tylko ten zielony w środku......
Skody - dużo ich
Zwiń
X
-
Skody - dużo ich
Mieszkam w niedużym bloku.
W mojej klatce:
Ja mam dwie skody Octavie: I i II
Sąsiad, który mieszka nade mną ma Superba i Fabie
Sąsiad pode mną ma Octavie I.
Sąsiedzi z klatki obok - tez dwie Octavie.
I powiem Wam, pomimo, że lubię Skody to szlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
A mamy ?
Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....ech...
TomikT
-
-
tomikt, no niestety. Polak zawsze mądry po szkodzie i na błędach się nie uczy. Zaprzepasciliśmy swoją szansę w motoryzacji i teraz auta swojego nie mamy i mieć najprawdopodobniej juz nie będziemy. Za to nasi styliści projektują auta dla znamienitych zachodnich marek np. Kamił Łabanowicz - Audi, Adam Bażydło - Peugeot, Tadeusz Jelec- Jaguar, Justyn Norek - Fiat, czy Zbigniew Maurer - Alfa Romeo.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Re: Skody - dużo ich
Zamieszczone przez tomiktszlag mnie trafia, że w Polsce nie produkujemy żadnego polskiego auta - my wszyscy mogliśmy mieć np. Polonezy tak samo niepodobne do pierwowzoru jak Octavia II 1.8 TSI ,DSG do Skody Felicji- i jeszcze rozsyłać je na pół Europy i nie wyrabiać z zamówieniami.....
A mamy ?
Mamy silniki, klamki, szyby, fotele, blachy, wiazki, airbagi, klimy, plastiki, ople - ale tak z nazwy to nie mamy polskiego nic.....If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40bo nigdy nie mieliśmy marki
FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Skoda współpracowała z Niemcami od początku, w latach 30-40 produkowali dla Nazistów czołgi. Dlatego bliżej było Niemcom do Skody jak do FSO.Nawet VW garbus miał skopiowane rozwiązania techniczne od Tatry. Za co później Niemcy płacili odszkodowanie.
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrssamochodów swoich nie mamy ale za to mozemy sie pochwalić w branży autobusowej. Solarisy ida juz na całą europę i podbijają rynek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez aro_40bo nigdy nie mieliśmy marki
FSO też dałoby się przez te 40 lat dobrze wypromować i sprzedawać gdyby nie "przyjaciele" ze wschodu i wyjazdy naszych naczelnych "zegarmistrzów" po wskazówki do Moskwy.If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40czyli z tego co napisałeś wynika, że jak była prywatyzacja to nie mieliśmy już żadnej marki...W 1989 r. FSO ledwo zipało, a FSM było już praktycznie sprzedane Fiatowi, zas lubelskie FSC produkowało motoryzacyjne dinozaury w postaci Żuków. 40 lat ręcznie sterowanej gospodarki zrobiło swoje i zabiło polską motoryzację.
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
U nas w ogole jest jakas dziwna tendencja do sprzedawania wszystkich pomyslow... Np. grafen majacy zastapic krzem - wynaleziony na polskiej politechnice, a teraz Koreance z Samsunga wyprodukowali pierwsze CPU z grafenu.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Mogliśmy mieć wspaniałą motoryzację, mieliśmy wspaniałych konstruktorów i designerów. Ale skoro czerwone bezmózgi jak Gomułka kazały niszczyć takie projekty, bo były "burżuazyjne", a Polska Ludowa miała produkować auta dla mas... to trudno się dziwić. Wszystkie ponadczasowe prototypy były unicestwiane.
Komentarz
-
Komentarz