to 2.0 pali do 18 w mieście?...to naprawdę sporo. Chrysler Voyager 3,3 v6 automat, normalnie jeżdząc pali tyle samo LPG. Szybko na szczęście nie chce się tym nawet jeździć po mieście, bo automat i zawiecha nie są skore do tego :P
touareg - opinie
Zwiń
X
-
touareg - opinie
witam , pytałem o to w innym temacie ale nikt nie odpowiedział , może umknęło Wam...
czy ma ktoś może jakieś wiarygodne informacje na temat touraega 3,0tdi na zawieszeniu pneumatycznym ? chodzi mi o jakieś przebiegi do poważniejszych napraw , co sie w nich psuje , czego się można spodziewać .. interesują mi bardziej o opinie o autach salonowych z pewnymi przebiegami . może ktoś ma jakiegoś znajomego speca w aso vw z który mógłby
ze mną porozmawiać jeżeli by znalazł wolna chwilę i miał ochotę..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
-
-
W obecnym "Auto Świecie" jest duży artykuł o używanych Tuaregach. Może jeszcze zdążysz kupić.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Reasumując z tego artykułu:
Najbardziej polecane silniki to 2.5 TDI oraz 3.0 TDI.(ew. podstawowy benziner V6). Nie warto inwestować w V10 bo cholernie drogi, awaryjny (koła napędu rozrządu, turbawa) baaardzo dużo pali, a przy przeglądzie potrzeba 14 litrów oleju.
W 3.0TDI trzeba uważać na klapy gaszące, bo naprawa jest dosyć droga.
Komentarz
-
-
Ojciec ma 2.5tdi z 2004r, pierdylion km zrobione i już chciał sprzedawać, coś nowego brać ale szkoda mu się dobrego auta pozbywać
Chwali. Raz coś ze skrzynią (tiptronic) się zdarzyło, nie pamiętam co ale coś ze sterowaniem i kilka grubszych plnów to kosztowało ale poza tym to co eksploatacyjne tylko.
Pneumatyczne zawieszenie bez awarii już 7 lat, od nowości.
Komentarz
-
-
Touareg - w teorii fajny wóz a w praktyce kosztowna lanadara.
Z mojego doświadczenia - przy małych silnikach 2.5 i 3.0 d dynamika na poziomie średniego kompakta, o wyprzedzaniu przy prędkosci 120-130-km/h można zapomnieć bo zanim kredens się rozbuja mijają lata. A i tak 150km/h to górna granica zdrowych osiągów tych silników.
Spalanie - miasto 12-14l/100km, trasa 10-11km.
Zawieszenie - dobre, jedno najlepszych jakie w SUVach można spotkać (duuuża regulacja wysokości), dobre w teren ale kto po terenie tym jeździ. W razie awarii komplet miechów nowych 10-11kpln, używki 1800/szt czyli niewiele taniej. Jak zwariuje komp od sterowania nimi (powiązany z kompem sterującym skrzynią - regulacja wysokości/twardości zawiasu w zależności od prędkości) - tragedia i kolejny wydatek na poziomie 3-4 koła+ robota.
W mieście przydatny jedynie w zimie, kiedy nie ma problemu z zaparkowaniem w śniegu, tam gdzie inni nie wjadą/wyjadą. Latem szukanie miejsca odpowiedniej szerokosci do zaparkowania może się znudzić.
Komplet klocków na przód - ok. 800pln, opony w cenach małego samochodu miejskiego
Na rynku sporo wozów po 3-4 właścicielach. Nie koniecznie może to oznaczać że wóz był bity, trefny czy felerny. Po prostu niektórych przerosły koszty eksploatacji.
O ile wspomniane diesle nie przyprawiają o ból głowy w serwisie to w V10 rozrzad z robotą kosztuje około 8000pln - tam prawdopodobnie (nie jestem pewien) trzeba rozpinać skrzynie i silnik.
Jeśli chce ktoś mieć Touarega drugi lub trzeci samochód to polecam, ale jazda na co dzień to męczarnia i drenaż kieszeni.4x4
Komentarz
-
-
Duży wóz - duże koszty Ja już się wyleczyłem z kupowania samochodów dużych, nowych w salonie i okazyjnie tanich.
Duże - drogie w utrzymaniu
Salonowe - utrata wartości w tempie geometrycznym
Okazyjnie tanie - po czasie wychodzą muki.
Ale jak kogoś stać i chce się pokazać na święta u rodziny to polecam Touarega, chociaż dla mnie to jeden z bardziej wieśniackich wozów bez jakiegokolwiek charakteru - coś jak podróba A8 czyli VW Phateon.
Jeśli miałbym teraz kupować SUVa to kupiłbym ML-a W164.4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4x4BKFTouareg był pierwszy to został wypuszczony jako techniczny balon próbny przed wdrożeniem Q7
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLZamieszczone przez 4x4BKFTouareg był pierwszy to został wypuszczony jako techniczny balon próbny przed wdrożeniem Q7
A co do Cayenna to napisze - płyta ta sama, ale związek między nimi jest tak jak mniej więcej moją O1 4x4 a Audi S3 quattro. O ile Touareg i Q7 chodzą w jednej klasie lansu i mocy to Porsche raczej jest już awangardą ze swoją stylistyką, charakterem i mocą modeli S i Turbo S.
Płyta ta sama, ale mechanika Porsche jest inna niż Audi/VW aczkolwiek sporo elementów jest zbieżnych.4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4x4BKFprzy małych silnikach 2.5 i 3.0 d dynamika na poziomie średniego kompakta
te nowe mają 500Nm , wiem że sporo ważą ale 240 KM robi swoje chyba.. :?
jeździłeś touregami czy czymś podobnym ?
Zamieszczone przez 4x4BKFale jazda na co dzień to męczarnia i drenaż kieszeni.
to mnie nie dotyczy całe szczęście. bo jeżeli chodzi o komfort jady to chyba nie masz nic do zarzucenia ?
drenaż kieszeni - fakt , trochę więcej pali od normalnych aut - te które znam jeżdżone po trasie i małym miasteczku praktycznie bez świateł palą tak samo - ok 11l /tak jak pisałeś/.
dla porównania a5 z tym samym silnikiem 8.5 w manualu.
Zamieszczone przez 4x4BKFAle jak kogoś stać i chce się pokazać na święta u rodziny to polecam Touarega, chociaż dla mnie to jeden z bardziej wieśniackich wozów bez jakiegokolwiek charakteru - coś jak podróba A8 czyli VW Phateon.
Jeśli miałbym teraz kupować SUVa to kupiłbym ML-a W164.
nie chcę Cie wkurzać i piszę tylko to co mi się wydaje , ale dla mnie to ML sa jakieś takie prostackie , choć ten najnowszy jest ok , też za rok klient bedzie sprzedawał salonowego.
a tak dla ludzi z lublina lub bliskich okolic - ford mondeo jest do sprzedania . salonowy . 2004 rok w benzynie , stan jak nowy . 50 tyś km , od mojego dobrego znajomego , samotnego pana . auto zawsze wypicowne prawie jak Biga . jakby ktoś chętny to udzielę info na pw.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wracając do touarega V10, ostatnio ze świateł tak do 140, dostał baty aż się kierownikowi nie smacznie zrobiło na następnych światłach :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
leszekmw, Miałem Touarega 3.0. komfort jazdy na 5 ale jakoś do mnie ten wóz nie trafił. Teraz jeździ niem mój ojciec. Teraz kupiłem LR Disco 3 - też dupy nie urywa, ale jakoś wolę ten wóz od VW, mimo że to też terenówka-bulwarówka. Ale moje potrzeby zapokaja w 100%.
[ Dodano: Sob 19 Lis, 11 21:52 ]
piramida, A V10 było pod maską czy na klapie??4x4
Komentarz
-
-
4x4BKF, na klapie ale z tego co wyczytałem to ma to 313 koni i 7.4 do setki :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz