Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dystanse Skoda OIII RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • marek106,

    Albo srubydofelg.pl - wersja tańsza, sporo osób ma i nie narzeka.

    Albo eibach.pl - wersja droższa, są nieco lżejsze (przy 15 mm - 350 g z eibacha vs. 500 g ze śrub).

    Tu i tu kupisz również dłuższe śruby.

    Możesz też rozważyć ewentualnie 25 mm na tył - koła będą wtedy podobnie osadzone jak z przodu - przy 20 mm będą bardziej schowane niż przednie.
    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

    Komentarz


    • Wielkie dzięki za pomoc!

      Komentarz


      • Panowie czy do cywilnej O3 tez warto zakladac dystanse?
        Jestem laikiem w tym temacie i zastanawiam sie nad zalozeniem dystansow na kolo 225/45/17, bo troche gubi sie we wnece. Jezeli tak to jakie dystanse warto zalozyc?

        Pozdrawiam
        Rafał

        Komentarz


        • Milord zależy jaką masz et przy feldze i czy 7 cali, czy 7,5 cala.
          Dystanse warto założyć żeby wyciągnąc trochę tę oponę z nadkola, wizualnie będzie to wyglądać lepiej

          Komentarz


          • ucho235, dzieki. 7 cali przy ET 49.
            Rafał

            Komentarz


            • W naszych RS-kach jest felga 7,5 cala i et51 i jak już ktoś zakłada dystanse to przynajmniej 12 do przodu, tak optymalnie to koło 15 i na tył minium 20, ale póżniej się okazuje że w porównaniu z przodem tył jest schowany i lepiej pasuje 25mm.
              Do siebie spokojnie wrzucja 15 i 25

              Komentarz


              • Milord, ja u siebie mam 13 i 17mm, zdecydowanie polecam
                Black magic

                Komentarz


                • greg505 to sa nieparzyste dystanse?

                  Teraz widze: na srubydofelg sa. U Eibach nie widzialem.
                  Moja RS Combi

                  Komentarz


                  • Na to wyglada
                    Black magic

                    Komentarz


                    • greg505, dzięki. Czy zakładałeś to do kół 17" czy to nie ma znaczenia? Możesz powiedzieć gdzie kupowałeś?
                      Rafał

                      Komentarz


                      • Milord, ja wczoraj założyłem, mam komplet z Śruby do felg | Śruby do alufelg | Śruby do kół | Dystanse do felg | Akcesoria do felg | Kołpaki 15mm/20mm
                        wygląda to dużo lepiej i mi się podoba

                        [ Dodano: Sob 16 Kwi, 16 09:55 ]
                        Panowie czy po założeniu dystansów też wam piszczą opony w szybkich zakrętach ?
                        Może trzeba geometrię zrobić?
                        O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                        Komentarz


                        • Nie powinno to mieć znaczenia, dystansem raczej nie zmienisz zbieżności kół.

                          ...no ale gdybyś miał potrzebę sprawdzić geometrię to się polecam .

                          Komentarz


                          • Trancer, skoro teoria geometrii odpada, to chyba za szybko było :P
                            O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                            Komentarz


                            • H&R 12 przód 22 tyl
                              i Eibach Sportline
                              Załączone pliki

                              Komentarz


                              • Ładnie
                                Lukii

                                Mój Brokuł

                                Komentarz


                                • Znow kolejny, ktory jezdzi seria. :diabelski_usmiech

                                  (Tak powinna seria wygladac...)

                                  Ladnie!
                                  Moja RS Combi

                                  Komentarz


                                  • Hej,

                                    prosiłbym o poradę od osób jeżdżących cywilnymi o3 Mam 4x4 liftbacka, właśnie założyłem gwint i zastanawiam się czy brać 15/20 czy może 15/25, a może na przód 17 zamiast 15.... Felgi mam seryjne, Terony 17" ET49. Dystanse planuję ze śrubydofelg, bo jednak sporo osób ma, nie narzeka, więc nie widzę sensu przepłacać za eibacha.
                                    Magiczny Liftback O3 4x4

                                    Komentarz


                                    • Ale tu seria nie ma znaczenia. Wszystko zalezy od wysokosci zawiasu.

                                      Ty masz 7/et49, ja mam 7,5 ET51

                                      Przy sprezynach i normalnym gwincie (nie jakis low):

                                      Na przod max wejdzie u mnie 2x15mm, optymalnie 2x12mm, a ja mam 2x10mm
                                      Na tyl max 2x25, optymalnie 2x22mm, a ja mam 2x20mm

                                      Mam mniejsze dystanse, bo to zestaw na zime :diabelski_usmiech

                                      Ty masz felge o 4mm bardziej schowana w nadkole...

                                      Tym samym mozesz brac 15/25
                                      Moja RS Combi

                                      Komentarz


                                      • Właśnie jestem ciekaw czy ktoś w cywilu ma z tyłu 25. Na razie widziałem tylko że _tm_ ma 25mm w RSce. A ja nie dość że cywilna wersja, to na dodatek 4x4 która też ma trochę inaczej.
                                        Magiczny Liftback O3 4x4

                                        Komentarz


                                        • No..., w 4x4 jest wyzej jak cywil.

                                          Chcesz jeszcze wiekszy dystans czy jak? :szeroki_usmiech
                                          Moja RS Combi

                                          Komentarz


                                          • Na tył spokojnie 25, na przód wizualnie idealne jest 20, z tym że przy mocnym obniżeniu będzie obcierać przy skręconych kołach.
                                            "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                            Komentarz


                                            • Na razie gwint ustawiłem max w dół, z przodu jakieś 50-55mm, jak się ułoży to zapewne podwyższę :-) W takim razie wezmę 15/25. Wolałbym właśnie aby nie ocierało z przodu

                                              EDIT
                                              Zamieszczone przez maro rs
                                              Na tył spokojnie 25, na przód wizualnie idealne jest 20, z tym że przy mocnym obniżeniu będzie obcierać przy skręconych kołach.
                                              Twoja opinia dotyczy RSki czy cywila? Bo jak RS, to moja felga jest jednak schowana 4mm bardziej, więc na tył spokojnie mógłbym dać 25+4 a na przód idealnie 20+4 (z przycieraniem), nie ? To może jednak brać 20/25 bez obawy o ocieranie... Chociaż lubek24 w swojej 1.8 4x4, ale na seryjnym zawieszeniu, ma 15/20 i sobie chwali.

                                              [ Dodano: Wto 27 Wrz, 16 18:38 ]
                                              A jednak wziąłem 15/20mm - z myślą że po skończeniu się opon letnich może wrzucę Turini 18", więc całość się wychyli te 4mm.

                                              A tak wygląda z gwintem max w dół na 17".


                                              Magiczny Liftback O3 4x4

                                              Komentarz


                                              • A ja mam trochę inne pytanie odnośnie dystansów.
                                                Czy szanownym kolegom, którzy już je posiadają auto nie zrobiło się czasem nadsterowne?
                                                Nie zauważyliście może że tył wam lekko ucieka?
                                                Czemu pytam? Właśnie zakładam sprężyny Eibacha i dystanse. Mam tu w Łodzi dobrego mechanika który wie co nieco nie tylko o samochodach ale i rajdach bo bierze w nich udział.
                                                Zasugerował mi założenie takich samych na przód i tył aby nie zmieniać rozstawu kół. Gdy tył będzie miał większy rozstaw niż przód to będzie szedł po większym łuku prze co będzie bardziej podatny na poślizg - w sumie logiczne.
                                                Więc jeśli chodzi o właściwości jezdne i bezpieczeństwo to lepiej ukłonić się do jego propozycji ale jeżeli chodzi o walory wizualne to wolałbym z tyłu przynajmniej 15mm.

                                                I stąd moje pytanie, ktoś coś?

                                                Komentarz


                                                • Taaaak, na pewno jest w tym sporo racji. Ale raczej nie w normalnym użytkowaniu a na torze. Gwint tez powinno sie ustawiać na wadze, zeby wszędzie było równe obciążenie na każde koło. Tylko w życiu codziennym i na ulicy jeśli nie wiesz na co zwracać uwagę nic nie poczujesz.

                                                  Ja mam lato zima 20mm szersza tylna oś i nie czuje różnicy.
                                                  Moja RS Combi

                                                  Komentarz


                                                  • gmtb, jeżeli z tylu będą grubsze dystanse to samochód robi sie podsterowny w przypadku znacznie szerszego przodu nadsterowny. Seryjnie przód ma i tak szerszy rozstaw osi niz tył wiec wskazane dokładać takiej samej grubości dystanse na obie osie
                                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X