Przyspieszanie gdy jest się wyprzedzanym...Hmmm... Miło ze strony pana kierownika Calibry :evil:
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
-
-
to nie wiesz jak jest z kierownikami calibry?Zamieszczone przez lookerMiło ze strony pana kierownika Calibry :evil:
zatrzymują calibrę powracającą z imprezy, w środku 8 osób, pijany tylko kierowca
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
looker - po wyglądzie auta z tyłu nie spodziewałem się że nie dam rady
Dwóch kolegów miało Calibry, ale bez wieśniactwa (z racji przebiegów po 30-40k rocznie LPG był) te 16V (120 czy 140KM) i to chodziło że ho ho
aż się łezka w oku kręci. Rekordzista z tej dwójki zrobił trasę Sandomierz Kraków (Real na Bora Bora) w 75 min. Wyjazd o 8 rano w środku tygodnia z Sandomierza. Kto tamtędy pomyka to wiek jak łatwo taki wynik zrobić (ja z 1h45min byłem zadowolony
).
Takie auto jak opisałem z wyglądu nie prezentuje żadnej wartości do jazdy
Edit. szkoda - właśnie jeden z tych moich znajomych pojechał jako kierowca na imprę "firmową" swoją Calibrą. Z racji obowiązków "przed" małżeńskich ja nie pojechałem
Po 3 godz dostaję tel abym skołował kierowcę dla Calibry i przyjechał po całe towarzystwo. Zdążyli wypić od 0,7 do 1l na głowę 8)
Komentarz
-
-
Nawet bardzo fajne. Tylko takie w ORI
Widziałem na YT filmik z odbudowy prawie zezłomowanej Calibry Turbo (chyba 4x4) (jakiś wieśniak zatarł silnik i miała pójść na złom.
Znalazł się zapaleniec co w zasadzie odrestaurował całość od zera, zbudował na nowo silnik, dał czarną perłę i tylko znaczek z tyłu - Calibra Turbo.
Miodzio cichy zabójca
Jakieś 200KM fabrycznie, a po takiej odbudowie to i może więcej :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Bardziej to się nadaje do działu humor, ale co tam.
Białystok, dziś 19.00 światła przed tunelem. Obok mnie stare bmw, agrotuning, łepek z koleżanką, gazuje jak porąbany, lekkimi zrywami rusza i zwalnia jeszcze na czerwonym. Żółte, bmw poszło. Zieeeew. Zielone, ruszam, jedynka, dwójka. Pozamiatane
Gierkówka, ładny wyremontowany kawałek bez żadnych zwężek. Z kreski ja i nowe volvo s40 bez oznaczeń. Równiutko do 1,80zł :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Dziś na światłach Subaru WRX na prawym.
Ustawiam się na lewym.
Zielone.
1. Ogień. Od 2/3 obrotów maksymalnych zauważalny brak trakcji.
Czerwone pole.
2. 0,5 sek po zmianie biegu czuć brak trakcji ale delikatnie więc ciągnę na max. Czerwone pole.
3. Jest czas sprawdzić gdzie Subaru. W lusterku już nie widać :szeroki_usmiech
PS. Jechałem tym:
Wiem wiem - to kopanie słabszego i więcej tak nie będę robił :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
sew1981
Raz na światłach stanąłem obok nówki TTki. Ruszam sobie spokojnie (jak na moto) a obok słyszę pisk opon....
To odwinąłem do końca, dwójka i pozamiatane.
Stara ta moja babcia (1984r), ciężka (ponad 200kg) i słabowita (fabryka dawała 90KM te 30 lat temu) ale potrafi zrobić wiatrak
Innym razem ruszam sobie spokojnie (jak na moto) skrajnie lewym na Opolskiej przy Wyki w stronę Conrada (dalej sporo kolein i na moto się nieciekawie jedzie po prawej stronie jezdni), 7k rpm wrzucam dwa, podobnie 3 (czyli mam ok 80km/h na przepisowej tam 70tce w te jakieś 5-6 sek), a tu bokiem na pełnym ogniu poszło S8 ze skrajnie prawego.
Inna sprawa że ja odwijam tylko na pierwszych 3 biegach - później jadę spokojnie
PS - moja babcia ma 100km/h przy ok 9500rpm na 2 biegu :P Więc to jakiś demon prędkości nie jest
Inna sprawa - jeździć szybko na 4 oo jest łatwiej niż na 2. Jak już myślałem że umiem jako tako jeździć na 2oo, to znajomy mi pokazał ile mi brakuje. Ja CBX a on CM 400T (taki super moto "ledwie" 50 KM przy 120kg). Łomot dostałem straszny. Fakt, że na zakrętach, ale każdy głupi potrafi zapitalać po prostym, sztuką jest umieć zakręcać
Dlatego mam dużo pokory do jazdy na 2oo i bardzo odpowiada mi moja Hondzia - nie jeździ "sama" - prawie do wszystkiego trzeba ją zmuszać (kwa - nawet zmieniać biegi nie jest w niej tak łatwo jak w nowych sprzętach) - połowa adrenaliny to zmuszenie jej do jazdy :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
dzisiejsze popołudnie, jadę sobie dynamicznie ale nie pełnym ogniem :zlosnik: w pewnym momencie widzę w lusterku że goni mnie A6, które przed chwila wyminąłem, to docisnąłem na 3ce i przestał mnie gonić :szeroki_usmiech niestety :lol: na następnym skrzyżowaniu czerwone, zgodny ogień na żółtym, 1ka, ślizgam się, równo, 2ka, ślizgam się, równo, 3ka złapałem trakcję a odległość zwiększyła się jakby kierownik Audi pedały pomylił :szeroki_usmiech wrzuciłem 4kę, oceniłem odległość w lusterku na wiatrak i shamowałem do prędkości cruisingowej. Audi przeleciało obok i pan dalej zapierdalał ale tak prawdę mówiąc to nie wiem co próbował udowodnić. :roll: Poprzednie A6 dwie rury w dół.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
taaaaa :lol: lubie takich co im się zaczyna śpieszyć jak ich minie jakieś auto a później jada na żyletki :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ok, "especially for Y.o.u" uzupełniłem
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to pewnie 3.0 tdi 240PS...Zamieszczone przez MisiekWAWdzisiejsze popołudnie, jadę sobie dynamicznie ale nie pełnym ogniem :zlosnik: w pewnym momencie widzę w lusterku że goni mnie A6, które przed chwila wyminąłem, to docisnąłem na 3ce i przestał mnie gonić :szeroki_usmiech niestety :lol: na następnym skrzyżowaniu czerwone, zgodny ogień na żółtym, 1ka, ślizgam się, równo, 2ka, ślizgam się, równo, 3ka złapałem trakcję a odległość zwiększyła się jakby kierownik Audi pedały pomylił :szeroki_usmiech wrzuciłem 4kę, oceniłem odległość w lusterku na wiatrak i shamowałem do prędkości cruisingowej. Audi przeleciało obok i pan dalej zapierdalał ale tak prawdę mówiąc to nie wiem co próbował udowodnić. :roll: Poprzednie A6 dwie rury w dół.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Ja dzisiaj na takiego trafilem. Co prawda nie dane nam bylo wystartowac razem ze swiatel, wiec tylko siedzialem mu na zderzaku i jak robilo sie troche wolnej przestrzeni to probowal mi odejsc, ale zupelnie nie dawal rady. Musialem wrecz odpuszczac gaz, zeby mu nie wladowac sie w bagaznik. Widzialem znaczek 3.0TDI, ale patrzac na to jak to jezdzi myslalem, ze ma to maksymalnie dwiescie pare koni. Jak juz mielismy sie rozjechac (Audi skrecalo, a ja jechalem prosto) to koles otworzyl szybe zeby pogadac. Pyta sie co u mnie siedzi, bo ladnie mi sie samochod zbiera, wiec mowie ze niecale 240KM. Okazalo sie, ze jego auto w serii mialo 240KM, a teraz po programie ma 280KM :shock:. Teoretycznie powinien zrobic ze mnie wiatrak, wiec albo te 280KM jest tylko na papierze albo A6 tyle wazy, ze te konie nie jada. Mozliwe tez, ze gdybysmy sie scigali z miejsca to wynik bylby inny.Zamieszczone przez piramidato pewnie 3.0 tdi 240PS...
Komentarz
-
z miejsca to wynik raczej przesądzony ale z rolki to gość sie musiał zdziwić ze nie może octavii odjechaćZamieszczone przez _tm_Ja dzisiaj na takiego trafilem. Co prawda nie dane nam bylo wystartowac razem ze swiatel, wiec tylko siedzialem mu na zderzaku i jak robilo sie troche wolnej przestrzeni to probowal mi odejsc, ale zupelnie nie dawal rady. Musialem wrecz odpuszczac gaz, zeby mu nie wladowac sie w bagaznik. Widzialem znaczek 3.0TDI, ale patrzac na to jak to jezdzi myslalem, ze ma to maksymalnie dwiescie pare koni. Jak juz mielismy sie rozjechac (Audi skrecalo, a ja jechalem prosto) to koles otworzyl szybe zeby pogadac. Pyta sie co u mnie siedzi, bo ladnie mi sie samochod zbiera, wiec mowie ze niecale 240KM. Okazalo sie, ze jego auto w serii mialo 240KM, a teraz po programie ma 280KM :shock:. Teoretycznie powinien zrobic ze mnie wiatrak, wiec albo te 280KM jest tylko na papierze albo A6 tyle wazy, ze te konie nie jada. Mozliwe tez, ze gdybysmy sie scigali z miejsca to wynik bylby inny.Zamieszczone przez piramidato pewnie 3.0 tdi 240PS...
a 40 koni to nie tak dużo przy znacznej róznicy na masie więc jest szansa ze nawet byś go objechał :!:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
już kto jak kto, ale Ty to nie powinienneś takich rzeczy pisać :roll: 1720kg aktualny model, co przy tendencji do odchudzania pozwala przypuszczać że poprzedni nie był wiele lżejszyZamieszczone przez _tm_Okazalo sie, ze jego auto w serii mialo 240KM, a teraz po programie ma 280KM :shock:. Teoretycznie powinien zrobic ze mnie wiatrak, wiec albo te 280KM jest tylko na papierze albo A6 tyle wazy, ze te konie nie jada.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
400kg różnicy w stosunku do Octavii :shock: Znalazłem tylko różne dane katalogowe dotyczące przyspieszenia 0-100km/h - od 6,6 do 7,3 s. Te 6,6 to chyba zbyt optymistyczne jak na taką krowę ?Zamieszczone przez MisiekWAW1720kg aktualny model
Komentarz
-
bo ja wiem :roll: 4 łapy, dobry automat i może się udać, a jaka powtarzalność :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Twoja octa też bedzie miała około 6.5 do sety więc nie bedzie wiatraku z octyZamieszczone przez _tm_400kg różnicy w stosunku do Octavii :shock: Znalazłem tylko różne dane katalogowe dotyczące przyspieszenia 0-100km/h - od 6,6 do 7,3 s. Te 6,6 to chyba zbyt optymistyczne jak na taką krowę ?Zamieszczone przez MisiekWAW1720kg aktualny model
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
z DSG może mieć mniej :twisted:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Chętnie bym to jakoś sprawdził, ale w wyniki z GTecha nie wierzę, bo są zbyt optymistyczne, a niestety do lepszego sprzętu nie mam dostępu. Może jak się zrobi sucho to nagram filmik i będę liczył klatkiZamieszczone przez MisiekWAWz DSG może mieć mniej :twisted:
.
Komentarz

Komentarz