Dawno temu w Skodzie lampka oleju zapalala sie na zolto i na czerwono :twisted: Czyli zolta to byla informacyjna jak paliwo i plyn.
A plyn chlodzacy zaswieca sie na czerwono, zeby jakis madry mozg nie pojechal na suchym silniku i go ugotowal, tak samo jak czerwona do oleju, zeby silnika nie zatrzec.
Moze mi z uwagi na fakt, ze z mechanika jako taka cos tam mam wspolnego, to taka informacja z lampka plynu i informacja o jego ubytku na poziomie 0,3l nie draznia mnie, bo wiem, ze uklad miesci min 5-6l plynu w takim 1.8TSI.
A plyn chlodzacy zaswieca sie na czerwono, zeby jakis madry mozg nie pojechal na suchym silniku i go ugotowal, tak samo jak czerwona do oleju, zeby silnika nie zatrzec.
Moze mi z uwagi na fakt, ze z mechanika jako taka cos tam mam wspolnego, to taka informacja z lampka plynu i informacja o jego ubytku na poziomie 0,3l nie draznia mnie, bo wiem, ze uklad miesci min 5-6l plynu w takim 1.8TSI.
autko jeździ dobrze, DSG fajno pracuje, w priv już Ci opisałem co i jak.
Dla mnie jednak te 2,5-3l maja juz znaczenie przy tych przebiegach.. Moc na trasie starcza poza tym, tym bardziej ze jakis super szalenstw nie odstawiam, bo to przy trasie 600-900km nie ma sensu - zmeczenie wezmie za szybko gore..


Komentarz