Ja w sobote (4 rano) będe leciał z Łodzi do Zamościa to sprawdzę z jakimś mobilem ile ciągnie ml-a
Budujemy Dom z OCP
Zwiń
X
-
Budujemy Dom z OCP
Witam
kiedyś był chyba podobny wątek ale poleciał
pytanie do użytkowników, fachowców i wszystkich którzy już zęby na tym zjedli i doradzą :wink:
1) dział I Kominek
Na co zwracać uwagę przy kupnie kominka (wkładu) - są żeliwne, stalowe, z wkładem keramzytowym lub szamotowym, automatyczne zamykanie szybra przy otwieraniu drzwi, popielnik, klika porad odnośnie obudowy też mile widziane bo może tu też są jakieś haczyki itp. Ogólnie w temacie jestem zielony bo wcześniej nie miałem z tym styczności ops:
Dodam że ma być to tylko alternatywne źródło ciepła, sporadycznie wykorzystywane do ogrzania pomieszczenia ok 40m2 bez rozprowadzenia wiatrakiem, bez płaszcza wod.
Doprowadzenie powietrza zrobione. Czy zwracać uwagę na ożebrowanie kominka (radiatory) czy w tym przypadku - cel zwykłego paleniska - nie jest to na tyle istotne.
Budżet oczywiście ograniczony więc nie chodzi co jest naj naj lepsze ale też nie g... za kilka zł - umiarkowane, dobre ale bez wodotrysków :wink:
dzięx wszystkim za rady i c.d.n
-
-
kolego ja mam kominek makrotermu z płaszczem wodnym i ogrzewam nim wode uzytkową i grzejniki w domu 240m, zbiornik 400l wody uzytkowej plus 800l bufor, W zimie wyłączam całkowicie gaz i grzeje samym kominkiem. W kwestki kominków nie jestem fachowcem ale do takiego grzania jam mówisz to pewnie zwykły kominek bez problemu wystarczy, warto zakupić wraz z wkładem szamotowyn, dłuzej będzie trzymał ciepło.
Na jakim etapie jesteś z budową?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-