Gratuluję zakupu od Bartasa
Sprawdznie historii Renault po VIN
Zwiń
X
-
krzygaj, jesli w Automacie to omijaj z daleka. Poza tym to nic innego jak Clio z tym, ze zeby zmienic zarowke z przoduu ( obojetnie jaka) musisz zrzucic zderzak i wyciagac reflektory.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
krzygaj, Tak naprawde jak psialem wczesniej to nic innego jak Clio tylko siedzi sie wyzej.,odatkowo jest mniejszy. Modus poszedl w gore kosztem dlugosci. Takie Clio w wyzszej budzie. Czasem padaja podnosniki szyb, zarowki sa bolaczka ze wzgeldu na ten zderzak. No i trzeba przywyknac do pozycji za kierownicaObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Gość
moze sprobuj podjechac do jakiegos serwisu i pogadac "uczciwie" z jakims gosciem moze Ci sprawdzi, ja juz jako wlasciciel dostalem info poprostu dajac dowod, nic to nie kosztowalo, no ale pytal czy jestem wlascicielem. Nie wiem jak to wyglada w przypadku osob trzecich, moze przejdzie chocby za symboliczna oplata , albo sciemnij ze dowodu zapomniales a jestes po kupnie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Podaj VIN na PW moze uda mi sie cos dowiedziec. Nie obiecuje ale warto sprobowac.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Koledzy - teraz mam dylemat:
Renault Modus - 1.2 75km, benzyna, 2004r, 172tys km - sprowadzony z Niemiec, stoi w komisie - sprawdziłem historię po vin - przebieg i stan zgadzają się, był serwisowany, w 2012 wymieniona tylna klapa i zderzak - bez naruszenia konstrukcji auta
Ford Focus - 1.8 TDCi 100km, 2004r, 130tys km - krajowy, wszystko wymieniane na czas itd..., od kolegi z pracy, dobrze wyposażony - klimatronik itd...
Żona będzie jeździć do pracy po 3km w jedną stronę, czasami do rodziców ok 10km w jedną stronę, może czasami auto przeleci się ok 40km w jedną stronę do drugich rodziców(chociaż tu zawsze jeździ Octa)
Teraz zastanawiam się co wybrać - auto pewne sprawdzone pod względem historii, serwisów itd...(Focus), czy auto z mniej znaną historią - tylko wpisy serwisowe(Modus). Benzyniak byłby bardziej odpowiedni do jazdy po mieście, ale Ford ma mniejszy przebieg i wszystko wymieniane na czas.
Jeżeli chodzi o Forda, to trochę przeraża mnie CR i dwumasa - naczytałem się :? , z drugiej strony bardzo poularny i dużo tanich części
Renault - auto niewiadomego pochodzenia - teoretycznie wszystko w porządku. Jezeli chodzi o silnik to nie znalazłem żadnych informacji o problemach w internecie. Mechanika tania, bo z rodziny innych Renault, natomiast elementy nadwozia i wyposażenia już drogie.
Jezeli chodzi o cenę zakupu, to Ford - 10tys, Modus 10tys + przerejestrowanie, ubezpieczenie - ok 11,5tys
Co radzicie :?:
Dzięki za wszelkie sugestie
Komentarz
-
-
krzygaj, nie obraz sie ale na te 3km to ja bym fajny rower kupil, albo skuterek taniej wyjdzie.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
krzygaj, o Fordzie niewiele ci powiem, poza tym, że problemy z dieslami tego producenta są dość powszechnie znane i opisywane (zwłaszcza z 2.0 136 KM).
No i deisel na krótkie przebiegi ?? Nonsens i pakowanie się na siłę w kłopoty !
Co do renówkowego 1.2 16V (75 KM). Silnik sam w sobie jest bezawaryjny i nie sprawia problemów. W Clio II z tymi silnikami awaryjne jest za to przepustnica (jej czyszczenie niewiele daje, pomaga tylko wymiana na nową - 750 zł w ASO + koszta wymiany).
Osiągi jak na krótkie dystanse i miasto wystarczają w zupełności. Na trasie trzeba go mocno ciągnąc po obrotach żeby dynamicznie jechać, a to pociaga za sobą spore spalanie nawet 7,5 l/100 km. Przy spokojnej i jednostajnej jeździe w trasie da się zejść do 5,6 l/100 km.
Spalanie 1.2 16V w Clio II w mieście to 7,8 - 8 l/100 km.
[ Dodano: Czw 01 Maj, 14 16:43 ]
Jeśli zaś chodzi o pytanie z tytułu postu, to w Renault da sie sprawdzić historię auto po nr VIN (renault ma ogólnoeuropejska bazę) tylko w obecności właściciela pojazdu, albo jest samemu się nim jest, ewentualnie jeśli masz znajomości w ASO to wtedy możesz wszystko i nie ma problemów 8)Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, nie tak do konca. Jeszcze nigdy nie wymianialismy przepustnicy a zajumujemy sie glownie renault Trzeba dobrze wyczyscic przepustnice, sciagnac dolot wymienic 5 uszczelek i auto jezdzi dalej Dodatkowo (nie pamietam jak w modusie)ale w Clio z tylu na gorze silnika jest kostka z ECU czasem lamia sie przewody lub sniedzieja styki.
[ Dodano: Czw 01 Maj, 14 17:18 ]
krzygaj, tak serio to szkoda autka na takie krotkie przebiegi. Kup seicento z gazem bedzie tanio i bezawaryjnieObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Gość
Krotko powiem co mysle, kupowac diesla do takiego jezdzenia to bezsens, taki maly silniczek jak 1.2 moim zdaniem jak znalazl bedzie :!:
Komentarz
-
Golas27, ja tylko mowie co ja zauwazylem. Od 4 lat pracuje w warsztacie (byly dealer Renault) i jak narazie 2 razy wymienialismy i programowalismy w Lagunie. Oczywiscie IDE juz nie wspomne na wymiane listwy wtrysku, Ale Clio jeszcze ani razu Moze wszystko przed nami
Duzo tez wymieniamy modulow automatu. Dlatego radze omijac je duzym lukiem.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Gość
-
Golas27, :shock: sorki :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pią 02 Maj, 14 10:12 ]
BTW gdybyscie potrzebowali numer czesci piszcie na privObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Dobra - decyzja zapadła - jadę jutro oglądać Forda jak będzie ok, to biorę.
Wyższość benzyny nad dieslem w mieście jak najbardziej jest uzasadniona i też do mnie przemawia, ale porównując te 2 konkretne pojazdy, to wybieram Forda - pewnego pod względem wymian i historii serwisowej z małym przebiegem. Różnica w cenie tych aut(1,5 tys) pójdzie na ewentualne naprawy wynikłe ze skutków jazdy po mieście.
Zobaczymy jak będzie - w razie czego możecie oczekiwać ogłoszenia w dziale sprzedam auto :lol: i brać tego Forda ode mnie w ciemno
Dzięki za pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzygajale porównując te 2 konkretne pojazdy
To tak jakbyś porównał megankę z tą foką - przecież to dwa zupełnie inne auta, zupełnie inne klasy.
Ja też wziąłbym forda nawet na takie małe przeloty.
Od czasu do czasu przedeptał go gdzieś po trasie i spokój.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
Komentarz