Koledzy czy ktoś miałby możliwość sprawdzenia historii serwisowej autka Renault Modus po VIN?
Wczoraj oglądałem i bardzo mi się podoba, ale nic nie wiem o jego przeszłości :?
krzygaj, jesli w Automacie to omijaj z daleka. Poza tym to nic innego jak Clio z tym, ze zeby zmienic zarowke z przoduu ( obojetnie jaka) musisz zrzucic zderzak i wyciagac reflektory.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
misza_zabrze, manual, z małym silniczkiem 1.2 - co prawda spory przebieg, bo 172tys, ale wydaje się niekręcony i faktyczny.
Potrzebuję autka dla żony do dojazdu do pracy po 3km w każdą stronę.
krzygaj, Tak naprawde jak psialem wczesniej to nic innego jak Clio tylko siedzi sie wyzej.,odatkowo jest mniejszy. Modus poszedl w gore kosztem dlugosci. Takie Clio w wyzszej budzie. Czasem padaja podnosniki szyb, zarowki sa bolaczka ze wzgeldu na ten zderzak. No i trzeba przywyknac do pozycji za kierownica
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
moze sprobuj podjechac do jakiegos serwisu i pogadac "uczciwie" z jakims gosciem moze Ci sprawdzi, ja juz jako wlasciciel dostalem info poprostu dajac dowod, nic to nie kosztowalo, no ale pytal czy jestem wlascicielem. Nie wiem jak to wyglada w przypadku osob trzecich, moze przejdzie chocby za symboliczna oplata , albo sciemnij ze dowodu zapomniales a jestes po kupnie :diabelski_usmiech
Koledzy - teraz mam dylemat:
Renault Modus - 1.2 75km, benzyna, 2004r, 172tys km - sprowadzony z Niemiec, stoi w komisie - sprawdziłem historię po vin - przebieg i stan zgadzają się, był serwisowany, w 2012 wymieniona tylna klapa i zderzak - bez naruszenia konstrukcji auta
Ford Focus - 1.8 TDCi 100km, 2004r, 130tys km - krajowy, wszystko wymieniane na czas itd..., od kolegi z pracy, dobrze wyposażony - klimatronik itd...
Żona będzie jeździć do pracy po 3km w jedną stronę, czasami do rodziców ok 10km w jedną stronę, może czasami auto przeleci się ok 40km w jedną stronę do drugich rodziców(chociaż tu zawsze jeździ Octa)
Teraz zastanawiam się co wybrać - auto pewne sprawdzone pod względem historii, serwisów itd...(Focus), czy auto z mniej znaną historią - tylko wpisy serwisowe(Modus). Benzyniak byłby bardziej odpowiedni do jazdy po mieście, ale Ford ma mniejszy przebieg i wszystko wymieniane na czas.
Jeżeli chodzi o Forda, to trochę przeraża mnie CR i dwumasa - naczytałem się :? , z drugiej strony bardzo poularny i dużo tanich części
Renault - auto niewiadomego pochodzenia - teoretycznie wszystko w porządku. Jezeli chodzi o silnik to nie znalazłem żadnych informacji o problemach w internecie. Mechanika tania, bo z rodziny innych Renault, natomiast elementy nadwozia i wyposażenia już drogie.
Jezeli chodzi o cenę zakupu, to Ford - 10tys, Modus 10tys + przerejestrowanie, ubezpieczenie - ok 11,5tys
krzygaj, o Fordzie niewiele ci powiem, poza tym, że problemy z dieslami tego producenta są dość powszechnie znane i opisywane (zwłaszcza z 2.0 136 KM).
No i deisel na krótkie przebiegi ?? Nonsens i pakowanie się na siłę w kłopoty !
Co do renówkowego 1.2 16V (75 KM). Silnik sam w sobie jest bezawaryjny i nie sprawia problemów. W Clio II z tymi silnikami awaryjne jest za to przepustnica (jej czyszczenie niewiele daje, pomaga tylko wymiana na nową - 750 zł w ASO + koszta wymiany).
Osiągi jak na krótkie dystanse i miasto wystarczają w zupełności. Na trasie trzeba go mocno ciągnąc po obrotach żeby dynamicznie jechać, a to pociaga za sobą spore spalanie nawet 7,5 l/100 km. Przy spokojnej i jednostajnej jeździe w trasie da się zejść do 5,6 l/100 km.
Spalanie 1.2 16V w Clio II w mieście to 7,8 - 8 l/100 km.
[ Dodano: Czw 01 Maj, 14 16:43 ]
Jeśli zaś chodzi o pytanie z tytułu postu, to w Renault da sie sprawdzić historię auto po nr VIN (renault ma ogólnoeuropejska bazę) tylko w obecności właściciela pojazdu, albo jest samemu się nim jest, ewentualnie jeśli masz znajomości w ASO to wtedy możesz wszystko i nie ma problemów 8)
Big, nie tak do konca. Jeszcze nigdy nie wymianialismy przepustnicy a zajumujemy sie glownie renault Trzeba dobrze wyczyscic przepustnice, sciagnac dolot wymienic 5 uszczelek i auto jezdzi dalej Dodatkowo (nie pamietam jak w modusie)ale w Clio z tylu na gorze silnika jest kostka z ECU czasem lamia sie przewody lub sniedzieja styki.
[ Dodano: Czw 01 Maj, 14 17:18 ] krzygaj, tak serio to szkoda autka na takie krotkie przebiegi. Kup seicento z gazem bedzie tanio i bezawaryjnie
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Golas27, ja tylko mowie co ja zauwazylem. Od 4 lat pracuje w warsztacie (byly dealer Renault) i jak narazie 2 razy wymienialismy i programowalismy w Lagunie. Oczywiscie IDE juz nie wspomne na wymiane listwy wtrysku, Ale Clio jeszcze ani razu Moze wszystko przed nami
Duzo tez wymieniamy modulow automatu. Dlatego radze omijac je duzym lukiem.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Dobra - decyzja zapadła - jadę jutro oglądać Forda jak będzie ok, to biorę.
Wyższość benzyny nad dieslem w mieście jak najbardziej jest uzasadniona i też do mnie przemawia, ale porównując te 2 konkretne pojazdy, to wybieram Forda - pewnego pod względem wymian i historii serwisowej z małym przebiegem. Różnica w cenie tych aut(1,5 tys) pójdzie na ewentualne naprawy wynikłe ze skutków jazdy po mieście.
Zobaczymy jak będzie - w razie czego możecie oczekiwać ogłoszenia w dziale sprzedam auto :lol: i brać tego Forda ode mnie w ciemno
no a to podstawowy błąd :-)
To tak jakbyś porównał megankę z tą foką - przecież to dwa zupełnie inne auta, zupełnie inne klasy.
Ja też wziąłbym forda nawet na takie małe przeloty.
Od czasu do czasu przedeptał go gdzieś po trasie i spokój.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz