Bo BKD w 02 shamowane na ~155 ma ciut lepsze osiagi od mojego zetora na 125, wiec przez analogie BXE nie moze byc lepszy, a skoro dostalem baty od Kadzia to wnioski nasuwaja sie same. Wszystko sprawdzone w praniu
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Kilkukrotnie skopałem Lancera 1.8 Sport(hehe)backa. Wiem, że to kopanie słabszego, ale gość jeździł tak, jakby w salonie Mitsubishi powiedzieli mu, że to wersja EVO i mnie sprowokował. :szeroki_usmiech
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
ale szacowanie BXE 145KM na 9.5 tez jest mało realne, poza tym dużo zależy od auta i kierowcy :roll:
bo tak sobie szacując napewno wskażesz zwycięzcę pojedynku Scirocco 2.0 TFSI 260KM vs Scirocco TFSI 219KM DSG :zlosnik
Wiadomo, ze wplywa na to wiele czynnikow.
Taki kolejny przyklad Passat B5 AFN na 142KM (ta sama hamownia i dzien co moj wirus) i ze startu zatrzymanego dostaje baty od moich 125 W trasie to juz inna historia bo plaski niuton robi swoje a ja mam z gorki na pazarki z taka mala turbinka.
Nie ma co sie oszukiwac, demon predkosci to to nie jest ale pozwala na sprawne przemieszczanie sie z pkt A do B.
Zamieszczone przez MisiekWAW
napewno wskażesz zwycięzcę pojedynku Scirocco 2.0 TFSI 260KM vs Scirocco TFSI 219KM DSG :zlosnik
Na mecie pierwszy bedzie ten szybszy :P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Sprawdzane z GPS performance jakiś czas temu, powtarzalne wyniki dawały poniżej 9 s do stówki (w granicach 8,7 przy problemach trakcyjnych). Wiem, GPS to można se wsadzić w ... ale lepsze takie coś niż nic.
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 20:47 ]
Zamieszczone przez bradley
Taki kolejny przyklad Passat B5 AFN na 142KM
przez analogię nie porównuj Passka do Octy bo to też nie ta sama masa.
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
bradley, chyba lekko przesadzasz porównując mase kadetta i astry II coupe. Zdecydowanie cięższy będzie drugi pojazd. Oczywiście też jestem zdania, że miał 2.0 jakieś na turbawie pod maską
markowski, ja ostatnio stanolem na swiatlach z 1, 4 is civic (w straje budzie) , fakt ze goscia wypuscilem o prawie 2 dlugosci , dalem rade ale jednak lata to naprawde zacnie..jak na taki motor.. i gdybym niemial virusa to moglo bybyc ciezko na serii... :roll:
przy takich szlifierkach japońskich troszkę ciężko będzie stanąć na kresce, zwłaszcza że już samym wachlowaniem skrzynią się traci przy takim- pewnie tam jedynka a w Octavce ze trzy biegi trzeba będzie wbić.
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
jeżeli taka szlifierka (cały czas mam na myśli 1.6 160KM) będzie w dobrym stanie to będzie ciężko, jeżeli będzie pomodzona to raczej nie da rady, kwestia jak będzie pomodzona
Mi parę razy udało się sprawdzić jak lata moje 1,8T Combi na kresce. Opiszę najistotniejsze:
0. Była to wogóle moja pierwsza ustawka na zlocie, Opel Astra GSI 2,0 8v 116 KM. Człowiek za młodu naczytał się o tych GSI więc niewiedziałem czego się spodziewać, efekt jednak był taki że od 0 do 200 zrobiłem z astry wiatrak Dostała z 5 długości.
1. Pojedynek z BMW e36 2,0 R6 150 KM i 190 Nm M pakiet z dedykowanym wydechem Ulter- Nie dostał jakoś strasznie dużo bo do końca trzeciego biegu to może długośc lub półtorej ale jednak.
2. Audi A4 2,0 20V 131 KM Multitronic 2001r - No tu to od 0 do 200 dostał ze 3 - 4 długości
3. Suzuki Swift 1,3 16V 101 KM GTI z wydechem REMUS i na czipie - Powiem szczerze, że naoglądałem się tego na zawodach ćwiartkowych i się obawiałem ale na 400 metrów dostał z 1,5 długości
4. VW Golf 4 1,9 TDI 115 KM z turbiną od 130tki i czipem (około 160 KM z hamowni) - Z oryginalnym sprzęgłem kumpel w golfie dostawał z długość do 180 km/h. Potem jednak wymienił sprzęgło na nowiutkie i zostałem skillowany o pół długości ;P
5. Honda Civic 5 gen 1,6 16V 130 KM DOHC z wydechem noname - Długość dostał siwik w plecy
6. Honda Civic 6 gen Aerodeck 1,8 16V 169 KM DOHC VTEC 99r - Dostał mniej więcej pół do 1 długości od octavki na 400 metrów. Trzy razy próbowaliśmy i Skodzina okazała się najszybsza
7. Toyota Celica 1,8 TS 192 KM 2001r - Tu powiem szczerze zwyczajnie się bałem bo różnica w masie i mocy spora ale wyzwanie padło więc trzeba było stanąć i miła niespodzianka - do 95 km/h łep w łep, potem celica powoli się oddalała, do 200 to miała ze 2 długości przewagi może 2,5.
8. Ciekawe starcie miałem też z Oplem Asconą 2,0 GT 130 KM na krótkiej skrzyni, z dolotem i wydechem oraz wybebeszone w środku. 1 wyścig zapomniałem wyłączyć ASR i ruszyłem praktycznie z 2000 obr więc odskoczył mi na starcie na pół długości, do 150 odległość się nie zmianiała no a potem dała mu się we znaki krótka skrzynia i po prostu koło niego śmignąłem Drugie podejście już z wyłączonym ASR i z 3000 obr i dostał w pupala ze 2 długości do 150, powyżej tej prędkości to już tylko się oddalałem.
Jak na seryjne Combi 1,8T to jestem ździwiony że to tak lata. Myśle o zrobieniu programu na 180 KM na lato ale czas pokaże.
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
racji na masę samochodów to raczej rozpatrywałbym pojedynek Fiabia TDI (ok 170KM) i CVC 160KM. Podejrzewam, że CVC uciekłby na 2 pierwszych biegach.
mialem ibize asz @171 kuca i takie b16a2 (1.6 160km) w civicu dostawalo jakies 0,5-1 dlugosci, ale tylko przy moim idealnym starcie, takze octavia raczej szans nie ma
Komentarz