Felicia 1.9 D 64 KM 99r 124 Nm vs Golf 2 GTD 1.6 TD 69 KM 89r 133 Nm - jedynka jestem nawet z pół metra szybszy, połowa dwójki równo, powyżej golf mi odjeżdża coraz dalej i dalej......... Nie miałem szans ;P jednak turbo robi swoje.
A obok was przejeżdża powiedzmy octavia nawet nie wiedząc, że się ścigacie :twisted:
każdy orze tak jak może
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Felicia 1.9 D 64 KM 99r 124 Nm vs Golf 2 GTD 1.6 TD 69 KM 89r 133 Nm - jedynka jestem nawet z pół metra szybszy, połowa dwójki równo, powyżej golf mi odjeżdża coraz dalej i dalej......... Nie miałem szans ;P jednak turbo robi swoje.
A obok was przejeżdża powiedzmy octavia nawet nie wiedząc, że się ścigacie :twisted:
a z tylu zostaje octavia sdi ktora sie scigala, a chlopaki nawet nie wiedzieli ze to robila
Qulek, największą radość to miałem ja
w białym zrobiłem jakieś 140km oesowych, w czerwonym kolo stówki i o ile czerwony wrócił na paliwie jakie jeszcze w jankach w niego wlalem to do subaru spalilo 86 litrow na caly dystans (205km) jaki zrobilo
Wczoraj wieczorem wracając do domu zwróciłem uwagę na Ibizę z dwururką pod zderzakiem i wskaźnikami w słupku 8) zrównałem się, zredukowałem na 3kę i jak Ibizie wstał przód i poszła ogniem to też wcisnąłem :diabelski_usmiech została z tyłu :roll: spotkaliśmy się na światłach kawałek dalej 8) Zielone... ogień :szeroki_usmiech 1ka długość, 2ka kolejna długość, może trochę więcej, 3ka kolejne, 4ka hmmmmm.... ciężko policzyć w każdym razie xenony z allegro były widoczne w sporej odległości w lusterku :lol: przed następnymi swiatłami zatrzymałem się tak żeby miał jak podjechać zamienić kilka słów ale mimo że otworzyłem szybę musiałem długo czekać :roll: :? ewidentnie nie chciał ze mną gadać :lol: w końcu jest :lol: więc grzecznie pytam "Co siedzi w Ibizie poza tym, że 1.8T?" cisza, chwila wahania, kombinuje czy jak :?: :roll: w końcu wydusza "Tylko program na 200KM". Spod następnych świateł wyraźnie zaspałem, ale zrównałem się i wyszedłem trochę do przodu na 2ce, na 3ce wyjaśniłem ewentualne wątpliwości a 4ką dobiłem :szeroki_usmiech Spod kolejnych świateł Ibiza znowu poszła pełnym ogniem a ja na lajcie, przecież wszystko już powinno być wystarczająco jasne 8) trzeba oszczędzać Racinga, bo paliwo drogie :lol:
A dziś poległ kierownik w Civic Typ-S, trochę się napinał bo miał ładną pasażerkę obok ale nie dał rady :diabelski_usmiech , myślałem że to jeździ sporo lepiej ale to tylko wygląda ładnie :szeroki_usmiech
Qulek, największą radość to miałem ja
w białym zrobiłem jakieś 140km oesowych, w czerwonym kolo stówki i o ile czerwony wrócił na paliwie jakie jeszcze w jankach w niego wlalem to do subaru spalilo 86 litrow na caly dystans (205km) jaki zrobilo
I like it :wink: widziałem zdjęcia na forum i nawet filmik z Loganem
emocje jak na rybach :wink: aczkolwiek stare porzekadło mawia : nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz. No i jest jeszcze jedno które bardzo lubię : nie moc wielka a chęć szczera czyni z Ciebie streetracera :P
Panowie - co niektórzy - żeby się "ganiać" nie trzeba mieć Audi 4.2 450 KM i 720 Nm, każdy ma radość z tego, co ma i to jest fajne. Seryjną Octavią też lubiłem sobie "podziałać" na ulicy, praktycznie zawsze będąc na szarym końcu - ale liczy się fun, który był i stale jest Nie ma co się pompować nawzajem, że ktoś starszym wozem też chce się pobawić, kompletnie bez sensu... A warto zwrócić też uwagę, że właśnie te starsze autka zdołają jeszcze przeżyć nasze "dzieła nowoczesności" :wink:
od wjazdu na obwodową w chylonii, od około 40 stu z wyjścia z zakrętu, próbowała się ze mną insignia (cdti, "ti" było ciemno szare) - nie mam pojęcia ile to ma koni. Dałem full ogień, koleś też, jadąc za nim musiałem popuszczać , mrugnąłem żeby zajął prawy pas - bo myślał ,że będzie królem lewego. i poźniej to już tylko wąchał tdi, oddalałem się, aż zwątpił że ma szanse i odpuścił.
od wjazdu na obwodową w chylonii, od około 40 stu z wyjścia z zakrętu, próbowała się ze mną insignia (cdti, "ti" było ciemno szare) - nie mam pojęcia ile to ma koni. Dałem full ogień, koleś też, jadąc za nim musiałem popuszczać , mrugnąłem żeby zajął prawy pas - bo myślał ,że będzie królem lewego. i poźniej to już tylko wąchał tdi, oddalałem się, aż zwątpił że ma szanse i odpuścił.
Ze 160KM insignia nawet ja sobie radze, wiec nie mial szans. Niestety jego masa zabija osiagi.
Ale wyglad ma fajny :wink:
Ja dziś Pana w Passacie b5+ pogoniłem Focusem.. Moc ta sama (115), ale chłop zdecydowanie nie umiał ruszać, i to co tracił na starcie nie był w stanie odrobić. Ale walczył dzielnie i w sumie na koniec kciuk w górę więc in+ takie potyczki oby częściej :szeroki_usmiech
dziś starcie z kierownikiem Audi A6 3.0TDI był bardzo zdziwiony jak nie zmieścił się przed skodą oczywiście kierownik audi próbował swoich sił z kończącego się pasa, nie dał za wygraną i potem musiał udowodnić , że jego auto jest mega szybkie ale tęż był zniesmaczony bo owszem oddala się odemnie ale trwało to bardzo długo, można by to przyrównać do wyprzedzających się tir-ów.
Byłem święcie przekonany , że to jeździ sporo lepiej no i zapewne była to ta słabsza wersja.
loru, 3.0 tdi ma przewagę przez 4wd...a tak to fakt, masa niezła. wiele razy się próbowałem i faktycznie nie łomocze jakoś masakrycznie to. Wręcz ledwo mi odchodził w pewnym zakresie prędkości.
To jak juz mowa o A6 i 3.0tdi to tez mialem smieszna sytuacje
Turlajac sie w strone wawy los chcial ze na czerwonym na lewym zatrzymala sie owa a6, ktora dosc dynamicznei wczesniej mnie minela. Specjalnie ustawilem sie za nia, aby sprowokowac jej sprint. No coz koles ruszyl dosc dynamicznie i przy starcie odskoczyl mi na 2 dlugosci auta. Ja cisnolem na maksa przez caly czas :P koles zorientowal sie dopiero ze wogole cos zanim sie trzyma przy jakis 120km/h i dopiero wtedy dal w palnik(kopec poszedl z dwoch rur) i odskoczyl o kolejne dwie dlugosci auta i do 200km/h sie dystans juz nie zwiekszyl, przy owych 200 zjechal na prawy.
Nie wiem jaka wersja mocowa, pewnie najslabsza. Ale jak bysmy lapali sie z kreski na maksa obaj do 200km/h napewno bym zostal duzo wiecej w tyle. 8)
a mi się dziś udało utrzeć nosa Panu w Passacie B5FL DI miał czerwone więc chyba 130. Chciał pokazać kto tu rządzi no i jeszcze seryjna Octa mu pokazała
pierwszy kill nowym autkiem
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
lukasz 3112 - te paski nie oszałamiają
Na mojej serii pasek 101KM (AVB) ledwie mi odchodził.
Po pierwszym programie (121/290) pasek z czerwonym DI ledwie za mną nadążał (kilka podejść ze świateł) - gadaliśmy sobie po CB bo widział u mnie czarne TDI i jakoś nie mógł łyknąć :diabelski_usmiech
Teraz (~150/340) nie miałem okazji z takim powtórnie się zmierzyć. Wynik do przewidzenia jeśli na słabszym setupie byłem porównywalny.
Pasek cięższy od occi więc wynik oczywisty.
A u ciebie 140KM - więcej od paska do tego w lżejszym aucie
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Komentarz