Zamieszczone przez dato
OCP na pokazach lotniczych
Zwiń
X
-
Toto Stowarzyszenie, którego nazwy nie pamiętam było chyba głównym organizatorem ? Cel szczytny, efekt komercyjny myślę (po ilości ludzi) dość wymierny (bilety widziałem po 40 za dzień, tak ?), promocja Polski i Radomia i co najmniej fabryki w Mielcu na wypasie... Głupio by było z tego rezygnować... :?
Myślę, że w ostateczności zatrudnią jakiegoś generała, albo wojskowego cywila na komercyjnego menedżera pół roku - rok (nie wiem ile trwają takie przygotowania) przed kolejną imprezą, a i tak wszyscy wyjdą na swoje.
Komentarz
-
-
Na ile wychodza na swoje to nie wiem. My tylko zainkasowaliśmy za tą imprezę blisko 200 tys. a policz ile firm jest włączonych w organizację a do tego oni płacą podobno za paliwo do tych wszystkich maszyn i to nie tylko na czas pokazów ale również w drodze z bazy do Radomia i z powrotem. Ile palą takie samoloty to wiemy więc policzcie sobie. Bardziej to impreza prestiżowa niż komercyjna.
Spokojnie jeszcze nic przesądzone. Myślę że to za duży prestiż dla kraju i dla radomia żeby odpuścić takie imprezy ale pożyjemy zobaczymy :szeroki_usmiech
PIS to kretyni
Komentarz
-
-
beaviso, M.M. ma malowania samolotów i rok temu dałem temat pilotom z mojej jednostki. Napalili się strasznie załatwiony był projekt ja poświęciłem swój prywatny czas, aby napisać wniosek do D-cy Sił Powietrznych o zgodę. Wszystko gdzieś stanęło na szczeblu bazy i cisza się zrobiła co mnie strasznie zdenerwowało. Zrobiłem sobie z gęby d... bo nawet załatwiłem sponsora co pokryje koszta malowania samolotu. Projekt miał powalić na kolana "mińskowe" samoloty.Zamieszczone przez beavisoBo złe malowanie wybrałeś. Mińsk ma wizerunki słynnych pilotów "Kościuszkowców" na statecznikach (piękny pomysł). A Malbork - no właśnie - proponuję:
Za czasów "malborskich" 1309-1457 Krzyżacy mieli 16 Wielkich Mistrzów - powinno zatem starczyć akuratnie po jednym na każdą maszynę licząc razem z nielotami
Co do samego Air Show nie wiem nie byłem ale z tego wszystkiego największe moje zainteresowanie skierowane by było dla francuskiego Rafale bo jeszcze go nie widziałem w powietrzu. Reszta samolotów jest już mi znana dość dobrze.
A wczoraj i dziś miałem okazję podziwiać 4ry Eurofightery brytyjskie, które już 2gi raz odwiedziły nasze lotnisko w ciągu trzech miesięcy. Powiem Wam że jest moc i na co popatrzeć. Wszystko wygląda inaczej niż na pokazach
Poniżej projekt malowania o jaki się starałemZałączone pliki
Komentarz
-
-
Pewnie że ma zaebiste tradycje. Tylko problem w tym że nie chcemy kopiować pomysłu jaki wykonali mińszczaki. Tylko Malbork kojarzy się z rycerstwem i do tego nawiązuje Nasz projekt. Jeszcze co do malowań mińska to jakoś za mną nie przemawia malują asów lotnictwa 303ciego dywizjonu jakbyśmy nie mięli swoich rodzimych, ale to taka moja mała uwaga.Zamieszczone przez Tony065ahmed799, ale to dobre dla czołgistów :diabelski_usmiech
czy Twoja jednostka nie ma takich tradycji historycznych jak ekipa z Mińska :?:
Komentarz
-
-
Ahmed, imo projekt zajebisty. Jak chcecie to obrobię poza kolejką i wrzucę tygryska z AirShow - moim zdaniem ładny, ale taki bardziej kotowaty kanapowiec niż drapieżca. A Wasz projekt jest zdecydowany, żeby nie powiedzieć, że agresywny. Pasuje.
A na serio - włazić na fora lotnicze, czy pomożecie mi w opisaniu zdjęć ? Model, bandera, pilot, link do jakiegoś szerszego opisu, etc. Będę wdzięczny, jestem początkującym spotterem
Komentarz
-
-
ekhem, toć to Polacy latali w tym / i nie tylko / dywizjonie.Zamieszczone przez ahmed799co do malowań mińska to jakoś za mną nie przemawia malują asów lotnictwa 303ciego dywizjonu jakbyśmy nie mięli swoich rodzimychBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
@ahmed799, akurat Mińsk zrobił piękną robotę na swoich MiGach. Prezentuje słynnych (wprawdzie tylko w naszej świadomości) pilotów związanych kiedykolwiek z jednostką "kościuszkowską" - siłą rzeczy musiał pojawić się wśród nich ktoś z pierwszej eskadry kościuszkowskiej, w której przecież służyli ochotnicy amerykańscy. Poza tym masz samych Polaków i 1 znanego Czecha (bo Frantisek chyba też się załapał?)
A co do EF2000 w Malborku - szkoda że nie wiedziałem wcześniej o przylocie do Malborka, pojechałbym pod płot popatrzeć... Tak się tylko spytam - czy była okazja do rewanżu i czy ten się powiódł choć częściowo? Bo kwietniowe 0:8 dla gości niestety dobitnie pokazało, że MiG-29 nawet w walce manewrowej nie jest już maszyną XXI wieku
No chyba że wówczas latały same młodziaki, a nie sam ppłk Leszek B. czy kilku bardziej doświadczonych kapitanów. Powiem szczerze, że ten wynik zrobił na mnie spore wrażenie. (http://aviateam.pl/artykul/title;3-s...a-taktycznego/)
Zaś sam projekt malowania - piękny. Ciekawym jak można go zrealizować technicznie, tak żeby był trwały. Oczywiście Krzyżacy to żart z mojej strony, ale liczba 16 Wielkich Mistrzów z czasów malborskiej siedziby zakonu pasuje doskonale do ozdobienia wszystkich malborsko-"toruńskich" MiGów
M.666 4U
Komentarz
-
-
Brak w sobotę pokazu Su 22 i Miga 29 w grocie był spowodowany usterką Miga. Zaraz po starcie w jednym z Malborskich Migów siadł jeden silnik i Mig nie poleciał w grocie tylko musiał wylatać paliwo (na jednym silniku trochę to trwało) i awaryjnie lądował na pasie (na szczęście udało się) w asyście straży pożarnej. W między czasie w powietrzu oczekiwały groty Suk, Migów, Bryzy, Casy i Herek. Po awaryjnym lądowaniu, zanim to wszystko siadło to suki nie wyrobiły się na pokaz a poleciały tylko na bombardowanie.Kiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.
Komentarz
-
-
beaviso, Niestety nie znam wyniku poniedziałkowych walk, ale pewnie bez zmian. CO tu ukrywać myśliwiec III i V generacji to już duża przepaść techniczna. E2000 widziałem w zwrotach bojowych to możecie nie wierzyć ale zawraca skubany w miejscu, do tego inteligentne hełmy pilotów robione pod konkretnego pilota z masą czujników współpracujących z kamerami. Ogólnie pilot E2000 widzi wszystko jakby siedzial zawieszony w powietrzu na lince, nawet to co dzieje się pod samolotem, domyślam się że taki hełm co mu zapewnia takie funkcje jest droższy niż nasz polski smoker.Zamieszczone przez beavisoTak się tylko spytam - czy była okazja do rewanżu i czy ten się powiódł choć częściowo? Bo kwietniowe 0:8 dla gości niestety dobitnie pokazało, że MiG-29 nawet w walce manewrowej nie jest już maszyną XXI wieku
Komentarz
-
-
Zajebisty opis.Zamieszczone przez ahmed799beaviso, Niestety nie znam wyniku poniedziałkowych walk, ale pewnie bez zmian. CO tu ukrywać myśliwiec III i V generacji to już duża przepaść techniczna. E2000 widziałem w zwrotach bojowych to możecie nie wierzyć ale zawraca skubany w miejscu, do tego inteligentne hełmy pilotów robione pod konkretnego pilota z masą czujników współpracujących z kamerami. Ogólnie pilot E2000 widzi wszystko jakby siedzial zawieszony w powietrzu na lince, nawet to co dzieje się pod samolotem, domyślam się że taki hełm co mu zapewnia takie funkcje jest droższy niż nasz polski smoker.Zamieszczone przez beavisoTak się tylko spytam - czy była okazja do rewanżu i czy ten się powiódł choć częściowo? Bo kwietniowe 0:8 dla gości niestety dobitnie pokazało, że MiG-29 nawet w walce manewrowej nie jest już maszyną XXI wieku
Zgadza się, w całej szerokościZamieszczone przez owocdato Tu jesteś w całości

Dziś mi bąble wyszły na łapie od migawki :lol:
Edit:
@Beaviso & Ahmed i reszta - pomożecie mi w opisaniu fotek ? Czy mam się logować na fora lotnicze ?
Nie znam się, a chciałbym podać i otagować jaki model, kto za sterami, pod czyją banderą, etc. Jak się da to +jakieś linki (w przypadku grup akrobatycznych na pewno).
Pomożecie ?
Komentarz
-

k
[/img]
[/img]

Komentarz