Zamieszczone przez Garret
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
--------------
-
-
poleglem wczoraj ops:
Od wyjazdu z osiedla przewijał się dookoła ładniusi nowiutki A6 Avant :zlosnik: ale jechałem dużo spokojniej od niego bo musiałem się rozgrzać 8) w końcu przy Ekspresowej stanęliśmy obok niego na pole position. Spojrzałem na klapę 3.0TDI Quattro :lol: Dusia widząc, że wyłączam ASR pokiwała z dezaprobatą głową ops: :lol:
żółte ruszyliśmy obaj spokojnie i po chwili obaj ogień :twisted: :lol: do końca 2ki łeb w łeb, do 100 zostałem niecałą długośc z tyłu, do 160 jakieś 2 długości za nim (między zderzakami jakieś 10 metrów odległości) :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWpoleglem wczoraj ops:
Od wyjazdu z osiedla przewijał się dookoła ładniusi nowiutki A6 Avant :zlosnik: ale jechałem dużo spokojniej od niego bo musiałem się rozgrzać 8) w końcu przy Ekspresowej stanęliśmy obok niego na pole position. Spojrzałem na klapę 3.0TDI Quattro :lol: Dusia widząc, że wyłączam ASR pokiwała z dezaprobatą głową ops: :lol:
żółte ruszyliśmy obaj spokojnie i po chwili obaj ogień :twisted: :lol: do końca 2ki łeb w łeb, do 100 zostałem niecałą długośc z tyłu, do 160 jakieś 2 długości za nim (między zderzakami jakieś 10 metrów odległości) :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dusiamnie to po ostatnim wydarzeniu w ogóle nie bawi wolałabym zebys tak nie jezdził ale skoro musisz to się ścigaj samnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dusiamnie to po ostatnim wydarzeniu w ogóle nie bawi wolałabym zebys tak nie jezdził ale skoro musisz to się ścigaj samTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Dusiamnie to po ostatnim wydarzeniu w ogóle nie bawi wolałabym zebys tak nie jezdził ale skoro musisz to się ścigaj sam
Z tego co czytałem na forum, wydawało mi się , że Dusia sama powozi Octą i gdy jest okazja kiluje od czasu do czas różne furki :?:
No ofence
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁOcta vs. sliczny Cooper S.....i tyle jego że był śliczny
w wawce juz nie chcial stawac obok na swiatlachnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lecja skillowalem 3 octy z lepkami w drodze z Rowów, ale chyba kierownicy byli jacys skacowani
A tak serio - idzie ci ta maszyna jak zła !
Pozdro i respect.Wałcz - Poznań -Wrocław - miasta partnerskie :-)
Komentarz
-
-
Moj samochodzik sie w miare dotarl, wiec powoli zaczynam miec jakies przygody na trasie...
Niestety nie jest to nic godnego opisania, bo konkretow brak, ale zasada jest jedna. Jak jedzie jakies lepsze auto i mnie widzi w lustersku, to czesto zaczynają sie schody... :? :roll:
Kierowcy robią dość sporo, zeby mnie nie puscic, albo mozliwie najbardziej utrudnic manewr wyprzedzania.
Mialem juz z 5 takich akcji, wiec zaczynam myslec, ze nie jest to przypadek... :?
Na razie rozdeptywalem towrzystwo, ale nie wiem jakie tam motory były, wiec nie bede pisał - poza BMW 320D (bo taki mial znaczek) - polegl dość sromotnie.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSKierowcy robią dość sporo, zeby mnie nie puscic, albo mozliwie najbardziej utrudnic manewr wyprzedzania.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamam podobnie, a jeżeli jeszcze ktoś kuma, że to RS to już masakra pewnie :lol:
paf, Mimo wszystko kulturalnych kierowcow nie brakuje i jednak dają czesto kierunkiem znak, zeby ich wyprzedzic, albo uciekaja na prawo.
Problem raczej dotyczy tych, ktorzy myslą, ze mają szybkie auto.
Dlatego mimo wszystko trzeba dlubac, bo jednak jak sie trafi na fure, ktora jest co prawda slabsza, ale ma te 150-160 koni to potrafi zrobic sie niebezpiecznie... :evil:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSProblem raczej dotyczy tych, ktorzy myslą, ze mają szybkie auto.
Dlatego mimo wszystko trzeba dlubac, bo jednak jak sie trafi na fure, ktora jest co prawda slabsza, ale ma te 150-160 koni to potrafi zrobic sie niebezpiecznie... :evil:
ano każdą dłubać trzeba - Wojtek już umówiony na początek czerwca - there's no turning back now!
Komentarz
-
-
Dziś drwal jakiś rąbany w forresterze postanowił się właśnie ze mną zacząć ścigać akurat jak zacząłem go wyprzedzać kilkaset metrów przed zakrętem. To miejsce na jednej z dróg lokalnych u mnie, gdzie można spokojnie wyprzedzić kilka samochodów, ale nie jak taki zmurszały pień przyspiesza cisnąc do dechy, to robi się to dość denerwujące. Nie pamiętam na którym biegu jechałem, ale przed wyprzedzaniem coś mnie tknęło, że może być mały czelendż i zredukowałem bieg. Potem tego zredukowanego starczyło mi na cały manewr, więc w sumie poszło gładko.
Komentarz
-
-
Sigma_74
-
Kaszana
Zamieszczone przez Jabar1975miecz, to byl 2.0xt czy 2.5 xt?
Komentarz
-
Tamten jest o 1 s szybszy do setki. Ale od zera się nie ścigaliśmy. Pewnie od 80 km/h, tak jak właśnie tego wyprzedzałem, miałbym szansę. Leśnik ma 210 KM i 1350 kg (0,1555 KM/kg - 0,166) 320 Nm przy 3600 rpm vs. moje 200 KM i 1240 (0,1613 KM/kg) i 280 Nm od 1800 rpm. No i skoda ma lepszy cx, bez dwóch zdań. No i nie wiem jak w roburze, ale skrzynia biegowa w TFSI jest cudnie zestopniowana. Coś takiego jak IV bieg, na którym od 60 km/h do 190 km/h dostępny jest równy maksymalny moment obrotowy, to bajka. Ciągnie jak elektrowóz.
Komentarz
-
Komentarz