)
                    > Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem (2 składane kluczyki)
                    > Climatronic - klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, z czujnikiem AQS
                    > Czujniki parkowania z tyłu i z przodu
                    > Dwie lampki do czytania z przodu i z tyłu
                    > ESP z ABS,EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, TSA, CBC
                    > Elektroniczne sterowanie fotela kierowcy na odcinku lędźwiowym
                    > Elektronicznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
                    > Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem
                    > Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane i automatycznie przyciemniające się lusterka zewnętrzne z pamięcią ustawień i podświetleniem wokół drzwi
                    > Gniazdo MDI (USB i Aux In)
                    > HHC - System wspomagania ruszania pod wzniesienia
                    > Immobiliser
                    > Konsola centralna z zamykanym schowkiem
                    > Oświetlenie części bagażowej - 2 lampki
                    > Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu i z tyłu
                    > Podłokietnik z przodu Jumbo Box
                    > Poduszka kolanowa kierowcy
                    > Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu
                    > Przyciemniane szyby
                    > Reflektory bi-ksenonowe LED z AFS z funkcją dynamicznego oświetlania zakrętów wraz ze spryskiwaczami reflektorów przednich
                    > Schowek na okulary
                    > Składane oparcia tylnej kanapy
                    > Spryskiwacze reflektorów przednich
                    > TPM - system kontroli ciśnienia w oponach
                    > Tempomat
                    > Wycieraczka tylnej szyby AERO
                    > Wyświetlacz Maxi-DOT
                    > Zestaw naprawczy do kół
                    > Zwijana roleta nad przestrzenią bagażową

                    Wnętrze
                    > Dekor PIANO BLACK
                    > Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu)
                    > Uchwyty Isofix na zewnętrznych miejscach kanapy Nadwozie
                    > Lusterka zewnętrzne i klamki drzwi w kolorze nadwozia
                    > Obręcze kół ze stopów lekkich TURBINE 7,5Jx18" (4 szt.)
                    > Pakiet Chrom (chromowana listwa okien bocznych)




                    Wyposażenie dodatkowe:


                    1. Listwa ochronna tylnego zderzaka - srebrna [5E9064711B]
                    2. Listwy progowe ozdobne [5E0071303A]
                    3. Pakiet amazing
                    System nawigacji satelitarnej COLUMBUS,
                    Przygotowanie pod telefon GSM ( z obsługą głosową, bez połączenia zanteną zewnętrzną, bez Phone box - bez wzmacniania sygnału GSM, uchwyt na multimedia, Bluetooth),
                    Sunset,
                    Podgrzewane fotele przednie,
                    Podgrzewana przednia szyba.
                    4. KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu + alarm
                    5. Przygotowanie pod telefon GSM (z obsługą głosową, połączenie z anteną zewnętrzną, Phone box - wzmacnianie sygnału GSM, uchwyt na multimedia, Bluetooth)
                    6. DAB - technika pozwalająca odbierać programy radiowe w formie cyfrowej
                    7. Funkcja SMARTGATE
                    8. Stalowe koło dojazdowe (podnośnik, klucz do kół, bez zestawu naprawczego)
                    9. Elektronicznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera
                    10. Podgrzewane fotele przednie i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy
                    11. Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica L&K (radio i telefon) z małym pakietem skórzanym dla przekładni DSG - okrągła, bez spłaszczenia dolnego
                    12. Gniazdo 230 V
                    13. Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
                    14. Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
                    15. Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej
                    16. Uchwyt ISOFIX na fotelu pasażera z przodu
                    17. FRONT ASSISTANT - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
                    18. Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe
                    19. Kamera cofania
                    20. Aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu CREW PROTECT ASSISTANT
                    21. Boczne poduszki powietrzne dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy
                    22. Wybór profilu jazdy DRIVE SET UP

                    [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 17:09 ]
                    Zamieszczone przez maol72
                    @goncjusz - przeczytałem sobie od początku cały ten wątek i w sumie rozumiem Twój wybór. S2 FL to już (jak by nie patrzył historia z 2008! po face liftingu). Wnętrze w zasadzie się nie zmieniło.

                    Też miałem dylemat, jak pojawiła się informacja prasowa /03.2014/ o takiej specyfikacji /4x4 184KM z DSG/ czy odpuścić sobie długie oczekiwanie na RS-a czy brać L&K w tej wersji.
                    Ale teraz nie żałuję, RS-ik to zawsze eresik, czarny środek - niepowtarzalny :lol:
                    Nie wiem jak liczyłeś że Elegance wychodził drożej od L&K?
                    np taka wersja Elegance:



                    też fajnie skonfigurowana. (u tego dealera w jednym miejscu mają Octavie: L&K, Scout i Elegance 4x4 184DSG).

                    Chciałbym zobaczyć na żywo Twoje autko, może na Zlocie Fanów Skody - ma być w tym roku. Ale czy w Kąkolewie jak 24.08.2013? Zobaczymy.
                    Mam nadzieję że tam SAP pochwali się nowym Superbem i będzie fajnie jak poprzednio 8) .
                    A może kiedyś spot w połowie drogi, gdzieś np. w Piernikolandzie (Rydzykowie) lub Toruniu?! :wink:

                    Widziałem na żywo Superba L&K /na Motor Show 2014 w Poznaniu/ z brązowym środkiem - i muszę stwierdzić że na żywo jest o NIEBO lepsze wrażenie niż na zdjęciach z artykułów prasowych.
                    Dlatego ciekawi mnie jak będzie w O3 8)
                    Witaj, tak liczyłem, że wziąłem identyczne dodatki z L&K w Elegance i wyszło drożej :-) Listę dodatków widać w poprzednim poście.

                    Jeśli chodzi o zobaczenie na żywo - nie ma problemu, na zlot nie wiem czy znajdę czas, ale możemy w Toruniu. Superba w L&K mam u siebie w firmie i wcale nie jest aż tak tragiczny ten brąz - jak zawsze rzecz gustu :-) Chociaż nie ukrywam, że OIII wolałbym wnętrze z RS, ale pisałem czemu nie mogłem go wziąć

                    Komentarz

                    • wojcian
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 149

                      #60
                      czy ja wiem, czy 170KM to mało :?: i podstawa to quattro .
                      Tym bardziej że w Audi przy 170km masz 320Nm, a w octavi przy 180 masz 250Nm.

                      Komentarz

                      • Tony065
                        RS
                        • 2009
                        • 2487
                        • Octavia I (1U2)
                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                        #61
                        goncjusz, być może...
                        Być może w tym roku będzie O3RS 4x4, ale ja w garbate aniołki nie wierzę. Spalanie w A4 jest wyższe, bo napędzane są stale 2 koła. Ja podałem na szybko egzemplarz z wyprzedaży, tyle że to było w czerwcu. Szukając teraz może by znalazł coś z automatem. BTW, czy ja wiem czy A4 Avant brąz metalic jest bardziej widoczny niż Octa RS w krzykliwym kolorze :?: sorry, ale 3 kolory to były w OI :szeroki_usmiech .
                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                        @ by Tune-up Gdańsk
                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                        Antek

                        Komentarz

                        • goncjusz
                          Drive
                          • 2010
                          • 45

                          #62
                          Zamieszczone przez wojcian
                          czy ja wiem, czy 170KM to mało :?: i podstawa to quattro .
                          Tym bardziej że w Audi przy 170km masz 320Nm, a w octavi przy 180 masz 250Nm.
                          Ale moja będzie miała 380 Nm :-) spójrz w temat tam jest info odnośnie wersji silnika. Nie mowię ze mało, ale jak spojrzysz na osiągi obydwu aut to Skoda szybsza o cała sekundę do setki przy mniejszym spalaniu zreszta co tu porównywać po pierwsze Skode do Audi w dodatku TDI do TFSI :-) to bez sensu

                          [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 18:23 ]
                          Zamieszczone przez Tony065
                          goncjusz, być może...
                          Być może w tym roku będzie O3RS 4x4, ale ja w garbate aniołki nie wierzę. Spalanie w A4 jest wyższe, bo napędzane są stale 2 koła. Ja podałem na szybko egzemplarz z wyprzedaży, tyle że to było w czerwcu. Szukając teraz może by znalazł coś z automatem. BTW, czy ja wiem czy A4 Avant brąz metalic jest bardziej widoczny niż Octa RS w krzykliwym kolorze :?: sorry, ale 3 kolory to były w OI :szeroki_usmiech .
                          A słyszałeś już jakieś plotki o tym ze ma być RS z 4x4? W sumie to aż sie prosi i patrząc na dziwna politykę jaka wymyślili z moja wersja (szybsza niż RS W TDI) to chyba jest to mus :-)

                          Komentarz

                          • greg505
                            L&K
                            • 2013
                            • 1239

                            #63
                            Zamieszczone przez wojcian
                            czy ja wiem, czy 170KM to mało :?: i podstawa to quattro .
                            Tym bardziej że w Audi przy 170km masz 320Nm, a w octavi przy 180 masz 250Nm.
                            Nie wiem jaka seria wychodzi w audi, ale w 1.8 w serii wychodzi 200KM i praiwe 300 niutkow

                            [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 18:31 ]
                            goncjusz, nie licz na te osiagi co skoda podaje dla tdi i 4x4.
                            Beda raczej slabsze, albo takie same jak TDI rs, czyli ~8.3, stawiam ze jeszcze slabiej ze wzgledu na wage 4x4.
                            Ale przynajmniej powtarzalne w prawie kazdych warunkach
                            Black magic

                            Komentarz

                            • dj1978
                              Ambiente
                              • 2014
                              • 181
                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                              #64
                              Rozumiem, że wybierając wszystkie wymienione dodatki do L&K chcesz "poczuć odrobinę luksusu". Uprzedzam, że w porównaniu do Audi A4 (względnie nie duża dopłata) mocno się rozczarujesz. Pow 140 km/h będziesz tylko słyszał tragiczny szum wiatru na przedniej szybie i bocznych lusterkach oraz mocny szum opon...tym samym nici z luksusu.

                              Komentarz

                              • Tony065
                                RS
                                • 2009
                                • 2487
                                • Octavia I (1U2)
                                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                #65
                                goncjusz, przepraszam, chodziło mi o informacje nt liftbacka z 4x4 http://moto.pl/MotoPL/1,88389,168910..._liftback.html
                                Dobra baza do zrobienia na "look RS"
                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                @ by Tune-up Gdańsk
                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                Antek

                                Komentarz

                                • goncjusz
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 45

                                  #66
                                  Zamieszczone przez greg505
                                  Zamieszczone przez wojcian
                                  czy ja wiem, czy 170KM to mało :?: i podstawa to quattro .
                                  Tym bardziej że w Audi przy 170km masz 320Nm, a w octavi przy 180 masz 250Nm.
                                  Nie wiem jaka seria wychodzi w audi, ale w 1.8 w serii wychodzi 200KM i praiwe 300 niutkow

                                  [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 18:31 ]
                                  goncjusz, nie licz na te osiagi co skoda podaje dla tdi i 4x4.
                                  Beda raczej slabsze, albo takie same jak TDI rs, czyli ~8.3, stawiam ze jeszcze slabiej ze wzgledu na wage 4x4.
                                  Ale przynajmniej powtarzalne w prawie kazdych warunkach
                                  Skąd ta teza skoro fabrycznie 7.2? Dzięki napędowi będzie łatwiej a nie trudniej utrzymać ten wynik... RS 2.0 TDI masa własna 1432 kg, 2.0 TDI 4x4 masa własna 1484 kg raptem 52 kg wiecej to jakbym wiózł drobna kobietę na pokładzie, nie robi różnicy przy przyspieszeniu????

                                  [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 22:31 ]
                                  Zamieszczone przez dj1978
                                  Rozumiem, że wybierając wszystkie wymienione dodatki do L&K chcesz "poczuć odrobinę luksusu". Uprzedzam, że w porównaniu do Audi A4 (względnie nie duża dopłata) mocno się rozczarujesz. Pow 140 km/h będziesz tylko słyszał tragiczny szum wiatru na przedniej szybie i bocznych lusterkach oraz mocny szum opon...tym samym nici z luksusu.
                                  Wiesz to nie do końca tak jest gdybym mógł uwierz mi ze brałbym Audi :-) i zdaje sobie sprawę ze jest tak jak piszesz ale jakoś mi to nie przeszkadza głośniej radio i jechana :-)

                                  Komentarz

                                  • maol72
                                    Ambiente
                                    • 2014
                                    • 245
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    #67
                                    Ok goncjusz!
                                    Jak będziesz już jeździł to daj znać (mi na pw). Chętnie przejadę się A1-ką do Torunia zobaczyć "krzywą wierzę" :lol: i Twoje autko oczywiście.
                                    A widzę po Twojej specyfikacji że też pojechałeś "na bogato" :szeroki_usmiech

                                    A mi teraz po głowie chodzi np. elektryczny fotel kierowcy w RS-ie! Niebyło w ofercie jak kupowałem
                                    O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
                                    -----------------------------------------------------
                                    Moja eReSka

                                    Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu

                                    Komentarz

                                    • olga
                                      Drive
                                      • 2014
                                      • 41

                                      #68
                                      Zamieszczone przez goncjusz
                                      Zamieszczone przez olga
                                      .... ale, że jest ograniczenie, to może mieć sens: np.
                                      strzelam : może to wynikać, ze "słabego" silnika, przy założeniu nachyleń wzniesień jakie ma auto pokonywać (i przyjętych wielkości innych czynników oporu ruchu).
                                      Wątpię, inne marki nie robią takich ograniczeń jak pisałem, Skoda widocznie nie jest pewna swoich rozwiązań przy wyższych prędkościach :-)

                                      "Słaby silnik" - w RS nie ma słabego silnika
                                      Nie znam odpowiedzi... sugestia jedynie taka, że jadąc na tempomacie utrzymujesz stałą prędkość, również kiedy jedziesz pod górę: wtedy waga auta (dieselek lubi być ciężki)+ maksymalne dopuszczalne jego obciążenie + spore opory powietrza przy prędkościach 160(+)km/h liczą się bardzo! Trakcyjne własności auta są mocno ograniczone w takich warunkach. Może (?) inżynierowie to uwzględnili i jeszcze wzięli zapas na wiatr czołowy (w polu lubi wiać ) i wyszło im bezpieczne 160km/h
                                      bo inaczej to silnik może by się "zakatował"
                                      w niektórych okolicznościach (2.0TDI to jednak wysilona jednostka)--- ale to tylko hipoteza 8)

                                      Komentarz

                                      • greg505
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1239

                                        #69
                                        Zamieszczone przez goncjusz
                                        Skąd ta teza skoro fabrycznie 7.2? Dzięki napędowi będzie łatwiej a nie trudniej utrzymać ten wynik... RS 2.0 TDI masa własna 1432 kg, 2.0 TDI 4x4 masa własna 1484 kg raptem 52 kg wiecej to jakbym wiózł drobna kobietę na pokładzie, nie robi różnicy przy przyspieszeniu????
                                        Juz o tym dyskutowalismy na forum, wyglada ze zle wpisali w danych technicznych.
                                        Porownujac pozostale modele, np. 1.8 vs 1.8 4x4, 2.0 tdi vs 2.0 tdi 4x4, czy tez 1.6 tdi vs 1.6 tdi 4x4, to czterolap jest ciutke wolniejszy.
                                        Wiec skoro tdi rs z dsg ma 8.3 do setki to nie ma opcji ze ten sam silnik z napedem 4x4 bedzie szybszy o 1.1s.
                                        Black magic

                                        Komentarz

                                        • maro rs
                                          Elegance
                                          • 2014
                                          • 948

                                          #70
                                          Zamieszczone przez greg505
                                          Juz o tym dyskutowalismy na forum, wyglada ze zle wpisali w danych technicznych.
                                          Porownujac pozostale modele, np. 1.8 vs 1.8 4x4, 2.0 tdi vs 2.0 tdi 4x4, czy tez 1.6 tdi vs 1.6 tdi 4x4, to czterolap jest ciutke wolniejszy.
                                          Wiec skoro tdi rs z dsg ma 8.3 do setki to nie ma opcji ze ten sam silnik z napedem 4x4 bedzie szybszy o 1.1s.
                                          No i nie ma opcji, żeby klekot był szybszy od beny o tej samej mocy (a tsi 180 KM ma 7,5 s), gdzie we wszystkich pozostałych konfiguracjach benzyna zjada diesla na przystawkę.

                                          Owszem, z testów może i wyjdą okolice 7,2 s. - ale tsi 180 będzie wtedy miało 6,6 s.
                                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                          Komentarz

                                          • feels3
                                            Rider
                                            • 2013
                                            • 348

                                            #71
                                            Odnosnie O3 vs A4, chcialbym tylko wtracic, ze A4 to dwie klasy lepsze wykonanie, wyciszenie, komfort jazdy i praca zawieszenia. "Nie samymi dodatkami czlowiek zyje" Oddalbym kilka ze swojej O3 za lepsze wyciszenie czy lepsza prace zawieszenia.

                                            Komentarz

                                            • maol72
                                              Ambiente
                                              • 2014
                                              • 245
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #72
                                              ...benzyna zjada diesla na przystawkę.
                                              Zato Diesel zjada benzynę przy dystrybutorze - np. po długiej podróży autostradowej!!! :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech

                                              [ Dodano: 15 Styczeń 2015, 11:46 ]
                                              Zamieszczone przez feels3
                                              Odnosnie O3 vs A4, chcialbym tylko wtracic, ze A4 to dwie klasy lepsze wykonanie, wyciszenie, komfort jazdy i praca zawieszenia. "Nie samymi dodatkami czlowiek zyje" Oddalbym kilka ze swojej O3 za lepsze wyciszenie czy lepsza prace zawieszenia.
                                              Ja do stycznia 2014 jeździłem Seatem Exeo 2,0TDI Style (kopia Audi A4). Bogate wyposażenie ale w środku było ciasno. Zwłaszcza z tyłu jak podróżowały 3 dorosłe osoby i brakowało czegoś.
                                              Teraz w Octavii tego nie mam (bo przerabialiśmy to w ostatnie lato).

                                              Skoda jednak ma to coś, ten smaczek, który wszyscy cenimy i lubimy. To przecież prawie kopia :| Volkswagena, no i SIMPLY CLEVER.
                                              A generalnie bezpieczniej mieć Skodę niż Volkswagena, bo można czasami autobusem do domu wracać !!! :szeroki_usmiech
                                              O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
                                              -----------------------------------------------------
                                              Moja eReSka

                                              Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu

                                              Komentarz

                                              • goncjusz
                                                Drive
                                                • 2010
                                                • 45

                                                #73
                                                Zamieszczone przez greg505
                                                Zamieszczone przez goncjusz
                                                Skąd ta teza skoro fabrycznie 7.2? Dzięki napędowi będzie łatwiej a nie trudniej utrzymać ten wynik... RS 2.0 TDI masa własna 1432 kg, 2.0 TDI 4x4 masa własna 1484 kg raptem 52 kg wiecej to jakbym wiózł drobna kobietę na pokładzie, nie robi różnicy przy przyspieszeniu????
                                                Juz o tym dyskutowalismy na forum, wyglada ze zle wpisali w danych technicznych.
                                                Porownujac pozostale modele, np. 1.8 vs 1.8 4x4, 2.0 tdi vs 2.0 tdi 4x4, czy tez 1.6 tdi vs 1.6 tdi 4x4, to czterolap jest ciutke wolniejszy.
                                                Wiec skoro tdi rs z dsg ma 8.3 do setki to nie ma opcji ze ten sam silnik z napedem 4x4 bedzie szybszy o 1.1s.
                                                o myślicie, że od 3 miesięcy Skoda ma błąd w danych technicznych? Sądzę, że nie jest to możliwe, bo auta te są już produkowane i jak ktoś by to odkrył (co łatwo sprawdzić) to byłaby afera o której byśmy raczej słyszeli - w każdym bądź razie jeśli okaże się to prawdą., to ja swojej nie odbiorę - towar niezgodny z ofertą... Jeśli chodzi o Twoje porównanie to wszystko się zgadza, ale porównujesz tylko ze skrzynią manualną ten napęd, więc na tej podstawie nie jesteś w stanie sprawdzić czy przy połączeniu DSG + napęd nie ma prawa być lepiej w sprincie do setki...

                                                [ Dodano: Czw 15 Sty, 15 16:54 ]
                                                Zamieszczone przez feels3
                                                Odnosnie O3 vs A4, chcialbym tylko wtracic, ze A4 to dwie klasy lepsze wykonanie, wyciszenie, komfort jazdy i praca zawieszenia. "Nie samymi dodatkami czlowiek zyje" Oddalbym kilka ze swojej O3 za lepsze wyciszenie czy lepsza prace zawieszenia.
                                                Zgodzę się, ale czy to dwie klasy lepsze to bym polemizował - siedziałem w takim Audi i dwie klasy to raczej przesada. A miejsca niestety zdecydowanie mniej i w bagażniku i dla pasażerów a jak ma się małe dzieci to jest to kluczowy aspekt przy wyborze pakownego auta i wolę OIII niż A4 Nie mówiąc już o spalaniu - z tamtym Audi poniżej 10 l/100 km nie da rady zejść - jeżdżę teraz OII 1.8 TSI DSG i jazda po mieście to minimum 10-10,5 l/100 km bez większych wyścigów - jazda dynamiczna.

                                                Komentarz

                                                • maro rs
                                                  Elegance
                                                  • 2014
                                                  • 948

                                                  #74
                                                  W każdej octavii dsg katalogowo dodaje 0,1 - 0,2 s do setki.
                                                  "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                                  Komentarz

                                                  • goncjusz
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 45

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez greg505
                                                    Zamieszczone przez goncjusz
                                                    Skąd ta teza skoro fabrycznie 7.2? Dzięki napędowi będzie łatwiej a nie trudniej utrzymać ten wynik... RS 2.0 TDI masa własna 1432 kg, 2.0 TDI 4x4 masa własna 1484 kg raptem 52 kg wiecej to jakbym wiózł drobna kobietę na pokładzie, nie robi różnicy przy przyspieszeniu????
                                                    Juz o tym dyskutowalismy na forum, wyglada ze zle wpisali w danych technicznych.
                                                    Porownujac pozostale modele, np. 1.8 vs 1.8 4x4, 2.0 tdi vs 2.0 tdi 4x4, czy tez 1.6 tdi vs 1.6 tdi 4x4, to czterolap jest ciutke wolniejszy.
                                                    Wiec skoro tdi rs z dsg ma 8.3 do setki to nie ma opcji ze ten sam silnik z napedem 4x4 bedzie szybszy o 1.1s.
                                                    czyli że co w Scoucie też się pomylili w danych technicznych (7.8 s) - wydaje mi się, że nie masz racji...

                                                    Niemcy też by się pomylili w swoich katalogach?



                                                    [ Dodano: Czw 15 Sty, 15 17:02 ]
                                                    Zamieszczone przez maro rs
                                                    W każdej octavii dsg katalogowo dodaje 0,1 - 0,2 s do setki.
                                                    nie w każdej załączam dane techniczne OII - ja mam akurat 1.8 TSI DSG i wynik do setki jest identyczny jak w manualu, a spalanie lepsze
                                                    Załączone pliki

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...