Stara szkoła mówi zawsze sprawdzać po pneumacie ,bo moze być za niskie ciśnienie / coś przytnie w pistolecie . Może być że koło miało nalot brudu zostało zdjęte i założone z przesunięciem bez oczyszczania .
Sprawdzajcie swoich mechaników
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpisMyślałem, że zrobią wszystko jak trzeba. Ale nie - klucz dynamometryczny to wciąż jedyne narzędzie do dokręcania kół. Efekt taki, że na każdym(!) kole jedna śruba niedokręcona, a 4 dokręcone tak, że do ich odkręcenia trzeba użyć przedłużki klucza. No i mam wrażenie, że przy ~70km/h przy lekkim hamowaniu lekko drży kierownica - pewnie jakiś paproch dostał się na piastę podczas zmiany amortyzatorów...
Moto-Zbyt Radzymin.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bl Zobacz wpis
albo krzywia sie juz tarcze, przez np. zle oczyszczona piaste przy ich montazu.
Jutro święto, wiec sprawdzę wszystko jeszcze raz...
Komentarz
-
Komentarz