ps.do dziś byłem przekonany że XDS to bajka (poniekąd jest bo różnicę odczuwam bez/z XDS) ale jak polatałem na Quaife to XDS to jakieś gówno jest a nie 'szpera'
właściciel G5GTI często odwiedza tor w Kielcach
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Bardzo bym się chciał przejechać autem ze szperą. Niby jeździłem cuprą z vaq, ale krótko, głównie autostradą, nie miałem jeszcze wtedy octavii oraz nie wiedziałem na co zwracać uwagę.
LUKI, a miałeś okazję porównać qualife i vaq? Bo xds to wiadomo taka namiastka, choć dobrze że jest.
Dzięki, to cenna informacja. Tak myślałem ale nie byłem pewny. Z drugiej jednak strony dsg nie jest tak trwała i przede wszystkim tania i prosta w naprawie jak ręczna. Jest o czym myśleć.
Nie orientujesz się jaki koszt tej szpery i gdzie u nas to zakładają?
Oprócz lepszej trakcji na zakrętach, na startach tez lepiej fura idzie ?
I ostatnia kwestia czy ta szpera jest bezobsługowa ?
Ew jak nie zdazycie do konca miesiaca, a Wam pasuje to Tychy/Oswiecim 26go lutego bede wieczorem i moge ustawic Albo 27go rano (do 8) - akurat przelatuje przez Wasze rejony i kimam gdzies w tamtych rejonach
Komentarz