Chłopaki jak w temacie.
Co myślicie o montażu dodatkowych wskaźników parametrów do szkodników.
Chodzi mi o Temp oleju (wiem że jest w desce ale wolę mieć wyświetlane co innego), boost i EGT.
Czy da się to jakoś bezinwazyjnie wpiąć? (wiadomo gwarancja) czy ASO się podejmie wpięcia?
Chcę kupić te z linka poniżej i wrzucić na słupek.
Chłopaki jak w temacie.
Co myślicie o montażu dodatkowych wskaźników parametrów do szkodników.
Chodzi mi o Temp oleju (wiem że jest w desce ale wolę mieć wyświetlane co innego), boost i EGT.
Czy da się to jakoś bezinwazyjnie wpiąć? (wiadomo gwarancja) czy ASO się podejmie wpięcia?
Chcę kupić te z linka poniżej i wrzucić na słupek.
a po co ci to? EGT w seryjnym aucie?....wrzucanie kupy wskazników na słupek to bez urazy ale to tak troche słomą juz teraz trąci. :wink: ....co do temp oleju to ja mam zawsze na centralnym wyświetlaczu....na spalanie nie pacze :lol: .. ale jak już sie upierasz to ja mam np EGT f-rmy STACK...polecam..... :szeroki_usmiech ...ale wpakowałem je do popielniczki :wink:
aha...egt to robisz dziure w kolektorze i wpinasz sonde.......ale pytaj w ASO :lol:
Chłopaki jak w temacie.
Co myślicie o montażu dodatkowych wskaźników parametrów do szkodników.
Chodzi mi o Temp oleju (wiem że jest w desce ale wolę mieć wyświetlane co innego), boost i EGT.
Czy da się to jakoś bezinwazyjnie wpiąć? (wiadomo gwarancja) czy ASO się podejmie wpięcia?
Chcę kupić te z linka poniżej i wrzucić na słupek.
a po co ci to? EGT w seryjnym aucie?....wrzucanie kupy wskazników na słupek to bez urazy ale to tak troche słomą juz teraz trąci. :wink: ....co do temp oleju to ja mam zawsze na centralnym wyświetlaczu....na spalanie nie pacze :lol: .. ale jak już sie upierasz to ja mam np EGT f-rmy STACK...polecam..... :szeroki_usmiech ...ale wpakowałem je do popielniczki :wink:
aha...egt to robisz dziure w kolektorze i wpinasz sonde.......ale pytaj w ASO :lol:
Głównie chodziło mi o wskaźnik temperatury oleju, resztę chciałem dodać bo jeden głupio chyba bedzie wyglądać. Ale chyba masz rację może to zły pomysł z tymi wskaźnikami w serii.
chodziło mi o to że np montaz egt nie jest taki prosty szczególnie w nowym aucie na gwarancji bo wiąże się z ingerencja w układ wydechowy a jego zamontowanie przy seryjnym aucie nic tak naprawdę Ci nie da....juz prędzej doładowanie tak dla lepszego samopoczucia.... :wink:...a na temp. oleju tak naparawde zawsze możesz na chwile przełączyć......ja tak kiedyś robiłem...teraz mam przełączone na stałe :diabelski_usmiech + EGT i wiem kiedy odpuścić :lol:
chodziło mi o to że np montaz egt nie jest taki prosty szczególnie w nowym aucie na gwarancji bo wiąże się z ingerencja w układ wydechowy a jego zamontowanie przy seryjnym aucie nic tak naprawdę Ci nie da....juz prędzej doładowanie tak dla lepszego samopoczucia.... :wink:...a na temp. oleju tak naparawde zawsze możesz na chwile przełączyć......ja tak kiedyś robiłem...teraz mam przełączone na stałe :diabelski_usmiech + EGT i wiem kiedy odpuścić :lol:
A tak poza konkursem, to czujnik temp oleju montujemy w korek spustowy? Jak myślisz na ile pomiar w tym miejscu jest wiarygodny?
chodziło mi o to że np montaz egt nie jest taki prosty szczególnie w nowym aucie na gwarancji bo wiąże się z ingerencja w układ wydechowy a jego zamontowanie przy seryjnym aucie nic tak naprawdę Ci nie da....juz prędzej doładowanie tak dla lepszego samopoczucia.... :wink:...a na temp. oleju tak naparawde zawsze możesz na chwile przełączyć......ja tak kiedyś robiłem...teraz mam przełączone na stałe :diabelski_usmiech + EGT i wiem kiedy odpuścić :lol:
A tak poza konkursem, to czujnik temp oleju montujemy w korek spustowy? Jak myślisz na ile pomiar w tym miejscu jest wiarygodny?
+10 stopni dodaj i będziesz miał mniej więcej temperaturę oleju.
A tak poza konkursem, to czujnik temp oleju montujemy w korek spustowy? Jak myślisz na ile pomiar w tym miejscu jest wiarygodny?
jak zamontujesz czujnik w korek spustowy to jest ryzyko uszkodzić gwint podczas każdorazowej wymiany oleju, lepiej dospawać czujnik bezpośrednio do miski ale to już większa rzeźba :szeroki_usmiech
Miałem wskaźniki STRI w Imprezie. Działały bez problemu, montaż zgodnie ze sztuką. Pomiary sprawdzane i dokładne.
Teraz w EVO mam taki zegar: http://allegro.pl/wskaznik-depo-4w1-...895715277.html
Z tym, że ja potrzebowałem EGT bardziej a nie boost - jest i taka wersja.
Zamontowany czujnik EGT w kolektorze, oleju w podstawce filtra ( nie jest to zgodne ze sztuką ale ie chciałem wiercenia w bloku) i dodaję sobie jak pisze sesik 10 stopni czyi jak mamy 82 to jest ogień :lol:
Komentarz