Zamieszczone przez WIELKIBONGO
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAW
WIELKIBONGO napisał/a:
I uda się znaleźć trójkę
masz nieaktualne dane spamerzemartig
Leon 1P Cupra+ 280KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez martigZamieszczone przez MisiekWAW
WIELKIBONGO napisał/a:
I uda się znaleźć trójkę
masz nieaktualne dane spamerzeTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
qrwa jakie sepy :Bojesie: jeden zakrakał i już się zlecieli :lol:
odpowiadajac hurtowo:
- gumki niewiele pomagają, ale zmieniają pracę mechanizmu z gumowej na przyjemnie twardą
- częściowo pomaga wymiana oleju w skrzyni ale tylko na określony (praktycznie eliminuje zgrzytanie)
- częściowo pomaga wymiana tylnej poduszki skrzyni na twardą (co więcej seryjna okazała się pęknieta już przy 19kkm) oraz
- częściowo regulacja linek
od przeglądu w lipcu się znacznie poprawiło a po późniejszej wymianie poduszki problem występuje bardzo sporadycznie (kilka razy od przeglądu czyli przez 7kkm a nie kilka razy dziennie)
W drugiej znanej mi 3 MPS problemy zgłaszane przez właściciela sa identyczne, próbował nawet reklamować całą skrzynię ale chyba się poddał i podążyl moją droga czyli pomóż sobie sam :roll:
Teraz spokojnie możecie śię juz odwalić :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWqrwa jakie sepy .......
jedzie cyne wyjac "inne" czy jaka inna generalke?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
nie jedzie po krótkiej naradzie z Yarkiem doszliśmy do wniosku, że Mazda może się okazac za niska i za delikatna na Słomkę a tylko pojechanie Słomki miałby sens :roll:
za to chyba w końcu się do Wróbla wybiorę, żeby móc kiedyś spróbować zdetronizować panią z Type-R'a :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Najwiecej killi zaliczaja wlasciciele Mazd :twisted:
Ostatnio jeden M323 z silnikiem 1.6 skillowal A6 3.0TDi bo "powyzej 100km/h to wogole nie jechala" :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :lol:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
miałęm coś tam z A6 3.0 tdi tylko takim gdzieś z przed 4 lat model , nie ostatni , za pierwszym razem z pod swiateł go rozłożyłęm ale chyba się niespodziewał , za drugim się sprężył , ja za to nie , i troszkę mi odjechał ale potem przycisnąłem i go miałem , przynajmniej tak mi się wydaje :wink: , mógł odpuścić troszkę. na swoje usprawiedliwienie dodam ze miałem nówki zimówki które chciałem zdjąć na drugi dzień do dalszego odsprzedania ponieważ były za głośne w moim aucie /performance w 205/55/16/ i nie przełączułem nawet na sport , na pewno nie za pierwszym razem jak pamiętam , zreszta co mi po sporcie jak na D gdy dopierdziele to się koła na 2 i 3 kręcą i lampka mi miga :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Jak nic sie tu nie dzieję, to sięgnę do pamięci i pochwalę się jak jakiś czas temu dostałem baty od fiata bravo :P ...
Stałem na światłach przed rondem de Gaulle'a w stronę Pragi. Wieczór, ruch średni. Stoję na środkowym pasie pierwszy, po lewej mam c-maxa, po prawej pusto. Przed nami na dwóch pasach na rondzie stoją samochody. Zielone najpierw zapala się dla tych na rondzie, ruszają. My za chwilę. W momencie kiedy zapaliło się zielone, ruszam raczej spokojnie. Mimo, że miałem przymknięte szyby usłyszałem, że zbliża się jakiś szybki i wściekły. Piękny, żółciutki fiat bravo z przyciemnianymi szybami. Tłumik miał średnicy przeciętnej wielkości beczki :lol: i spojler nad klapą szerokości deski do prasowania . Zrównał się ze mną jak byliśmy na łuku ronda. Szybki rzut okiem - za kierownicą faktycznie siedzi, wściekły, możliwe że nawet szybki, na oko 19-20 klatek. Przede mną 2 auta, do których zdążyłem dojechać tuz za rondem. Bravo zdecydował sie wyprzedzić całe towarzystwo z prawej strony (za rondem przez chwilę są 3 pasy, później przystanek). Daje w palnik. Idzie mu średnio. Łyknął mnie, potem Almerę, która jechała przede mną i ciągnie dalej. Została mu już tylko Vectra. Przejeżdża przez zatoczkę dla autobusów. Zrównuje się z vectrą. nadmienię, tylko, że Vectra, Almera i ja cały czas przyśpieszamy. Bravo juz prawie łyka vectrę, już chyba zaraz będzie się wciskał przed nią i nagle widzę, że zapalają mu sie stopy. Staje jak wryty. Jednak nie wyrobił. Pech chciał, że na tym pasie stały zaparkowane autokary przed Muzeum Narodowym i nie zdążył wcisnąć się przed vectrę. Efekt taki, że przywalił w tył jednego z nich. Uszkodzony zderzak, walnięte lampy, odpalona poducha koleś w środku z miną która wyrażała mieszankę zdziwienia, wkurwienia i rozpaczy. Szkody w sumie nie wielkie, ale na własne życzenie.
podsumowując:
- Dostałem baty
- Wcale nie było mi z tego powodu głupio
- Żal mi było zwycięzcy :wink:
- czasem wolniejszy wychodzi zwycięsko...Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacomelliJak nic sie tu nie dzieję, to sięgnę do pamięci i pochwalę się jak jakiś czas temu dostałem baty od fiata bravo :P ...
podsumowując:
- Dostałem baty
- Wcale nie było mi z tego powodu głupio
- Żal mi było zwycięzcy :wink:
- czasem wolniejszy wychodzi zwycięsko...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczynWIELKI KRYZYS szaleje po wsiach i miastach ...... i wszyscy killerzy mają nasrane w gacie :Pnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Dziś wracam z pracy, na wysokości Sosnowca przed wlotem do Jaworzna jest krótki odcinek z dwoma pasami. Wychodzę z ronda i na lewy pas bo ciężarówka śmiga po prawym. Rakiety nie mam więc jakoś tam sobie poradziłem. Ale światełka przed przejściem mnie zatrzymały. Ja na lewym a na prawy zajeżdża Astra III oczywiście jakaś firmówka. Patrzę przed siebie a pas nie jest zbyt długi więc opór na starcie. Koleś w Astrze myślał że się ścigamy a ja chciałem się tylko szybciej włączyć do ruchu. I gonitwa się zaczeła. Ja te moje 83 ogiery pędze co sił, koleś w Astrze nie odpuszcza. W końcu udało się na styk wskoczyć na lewy pas. Troszkę sie zaskoczyłem jak później mnie wyprzedził a na klapie pisało 1.6 więc pewnie coś około 100 kucy. Tak czy inaczej kli nie planowany ale udany :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Andrev3, rispekt w tym kraju obowiazuje:
primo ruch prawostronny i nakaz jazdy prawym pasem
secundo pierwszenstwo przejazdu ma ten na pasie ktory sie nie konczy
tercio gdyby jechal tam rownie ambitny w rownie szybkim jak twoj wozie to skonczyloby sie na duzych stratach i mandacie dla Ciebie.
No i na tym zakonczymy moralizowanie
ostatnio pomykam slubowym Aurisem 1.4 dtdstddtidcsdei o mocy 90 koni i pierwszy raz od czasu powozenia poldkiem zauwazam co to znaczy moc :szeroki_usmiech Auto jezdzi jak 1.9D citroena np w Xsarze (nie doladowany), pali 7,5 litra w trasie (600km Warszawa Sosnowiec i z powrotem - predkosc 140 nie przekroczona ani razu) do setki rozpedza sie z zylion sekund. Nawet probowalem sie z kolega w Focusie 1.4 75KM) i mnie sponiewieral
Moze Misiek stanie na kresce?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975primo ruch prawostronny i nakaz jazdy prawym pasem
secundo pierwszenstwo przejazdu ma ten na pasie ktory sie nie konczy
tercio gdyby jechal tam rownie ambitny w rownie szybkim jak twoj wozie to skonczyloby sie na duzych stratach i mandacie dla Ciebie.
Komentarz
-
-
Andrev3, luzik, ale nastepny raz stawaj na pasie ktory sie nie konczy bo przebieg akcji bywa rozny a dobrze miec Policje po swojej stronienasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Moze Misiek stanie na kresce?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz