Zamieszczone przez xtremesystems
1,4TSI miażdży
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez misiekwawZamieszczone przez xtremesystemsnie ma co porownywac F2 do O2 z 1,6 tdi bo to inna masa
[ Dodano: Czw 01 Mar, 12 10:22 ]
Zamieszczone przez misiekwawzamiast prędkościomierza można było zamontować kalendarz
tego jeszcze nie słyszałem :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamuszę powiedzieć, że 2 tygodnie jeździłem pożyczakem Fabia I z trzycylindrowym silnikiem 1,2 (chyba nic nie mylę, nie pamiętam mocy) i dawało to radę, tylko spalanie mi wyszło z tych 2 tygodni ~12L/100
jak sie na spocie FC ustawilem z taka fabia to nie musialem przekraczac 3,5k rpm zeby go objechac
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conanhaha wojna na to kto ma lepsze dalej trwa
Zamieszczone przez conana tak naprawde to jak jeździec do dupy to mu i dobry koń nie pomoże
oczywiście na prostejsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conana tak naprawde to jak jeździec do dupy to mu i dobry koń nie pomoże :diabelski_usmiech
a jechałem Pugiem 206 1.4HDi (70/150)
Z 4 na 2, do 4k rpm, 3 do 3,5k i było po wszystkim (koleś z 40 do 60 w tym czasie przyspieszał tak że mi się znudziło).
Komentarz
-
-
jak tak czytam, to serio załamka
wpadacie w samozachwyt
ja mam zajebiste 1.6TDI 105 HP jest super ekonomiczne i super zapierdala, połyka wszystkie inne samochody, autobusy, ciężarówki włącznie z O2FL 1.4TSI 122 HP, a drugi zaraz dojebie a ja mam super hiper 1.4TSI 122HP i robię jak chcę metro, trolejbusy, betoniarki oraz O21.6TDI 105 HP......
sam jeżdżę CAXA i dla mnie to idealne rozwiązanie biorąc pod uwagę pojemność, moc, spalanie, cenę samochodu
jak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez sesikZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez LUKIjak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?
Komentarz
-
-
muszę powiedzieć, że 2 tygodnie jeździłem pożyczakem Fabia I z trzycylindrowym silnikiem 1,2 (chyba nic nie mylę, nie pamiętam mocy) i dawało to radę, tylko spalanie mi wyszło z tych 2 tygodni ~12L/100
Teraz mam FII 1.6 TDI 75 KM i tez normę 6 litów przekraczam i już nie dzwonią do mnie.
Co do O II 1.4 TSI mi po mieście auto zastępcze mniej niż 8,5 - 9 litrów nie chciało zejść średnia oczywiście z kompa. Dodam że miasto takie jak Olsztyn nie jest zakorkowane,a pewno w innym mieście było by gorzej.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez misiekwawopinia wzięła się nie wiadomo skąd
w 1,6BSE prawie w ogóle nie czuć ciągu, gdzieś tam, coś tam na samiutkiej górze.
ale testy 0-100km/h zmierzone stoperem pokazują coś innego 9,1s mazda vs 9.3s TDi, ;-)
masa aut w obu przypadkach ok 1300kg
po prostu tdi ciągnie lepiej na niskich obrotach niz wolnossaca benzyna i tyle- jak przychodzi do kreski gdzie wkręcamy benzyne na maxa to przyspieszenie do 100 maszyn o zblizone mocy i wadze jest podobne, tyle praktyka :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Garrettesty 0-100km/h zmierzone stoperem pokazują coś innego 9,1s mazda vs 9.3s TDi, ;-)Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiekwaw"o właśnie, wyliczenia Zorra są o kant de bo zakłada że kręcicie TSI czy TDI i "przeciwnika" do tych samych obrotów a następnie po zmianie biegów wpadacie w te same obroty, a to bzdura.
Z drugiej strony jeżeli przełożenia nie są takie same, to cała sytuacja się komplikuje gdyż jeden ma wtedy wiecej niutków na kołach (ten z krótszymi przełożeniami) a przez to przyśpiesza lepiej, natomiast drugi, z dłuższymi przełożeniami, może dłużej pocisnąć na danym biegu.
Kto w takim wypadku będzie szybszy, nie podejmuję się obliczania.
Zamieszczone przez misiekwawZ jego "wyliczeń" prawdziwe są tylko przykładowe różnice mocy przy wskazanych obrotach. Prawdziwe pod warunkiem że je sprawdził a nie wziął z powietrza. Jeśli wziął z powietrza to jedyną prawdą będzie to, że moce i momenty przy tych samych obrotach w różnych silnikach będą się różnić. "
przy 4500obr 190Nm = 120KM
i 156KM przy 6000obr = 185Nm
między tymi obrotami na pewno silnik nie wygeneruje nagle 1000Nm
Zamieszczone przez soszek81Dlatego że kopa daje Nm a nie KM. A każdy diesel ma dużo Nm w porównaniu do benzyny.
W dużym uproszczeniu:
Dla zwykłego silnika benzynowego kręcącego się do ~6000 --> weź Nm i pomnóż x 1,5 i wtedy porównaj z dieslem
Dla wysokoobrotowego silnika benzynowego kręcącego się do ~8000 --> weź Nm i pomnóż x 2 i wtedy porównaj z dieslem
przykłady z życia:
Fiat 2.4 JTD 20v --> 200KM --> 400Nm i kręci się do 4000obr
Honda Type R --> 200KM --> 200Nm i kręci się do 8000obr (2x200NM = 400)
Octavia 2.0TSI --> 200KM --> 280Nm i kręci się do 6000obr(1,5x280 = 420)
Zamieszczone przez sesikZamieszczone przez Garrettesty 0-100km/h zmierzone stoperem pokazują coś innego 9,1s mazda vs 9.3s TDi, ;-)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrZamieszczone przez soszek81Dlatego że kopa daje Nm a nie KM. A każdy diesel ma dużo Nm w porównaniu do benzyny.
W dużym uproszczeniu:
Dla zwykłego silnika benzynowego kręcącego się do ~6000 --> weź Nm i pomnóż x 1,5 i wtedy porównaj z dieslem
Dla wysokoobrotowego silnika benzynowego kręcącego się do ~8000 --> weź Nm i pomnóż x 2 i wtedy porównaj z dieslem
Bo mam porównanie na drodze.
Pug SW 1.4HDi 70KM 150 Nm 1050kg
Pug 3d 1.1benzyna 60KM ~94Nm 910kg
Zgadnij którym autem o mało się nie zesrałem podczas wyprzedzania mimo zrobienia dwóch redukcji? 1.1 przy obrotach 4,5k na 4 biegu ledwo wyprzedzał, redukcja na 3 i obroty 5,5k nie pomogły nic a nic (czerwone pole powyżej 6k).
Wylicz mi teoretycznie, że w tym wypadku klocka nie zrobiłem słusznie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikZamieszczone przez Garrettesty 0-100km/h zmierzone stoperem pokazują coś innego 9,1s mazda vs 9.3s TDi, ;-)Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Zorr - ale co mam porównywać? Nm przy tych samych obrotach? Te dywagacje sobie wsadzę w zeszyt. Dlaczego?
Zamieszczone przez soszek81Bo mam porównanie na drodze.
Pug SW 1.4HDi 70KM 150 Nm 1050kg
Pug 3d 1.1benzyna 60KM ~94Nm 910kg
Zgadnij którym autem o mało się nie zesrałem podczas wyprzedzania mimo zrobienia dwóch redukcji? 1.1 przy obrotach 4,5k na 4 biegu ledwo wyprzedzał, redukcja na 3 i obroty 5,5k nie pomogły nic a nic (czerwone pole powyżej 6k).
Wylicz mi teoretycznie, że w tym wypadku klocka nie zrobiłem słusznie.
Pewnie wydaje Ci się że diesel 70KM wystrzeliłby do przodu jak rakieta i zrobił wyprzedzanie z palcem w d...., ale bardziej prawdopodobnym jest że też byś się obsrał
PS diesel fakt faktem byłby szybszy bo 15% więcej mocy oraz tak jak parę stron temu pisałem, jest to silnik doładowany i przebieg Nm czy też KM na skali obrotomierza jest korzystniejszy.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
Komentarz