Sprawdzajcie swoich mechaników

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • patryk23
    L&K
    • 2011
    • 1105
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #51
    Stara szkoła mówi zawsze sprawdzać po pneumacie ,bo moze być za niskie ciśnienie / coś przytnie w pistolecie . Może być że koło miało nalot brudu zostało zdjęte i założone z przesunięciem bez oczyszczania .

    Komentarz

    • bl
      Rider
      • 2009
      • 389
      • BMW
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #52
      Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
      Myślałem, że zrobią wszystko jak trzeba. Ale nie - klucz dynamometryczny to wciąż jedyne narzędzie do dokręcania kół. Efekt taki, że na każdym(!) kole jedna śruba niedokręcona, a 4 dokręcone tak, że do ich odkręcenia trzeba użyć przedłużki klucza. No i mam wrażenie, że przy ~70km/h przy lekkim hamowaniu lekko drży kierownica - pewnie jakiś paproch dostał się na piastę podczas zmiany amortyzatorów...
      Moto-Zbyt Radzymin.
      albo krzywia sie juz tarcze, przez np. zle oczyszczona piaste przy ich montazu.

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9935
        • Ford

        #53
        Zamieszczone przez bl Zobacz wpis

        albo krzywia sie juz tarcze, przez np. zle oczyszczona piaste przy ich montazu.
        Piasty to ja oczyściłem tak dokładnie, że pod palcem nie było czuć najmniejszej choćby zadry...
        Jutro święto, wiec sprawdzę wszystko jeszcze raz...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        Pracuję...