Sprawdznie historii Renault po VIN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jan1234567890
    Drive
    • 2010
    • 46

    Sprawdznie historii Renault po VIN

    Gratuluję zakupu od Bartasa
  • krzygaj
    Rider
    • 2008
    • 627
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Sprawdznie historii Renault po VIN

    Koledzy czy ktoś miałby możliwość sprawdzenia historii serwisowej autka Renault Modus po VIN?
    Wczoraj oglądałem i bardzo mi się podoba, ale nic nie wiem o jego przeszłości :?
    Moja Skodzina

    Skoda Octavia II -
    Opel Astra III -

    Komentarz

    • misza_zabrze
      L&K
      • 2013
      • 1371
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BLR 2.0 FSI 150 KM

      #3
      krzygaj, jesli w Automacie to omijaj z daleka. Poza tym to nic innego jak Clio z tym, ze zeby zmienic zarowke z przoduu ( obojetnie jaka) musisz zrzucic zderzak i wyciagac reflektory.
      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz

      • krzygaj
        Rider
        • 2008
        • 627
        • Octavia II (1Z3)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        misza_zabrze, manual, z małym silniczkiem 1.2 - co prawda spory przebieg, bo 172tys, ale wydaje się niekręcony i faktyczny.
        Potrzebuję autka dla żony do dojazdu do pracy po 3km w każdą stronę.
        Moja Skodzina

        Skoda Octavia II -
        Opel Astra III -

        Komentarz

        • misza_zabrze
          L&K
          • 2013
          • 1371
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BLR 2.0 FSI 150 KM

          #5
          krzygaj, Tak naprawde jak psialem wczesniej to nic innego jak Clio tylko siedzi sie wyzej.,odatkowo jest mniejszy. Modus poszedl w gore kosztem dlugosci. Takie Clio w wyzszej budzie. Czasem padaja podnosniki szyb, zarowki sa bolaczka ze wzgeldu na ten zderzak. No i trzeba przywyknac do pozycji za kierownica
          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
          Obecnie -> Seicento 900+LPG
          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
          Bylo ->GOLF 3 1.8

          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

          Komentarz


          • #6
            moze sprobuj podjechac do jakiegos serwisu i pogadac "uczciwie" z jakims gosciem moze Ci sprawdzi, ja juz jako wlasciciel dostalem info poprostu dajac dowod, nic to nie kosztowalo, no ale pytal czy jestem wlascicielem. Nie wiem jak to wyglada w przypadku osob trzecich, moze przejdzie chocby za symboliczna oplata , albo sciemnij ze dowodu zapomniales a jestes po kupnie :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • misza_zabrze
              L&K
              • 2013
              • 1371
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BLR 2.0 FSI 150 KM

              #7
              Podaj VIN na PW moze uda mi sie cos dowiedziec. Nie obiecuje ale warto sprobowac.
              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
              Obecnie -> Seicento 900+LPG
              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
              Bylo ->GOLF 3 1.8

              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

              Komentarz

              • krzygaj
                Rider
                • 2008
                • 627
                • Octavia II (1Z3)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Koledzy - teraz mam dylemat:
                Renault Modus - 1.2 75km, benzyna, 2004r, 172tys km - sprowadzony z Niemiec, stoi w komisie - sprawdziłem historię po vin - przebieg i stan zgadzają się, był serwisowany, w 2012 wymieniona tylna klapa i zderzak - bez naruszenia konstrukcji auta

                Ford Focus - 1.8 TDCi 100km, 2004r, 130tys km - krajowy, wszystko wymieniane na czas itd..., od kolegi z pracy, dobrze wyposażony - klimatronik itd...

                Żona będzie jeździć do pracy po 3km w jedną stronę, czasami do rodziców ok 10km w jedną stronę, może czasami auto przeleci się ok 40km w jedną stronę do drugich rodziców(chociaż tu zawsze jeździ Octa)

                Teraz zastanawiam się co wybrać - auto pewne sprawdzone pod względem historii, serwisów itd...(Focus), czy auto z mniej znaną historią - tylko wpisy serwisowe(Modus). Benzyniak byłby bardziej odpowiedni do jazdy po mieście, ale Ford ma mniejszy przebieg i wszystko wymieniane na czas.

                Jeżeli chodzi o Forda, to trochę przeraża mnie CR i dwumasa - naczytałem się :? , z drugiej strony bardzo poularny i dużo tanich części
                Renault - auto niewiadomego pochodzenia - teoretycznie wszystko w porządku. Jezeli chodzi o silnik to nie znalazłem żadnych informacji o problemach w internecie. Mechanika tania, bo z rodziny innych Renault, natomiast elementy nadwozia i wyposażenia już drogie.

                Jezeli chodzi o cenę zakupu, to Ford - 10tys, Modus 10tys + przerejestrowanie, ubezpieczenie - ok 11,5tys

                Co radzicie :?:

                Dzięki za wszelkie sugestie
                Moja Skodzina

                Skoda Octavia II -
                Opel Astra III -

                Komentarz

                • misza_zabrze
                  L&K
                  • 2013
                  • 1371
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BLR 2.0 FSI 150 KM

                  #9
                  krzygaj, nie obraz sie ale na te 3km to ja bym fajny rower kupil, albo skuterek taniej wyjdzie.
                  Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                  Obecnie -> Seicento 900+LPG
                  Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                  Bylo ->GOLF 3 1.8

                  Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                  Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                  Komentarz

                  • Big
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6389

                    #10
                    krzygaj, o Fordzie niewiele ci powiem, poza tym, że problemy z dieslami tego producenta są dość powszechnie znane i opisywane (zwłaszcza z 2.0 136 KM).
                    No i deisel na krótkie przebiegi ?? Nonsens i pakowanie się na siłę w kłopoty !

                    Co do renówkowego 1.2 16V (75 KM). Silnik sam w sobie jest bezawaryjny i nie sprawia problemów. W Clio II z tymi silnikami awaryjne jest za to przepustnica (jej czyszczenie niewiele daje, pomaga tylko wymiana na nową - 750 zł w ASO + koszta wymiany).
                    Osiągi jak na krótkie dystanse i miasto wystarczają w zupełności. Na trasie trzeba go mocno ciągnąc po obrotach żeby dynamicznie jechać, a to pociaga za sobą spore spalanie nawet 7,5 l/100 km. Przy spokojnej i jednostajnej jeździe w trasie da się zejść do 5,6 l/100 km.
                    Spalanie 1.2 16V w Clio II w mieście to 7,8 - 8 l/100 km.

                    [ Dodano: Czw 01 Maj, 14 16:43 ]
                    Jeśli zaś chodzi o pytanie z tytułu postu, to w Renault da sie sprawdzić historię auto po nr VIN (renault ma ogólnoeuropejska bazę) tylko w obecności właściciela pojazdu, albo jest samemu się nim jest, ewentualnie jeśli masz znajomości w ASO to wtedy możesz wszystko i nie ma problemów 8)
                    Czarny Elegance

                    Komentarz

                    • misza_zabrze
                      L&K
                      • 2013
                      • 1371
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BLR 2.0 FSI 150 KM

                      #11
                      Big, nie tak do konca. Jeszcze nigdy nie wymianialismy przepustnicy a zajumujemy sie glownie renault Trzeba dobrze wyczyscic przepustnice, sciagnac dolot wymienic 5 uszczelek i auto jezdzi dalej Dodatkowo (nie pamietam jak w modusie)ale w Clio z tylu na gorze silnika jest kostka z ECU czasem lamia sie przewody lub sniedzieja styki.

                      [ Dodano: Czw 01 Maj, 14 17:18 ]
                      krzygaj, tak serio to szkoda autka na takie krotkie przebiegi. Kup seicento z gazem bedzie tanio i bezawaryjnie
                      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                      Obecnie -> Seicento 900+LPG
                      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                      Bylo ->GOLF 3 1.8

                      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                      Komentarz


                      • #12
                        Krotko powiem co mysle, kupowac diesla do takiego jezdzenia to bezsens, taki maly silniczek jak 1.2 moim zdaniem jak znalazl bedzie :!:

                        Komentarz

                        • Big
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6389

                          #13
                          misza_zabrze, na przepustnicę w 1.2 16V narzeka baaaardzo dużo ludzi. Sam w żony Clio II tez już przepustnicę wymieniałem.
                          Czarny Elegance

                          Komentarz

                          • misza_zabrze
                            L&K
                            • 2013
                            • 1371
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BLR 2.0 FSI 150 KM

                            #14
                            Golas27, ja tylko mowie co ja zauwazylem. Od 4 lat pracuje w warsztacie (byly dealer Renault) i jak narazie 2 razy wymienialismy i programowalismy w Lagunie. Oczywiscie IDE juz nie wspomne na wymiane listwy wtrysku, Ale Clio jeszcze ani razu Moze wszystko przed nami

                            Duzo tez wymieniamy modulow automatu. Dlatego radze omijac je duzym lukiem.
                            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                            Obecnie -> Seicento 900+LPG
                            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                            Bylo ->GOLF 3 1.8

                            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                            Komentarz


                            • #15
                              misza_zabrze, nie ja tylko Big pisze o przepustnicy :P

                              Komentarz

                              • misza_zabrze
                                L&K
                                • 2013
                                • 1371
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BLR 2.0 FSI 150 KM

                                #16
                                Golas27, :shock: sorki :szeroki_usmiech

                                [ Dodano: Pią 02 Maj, 14 10:12 ]
                                BTW gdybyscie potrzebowali numer czesci piszcie na priv
                                Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                Bylo ->GOLF 3 1.8

                                Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                Komentarz

                                • krzygaj
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 627
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #17
                                  Dobra - decyzja zapadła - jadę jutro oglądać Forda jak będzie ok, to biorę.

                                  Wyższość benzyny nad dieslem w mieście jak najbardziej jest uzasadniona i też do mnie przemawia, ale porównując te 2 konkretne pojazdy, to wybieram Forda - pewnego pod względem wymian i historii serwisowej z małym przebiegem. Różnica w cenie tych aut(1,5 tys) pójdzie na ewentualne naprawy wynikłe ze skutków jazdy po mieście.

                                  Zobaczymy jak będzie - w razie czego możecie oczekiwać ogłoszenia w dziale sprzedam auto :lol: i brać tego Forda ode mnie w ciemno

                                  Dzięki za pomoc
                                  Moja Skodzina

                                  Skoda Octavia II -
                                  Opel Astra III -

                                  Komentarz

                                  • oolsztyniak
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 6647
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez krzygaj
                                    ale porównując te 2 konkretne pojazdy
                                    no a to podstawowy błąd :-)
                                    To tak jakbyś porównał megankę z tą foką - przecież to dwa zupełnie inne auta, zupełnie inne klasy.
                                    Ja też wziąłbym forda nawet na takie małe przeloty.
                                    Od czasu do czasu przedeptał go gdzieś po trasie i spokój.
                                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                    Komentarz

                                    • krzygaj
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 627
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      oolsztyniak, no właśnie tak zrobiłem
                                      Moja Skodzina

                                      Skoda Octavia II -
                                      Opel Astra III -

                                      Komentarz

                                      Pracuję...