Dokladnie! Co by nam silnik wody nie zassal.
Snorkel to sie zowie.
Zamieszczone przez piramida
będe musiał pomysleć o jakims złomie bo ciągnie wilka do lasu
[ Dodano: Sro 12 Sty, 11 00:10 ]
BTW, ostatnio mi chodzi po glowie cos takiego:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VyHncCwSSGk&feature=related[/youtube]
Jest firma co ma mienie powojskowe i maja takie sprzety w nieduzych pieniadzach.
Na wiejskie zabawy jak znalazl.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Eeee, nie liczy się. Purchawa dałeś linki do wozu po dobrym tjunie, czyli lift jak złoto, jakieś MT/AT założone niekulawe, snorkel jak rura kanalizacyjna 160".
Daj linka do jakiejś serii. Chyba by się jegomość po pierwsze zapłakał, a po drugie zamówił wcześniej KRAZa do rescue
A tak na serio: pisząc o lepszych właściwościach terenowych WJa miałem na myśli jego lepsze kąty nataracia, zejścia, rampowy, prześwit, wykrzyż itp. parametry które wpływają na możliwość pokonywania przeszkód. Co do ELSD w przednim moście to przy gumach takich ja na filmiku nie ma tak ogromnego znaczenia, no chyba że jesteś rockcrawlerem
A co do płyty podłogowej Commander/GC to wiemy co się kryje pod nazwą płyta podłogowa - czyli główna połać blachy z której wykonano podłogę i zroboino na niej przetłoczenia, otwory i inne miejsca montażowe do układów zawierzenia, napędu i przeniesienia napędu, czyli od osi od osi mamy to samo dalej już niekoniecznie - czyli inne progi, zderzaki itp. co wpływan na trakcję przy wzięciu pod uwagę goemetrii o której wczesniej wspomniałem.
No ale Purchawa, żeby nie było, że nie doceniam - szacun! Jeep dzielnie sobie radzi z 20cm śniegiem!
Pozdrawiam i miłego dnia życzę!
[ Dodano: Sro 12 Sty, 11 06:59 ]
Zamieszczone przez Purchawa
BTW, ostatnio mi chodzi po glowie cos takiego:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VyHncCwSSGk&feature=related[/youtube]
Jest firma co ma mienie powojskowe i maja takie sprzety w nieduzych pieniadzach.
Na wiejskie zabawy jak znalazl.
Purchawa, KRAZ że i owszem, widowiskowy ale nic poza tym, no może jeszcze wielki i toporny. Jeśli już będziesz na placu w PaKo to wsiądź do STARA 266. Napęd też 6x6, blokady, wyciągarka przód/tył, zużycie wachy 1/5 tego co w Krazie. W miarę nieduży, solidny, od biedy można na nim zabudować - jak kupisz wersję tzw. sztabową lub po jakimś radarze, kartografii czy sanitarce - coś a'la campera i można polecieć na kilka dni na Podlasie, w Bieszczady czy Ukrainę nie mówiąc o dalszych wycieczkach w nieznane.
Eeee, nie liczy się. Purchawa dałeś linki do wozu po dobrym tjunie, czyli lift jak złoto, jakieś MT/AT założone niekulawe, snorkel jak rura kanalizacyjna 160".
No przeciez nikt zdrowo myslacy nie jezdzi w teren na szosowkach. No mi sie zdarzalo.
I nie topi auta bez snorkela...
Prosze, tu masz glebszy:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6a3gp7yZSFQ&feature=related[/youtube] :P
Jak dziala QD2 w na zywo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY&feature=related[/youtube]
Ani X5 z xDrive, ani Q7 z Torsenem tak nie zrobia... :P A juz napewno Octa 4x4.
Zamieszczone przez 4x4BKF
A co do płyty podłogowej Commander/GC to wiemy co się kryje pod nazwą płyta podłogowa - czyli główna połać blachy z której wykonano podłogę i zroboino na niej przetłoczenia, otwory i inne miejsca montażowe do układów zawierzenia, napędu i przeniesienia napędu, czyli od osi od osi mamy to samo dalej już niekoniecznie - czyli inne progi, zderzaki itp. co wpływan na trakcję przy wzięciu pod uwagę goemetrii o której wczesniej wspomniałem.
Jakies herezje zaczynasz wypisywac! :shock: :lol:
Zdejmujesz blachy i wnetrze z XK, zakladasz blachy i wnetrze z WK i masz to samo auto!!!
Mechanicznie to sa te same auta :!:
Zamieszczone przez 4x4BKF
A tak na serio: pisząc o lepszych właściwościach terenowych WJa miałem na myśli jego lepsze kąty nataracia, zejścia, rampowy, prześwit, wykrzyż itp. parametry które wpływają na możliwość pokonywania przeszkód.
Roznice rzedu 2 stopni nie sa jakies kolosalne i 2cm przeswitu, zakladajac ze oba auta sa dupowozami, z lekkimi mozliowsciami terenowymi. Ale ortodoksi mowia, ze do off-roadu to tylko XJ! :lol:
Zamieszczone przez 4x4BKF
Purchawa, KRAZ że i owszem, widowiskowy
No i chyba o to chodzi? Do pracy nim nie bede jezdzil. :lol:
Zamieszczone przez 4x4BKF
to wsiądź do STARA 266
Ale mi sie podoba Kraz, ktory tego Stara bierze na pake, a drugiego pociagnie za soba po lesie... :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez 4x4BKF
zużycie wachy 1/5 tego co w Krazie
A jakie to ma znaczenie w aucie-zabawce? Jakbym patrzyl na spalanie to bym dalej jezdzil TDI, a nie mial 2 amerykanskie V8.
I tak na koniec, bo juz mi sie nie chce "kopac z koniem" bo jak wiadomo Octa 4x4 robi najlepiej. Zarcik:
- Jaka jest różnica między Jeepem a Land Roverem?
- Na Jeepa nikt nigdy nie powie Land Rover :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 13 Sty, 11 00:03 ]
Zamieszczone przez szkoda
czyli który bardziej do Marleny pasuje, Kraz czy Star :?:
Marlena juz wybrala X5, wiec i tak to bez znaczenia! :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez marlena
Biorę Kraz'a
Sluszny wybor! Beda dwa, w razie co sami sobie ta wojne wygramy.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
he he ale jaki lans byłby jakbyś pod biuro zajechał czymś takim labo do klienta a i na drodze nie było by korków bo kto by się odważył wyjechać ci przed maskę :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Jeździłem troche Jeep Commander 3.7 i to jest dość dziwne aut. Automat potrzebuje dobrych paru sekund zanim się zdecyduje co ma robić. Wielkie na zewnątrz, ciasne w środku. Jakość wykonania tragiczna, po 3 latach zaczely rdzewieć pałąki od zagłówków. W miare bezawaryjne, i nie nadaje się do miasta.
Czyli Laredo, czyli kompletny golas... I bez silnika.
Zamieszczone przez sdss
Automat potrzebuje dobrych paru sekund zanim się zdecyduje co ma robić.
No jasne. Jak kazdy amerykanski automat musi sie najpierw dobrze zastanowic... Ciekawe czy ta skrzynia w takim np. W202 juz szybciej mysli? A moze ktos jej zapomnial od nowosci zmienic olej? :roll:
Zamieszczone przez sdss
Wielkie na zewnątrz, ciasne w środku.
Na zewnatrz jest przecietne, ale ciasne w srodku? Szczegolnie, ze Commander jest 7 osobowy i ma teatralny uklad siedzen. To albo masz 2,20m wzrostu, albo takie X5 tez jest ciasne... Jak Ty sie chlopie zmiesciles do tego Yeti? :lol:
Zamieszczone przez sdss
akość wykonania tragiczna
Ale jakosc czego? Plastikow? Czy, ze deska ciosana siekiera? No jak kompletny golas, to faktycznie wnetrze porazka...
Zamieszczone przez sdss
po 3 latach zaczely rdzewieć pałąki od zagłówków
Po powodziowy byl? :roll: :lol:
Zamieszczone przez sdss
W miare bezawaryjne
Niemozliwe! Jeepy psuja sie na potege! 8)
Zamieszczone przez sdss
i nie nadaje się do miasta
Ooo... A to ciekawe... Mozesz rozwianac? Wjezdza na kazdy kraweznik, dziury mu nie straszne, mimo gabarytow jest calkiem zwrotny i nie ma problemow z parkowaniem. Wiec czemu nie nadaje sie do miasta?
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
No wlasnie Commander wsrod zwyklych ludzi przyjal sie bardzo slabo, co wedlug fanow marki bylo o tyle dziwne, ze pod wzgledem designu mial wszystko co jego protoplasci SUV czyli Wagoneer i Grand Wagoneer.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Coś Ty tu powypisywał!
Jak masz cos do zarzucenia, to prosze konkrety! Tylko poparte faktami! Albo przestan bic piane. :?
Zamieszczone przez 4x4BKF
Trochę się nie rozumiemy co do szczegółów, ale przy piwie pewnie byśmy doszli do porozumienia.
IMO jednak nie, bo ja akurat pisze na podstawie wlasnych doswiadczen i materialow technicznych, a nie na podstawie "wydaje mi sie". :P
Zamieszczone przez 4x4BKF
Swoje racje i argumenty mam, ale nie ciągnę dalej wątku bo można by tak bez końca.
Gdzie te racje? Ze haldex jest rownie dobry jak QD2? No prosze Cie...
Zamieszczone przez 4x4BKF
Ty dałeś linki od innych Jeepów, to ja dam od innej Octy i powiem, że moja też tak potrafi
Ale, ze co potrafi? Nie daje rady podjechac pod mala gorke pod ktora rodzinny full size 4x4 podjezdza bez zajakniecia? :lol:
Naprawde odpuszczam... Sam jak jezdzilem Octavia to byl to dla mnie prawie Passat, ale ze Octa 4x4 to prawie Jeep, to bym nie wpadl! :lol:
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Mamy takiego w firmie od 1,5 roku. Co dziennie mam z nim styczność od czasu do czasu nim pomykam.
Czyli Laredo, czyli kompletny golas... I bez silnika.
Sprowadzony z USA, ma to co potrzeba klime, ESP i kilka innych rzeczy. Fakt na światąłch trzeba wysiąść i popchać bo nie ruszy.
No jasne. Jak kazdy amerykanski automat musi sie najpierw dobrze zastanowic... Ciekawe czy ta skrzynia w takim np. W202 juz szybciej mysli? A moze ktos jej zapomnial od nowosci zmienic olej? :roll:
Auto ma 140tyś przebiegu jest regularnie serwisowane. Olej filtry.
Na zewnatrz jest przecietne, ale ciasne w srodku? Szczegolnie, ze Commander jest 7 osobowy i ma teatralny uklad siedzen. To albo masz 2,20m wzrostu, albo takie X5 tez jest ciasne... Jak Ty sie chlopie zmiesciles do tego Yeti? :lol:
Dla mnie gabaryt jest duży, miejsca jest nie zawiele. Bagażnik płytki przez dodatkową kanapę. Miejsca z tylu na kanapie jest tyle co Yeti. Z przodu podobnie, od auta o dłoguści 4,8 można chcieć czegoś więcej.
Ale jakosc czego? Plastikow? Czy, ze deska ciosana siekiera? No jak kompletny golas, to faktycznie wnetrze porazka...
No tak w lepszej wersji dają wielki ekran z navi, a plastiki zostają. Skrzypi trzeszczy ogólnie nie najlepsze wrażenie mogę mieć takie zdanie.
Po powodziowy byl? :roll: :lol:
Na pewno nie.
Niemozliwe! Jeepy psuja sie na potege! 8)
100tyś u nas i dwie usterki pompa wody i wyciek na skrzyni.
Ooo... A to ciekawe... Mozesz rozwianac? Wjezdza na kazdy kraweznik, dziury mu nie straszne, mimo gabarytow jest calkiem zwrotny i nie ma problemow z parkowaniem. Wiec czemu nie nadaje sie do miasta?
Dla mnie to auto jest nie wygodne w parkowaniu i już. Mam takie, a nie inne zdanie nie musisz się z nim zgadzać. A kolega to jakie ma doświadczenia ?
No wlasnie Commander wsrod zwyklych ludzi przyjal sie bardzo slabo, co wedlug fanow marki bylo o tyle dziwne, ze pod wzgledem designu mial wszystko co jego protoplasci SUV czyli Wagoneer i Grand Wagoneer.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Coś Ty tu powypisywał!
Jak masz cos do zarzucenia, to prosze konkrety! Tylko poparte faktami! Albo przestan bic piane. :?
Zamieszczone przez 4x4BKF
Trochę się nie rozumiemy co do szczegółów, ale przy piwie pewnie byśmy doszli do porozumienia.
IMO jednak nie, bo ja akurat pisze na podstawie wlasnych doswiadczen i materialow technicznych, a nie na podstawie "wydaje mi sie". :P
Zamieszczone przez 4x4BKF
Swoje racje i argumenty mam, ale nie ciągnę dalej wątku bo można by tak bez końca.
Gdzie te racje? Ze haldex jest rownie dobry jak QD2? No prosze Cie...
Zamieszczone przez 4x4BKF
Ty dałeś linki od innych Jeepów, to ja dam od innej Octy i powiem, że moja też tak potrafi
Ale, ze co potrafi? Nie daje rady podjechac pod mala gorke pod ktora rodzinny full size 4x4 podjezdza bez zajakniecia? :lol:
Naprawde odpuszczam... Sam jak jezdzilem Octavia to byl to dla mnie prawie Passat, ale ze Octa 4x4 to prawie Jeep, to bym nie wpadl! :lol:
Commander słabo się przyjął, bo według mnie - zaznaczam że to moja subiektywna i niezbyt niezależna opinia, chociaż bardzo lubię Jeepy - był i jest nieudolną odpowiedzią na G-klasse, GL i LC.
Sam przyznasz, że Jeep mógł się nieco wysilić, a nie iść po kosztach i na płycie średniej wielkości terenówki budować coś klasy offroad premium czy suv premium jeśli można to tak nazwać.
Haldex do QD - jak pięść do nosa. Ale chyba nie powiesz, że QD jest lepsze od mercedesowskiego czy LR lub LC z 100% mechanicznymi blokadami
Bo od tego nie ma nic lepszego. No chyba że KRAZ. Tez z blokadami. I tu z uznaniem się wypowiadam,
Pisząc w którymś poście "od osi do osi to samo" miałem na myśli oczywiście płytę podłogową i zespół napędowy więc tu nie próbuję insynuować że są tam różnice.
Reasumując, nie będę dalej w polemikę wchodzić, bo nie lubię rozmiawiać z typem człowieka, który kupi kolejny wóz i będzie to np. Toyota, to i tak za wszelką cenę będzie udowadniać, że to własnie Toyota jest the best i że jest zupełnie wyjątkowa, choćby była motoryzacyjnym nieporozumieniem.
Strasznie irytujące jest kiedy ktoś twierdzi że coś jest najlepsze tylko dlatego, bo on to ma...
Octa była dla Ciebie prawie passatem?? No to mi Cię trochę szkoda, bo dla mnie Octa jest Octą.
Miejsca z tylu na kanapie jest tyle co Yeti. Z przodu podobnie, od auta o dłoguści 4,8 można chcieć czegoś więcej.
Dane techniczne mowia co innego...
Zamieszczone przez sdss
A kolega to jakie ma doświadczenia ?
Od 1,5 roku jezdze 5,7, a od pol roku dodatkowo mam GCh 5,2.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Sam przyznasz, że Jeep mógł się nieco wysilić, a nie iść po kosztach i na płycie średniej wielkości terenówki budować coś klasy offroad premium czy suv premium jeśli można to tak nazwać.
Oczywiscie, ale to typowo amerykanskie podejscie, dlatego ich motoryzacja wlasnie upada... Smutne. :|
Zamieszczone przez 4x4BKF
Haldex do QD - jak pięść do nosa. Ale chyba nie powiesz, że QD jest lepsze od mercedesowskiego czy LR lub LC z 100% mechanicznymi blokadami
Pokaz mi SUVa Toyoty, ktory ma mechaniczna blokade. Podpowiem, ze Land Crusiery nie maja nawet elektronicznej. Pokaz mi w MLu blokady mostow! :lol: Sa w G-klasie. :szeroki_usmiech
No i na koniec to co najlepsze pokaz mi blokady w LR!!! :lol: :lol: :lol:
Wrzutka z prasy branzowej: Mercedes G odznacza się najciekawszym układem napędowym, godzącym wymagania związane z jazdą w terenie i po szosie, mianowicie posiada trzy mechanizmy różnicowe, każdy z możliwością blokady. Jednym słowem - wzór. Land Rover różni się od Gelendy tym, że nie ma blokad przedniego i tylnego mostu. Jeep ma inną konstrukcję, bez środkowego dyferencjału. Przedni napęd dołącza się w nim na sztywno - efekt taki sam jak w G i Defenderze po zablokowaniu środkowego dyfra. W terenie to nie przeszkadza, ale na przyczepnej szosie używanie 4x4 w Jeepie nie jest zalecane. Zawsze są w nim napędzane tylne koła, u rywali wszystkie. Rzecz jasna Wranglera, Defendera i G-klasę wyposażono w reduktory. We Wranglerze i Defenderze włącza się je klasycznie, wajchą obok dźwigni biegów, natomiast w klasie G guzikiem.
Znak czasu - w Jeepie i Mercedesie do pomagania w terenie zostały zaprzęgnięte elektroniczne systemy, które same uruchamiają hamulce i w ten sposób zwalniają buksujące koła. Jeep określa to jako elektroniczną blokadę mostów ELD, Mercedes jako elektroniczną kontrolę trakcji 4ETS. Podobna elektroniczna kontrola trakcji, pod skrótem ETC, jest opcją w Land Roverze.
Pamietaj, ze Jeep we Wranglerze ma Rock-Track'a i Command-Trac'a.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Reasumując, nie będę dalej w polemikę wchodzić, bo nie lubię rozmiawiać z typem człowieka, który kupi kolejny wóz i będzie to np. Toyota, to i tak za wszelką cenę będzie udowadniać, że to własnie Toyota jest the best i że jest zupełnie wyjątkowa, choćby była motoryzacyjnym nieporozumieniem.
Strasznie irytujące jest kiedy ktoś twierdzi że coś jest najlepsze tylko dlatego, bo on to ma...
W ktorym miejscu napisalem, ze Jeep jest najlepszym SUVem? Prosze...
Napisalem tylko, ze Jeep ma w klasie SUVow najlepszy naped 4x4 i najlepsze wlasciwosci terenow.
To Ty probowales nam wmowic, ze Octa 4x4 to prawie "Dzip"! :szeroki_usmiech
Ja doskonale wiem, ze taka X5, Q7, LC V8 sa pod wieloma wzgledami duzo lepsze. Ja mam Jeep'a przede wszystkim dla V8 Hemi, wlasciwosci terenowych, designu lat 80tych, cala reszta to tylko dodatek, ale jak narazie jestem zajebiscie z niego zadowolony i wiem ze nastepny tez bedzie Jeep.
"Jeep'a albo sie kocha, albo jest sie smutnym czlowieczkiem przy dystrybutorze"
Zamieszczone przez 4x4BKF
Octa była dla Ciebie prawie passatem??
No jak dla wielu na tym forum.
Zamieszczone przez 4x4BKF
No to mi Cię trochę szkoda, bo dla mnie Octa jest Octą.
Jeszcze przed chwila byla Octa-Dzipem. :lol:
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Miejsca z tylu na kanapie jest tyle co Yeti. Z przodu podobnie, od auta o dłoguści 4,8 można chcieć czegoś więcej.
Dane techniczne mowia co innego...
Zamieszczone przez sdss
A kolega to jakie ma doświadczenia ?
Od 1,5 roku jezdze 5,7, a od pol roku dodatkowo mam GCh 5,2.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Sam przyznasz, że Jeep mógł się nieco wysilić, a nie iść po kosztach i na płycie średniej wielkości terenówki budować coś klasy offroad premium czy suv premium jeśli można to tak nazwać.
Oczywiscie, ale to typowo amerykanskie podejscie, dlatego ich motoryzacja wlasnie upada... Smutne. :|
Zamieszczone przez 4x4BKF
Haldex do QD - jak pięść do nosa. Ale chyba nie powiesz, że QD jest lepsze od mercedesowskiego czy LR lub LC z 100% mechanicznymi blokadami
Pokaz mi SUVa Toyoty, ktory ma mechaniczna blokade. Podpowiem, ze Land Crusiery nie maja nawet elektronicznej. Pokaz mi w MLu blokady mostow! :lol: Sa w G-klasie. :szeroki_usmiech
No i na koniec to co najlepsze pokaz mi blokady w LR!!! :lol: :lol: :lol:
Wrzutka z prasy branzowej: Mercedes G odznacza się najciekawszym układem napędowym, godzącym wymagania związane z jazdą w terenie i po szosie, mianowicie posiada trzy mechanizmy różnicowe, każdy z możliwością blokady. Jednym słowem - wzór. Land Rover różni się od Gelendy tym, że nie ma blokad przedniego i tylnego mostu. Jeep ma inną konstrukcję, bez środkowego dyferencjału. Przedni napęd dołącza się w nim na sztywno - efekt taki sam jak w G i Defenderze po zablokowaniu środkowego dyfra. W terenie to nie przeszkadza, ale na przyczepnej szosie używanie 4x4 w Jeepie nie jest zalecane. Zawsze są w nim napędzane tylne koła, u rywali wszystkie. Rzecz jasna Wranglera, Defendera i G-klasę wyposażono w reduktory. We Wranglerze i Defenderze włącza się je klasycznie, wajchą obok dźwigni biegów, natomiast w klasie G guzikiem.
Znak czasu - w Jeepie i Mercedesie do pomagania w terenie zostały zaprzęgnięte elektroniczne systemy, które same uruchamiają hamulce i w ten sposób zwalniają buksujące koła. Jeep określa to jako elektroniczną blokadę mostów ELD, Mercedes jako elektroniczną kontrolę trakcji 4ETS. Podobna elektroniczna kontrola trakcji, pod skrótem ETC, jest opcją w Land Roverze.
Pamietaj, ze Jeep we Wranglerze ma Rock-Track'a i Command-Trac'a.
Zamieszczone przez 4x4BKF
Reasumując, nie będę dalej w polemikę wchodzić, bo nie lubię rozmiawiać z typem człowieka, który kupi kolejny wóz i będzie to np. Toyota, to i tak za wszelką cenę będzie udowadniać, że to własnie Toyota jest the best i że jest zupełnie wyjątkowa, choćby była motoryzacyjnym nieporozumieniem.
Strasznie irytujące jest kiedy ktoś twierdzi że coś jest najlepsze tylko dlatego, bo on to ma...
W ktorym miejscu napisalem, ze Jeep jest najlepszym SUVem? Prosze...
Napisalem tylko, ze Jeep ma w klasie SUVow najlepszy naped 4x4 i najlepsze wlasciwosci terenow.
To Ty probowales nam wmowic, ze Octa 4x4 to prawie "Dzip"! :szeroki_usmiech
Ja doskonale wiem, ze taka X5, Q7, LC V8 sa pod wieloma wzgledami duzo lepsze. Ja mam Jeep'a przede wszystkim dla V8 Hemi, wlasciwosci terenowych, designu lat 80tych, cala reszta to tylko dodatek, ale jak narazie jestem zajebiscie z niego zadowolony i wiem ze nastepny tez bedzie Jeep.
"Jeep'a albo sie kocha, albo jest sie smutnym czlowieczkiem przy dystrybutorze"
Zamieszczone przez 4x4BKF
Octa była dla Ciebie prawie passatem??
No jak dla wielu na tym forum.
Zamieszczone przez 4x4BKF
No to mi Cię trochę szkoda, bo dla mnie Octa jest Octą.
Jeszcze przed chwila byla Octa-Dzipem. :lol:
Purchawa, są wersje LC prado z blokadami Jak jesteś taki oblatany w terenówkach, to pewnie nie raz rzuciła Ci się Toyota LC zupełny golas z wyglądu... Bez plastików, czasami z zabudowanym tyłem. Są to wersje robione na zamówienie dla np. energetyki czy innych służb które się w terenie nie bawią tylko tam pracują
Jak będę mieć czas w weekend to podjadę do znajomego i zrobię foty auta, od spodu+ włączniki blokad żeby niedowiarkom pokazać że coś takiego jest)
Ktoś mówił o ML?? Ja nie, ML-a wyciągnąłeś ty, ja pisałem wcześniej że miałem G-klasse i ją miałem też na myśli.
Dobrze że nie zapytałeś "widziałeś kiedyś blokady w E-klasse 4-matic"
Purchawa, nie lansuj się tak z tym posiadaniem dwóch ładnie bulgoczących "fałósemek", nawet tej o sferycznych komorach spalania bo jak się zaczniemy licytować co u kogo w garażu stoi to może ktoś w lekkie zakłopotanie wpaść.
"Jeep'a albo się kocha albo jest się smutnym człowieczkiem przy dystrybutorze"
No pewa, najlepsze uzasadnienie wydawanie kolosalnych pieniędzy na jazdę czymś, co kiedyś było legendą a teraz nie ma zbyt wiele oprócz niej do zaoferowania. Tu się zgadzam.
Co do commandera, to ja bym parafrazował twoje powiedzenie na "Commandera albo się kocha, albo jest się smutnym człowieczkiem kiedy się na niego patrzy"
Sorry, ale designer pogubił się w połowie drogi...
Jesteś dla HEMI?? No całkiem mocny silnik.
Jesteś dla własciwości terenowych - no tu powiem, że nie masz zbyt wygórowanych wymagań.
No ale reasumując kolego Piotrek, pytanie Marleny przerodziło się w słowną licytację o wyższości czegoś tam nad czymś tam.
Ale życie wszystko weryfikuje i jest najlepszym sędzią w sprawach trudnych do rozstrzygnięcia, i życie pokazuje co ile jest na prawdę warte.
A najlepszym wskaźnikiem klasy samochodu jest cena na rynku wtórnym, więc kto chce niech zajrzy na allegro, to się przekona ile kosztuje Commander z 2006 roku a ile Land Cruiser, ML, G-klasa, czy inne wozy do których grona tenże Jeep aspiruje.
A czy moja octa była dla mnie przed chwilą Jeepem?? Nie wiem, ale nie czepiaj się mnie, bo taki jeden kolega przyrównujący dosyć humorystycznie swoją octę do ferrari może być nieco urażony
Purchawa, są wersje LC prado z blokadami...
Ktoś mówił o ML?? Ja nie, ML-a wyciągnąłeś ty, ja pisałem wcześniej że miałem G-klasse i ją miałem też na myśli.
Dobrze że nie zapytałeś "widziałeś kiedyś blokady w E-klasse 4-matic"
Caly czas mowimy o SUVach i napedach, a Ty wyjezdzasz ze specjalna wersja LC, albo z Galenda ktorej blizej do UAZa, niz do normalnego auta...
Naprawde ogarnij sie, bo dorabiasz i naciagasz fakty do swojej ideologii i wiedza tez za tym nie idze...
Zamieszczone przez 4x4BKF
Purchawa, nie lansuj się tak z tym posiadaniem dwóch ładnie bulgoczących "fałósemek", nawet tej o sferycznych komorach spalania bo jak się zaczniemy licytować co u kogo w garażu stoi to może ktoś w lekkie zakłopotanie wpaść.
W ktorym miejscu sie lansuje? :lol: To, ze spelnilem swoje marzenie o posiadaniu amerykanskiej V8?
Generalnie to wali mnie to, kto czym jezdzi i co mysli o mnie, bo jezdze tym czym jezdze. :lol:
Zamieszczone przez 4x4BKF
No pewa, najlepsze uzasadnienie wydawanie kolosalnych pieniędzy na jazdę czymś, co kiedyś było legendą a teraz nie ma zbyt wiele oprócz niej do zaoferowania. Tu się zgadzam.
Nie zaglada sie nikomu do kieszeni, chyba ze jest sie jego ksiegowym. :P
A legenda dalej jest. :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez 4x4BKF
Co do commandera, to ja bym parafrazował twoje powiedzenie na "Commandera albo się kocha, albo jest się smutnym człowieczkiem kiedy się na niego patrzy"
No dokladnie! :szeroki_usmiech Dla mnie jest zajebistym autem w kazdym calu. Wybieralem go z pelna swiadomoscia i dalej podoba mi sie jak na poczatku. A to, ze wiekszosci przypomina siekiera ciosanego klocka to tylko super, nie bedzie ich za wiele na ulicy.
Moglem kupic GCh, albo cos z full-size'a typu Suburban, czy Aspen...
Zamieszczone przez 4x4BKF
Jesteś dla własciwości terenowych - no tu powiem, że nie masz zbyt wygórowanych wymagań
Wlasciwosci terenowe jak na SUVa przystalo - "turustyk na Wyszkow", dojazd kiepska droga do domu, bezstresowe poruszanie sie zima - w tym spisuje sie rewelacyjnie, a do tego super komfortowo robi sie nim trasy... Tylko tyle i az tyle...
Zamieszczone przez 4x4BKF
A najlepszym wskaźnikiem klasy samochodu jest cena na rynku wtórnym, więc kto chce niech zajrzy na allegro, to się przekona ile kosztuje Commander z 2006 roku a ile Land Cruiser, ML, G-klasa, czy inne wozy do których grona tenże Jeep aspiruje.
Oczyiwscie, jak kazde inne auto amerykanskie vs europejskie.
Jeep nie aspiruje do tego grona, ale oferuje podobnie za 1/2 ceny.
Zamieszczone przez 4x4BKF
No ale reasumując kolego Piotrek, pytanie Marleny przerodziło się w słowną licytację o wyższości czegoś tam nad czymś tam.
Dyskusja byla normalna, do czasu az pojawil sie jak zwykle ktos, ktoremu sie wydaje ze cos tam wie i musi za wszelka cene namacic przy okazji bedac "betonem dyskusyjnym". :szeroki_usmiech
Dlatego tez czas konczyc ten watek, bo juz nic wiecej z niego nie bedzie...
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz