piramida - właśnie doczytałem że po montażu trzeba to jeszcze ustawić i życzą sobie za to oddzielnie 500PLN netto..
Tyle to ja chyba occią jeździć nie będę aby się zwróciło :roll:
nic mi nie wiadomo o dodatkowych kosztach, mysle że przy zakupie stosunkowo małej butli (średnie spalanie gazu oscyluje około 2l/100) tak powiedzmy 20l byc moze da sie wynegocjować nizsza cene? :szeroki_usmiech
Tak, nic sie nie grzebie w kompie auta, gaz jest podawany niezależnie, w standardowych ustawieniach gaz jest podawany w niskich i średnich obrotach silnika, na biegu jałowym, hamowaniu silnikiem i na wysokich obrotach gaz jest odcięty, bez problemu jest możliwość dawki wtrysku gazu tak co by np cały czas podawał paliwo lub np tylko na wysokich obrotach.
[ Dodano: Wto 27 Wrz, 11 10:47 ]
Zamieszczone przez xtremesystems
to moment. wstawiam takie cos i ecu nie wywali mi jakis bledow?
nie wywali ci błędów bo to jest dodatkowe paliwo które jest zapodane, tak samo jak np wtrysk metanolu lub nitro.
no dobra jesli to jest dodatkowe paliwo. niezalezny system od ecu to nie moge pojac jednego.
skad ecu bedzie wiedzial ze trzeba dawac mniej ON?
ON daje tyle samo tylko przez to że paliwo zostaje prawie całkowicie spalone ponoć nie trzeba tak cisnąć pedału gazu co by auto jechało i stąd niby mniejsze spalanie ropy.
Sam jestem ciekaw jak to wygląda w realu.
ON daje tyle samo tylko przez to że paliwo zostaje prawie całkowicie spalone ponoć nie trzeba tak cisnąć pedału gazu co by auto jechało i stąd niby mniejsze spalanie ropy.
Sam jestem ciekaw jak to wygląda w realu.
Cos w stylu jak zmienilem wtryskiwacze na 216. Niby wieksze, wiecej leja, wiecej mocy a spalanie takie samo a nawet mniejsze
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Tak sie cały czas zastanawiam ile tak na prawde można uzyskać dodatkowej mocy zakładając lpg? Przy wtrysku wody i metanolu wiem że można dodac około 10-15 koni, na podtlenku azotu w zaleznosci od ilości nie spalonego oleju napędowego to max 50 koni plus większe turbo, teraz pytanie jak w stosunku do metanolu i nitro wychodzi lpg?
Jak się okaże że przyrost jest powiedzmy tylko 10 koni wiecej to kiszka ale jak bym miał dać te 20-30 koni więcej to myslę że juz warto?
pozatym same plusy. oczywiscie bralbym soft który podage lpg z dołu do samej gory bo wiadomo ze moc max mnie interesuje
chociaz to ze dodatkowe kunie sa na dole to glupi pomysl nie jest , bo jesli zalozyc ze ktos to uzywa do oszczednosci , to wlasnie na dole przydaja sie konie i niuty
pozatym same plusy. oczywiscie bralbym soft który podage lpg z dołu do samej gory bo wiadomo ze moc max mnie interesuje
chociaz to ze dodatkowe kunie sa na dole to glupi pomysl nie jest , bo jesli zalozyc ze ktos to uzywa do oszczednosci , to wlasnie na dole przydaja sie konie i niuty
dlatego w ciężarówkach to jest idealne rozwiązanie, mi głównie chodzi o moc i moment na górze bo na dole to sprzęgło szybko powie papa a odnosnie butli to jest taka 16 kilowa o wymiarach około 40cmx25cm którą można z boku zamontowac i nie powinna przeszkadzać
Komentarz