Zakup nowej Octavi - dylemat

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blade232
    Ambiente
    • 2009
    • 167
    • Octavia III combi (5E5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    Zakup nowej Octavi - dylemat

    Witam
    Mam problem, jestem przed dylematem zakupowym. Mam dwie oferty na O4 1.5TSI 150km w wersji selection.
    - Pierwsza to wyprzedaż rocznika 2024 za 134tys z dołożonym kołem zapasowym, przygotowaniem pod hak i pakietem comfort premium( zagłówki tylne do spania i rolety tylne przeciwsłoneczne boczne) oraz pakiet light&view fleet(pełne światła przednie led matrix). Ta wersja ma standardowy wyświetlacz środkowy 10 cali.
    - Druga to rocznik na produkcję 2025 za 135tyś w wersji selection, ewentualnie za 140tyś z dołożonym wyświetlaczem 13 cali. ze standardowymi światłami przednimi basic led.
    Teraz się zastanawiam która wersja będzie bardziej opłacalna i straci mniej na wartości jak bym ją chciał po powiedzmy 5 latach sprzedać. Dodam że jeżdżę głównie po mieście i tras mało robię więc z tymi ledami matrixami to nie wiem czy jest sens brać a może pokusić się na większy ekran bo prawie całe sterowanie jest właśnie w ekranie i czy to nie jest wygodniejsze jednak.
    Doradźcie co poczynić ?
    Ostatnio edytowany przez blade232; 5693.
    blade232
  • ruwado
    RS
    • 2009
    • 14899
    • Octavia IV (NX3)

    #2
    Podobno nowy system multimedialny lepiej działa. Ten po lifcie.
    pozdrawiam - Darek
    ​​

    Komentarz

    • opin
      Classic
      • 2014
      • 3

      #3
      Pierwsza opcja to rok modelowy 2025 ? - po lifcie ?
      Ja za kilka dni odbieram wersję sportline 1.5 mhev

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8037
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        Zamieszczone przez opin Zobacz wpis
        Pierwsza opcja to rok modelowy 2025 ? - po lifcie ?
        Ja za kilka dni odbieram wersję sportline 1.5 mhev
        To będziesz miał zabawę z wyłączaniem się silnika. Zdejmujesz nogę z gazu -gaśnie, muskasz gaz lub hamulec-odpala. Fajna zabawa.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • opin
          Classic
          • 2014
          • 3

          #5
          Zamieszczone przez AdamB Zobacz wpis

          To będziesz miał zabawę z wyłączaniem się silnika. Zdejmujesz nogę z gazu -gaśnie, muskasz gaz lub hamulec-odpala. Fajna zabawa.
          Nie jest to takie uciążliwe - w trakcie jazdy praktycznie nie zauważalne

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8037
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            Zamieszczone przez opin Zobacz wpis

            Nie jest to takie uciążliwe - w trakcie jazdy praktycznie nie zauważalne
            Oczywiście, że nie uciążliwe. Tylko zastanawiam się nad sensem tego rozwiązania. Silnik wyłącza się w zasadzie wtedy kiedy i tak zużywa niewielkie ilości paliwa. Jak hamujesz to silnik się uruchamia i dojeżdżając do świateł silnik pracuje, a nie musi.
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            Pracuję...