Dziś bardziej racjonalny przeciwnik - stara Mitsu Carisma czarna ze stożkiem (było słychać) i z wydechem, 1.8 125 KM. Ruszyłem szybciej ale mnie skubany przegonił w połowie trójki i nie dał się dogonić
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Dziś jadąc z Jaworzna na lotnisko Balice pomykałem sobie lewem pasem przepisowe 150 km/h(wiadomo prawy tiry i temu podobne badziejstwa )i zerkam w lusterko a pod dupę podjeżdza passat B5 po lifcie i sie przykleja do zderzaka,czego bardzo nie lubie,wiec pedal w podłogę i co sie dzieje?Na prawym pasie zrobiło sie troche miejsca i widzę że młody kolega próbuje mnie wziąc z prawej flanki,do 190 szliśmy w miarę równo ale ileż można :diabelski_usmiech Docisnąłem do 220km/h i niestety w pasku zabrakło powera i zobaczył oddalające sie logo OCP na tylnej klapie :szeroki_usmiech 8) .A w drodze powrotnej z Balic już po południu chciał sie sprawdzic pan w megance do 160 dawał radę ale pózniej przy dociskaniu w okolice 190 km/h wyraznie zostawał w tyle i tak do bramek w Brzęczkowicach pozdrawiam :diabelski_usmiech .Czas przejazdu między bramkami 21 minut :!: :smokedevil
damian1975, no to niezle Ci ciągnie maszynka, albo górka, albo masz coś z licznikiem w swoim :P
ja po chipie w swoim dociągam na gładkim asfalcie do 220, no może z małym hakiem. Mam porównanie do seryjnego SI awx (kolega ma) i odjeżdzam mu na maksie, więc...hmm. Passek mógł być ostro zajechany, albo 100 konny 1.9 tdi jak mu odjechałeś.
sew1981, czerwone DI miał na klapie a fakt lekko z górki było Silnik śmiga całkiem całkiem :diabelski_usmiech Zresztą kuzyn którego zawoziłem do Balic tez był zaskoczony zerkajac na szafe :szeroki_usmiech
[ Dodano: Sro 27 Cze, 12 18:49 ] sew1981, licznikowe 210km/h na prostym bez najmniejszego problemu,zreszta ani mi nie dodasz ani nie ujmiesz :diabelski_usmiech
damian1975, to już wszystko wyjaśnia. seria awx rozbuja się na płaskim tak do 210 , no może z małym hakiem, po chipie robi z 10 km/h więcej. Tak mniej więcej to było jak się ścinałem z kolegą w seryjnym Superbie na płaskim. Oczywiście nie porównuje przyśpieszeń, bo tu różnica już jest większa :twisted: dlatego zapodawaj chipa, ten silnik dobrze to znosi.
misiekwaw, "Passek miał w PD czerwone DI co oznacza że mógł mieć 101 "...a co to za głupota?
Po lifcie,czyli od roku 2001 , a o takim pisze autor,czerwone „DI" na klapie to 130 ps zawsze w Passacie B5!
Występowały dwie odmiany silnika AVF ze skrzynią 6 biegową i AWX (taki jak w superbie) ze skrzynią 5 biegową (obie miały czerwone „di” w latach 2001-2004).
Samo czerwone „I” oznacza wersje 101 ps w latach 2001-2004.
Później te oznaczenia zmieniły się w wersji 130 ps w okolicach 2004, kiedy zrobiono „mały lift” – poznajemy te auta po bardziej obłych lusterkach. Od tego momentu samo czerwone „i” oznaczało już 130 ps.Wersja bez czerwieni w napisie to 101 ps pd od 2004, po tym
"małym lifcie".
Przykłady :
1. wersja fl przed „małym liftem” 130 ps
Komentarz