tylko ten zielony w środku......
Skody - dużo ich
Zwiń
X
-
Skody - dużo ich
Mieszkam w niedużym bloku.
W mojej klatce:
Ja mam dwie skody Octavie: I i II
Sąsiad, który mieszka nade mną ma Superba i Fabie
Sąsiad pode mną ma Octavie I.
Sąsiedzi z klatki obok - tez dwie Octavie.
I powiem Wam, pomimo, że lubię Skody to szlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
A mamy ?
Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....ech...
TomikT
-
-
tomikt, no niestety. Polak zawsze mądry po szkodzie i na błędach się nie uczy. Zaprzepasciliśmy swoją szansę w motoryzacji i teraz auta swojego nie mamy i mieć najprawdopodobniej juz nie będziemy. Za to nasi styliści projektują auta dla znamienitych zachodnich marek np. Kamił Łabanowicz - Audi, Adam Bażydło - Peugeot, Tadeusz Jelec- Jaguar, Justyn Norek - Fiat, czy Zbigniew Maurer - Alfa Romeo.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Re: Skody - dużo ich
Zamieszczone przez tomiktszlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
A mamy ?
Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40bo nigdy nie mieliśmy marki
FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Skoda współpracowała z Niemcami od początku, w latach 30-40 produkowali dla Nazistów czołgi. Dlatego bliżej było Niemcom do Skody jak do FSO. Nawet VW garbus miał skopiowane rozwiązania techniczne od Tatry. Za co później Niemcy płacili odszkodowanie..
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrssamochodów swoich nie mamy ale za to mozemy sie pochwalić w branży autobusowej. Solarisy ida juz na całą europę i podbijają rynek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez aro_40bo nigdy nie mieliśmy marki
FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40czyli z tego co napisałeś wynika, że jak była prywatyzacja to nie mieliśmy już żadnej marki...Czarny Elegance
Komentarz
-
-
U nas w ogole jest jakas dziwna tendencja do sprzedawania wszystkich pomyslow... Np. grafen majacy zastapic krzem - wynaleziony na polskiej politechnice, a teraz Koreance z Samsunga wyprodukowali pierwsze CPU z grafenu.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Mogliśmy mieć wspaniałą motoryzację, mieliśmy wspaniałych konstruktorów i designerów. Ale skoro czerwone bezmózgi jak Gomułka kazały niszczyć takie projekty, bo były "burżuazyjne", a Polska Ludowa miała produkować auta dla mas... to trudno się dziwić. Wszystkie ponadczasowe prototypy były unicestwiane.
Komentarz
-
Komentarz