no jasne, tylko co kupic, zeby odczuc jakas sensowna roznice
jechalem furka co robi 3.9-4 do setki, poczatek zajebisty, natomiast potem (100-200) ziew i nuda, bo u mnie tak samo sie jedzie, a nawet troche szybciej
z 17 do 200 trzeba by zejsc do 13-15 seryjnych, zeby jeszcze pomodzic na 10-12
anomal, golfa juz do 500 robia, ma wtedy 3,1 do 100, ale chodzi głownie o to , że utrzymaj takiego golfa, i to nówkę w cenie używanego RS6. Jednak taile do golfa dużo tańsze
anomal, co do golfa r32, kupujesz 10-12 letni samochod za 40-50kzl, wsadzasz min 50-60kzl aby to uturbic i dopiero to robi szał, generalnie trzeba przygotować około 120kzl, nie wiem czy chciałbys sie przesiąść na takiego sztrucla do jazdy na co dzień? Wybrałem inna drogę, zamówiłem superba, Rogal za 10-12kzl robi z niego 400-420PS i to powinno wystarczyć do jazdy na co dzień :wink:
anomal, co do golfa r32, kupujesz 10-12 letni samochod za 40-50kzl, wsadzasz min 50-60kzl aby to uturbic i dopiero to robi szał, generalnie trzeba przygotować około 120kzl, nie wiem czy chciałbys sie przesiąść na takiego sztrucla do jazdy na co dzień? Wybrałem inna drogę, zamówiłem superba, Rogal za 10-12kzl robi z niego 400-420PS i to powinno wystarczyć do jazdy na co dzień :wink:
Jakiego superba? Co tam tyle kosztuje? :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Po za tym widzę że turbo i wtryski maja zapas, ciekawe jak by wsadzić wiekszę turbo, IC plus wydech to ile można maksymalnie ugrać co by motorowania nie odfrunęła?
As we near the official release of our new 500HP+ EFR Turbocharger System for the MK7 GTI, Golf R, A3, S3 and more, a select group of talented APR dealers from across the world have already begun beta testing the system in the wild. Our Engineers are paying close attention to feedback from multiple vehicles with various configurations in several different climates and environmental conditions all in an effort to tweak the system to perfection. With the holidays upon us, the dealers will be racking up the miles through both fun and travel, while we prepare to begin shipping systems in early 2016. Here’s a quick preview of the system to come. Thank you, and stay tuned for more details after the holidays!
piramida, dokładnie , a przy tym nie pali to jak smok, ja w nast samochodzie nie chce wychodzić ponad 2 litry, ale musi byc 4x4 i najlepiej grupy vag przez co mocno tuningowalny. Kiedyś to trzeba było zakuć silnik + milion innych kombinacji, teraz kilka dupereli i juz jest moc
Ktos pisał , że modzone taniej pójdą, jak pisałem można przywrócić fabrykę po stage 2 ale po co . Jeśli skoda zrobi to co w tym linku to nasze auta zyskają tylko na wartości http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...541825#1541825
Komentarz