chiptuning 1.4 tsi oct 3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Blaise
    Drive
    • 2018
    • 75
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #51
    To prawda, w przedziale 4500-6500rpm doszło jak od linijki 40km więcej. Większego momentu na dolnych obrotach aż tak nie widać, bardziej czuć na plecach i kontrolce trakcji.
    Jadąc na trasie powyżej 140km/ silniczek rwie do przodu, zadyszki nie łapie
    Ostatnio edytowany przez Blaise; 45624.
    180km / 300Nm

    Komentarz

    • spj
      ***** ***
      ModeratoRS
      • 2009
      • 3534
      • Octavia IV combi (NX5)

      #52
      Zgadza się, mam podobne odczucia u siebie.
      Pozdrawiam,
      Paweł

      Harmonogram spotów w Pomorskie OCP
      Grupa lokalna Pomorskie OCP na fb

      Komentarz

      • Clip
        Elegance
        • 2015
        • 905

        #53
        Zmajstruje uchwyt do go pro to swoja nagram
        Powered by R-Performance

        Komentarz

        • adamson30
          Classic
          • 2011
          • 8

          #54
          Zamieszczone przez Blaise Zobacz wpis
          W moim przypadku wyglądało to tak: seria 140km/245Nm -> soft 172km/300Nm -> soft+czyszczenie dolotu -> 180km/300Nm.
          Już po sofcie była ogromna różnica, dodatkowych 55Nm przy niskich obrotach odczuje każdy. Dodatkowo, w moim przypadku miałem problem z syfem w dolocie i niskie wartości wyjściowe, stąd być może większe "wow" na etapie finalnym.
          Witam
          Przy jakim przebiegu robiłeś te modyfikacje?
          Pisałes o czyszczeniu dolotu - sam to robiłeś? Ewentualnie kogo mozesz polecic.
          Ogolnie wynik 180KM bardzo przyzwoity.

          Pozdrawiam

          Adam

          Komentarz

          • Blaise
            Drive
            • 2018
            • 75
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #55
            Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
            Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
            180km / 300Nm

            Komentarz

            • GrzesWroc
              Ambiente
              • 2015
              • 166
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #56
              Chłopaki gdzie byście prędzej podjechali we Wrocku? ecu czy jetronic?

              Komentarz

              • pieczyk111
                Classic
                • 2019
                • 8

                #57
                Panowie jak wasze silniki i reszta osprzętu spisuje się po dłuższym czasu od wirusa? Przymierzam się właśnie do kupna takowego z przebiegiem około 30kkm i w kwietniu jak będę w Polsce to będzie chip! Teraz wypisuje meile do tunerów w okolicy i połowa z nich odradza mi ten silnik do chipa, ale jak pytam dla czego to nie potrafią odpowiedzieć... napewno u nich chipa nie będzie!!! Mało tez jest na forach o wirusowaniu tego silnika może macie gdzieś jakieś lektury. No i czekam na wasze prywatne doświadczenia!

                Komentarz

                • Clip
                  Elegance
                  • 2015
                  • 905

                  #58
                  moje 1.8

                  50-100 z przerywnikiem na brak trakcji na zimówkach




                  80-160




                  wg prędkościomierza wychodzi:
                  80-100 1,6s
                  80-120 3,2s
                  80-140 5,3s
                  80-160 7,9s


                  jak wrzucę letnie opony to będzie można zrobić 0-100
                  Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
                  Powered by R-Performance

                  Komentarz

                  • MariuszKoz
                    Ambiente
                    • 2018
                    • 128
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #59
                    Clip - a jaki Ty masz silnik u siebie? Jak rozumiem, wspomagany chipem?

                    Komentarz

                    • Clip
                      Elegance
                      • 2015
                      • 905

                      #60
                      CJSA,

                      wypełniałem kiedyś ten profil nie wiem dlaczego się nie wyswietla
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz

                      • zeb
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 415

                        #61
                        Zamieszczone przez Blaise Zobacz wpis
                        Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
                        Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
                        Hej, napisz proszę dlaczego czyściłeś dolot, były jakieś objawy zasyfienia?

                        Komentarz

                        • Blaise
                          Drive
                          • 2018
                          • 75
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                          #62
                          Głównie mniejsza moc w serii (równe 140hp, tsi zawyczaj mają bonusy) oraz po chipie 172hp.
                          Podczas dynamicznego przyśpieszania w zakresie 2,5-4k rpm słychać było mocny syk i lekką nierówność w wchodzeniu na obroty.
                          Po spojrzeniu w dolot endoskopem z allegro przed czujnik ciśnienia ciemność czarna.

                          zdjęcia przed i po czysczeniu.
                          ps. kurde, robie tej branży sporą reklamę i to za darmo..

                          20180724_110214_thumb_jpg_482e223bd62d1ccb5940c5996f1bbe44.jpgimage_47469.jpg
                          180km / 300Nm

                          Komentarz

                          • GrzesWroc
                            Ambiente
                            • 2015
                            • 166
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                            #63
                            To niezły syf - a czy tam nie powinno nie być tego brudu? Przecież to powinien być szczelny układ...

                            Komentarz

                            • Blaise
                              Drive
                              • 2018
                              • 75
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              #64
                              Szczelny to on w jakimś sensie jest, ale mamy tez w nim doprowadzone "wyziewy" odmy i olej ze sprężarki, która zawsze coś popuści. Niestety, taka jest wada bezpośredniego wtrysku paliwa.
                              180km / 300Nm

                              Komentarz

                              • Clip
                                Elegance
                                • 2015
                                • 905

                                #65
                                dwa wtryskiwacze podobno rozwiązują ten problem,
                                nie zagladałem u siebie czy jest czysto ale w terorii powinno być
                                Powered by R-Performance

                                Komentarz

                                • zeb
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 415

                                  #66
                                  A co ma do tego liczba wtryskiwaczy?

                                  Komentarz

                                  • Clip
                                    Elegance
                                    • 2015
                                    • 905

                                    #67
                                    to ze jeden jest pośredni a drugi bezpośredni
                                    Powered by R-Performance

                                    Komentarz

                                    • Karel
                                      Rider
                                      • 2014
                                      • 370
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                      #68
                                      Ale chyba nie w naszych TSI? Z tego co kojarzę, niektóre TFSI miały takie rozwiązanie. Natomiast w EA211 i 888 wtryskiwacze są tylko do komory spalania...?

                                      Komentarz

                                      • zeb
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 415

                                        #69
                                        Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                                        to ze jeden jest pośredni a drugi bezpośredni
                                        skąd masz takie informacje?

                                        Komentarz

                                        • Clip
                                          Elegance
                                          • 2015
                                          • 905

                                          #70
                                          1.8 i 2.0 mają po dwa wtryskiwacze
                                          Powered by R-Performance

                                          Komentarz

                                          • AdiRuti
                                            Drive
                                            • 2018
                                            • 65
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                            #71
                                            Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....

                                            Komentarz

                                            • Milord
                                              L&K
                                              • 2012
                                              • 1259
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              #72
                                              Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                                              Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....


                                              Dbaj o wymiany eksploatacyjne i nie będzie problemu.
                                              Rafał

                                              Komentarz

                                              • Clip
                                                Elegance
                                                • 2015
                                                • 905

                                                #73
                                                Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                                                Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....
                                                nie ma wiarygodnych ogolnodostepnych danych na ten temat
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz

                                                • AdiRuti
                                                  Drive
                                                  • 2018
                                                  • 65
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                  #74
                                                  A czy ktos robił wirusa z DSG DQ200 ?

                                                  Komentarz

                                                  • teps
                                                    Drive
                                                    • 2015
                                                    • 75
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                    #75
                                                    Co prawda w przypadku 1.6tdi, ale słyszałem, że z DSG chipowanie nie jest zalecane że względu na skrzynię właśnie.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...