Zamieszczone przez Andrzej Z.
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
a ja dziś pod góre odszedłem audi a4 na dwupasmówie w mieście , na diodkach, podwójnym wydechu itp.zmienionych lampach itp. , sądząc po odejściu był to 1.8 t, bo jakoś masakrycznie mu nie odszedłem, ale jednak pod góre na dwupasmówie był wolniejszy, zjechał mi na prawy pas i próbował jechać za mną, trzymał się, ale powoli się oddalał w tyle.
Komentarz
-
-
Yarek, może być problem. BMW ma pełną trakcję- tam buciki są konktretne a i 4X4 robi swoje. Przy 200-220 w Octavii na ośce- cóż chyba jednak trzeba delikatnie i raczej okolice 7 s do stówki to już niezły wynik. A z mojej perpsektywy to już.Zamieszczone przez Yarekszał,It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Oczywiście zakładam, że "wyścig" ma miejsce na suchej nawierzchni. Nikt przy zdrowych zmysłach nie walczy z zatrzymanego z czterołapem na mokrym. :szeroki_usmiechZamieszczone przez tomilYarek, może być problem. BMW ma pełną trakcję- tam buciki są konktretne a i 4X4 robi swoje. Przy 200-220 w Octavii na ośce- cóż chyba jednak trzeba delikatnie i raczej okolice 7 s do stówki to już niezły wynik. A z mojej perpsektywy to już.Zamieszczone przez Yarekszał,
A co do 200-220KM na suchym w ośce - da się ruszyć bez problemu tak, żeby zrobić 7s.
Dla porównania moja ex-fabia tdi 190KM, bez żadnej szpery, na cywilnych oponach, z pełnym środkiem, robiła na suchym ~6s do setki.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
7sec, chyba nie macie na mysli diesla 200konnego, benzyną to pewnie nie problem zejsc ponizej 7sec ale rsem zachipowanym tak na 250KM, zeby zrobic dislem 7sec do setki to pewnie trzeba by z 240Km i z 420-440Nmsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Z mojego doświadczenia wynika, że konie dizlowe niczym nie ustępują benzynowym. :lol:Zamieszczone przez piramida7sec, chyba nie macie na mysli diesla 200konnego, benzyną to pewnie nie problem zejsc ponizej 7sec ale rsem zachipowanym tak na 250KM, zeby zrobic dislem 7sec do setki to pewnie trzeba by z 240Km i z 420-440Nm. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
no mi sie jednak wydaje ze 200 konna benzyna bedzie szybsza niz to samo w dieslu, ile ma katalogowo rs w beznynie? chyba 7.3 do setki jezeli dobrze pamietam, a 170 konny rs diesel ma 8.5 wiec po zachipowaniu na 200koni cieżko bedzie zejsc do tych 7.3
[ Dodano: Nie 18 Kwi, 10 21:42 ]
yarek, ile twój ma katalogowo do setki?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
a to dlaczego niby 200KM w benzynie ma być szybsze niż w dieslu?Zamieszczone przez piramidano mi sie jednak wydaje ze 200 konna benzyna bedzie szybsza niz to samo w dieslu, ile ma katalogowo rs w beznynie? chyba 7.3 do setki jezeli dobrze pamietam, a 170 konny rs diesel ma 8.5 wiec po zachipowaniu na 200koni cieżko bedzie zejsc do tych 7.3
w katalogu masz założony jakiś chory czas na zmianę biegu (w dieslu to będzie 3 w benie 2) i dlatego to przyspieszenie tam jest takie chore IMO
[ Dodano: Nie 18 Kwi, 10 21:46 ]
7,9 coś takiegoZamieszczone przez piramidayarek, ile twój ma katalogowo do setki?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
juz sprawdziłem, twoje 1.8tsi jes szybsze od 170 diesla o 0.4sec
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
7.9 dsg, 8.1 manualsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Daj sobie spokój z katalogami, szczególnie VAGowskimi. Tam się trafiają takie bzdury jak na przykład to, że seryjna fabia RS 1.9TDI miała przyspieszać do setki w 9,5s a w rzeczywistości robiła to w 8,2-8,5s w zależności od egzemplarza i wkładki.Zamieszczone przez piramidano mi sie jednak wydaje ze 200 konna benzyna bedzie szybsza niz to samo w dieslu, ile ma katalogowo rs w beznynie? chyba 7.3 do setki jezeli dobrze pamietam, a 170 konny rs diesel ma 8.5 wiec po zachipowaniu na 200koni cieżko bedzie zejsc do tych 7.3
A problemem aktualnej octavii RS w dyszlu jest jej duża masa, stąd osiągi nieco gorsze niż octavia benzyna z podobną mocą. Powtórzę jeszcze raz - moim zdaniem dyszlowe konie nie są w niczym gorsze od benzynowych. :wink:
według katalogu chyba 7,9s - w praktyce wychodzi mi, że 7,5sZamieszczone przez piramida[ Dodano: Nie 18 Kwi, 10 21:42 ]
yarek, ile twój ma katalogowo do setki?
Przede wszystkim dlatego, że moje 1.8TSI ma DSG, jest sporo lżejsze od Octy RS TDI i ma w praktyce prawie 180KM. :szeroki_usmiechZamieszczone przez piramidajuz sprawdziłem, twoje 1.8tsi jes szybsze od 170 diesla o 0.4sec
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
tomil nie wydaje mi sie za moj szkodnik robi setke w 7sec bo albo jeszcze nie ogarniam startów albo dupa sie juz przyzwyczaiła i ciągle wydaje mi sie ze auto jednak nie jedzie :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zeby dobrze i w miare plynnie wystartowac trzeba to zrobic z wyczuciem na polsprzegle, nie jest to latwe
sam strzal ze sprzegla na okreslonych obrotach da taki efekt ze albo sie uda albo nie, nawet jak sie robi ciagle tak samo... 
dlatego fajne jest DSG... ma sie to po prostu w
i sprzeglo nie blaga o litosc
Komentarz
-
-
dlatego tego nie robię, bo mam wrażenie, że zabijam autoZamieszczone przez rkbZeby dobrze i w miare plynnie wystartowac trzeba to zrobic z wyczuciem na polsprzegle, nie jest to latwe

ale jak czasem samo "wyjdzie" to jest pięknie
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
A próbowałeś kiedyś z wyczuciem, ale szybko zdjąć nogę ze sprzęgła przy odpowiednich i wypróbowanych dla danego setup'u/podłoża obrotach? Jeśli nie, to spróbuj - nie dość że wystartujesz ośką szybciej niż na półsprzęgle, to jeszcze oszczędzisz biedne sprzęgło...Zamieszczone przez rkbZeby dobrze i w miare plynnie wystartowac trzeba to zrobic z wyczuciem na polsprzegle, nie jest to latwe
sam strzal ze sprzegla na okreslonych obrotach da taki efekt ze albo sie uda albo nie, nawet jak sie robi ciagle tak samo... 
Nie wspominając już o czterołapie, w którym po kilku startach na półsprzęgle musiałbyś montować nowe.
edit - tak się startuje, solidny strzał z 7 krpm :szeroki_usmiech
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d0e-WPTGJg4[/youtube]. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
a czy ja powiedzalem ze to szalZamieszczone przez YarekNo już bez przesady... okolice 7s do setki to żaden szał, myślę że w octavii wystarczy około 200-220KM żeby bez pojechać trochę lepiej niż takie X6.Zamieszczone przez Andrzej Z.przyspieszenie 0-100 km/h: 6.90 s
wiec chyba nie poszedl pelnym ogniem
Komentarz
-
-
spalony nie liczy sie, gozej jak cie skiluje na następnych swiatłach :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dokładnie, masz rację. Podparłem się danymi które mi ktoś przekazał ale wrażenie z jazdy całkiem pozytywne. Może dlatego że jeżdżę ostatnie 2 tygodnie pandą 1.1 której Vmax=145km/hZamieszczone przez Yarekdobrygrzeswawa napisał/a:
A w temacie to raczej nie proponuje nikomu stawać ALH, AGR (takie moje wrażenia) z Yarisem 1.0 z tego roku, moc chyba 90 KM. Naprawdę idzie to bardzo ładnie jak na swoją pojemność pod warunkiem że za w środku siedzi tylko kierownik
1.0 to chyba ma 69KM i przyspieszenie do setki 16s :szeroki_usmiech Może masz na myśli 1.3? Bo ten faktycznie ładnie jedzie...
ops:
[ Dodano: Nie 18 Kwi, 10 23:18 ]
O2 RS kombi w dieslu + program MT- kol. Bernardo > opony cywilne, zimna noc 0-100Km/h = 6.9 według G-techa bodajże za 3 próbą. Po prostu wsiadłem do jego auta i pojechałem - więc da się zejść jeszcze niżejZamieszczone przez piramidawiec po zachipowaniu na 200koni cieżko bedzie zejsc do tych 7.3
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Równie dobrze mógł to być nowy silnik w Toyocie 1.33 100 KMZamieszczone przez dobrygrzeswawaYarek napisał/a:
dobrygrzeswawa napisał/a:
A w temacie to raczej nie proponuje nikomu stawać ALH, AGR (takie moje wrażenia) z Yarisem 1.0 z tego roku, moc chyba 90 KM. Naprawdę idzie to bardzo ładnie jak na swoją pojemność pod warunkiem że za w środku siedzi tylko kierownik
1.0 to chyba ma 69KM i przyspieszenie do setki 16s Może masz na myśli 1.3? Bo ten faktycznie ładnie jedzie...
Dokładnie, masz rację. Podparłem się danymi które mi ktoś przekazał ale wrażenie z jazdy całkiem pozytywne. Może dlatego że jeżdżę ostatnie 2 tygodnie pandą 1.1 której Vmax=145km/h
ops:
więcej tu:
Komentarz
-

Komentarz