to 2.0 pali do 18 w mieście?...to naprawdę sporo. Chrysler Voyager 3,3 v6 automat, normalnie jeżdząc pali tyle samo LPG. Szybko na szczęście nie chce się tym nawet jeździć po mieście, bo automat i zawiecha nie są skore do tego :P
touareg - opinie
Zwiń
X
-
touareg - opinie
witam , pytałem o to w innym temacie ale nikt nie odpowiedział , może umknęło Wam...
czy ma ktoś może jakieś wiarygodne informacje na temat touraega 3,0tdi na zawieszeniu pneumatycznym ? chodzi mi o jakieś przebiegi do poważniejszych napraw , co sie w nich psuje , czego się można spodziewać .. interesują mi bardziej o opinie o autach salonowych z pewnymi przebiegami . może ktoś ma jakiegoś znajomego speca w aso vw z który mógłby
ze mną porozmawiać jeżeli by znalazł wolna chwilę i miał ochotę..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
-
-
W obecnym "Auto Świecie" jest duży artykuł o używanych Tuaregach. Może jeszcze zdążysz kupić.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Reasumując z tego artykułu:
Najbardziej polecane silniki to 2.5 TDI oraz 3.0 TDI.(ew. podstawowy benziner V6). Nie warto inwestować w V10 bo cholernie drogi, awaryjny (koła napędu rozrządu, turbawa) baaardzo dużo pali, a przy przeglądzie potrzeba 14 litrów oleju.
W 3.0TDI trzeba uważać na klapy gaszące, bo naprawa jest dosyć droga.
Komentarz
-
-
Ojciec ma 2.5tdi z 2004r, pierdylion km zrobione i już chciał sprzedawać, coś nowego brać ale szkoda mu się dobrego auta pozbywać
Chwali. Raz coś ze skrzynią (tiptronic) się zdarzyło, nie pamiętam co ale coś ze sterowaniem i kilka grubszych plnów to kosztowało ale poza tym to co eksploatacyjne tylko.
Pneumatyczne zawieszenie bez awarii już 7 lat, od nowości.
Komentarz
-
-
Touareg - w teorii fajny wóz a w praktyce kosztowna lanadara.
Z mojego doświadczenia - przy małych silnikach 2.5 i 3.0 d dynamika na poziomie średniego kompakta, o wyprzedzaniu przy prędkosci 120-130-km/h można zapomnieć bo zanim kredens się rozbuja mijają lata. A i tak 150km/h to górna granica zdrowych osiągów tych silników.
Spalanie - miasto 12-14l/100km, trasa 10-11km.
Zawieszenie - dobre, jedno najlepszych jakie w SUVach można spotkać (duuuża regulacja wysokości), dobre w teren ale kto po terenie tym jeździ. W razie awarii komplet miechów nowych 10-11kpln, używki 1800/szt czyli niewiele taniej. Jak zwariuje komp od sterowania nimi (powiązany z kompem sterującym skrzynią - regulacja wysokości/twardości zawiasu w zależności od prędkości) - tragedia i kolejny wydatek na poziomie 3-4 koła+ robota.
W mieście przydatny jedynie w zimie, kiedy nie ma problemu z zaparkowaniem w śniegu, tam gdzie inni nie wjadą/wyjadą. Latem szukanie miejsca odpowiedniej szerokosci do zaparkowania może się znudzić.
Komplet klocków na przód - ok. 800pln, opony w cenach małego samochodu miejskiego
Na rynku sporo wozów po 3-4 właścicielach. Nie koniecznie może to oznaczać że wóz był bity, trefny czy felerny. Po prostu niektórych przerosły koszty eksploatacji.
O ile wspomniane diesle nie przyprawiają o ból głowy w serwisie to w V10 rozrzad z robotą kosztuje około 8000pln - tam prawdopodobnie (nie jestem pewien) trzeba rozpinać skrzynie i silnik.
Jeśli chce ktoś mieć Touarega drugi lub trzeci samochód to polecam, ale jazda na co dzień to męczarnia i drenaż kieszeni.4x4
Komentarz
-
-
Duży wóz - duże koszty
Ja już się wyleczyłem z kupowania samochodów dużych, nowych w salonie i okazyjnie tanich.
Duże - drogie w utrzymaniu
Salonowe - utrata wartości w tempie geometrycznym
Okazyjnie tanie - po czasie wychodzą muki.
Ale jak kogoś stać i chce się pokazać na święta u rodziny to polecam Touarega, chociaż dla mnie to jeden z bardziej wieśniackich wozów bez jakiegokolwiek charakteru - coś jak podróba A8 czyli VW Phateon.
Jeśli miałbym teraz kupować SUVa to kupiłbym ML-a W164.4x4
Komentarz
-
-
jeżeli Jeżeli Touareg był jak to określiłeś balonem próbnym przed wdrożeniem Q7 to musiałbyś również dopisać , że był również balonem próbnym przed wdrożeniem porche cayenne ponieważ wszystkie te auta posiadają wspólną płytęZamieszczone przez 4x4BKFTouareg był pierwszy to został wypuszczony jako techniczny balon próbny przed wdrożeniem Q7
ahaaa no ale i tak się nie zgadzam z Twoją oceną VW Touarega :wink:
Komentarz
-
-
Ocenę Touarega możesz mieć oczywiście inną i jeśli uważasz że jest to godny polecenia każdemu, wspaniały samochód to oczywiście nie będę się sprzeciwiał bo to jest twoje zdanie. Szanuję je całkowicie.Zamieszczone przez BADYLjeżeli Jeżeli Touareg był jak to określiłeś balonem próbnym przed wdrożeniem Q7 to musiałbyś również dopisać , że był również balonem próbnym przed wdrożeniem porche cayenne ponieważ wszystkie te auta posiadają wspólną płytęZamieszczone przez 4x4BKFTouareg był pierwszy to został wypuszczony jako techniczny balon próbny przed wdrożeniem Q7
ahaaa no ale i tak się nie zgadzam z Twoją oceną VW Touarega :wink:
A co do Cayenna to napisze - płyta ta sama, ale związek między nimi jest tak jak mniej więcej moją O1 4x4 a Audi S3 quattro. O ile Touareg i Q7 chodzą w jednej klasie lansu i mocy to Porsche raczej jest już awangardą ze swoją stylistyką, charakterem i mocą modeli S i Turbo S.
Płyta ta sama, ale mechanika Porsche jest inna niż Audi/VW aczkolwiek sporo elementów jest zbieżnych.4x4
Komentarz
-
-
hmm..a to mnie zaskoczyłeś , co prawda objechałęm kiedyś klienta w touregu 3.0 224KM chyba tam ma /2007r/ , ale mówił że się zagapił trochę.Zamieszczone przez 4x4BKFprzy małych silnikach 2.5 i 3.0 d dynamika na poziomie średniego kompakta
te nowe mają 500Nm , wiem że sporo ważą ale 240 KM robi swoje chyba.. :?
jeździłeś touregami czy czymś podobnym ?
oczywiście rozumiem że ta męczarnia dotyczy tylko parkowania ?Zamieszczone przez 4x4BKFale jazda na co dzień to męczarnia i drenaż kieszeni.
to mnie nie dotyczy całe szczęście. bo jeżeli chodzi o komfort jady to chyba nie masz nic do zarzucenia ?
drenaż kieszeni - fakt , trochę więcej pali od normalnych aut - te które znam jeżdżone po trasie i małym miasteczku praktycznie bez świateł palą tak samo - ok 11l /tak jak pisałeś/.
dla porównania a5 z tym samym silnikiem 8.5 w manualu.
no mi się on po prostu podoba i od jakiegoś czasu mam na niego ochotę , . za parę miesięcy bede mógł takiego kupić z pierwszej salonowej ręki , w dodatku od baaardzo spokojnego właściciela . auto znam od nowości , przebieg jaki będzie miało to około 140tyś , 2008r ,wersja wypasiona . nie wiem tylko jeszcze jak nim się jeździ na trasie , czy na pewno mi bedzie pasował , no i kwestia najważniejsza - czy na pewno mnie na niego stać , chodzi o utrzymanie.Zamieszczone przez 4x4BKFAle jak kogoś stać i chce się pokazać na święta u rodziny to polecam Touarega, chociaż dla mnie to jeden z bardziej wieśniackich wozów bez jakiegokolwiek charakteru - coś jak podróba A8 czyli VW Phateon.
Jeśli miałbym teraz kupować SUVa to kupiłbym ML-a W164.
nie chcę Cie wkurzać i piszę tylko to co mi się wydaje , ale dla mnie to ML sa jakieś takie prostackie , choć ten najnowszy jest ok , też za rok klient bedzie sprzedawał salonowego.
a tak dla ludzi z lublina lub bliskich okolic - ford mondeo jest do sprzedania . salonowy . 2004 rok w benzynie , stan jak nowy . 50 tyś km , od mojego dobrego znajomego , samotnego pana . auto zawsze wypicowne prawie jak Biga . jakby ktoś chętny to udzielę info na pw.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wracając do touarega V10, ostatnio ze świateł tak do 140, dostał baty aż się kierownikowi nie smacznie zrobiło na następnych światłach :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
leszekmw, Miałem Touarega 3.0. komfort jazdy na 5 ale jakoś do mnie ten wóz nie trafił. Teraz jeździ niem mój ojciec. Teraz kupiłem LR Disco 3 - też dupy nie urywa, ale jakoś wolę ten wóz od VW, mimo że to też terenówka-bulwarówka. Ale moje potrzeby zapokaja w 100%.
[ Dodano: Sob 19 Lis, 11 21:52 ]
piramida, A V10 było pod maską czy na klapie??4x4
Komentarz
-
-
4x4BKF, na klapie ale z tego co wyczytałem to ma to 313 koni i 7.4 do setki :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz