Bo BKD w 02 shamowane na ~155 ma ciut lepsze osiagi od mojego zetora na 125, wiec przez analogie BXE nie moze byc lepszy, a skoro dostalem baty od Kadzia to wnioski nasuwaja sie same. Wszystko sprawdzone w praniu
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
ale szacowanie BXE 145KM na 9.5 tez jest mało realne, poza tym dużo zależy od auta i kierowcy :roll:
bo tak sobie szacując napewno wskażesz zwycięzcę pojedynku Scirocco 2.0 TFSI 260KM vs Scirocco TFSI 219KM DSG :zlosnikTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Wiadomo, ze wplywa na to wiele czynnikow.
Taki kolejny przyklad Passat B5 AFN na 142KM (ta sama hamownia i dzien co moj wirus) i ze startu zatrzymanego dostaje baty od moich 125 W trasie to juz inna historia bo plaski niuton robi swoje a ja mam z gorki na pazarki z taka mala turbinka.
Nie ma co sie oszukiwac, demon predkosci to to nie jest ale pozwala na sprawne przemieszczanie sie z pkt A do B.
Zamieszczone przez MisiekWAWnapewno wskażesz zwycięzcę pojedynku Scirocco 2.0 TFSI 260KM vs Scirocco TFSI 219KM DSG :zlosnikVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyNa mecie pierwszy bedzie ten szybszy :P
:lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Sprawdzane z GPS performance jakiś czas temu, powtarzalne wyniki dawały poniżej 9 s do stówki (w granicach 8,7 przy problemach trakcyjnych). Wiem, GPS to można se wsadzić w ... ale lepsze takie coś niż nic.
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 20:47 ]
Zamieszczone przez bradleyTaki kolejny przyklad Passat B5 AFN na 142KMIt doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskitomil, a civic 1.6 vti moze byc ?It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
chyba te 1.4 :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
jeżeli taka szlifierka (cały czas mam na myśli 1.6 160KM) będzie w dobrym stanie to będzie ciężko, jeżeli będzie pomodzona to raczej nie da rady, kwestia jak będzie pomodzonaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilZastanawiam się czy dobrze zmodzona Octavia- powiedzmy do 180-190 KM da radę takiej szlifierce 1,6W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyZamieszczone przez tomilZastanawiam się czy dobrze zmodzona Octavia- powiedzmy do 180-190 KM da radę takiej szlifierce 1,6. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Mi parę razy udało się sprawdzić jak lata moje 1,8T Combi na kresce. Opiszę najistotniejsze:
0. Była to wogóle moja pierwsza ustawka na zlocie, Opel Astra GSI 2,0 8v 116 KM. Człowiek za młodu naczytał się o tych GSI więc niewiedziałem czego się spodziewać, efekt jednak był taki że od 0 do 200 zrobiłem z astry wiatrak Dostała z 5 długości.
1. Pojedynek z BMW e36 2,0 R6 150 KM i 190 Nm M pakiet z dedykowanym wydechem Ulter- Nie dostał jakoś strasznie dużo bo do końca trzeciego biegu to może długośc lub półtorej ale jednak.
2. Audi A4 2,0 20V 131 KM Multitronic 2001r - No tu to od 0 do 200 dostał ze 3 - 4 długości
3. Suzuki Swift 1,3 16V 101 KM GTI z wydechem REMUS i na czipie - Powiem szczerze, że naoglądałem się tego na zawodach ćwiartkowych i się obawiałem ale na 400 metrów dostał z 1,5 długości
4. VW Golf 4 1,9 TDI 115 KM z turbiną od 130tki i czipem (około 160 KM z hamowni) - Z oryginalnym sprzęgłem kumpel w golfie dostawał z długość do 180 km/h. Potem jednak wymienił sprzęgło na nowiutkie i zostałem skillowany o pół długości ;P
5. Honda Civic 5 gen 1,6 16V 130 KM DOHC z wydechem noname - Długość dostał siwik w plecy
6. Honda Civic 6 gen Aerodeck 1,8 16V 169 KM DOHC VTEC 99r - Dostał mniej więcej pół do 1 długości od octavki na 400 metrów. Trzy razy próbowaliśmy i Skodzina okazała się najszybsza
7. Toyota Celica 1,8 TS 192 KM 2001r - Tu powiem szczerze zwyczajnie się bałem bo różnica w masie i mocy spora ale wyzwanie padło więc trzeba było stanąć i miła niespodzianka - do 95 km/h łep w łep, potem celica powoli się oddalała, do 200 to miała ze 2 długości przewagi może 2,5.
8. Ciekawe starcie miałem też z Oplem Asconą 2,0 GT 130 KM na krótkiej skrzyni, z dolotem i wydechem oraz wybebeszone w środku. 1 wyścig zapomniałem wyłączyć ASR i ruszyłem praktycznie z 2000 obr więc odskoczył mi na starcie na pół długości, do 150 odległość się nie zmianiała no a potem dała mu się we znaki krótka skrzynia i po prostu koło niego śmignąłem Drugie podejście już z wyłączonym ASR i z 3000 obr i dostał w pupala ze 2 długości do 150, powyżej tej prędkości to już tylko się oddalałem.
Jak na seryjne Combi 1,8T to jestem ździwiony że to tak lata. Myśle o zrobieniu programu na 180 KM na lato ale czas pokaże.Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Udeskyracji na masę samochodów to raczej rozpatrywałbym pojedynek Fiabia TDI (ok 170KM) i CVC 160KM. Podejrzewam, że CVC uciekłby na 2 pierwszych biegach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olusmialem ibize asz @171 kuca i takie b16a2 (1.6 160km) w civicu dostawalo jakies 0,5-1 dlugosci, ale tylko przy moim idealnym starcie,. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
Komentarz