Zamieszczone przez Karql
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez KarqlZamieszczone przez CokeFelicia 1.9 D 64 KM 99r 124 Nm vs Golf 2 GTD 1.6 TD 69 KM 89r 133 Nm - jedynka jestem nawet z pół metra szybszy, połowa dwójki równo, powyżej golf mi odjeżdża coraz dalej i dalej......... Nie miałem szans ;P jednak turbo robi swoje.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Qulek, największą radość to miałem ja
w białym zrobiłem jakieś 140km oesowych, w czerwonym kolo stówki i o ile czerwony wrócił na paliwie jakie jeszcze w jankach w niego wlalem to do subaru spalilo 86 litrow na caly dystans (205km) jaki zrobilonasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Wczoraj wieczorem wracając do domu zwróciłem uwagę na Ibizę z dwururką pod zderzakiem i wskaźnikami w słupku 8) zrównałem się, zredukowałem na 3kę i jak Ibizie wstał przód i poszła ogniem to też wcisnąłem :diabelski_usmiech została z tyłu :roll: spotkaliśmy się na światłach kawałek dalej 8) Zielone... ogień :szeroki_usmiech 1ka długość, 2ka kolejna długość, może trochę więcej, 3ka kolejne, 4ka hmmmmm.... ciężko policzyć w każdym razie xenony z allegro były widoczne w sporej odległości w lusterku :lol: przed następnymi swiatłami zatrzymałem się tak żeby miał jak podjechać zamienić kilka słów ale mimo że otworzyłem szybę musiałem długo czekać :roll: :? ewidentnie nie chciał ze mną gadać :lol: w końcu jest :lol: więc grzecznie pytam "Co siedzi w Ibizie poza tym, że 1.8T?" cisza, chwila wahania, kombinuje czy jak :?: :roll: w końcu wydusza "Tylko program na 200KM". Spod następnych świateł wyraźnie zaspałem, ale zrównałem się i wyszedłem trochę do przodu na 2ce, na 3ce wyjaśniłem ewentualne wątpliwości a 4ką dobiłem :szeroki_usmiech Spod kolejnych świateł Ibiza znowu poszła pełnym ogniem a ja na lajcie, przecież wszystko już powinno być wystarczająco jasne 8) trzeba oszczędzać Racinga, bo paliwo drogie :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Qulek, największą radość to miałem ja
w białym zrobiłem jakieś 140km oesowych, w czerwonym kolo stówki i o ile czerwony wrócił na paliwie jakie jeszcze w jankach w niego wlalem to do subaru spalilo 86 litrow na caly dystans (205km) jaki zrobilo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CokeKumpel zakupił nowe autko, po ogólnych przechwalaniach nad wyższością jednego produktu nad drugim stanęliśmy na kresce :]
niezła kreska , nie ma co ....
kill jak się patrzy i to przez potoczniaka golfa mk2... :roll:Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniakZamieszczone przez CokeKumpel zakupił nowe autko, po ogólnych przechwalaniach nad wyższością jednego produktu nad drugim stanęliśmy na kresce :]
niezła kreska , nie ma co ....
kill jak się patrzy i to przez potoczniaka golfa mk2... :roll:Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Panowie - co niektórzy - żeby się "ganiać" nie trzeba mieć Audi 4.2 450 KM i 720 Nm, każdy ma radość z tego, co ma i to jest fajne. Seryjną Octavią też lubiłem sobie "podziałać" na ulicy, praktycznie zawsze będąc na szarym końcu - ale liczy się fun, który był i stale jest Nie ma co się pompować nawzajem, że ktoś starszym wozem też chce się pobawić, kompletnie bez sensu... A warto zwrócić też uwagę, że właśnie te starsze autka zdołają jeszcze przeżyć nasze "dzieła nowoczesności" :wink:Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
od wjazdu na obwodową w chylonii, od około 40 stu z wyjścia z zakrętu, próbowała się ze mną insignia (cdti, "ti" było ciemno szare) - nie mam pojęcia ile to ma koni. Dałem full ogień, koleś też, jadąc za nim musiałem popuszczać , mrugnąłem żeby zajął prawy pas - bo myślał ,że będzie królem lewego. i poźniej to już tylko wąchał tdi, oddalałem się, aż zwątpił że ma szanse i odpuścił.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981od wjazdu na obwodową w chylonii, od około 40 stu z wyjścia z zakrętu, próbowała się ze mną insignia (cdti, "ti" było ciemno szare) - nie mam pojęcia ile to ma koni. Dałem full ogień, koleś też, jadąc za nim musiałem popuszczać , mrugnąłem żeby zajął prawy pas - bo myślał ,że będzie królem lewego. i poźniej to już tylko wąchał tdi, oddalałem się, aż zwątpił że ma szanse i odpuścił.
Ale wyglad ma fajny :wink:
Komentarz
-
-
dziś starcie z kierownikiem Audi A6 3.0TDI był bardzo zdziwiony jak nie zmieścił się przed skodą oczywiście kierownik audi próbował swoich sił z kończącego się pasa, nie dał za wygraną i potem musiał udowodnić , że jego auto jest mega szybkie ale tęż był zniesmaczony bo owszem oddala się odemnie ale trwało to bardzo długo, można by to przyrównać do wyprzedzających się tir-ów.
Byłem święcie przekonany , że to jeździ sporo lepiej no i zapewne była to ta słabsza wersja.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
To jak juz mowa o A6 i 3.0tdi to tez mialem smieszna sytuacje
Turlajac sie w strone wawy los chcial ze na czerwonym na lewym zatrzymala sie owa a6, ktora dosc dynamicznei wczesniej mnie minela. Specjalnie ustawilem sie za nia, aby sprowokowac jej sprint. No coz koles ruszyl dosc dynamicznie i przy starcie odskoczyl mi na 2 dlugosci auta. Ja cisnolem na maksa przez caly czas :P koles zorientowal sie dopiero ze wogole cos zanim sie trzyma przy jakis 120km/h i dopiero wtedy dal w palnik(kopec poszedl z dwoch rur) i odskoczyl o kolejne dwie dlugosci auta i do 200km/h sie dystans juz nie zwiekszyl, przy owych 200 zjechal na prawy.
Nie wiem jaka wersja mocowa, pewnie najslabsza. Ale jak bysmy lapali sie z kreski na maksa obaj do 200km/h napewno bym zostal duzo wiecej w tyle. 8)
Komentarz
-
-
a mi się dziś udało utrzeć nosa Panu w Passacie B5FL DI miał czerwone więc chyba 130. Chciał pokazać kto tu rządzi no i jeszcze seryjna Octa mu pokazała
pierwszy kill nowym autkiemOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
lukasz 3112 - te paski nie oszałamiają
Na mojej serii pasek 101KM (AVB) ledwie mi odchodził.
Po pierwszym programie (121/290) pasek z czerwonym DI ledwie za mną nadążał (kilka podejść ze świateł) - gadaliśmy sobie po CB bo widział u mnie czarne TDI i jakoś nie mógł łyknąć :diabelski_usmiech
Teraz (~150/340) nie miałem okazji z takim powtórnie się zmierzyć. Wynik do przewidzenia jeśli na słabszym setupie byłem porównywalny.
Pasek cięższy od occi więc wynik oczywisty.
A u ciebie 140KM - więcej od paska do tego w lżejszym aucie
Komentarz
-
Komentarz