Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skody - dużo ich

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skody - dużo ich

    tylko ten zielony w środku......

  • #2
    Skody - dużo ich

    Mieszkam w niedużym bloku.
    W mojej klatce:
    Ja mam dwie skody Octavie: I i II
    Sąsiad, który mieszka nade mną ma Superba i Fabie
    Sąsiad pode mną ma Octavie I.
    Sąsiedzi z klatki obok - tez dwie Octavie.


    I powiem Wam, pomimo, że lubię Skody to szlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
    A mamy ?

    Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....
    ech...
    TomikT

    Komentarz


    • #3
      no jak nie teraz będziemy mieli super auto arrinere :P
      tylko że nie będzie ich zbyt duzo stalo pod blokiem
      BYŁA o1 rs
      BYŁA o2 1.6
      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

      Komentarz


      • #4
        tomikt, no niestety. Polak zawsze mądry po szkodzie i na błędach się nie uczy. Zaprzepasciliśmy swoją szansę w motoryzacji i teraz auta swojego nie mamy i mieć najprawdopodobniej juz nie będziemy. Za to nasi styliści projektują auta dla znamienitych zachodnich marek np. Kamił Łabanowicz - Audi, Adam Bażydło - Peugeot, Tadeusz Jelec- Jaguar, Justyn Norek - Fiat, czy Zbigniew Maurer - Alfa Romeo.
        Czarny Elegance

        Komentarz


        • #5
          Re: Skody - dużo ich

          Zamieszczone przez tomikt
          szlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
          A mamy ?

          Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....
          bo nigdy nie mieliśmy marki, a tylko to sie liczy przy zakupie (i oczywiście rynek). Nie ma marki - nie ma autka
          If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
          _______________________________________
          a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez aro_40
            bo nigdy nie mieliśmy marki
            Markę to mieliśmy np. Ursus (autobusy i ciężarówki przed wojną) czy PZiNŻ (auta zarówno terenowe dla wojska jak i luksusowe limuzyny) , tylko nasi "przyjaciele" ze wschody skutecznie te marki rozłozyli na łopatki.
            FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.
            Czarny Elegance

            Komentarz


            • #7
              Skoda współpracowała z Niemcami od początku, w latach 30-40 produkowali dla Nazistów czołgi. Dlatego bliżej było Niemcom do Skody jak do FSO. Nawet VW garbus miał skopiowane rozwiązania techniczne od Tatry. Za co później Niemcy płacili odszkodowanie.
              .

              Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

              Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

              Komentarz


              • #8
                samochodów swoich nie mamy ale za to mozemy sie pochwalić w branży autobusowej. Solarisy ida juz na całą europę i podbijają rynek
                BYŁA o1 rs
                BYŁA o2 1.6
                JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez blackrs
                  samochodów swoich nie mamy ale za to mozemy sie pochwalić w branży autobusowej. Solarisy ida juz na całą europę i podbijają rynek
                  no tak, ale autobusu sobie nie kupisz :P Pomyśleć jak byłoby pięknie gdybyśmy posiadali takiego poloneza pochodzącego z grupy np. VW :roll: :roll: ach rozmarzyłem się :szeroki_usmiech
                  nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                  Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez BADYL
                    no tak, ale autobusu sobie nie kupisz
                    A kto Ci zabroni :diabelski_usmiech

                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                    Komentarz


                    • #11
                      kabanos,

                      sąsiedzi, bo się ich autobusy nie mieszczą
                      ech...
                      TomikT

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Big
                        Zamieszczone przez aro_40
                        bo nigdy nie mieliśmy marki
                        Markę to mieliśmy np. Ursus (autobusy i ciężarówki przed wojną) czy PZiNŻ (auta zarówno terenowe dla wojska jak i luksusowe limuzyny) , tylko nasi "przyjaciele" ze wschody skutecznie te marki rozłozyli na łopatki.
                        FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.
                        czyli z tego co napisałeś wynika, że jak była prywatyzacja to nie mieliśmy już żadnej marki...
                        If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
                        _______________________________________
                        a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez aro_40
                          czyli z tego co napisałeś wynika, że jak była prywatyzacja to nie mieliśmy już żadnej marki...
                          ano niestety W 1989 r. FSO ledwo zipało, a FSM było już praktycznie sprzedane Fiatowi, zas lubelskie FSC produkowało motoryzacyjne dinozaury w postaci Żuków. 40 lat ręcznie sterowanej gospodarki zrobiło swoje i zabiło polską motoryzację.
                          Czarny Elegance

                          Komentarz


                          • #14
                            U nas w ogole jest jakas dziwna tendencja do sprzedawania wszystkich pomyslow... Np. grafen majacy zastapic krzem - wynaleziony na polskiej politechnice, a teraz Koreance z Samsunga wyprodukowali pierwsze CPU z grafenu.
                            Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                            Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                            Komentarz


                            • #15
                              Mogliśmy mieć wspaniałą motoryzację, mieliśmy wspaniałych konstruktorów i designerów. Ale skoro czerwone bezmózgi jak Gomułka kazały niszczyć takie projekty, bo były "burżuazyjne", a Polska Ludowa miała produkować auta dla mas... to trudno się dziwić. Wszystkie ponadczasowe prototypy były unicestwiane.



                              Domena www.syrenasport.eu zaparkowana w SeoHost.pl
                              Moja Octavia

                              Komentarz


                              • #16
                                E, narzekacie. Ja mam 3 polonezy w garażach, a to jeszcze nie koniec. :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X