Stara szkoła mówi zawsze sprawdzać po pneumacie ,bo moze być za niskie ciśnienie / coś przytnie w pistolecie . Może być że koło miało nalot brudu zostało zdjęte i założone z przesunięciem bez oczyszczania .
Sprawdzajcie swoich mechaników
Zwiń
X
-
albo krzywia sie juz tarcze, przez np. zle oczyszczona piaste przy ich montazu.Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpisMyślałem, że zrobią wszystko jak trzeba. Ale nie - klucz dynamometryczny to wciąż jedyne narzędzie do dokręcania kół. Efekt taki, że na każdym(!) kole jedna śruba niedokręcona, a 4 dokręcone tak, że do ich odkręcenia trzeba użyć przedłużki klucza. No i mam wrażenie, że przy ~70km/h przy lekkim hamowaniu lekko drży kierownica - pewnie jakiś paproch dostał się na piastę podczas zmiany amortyzatorów...
Moto-Zbyt Radzymin.
Komentarz
-
-
Piasty to ja oczyściłem tak dokładnie, że pod palcem nie było czuć najmniejszej choćby zadry...Zamieszczone przez bl Zobacz wpis
albo krzywia sie juz tarcze, przez np. zle oczyszczona piaste przy ich montazu.
Jutro święto, wiec sprawdzę wszystko jeszcze raz...
Komentarz
-
Komentarz