Wszyscy nas robią jak chcą. Nie dość że ktoś stracił ofertę dla której podpisał umowę to jak ma ją z telefonem to "nie może zrezygnować", tzn z usług może zrezygnować ale za telefon dalej musi płacić bo ma go na raty. Mnie się kończy umowa niedługo i miąłem podpisać nowa, ale przy takim traktowaniu to się muszę zastanowić :diabelski_usmiech.
Dostaliśmy właśnie informację na email od naszego Czytelnika, który dostał od T-Mobile informację o zmianie warunków umowy (JUMP! proFirma XL za 99,99...
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
----------------------------------------------------
Od czasu jak TM ma swoj bank, to te oferty laczone staly sie standardem.
Juz jakies 3-4 lata temu w ofertach dla firm, abo za przykladowo 99zl netto mial oplate laczona 60% abo, 40% teleofn. Pamietam jak rok albo dwa wstecz mozna bylo teoretycznie rozwiazac umowe z TM to pierwsze pytanie w BOK bylo czy umowa jest ze sluchawka, bo jesli tak, to raty za telefon i tak zostana.
Moze i dobrze, ze sie wymiksowalem z umow z TM. :?
Słuchajcie mam taki problem
Zapodałem nowy telefon smartfon do karty SIM, która była w zwykłym telefonie bez netu.
jakiś niski abonament wystarczający dla mojego człowieka, bez internetu
po odpaleniu zaczął się pytać o aktualizacje, więc zrobiłem po wifi i gitara. człowiekowi zabroniłem po necie chodzić i instalować coś
ale cóż, po jednej dobie sprawdzam sobie kontrolnie konto i co widzę: 700MB stuknięte i 980zł już naliczonych za ten transfer
kolo się przyznał że coś tam robił drobnego, ale większość transferu szła w nocy
prawdopodobnie nie wyłączył transmisji po sieci komórkowej.
co z tym zrobić? acha i wcześniej od razu próbowałem w iboa wyłączyć internet na tym numerze, ale nie ma takiej opcji.
Słuchajcie mam taki problem
Zapodałem nowy telefon smartfon do karty SIM, która była w zwykłym telefonie bez netu.
jakiś niski abonament wystarczający dla mojego człowieka, bez internetu
po odpaleniu zaczął się pytać o aktualizacje, więc zrobiłem po wifi i gitara. człowiekowi zabroniłem po necie chodzić i instalować coś
ale cóż, po jednej dobie sprawdzam sobie kontrolnie konto i co widzę: 700MB stuknięte i 980zł już naliczonych za ten transfer
kolo się przyznał że coś tam robił drobnego, ale większość transferu szła w nocy
prawdopodobnie nie wyłączył transmisji po sieci komórkowej.
co z tym zrobić? acha i wcześniej od razu próbowałem w iboa wyłączyć internet na tym numerze, ale nie ma takiej opcji.
coś czuję, że będę musiał to zapłacić
Dobrze czujesz...
Tak zazwyczaj się kończy szklenie dupy i żałowanie 10/20 zeta miesięcznie na 2/5GB internetu. A pracownik chociaż nie wiem jak rozgarnięty, zawsze ma mniej czy bardziej w kutasie to co się dzieje z fonem, bo jak by co to nie będzie płacić. Swoje by umiał upilnować, twojego już mu się nie chce.
Było wziać 2GB/mc za 10 zeta, ustawić limit nie przekraczalny i mieć z czapki.
[ Dodano: Pon 28 Mar, 16 21:09 ]
Zamieszczone przez dawcio
Zamieszczone przez krzynol
coś czuję kurwa, że będę musiał to zapłacić
to dobrze czujesz...jedynie mogą Ci to na raty rozłożyć.Ale dlaczego internetu się nie da wyłączyć :?: To już nie wiem :Bojesie:
Wystarczyło wyłączyć transmisję w telefonie i ustawić blokadę i też by nie było problemu. A w ogóle po co co smartfon to karty bez netu?
[ Dodano: Pon 28 Mar, 16 21:15 ]
Poza tym jak zabroniłeś a kolo przyjął do wiadomości, to ja bym rozbił to 50/50.
miałem tak kilka lat temu w Orange, chyba przechodziłem wtedy pierwszy raz na telefon ze stajni jabłka. Na tamte czasy wszystko było inne - ustawienia dane sieci komórkowej itp. Tak samo wtopiłem - prawie 1000zł nacykało. Najpierw zadzwoniłem do BOK zanim zakończył się miesiąc razrachunkowy. Gość przyjął reklamację i prosił o oczekiwanie, czekałem chyba 2 tygodnie. W między czasie zakończył się miesiąc rozrachunkowy i abonament + ~1000zł. Zadzwoniłem do BOK ponownie, usłyszałem, że raklamacja jest w trakcie i mam poczekać. Czekałem. I kilka dni później przyszła informacja z BOK. Nie sądziłem, że mi to rozpatrzą.
Rozpatrzyli pozytywnie :-)
A mi TM naliczył w ciagu miesiąca na dwa telefony ponad 2000 zł , zadzwoniłem wyjaśniona o mi ,ze to taki pakiet ,z tym ze ja takiego nie zamawiałem ,okazało się ze miła pani podczas przedłużania umowy przez telefon oczywiście ,kliknęła jakaś funkcje i tak wyszło. Niestety mój temperament nie pozwolił przyjąć do wiadomości takiej informacji , powiedziałem ze zrywam umowę i skontaktuje się z nimi mój prawnik ,odrazu zaczęły się wyjaśnienia i poszli na ugodę (w sumie bez łaski) pozwolono mi albo zasugerowano ze zrobią korekty faktur i tak co miesiąc wystawiano mi fakturę ujemna aż do całkowitego rozliczenia. Najlepsze było to ze faktury za telefony przychodziły dalej ,a ja byłem całkiem zamotany w tych rozliczeniach ,no ale sie udało , z tym ze jak dla mnie to już koniec z TM , parę telefonów już przeniosłem do Play bo odpowiadała mi oferta łączona ( kilka tel jeden abonament i dobra cena) i nigdy więcej TM po 18 latach
żałowanie 10/20 zeta miesięcznie na 2/5GB internetu
nie o to chodzi, abonament był "stary" z przed 8 lat? gdzie internet w bonamencie nie istniał
a zachowałem go ze względu na numer i nie chciałem już dotykać
za parę dni i tak przechodzę do PLAY z nielimitowanym wszystkim
a ponieważ TM wie że odchodzę, to tym bardziej mnie pewnie oleje
[ Dodano: Pon 28 Mar, 16 22:16 ]
tak śmiesznie w ogóle, bo ten abonament był u człowieka który 10x w miesiącu dzwonił po minucie i wysyłał 5 smsy
kosztował 29zł i miał w pakiecie 150 minut i 50 smsów żadnego internetu
i ten numer chcę zachować firmowo więc wpadł na do smartfona i czeka na play
i teraz jakby znaleźć umowę z wtedy i cenniki to by się okazało pewnie,
że 1MB kosztuje 1,25zł i taką umowę wtedy podpisałem. czarno na białym
żałowanie 10/20 zeta miesięcznie na 2/5GB internetu
nie o to chodzi, abonament był "stary" z przed 8 lat? gdzie internet w bonamencie nie istniał
a zachowałem go ze względu na numer i nie chciałem już dotykać
Do kazdego abonamentu można dokupić paczkę GB, niezaleznie kiedy była umowa podpisana.
[ Dodano: Pon 28 Mar, 16 22:34 ]
i tak się zastanawiam, czy jakby mnie coś nie tknęło i bym nie sprawdził po 30 godzinach
tylko by bił ten net do kwietnia któregoś, to by się zrobiło 10k zł ?!
w opcjach konta możesz sobie zrobić powiadomienie o przekroczeniu roamingu o 50zł
albo ustawić zabezpiecznie na SMS premium powyżej 50 zł
albo koszty na 0 700 powyżej 30zł
ale jak ci napierdala rachunek ze średniego 200zł na tysiące to nikt nie zwróci na to uwagi z BOA
Ja tam od x lat mam telofony w tm i nigdy problemu z niczym nie miałem .... no może raz jak mi 2k naliczyli bo kolo na infolini sie pomylił .... oczywiście bez problemu odkręcili wszystko ... poza tym jak na razie nie narzekam ....
ale jak ci napierdala rachunek ze średniego 200zł na tysiące to nikt nie zwróci na to uwagi z BOA
U mnie KAŻDY telefon do którego ma dostep pracownik/pracownicy ma ustawiony limit transeferu danych i ogólny limit kosztów. O blokadzie na infolinie i inne 0700 nie wspomnę.
W TM na tym calym miboa mozna bylo zablokowac internet calkowicie. Przynajmniej w tym wariancie na karte mozna tak to zrobic, bo tesciowej blokowalem, bo to jest ostatnia rzecz jaka ona potrzebuje w telefonie, a sluchawka z androidem ma to do siebie, ze lubi cos tam sobie sprawdzic
co z tym zrobić? acha i wcześniej od razu próbowałem w iboa wyłączyć internet na tym numerze, ale nie ma takiej opcji.
coś czuję kurwa, że będę musiał to zapłacić
Mimo wszystko pisałbym do nich reklamację. Masz abonament na rozmowy a nie na neta. Jak w umowie nie jest wspomniane o necie to nie powinieneś płacić za usługę, która nie jest przewidziana w abonamencie (bo niby za co?). Tym bardziej że NIE ZAMAWIAŁEŚ tej usługi.
A jeśli nie potrafią tego wyłączyć tego neta to ich problem a nie Twój. Jakby co, to wal do UKE ze skargą. Kilka dni temu mówili, że odzyskali w zeszłym roku ponad 1 mln zł dla abonentów.
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
co z tym zrobić? acha i wcześniej od razu próbowałem w iboa wyłączyć internet na tym numerze, ale nie ma takiej opcji.
coś czuję kurwa, że będę musiał to zapłacić
Mimo wszystko pisałbym do nich reklamację. Masz abonament na rozmowy a nie na neta. Jak w umowie nie jest wspomniane o necie to nie powinieneś płacić za usługę, która nie jest przewidziana w abonamencie (bo niby za co?). Tym bardziej że NIE ZAMAWIAŁEŚ tej usługi.
A jeśli nie potrafią tego wyłączyć tego neta to ich problem a nie Twój. Jakby co, to wal do UKE ze skargą. Kilka dni temu mówili, że odzyskali w zeszłym roku ponad 1 mln zł dla abonentów.
Nie wierzę w to, że 8 lat temu nie było w umowie mowy o necie, to po pierwsze, a po drugie to nie było samoczynne łączenie się telefonu w celu aktualizacji, tylko ktoś osobiście kopał w necie.
Witam
Niecałe 2 lata temu przeniosłem nr do TM, miało być pięknie, a po miesiącu podniesiono opłatę, niby niedużo, bo u mnie o ok.15% ale "niesmak" pozostał.
Ponieważ w abonamencie mam kilkaset Mb internetu, a w telefonie nie korzystam z netu (za mały ekran) to zmieniłem dwie literki do strony serwera i przestałem się łączyć "przypadkowo" z netem.
Ponieważ kończy się okres umowy, dzwonią do mnie z wszystkich sieci. W czwartek pan z Pleya z super ofertą ale okazało się, że dużo słabsza od umowy zawartej w TM sprzed 22 miesięcy???
Pozdrawiam
ale cóż, po jednej dobie sprawdzam sobie kontrolnie konto i co widzę: 700MB stuknięte i 980zł już naliczonych za ten transfer
Zobacz czy nie masz ustawionego limitu kosztów - u mnie automat ustawił na 200 zł ponad abonament, kiedyś po przekroczeniu tego ustrojstwa odłączył mi wszystkie płatne "rzeczy", oczywiście wyłączyło się samo i z pakietu nielimitowanego płaciłem dosłownie za wszystko - internet, połączenia i sms. Po prostu coś się zrypało i naliczało opłaty. Napisałem reklamację i wystawiono korektę do faktury.
Zamieszczone przez kazik4x4
ustawić blokadę i też by nie było problemu.
JAK :?:
Zamieszczone przez kazik4x4
Poza tym jak zabroniłeś a kolo przyjął do wiadomości, to ja bym rozbił to 50/50.
Skoro tak to 0/100 , niby dlaczego Krzynol ma płacić. Odciąłbym tylko VAT, skoro mówiłem nie rusz to teraz poczujesz jak to boli po kieszeni.
Zamieszczone przez krzynol
i tak się zastanawiam, czy jakby mnie coś nie tknęło i bym nie sprawdził po 30 godzinach
tylko by bił ten net do kwietnia któregoś, to by się zrobiło 10k zł ?!
Czytałem ostatnio jak kolo z wakacji sobie przywiózł rachunek 120 tyś.
Zresztą co się dziwić - w kolejce ze Sławutycza do Czarnobyla przyszedł mi sms z Białorusi informujący mnie że jeden mega to 50 zł - w momencie nastukasz sobie na mieszkanie.
Zamieszczone przez kazik4x4
U mnie KAŻDY telefon do którego ma dostep pracownik/pracownicy ma ustawiony limit transeferu danych
JAK :?:
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Ja mam trochę mniejszego kalibru problem z TM. W październiku przedłużałem rozmowę telefonicznie na 2 numery wraz z telefonami. Na jednym telefonie w pakiecie miały być wszystkie połączenia w ramach abonamentu a na drugim miały być płatne połączenia na stacjonalne. Po trzech miesiącach zauważyłem, że pani popierdzieliła i zrobiła odwrotnie.
Po kilku (trudnych) rozmowach z I-BOA ustaliłem, że nie tak miało być i ponieważ wszystkie rozmowy są nagrywane złożyłem reklamację wraz z osłuchaniem tego nagrania.
Parę dni temu dostałem SMS, że odpowiedź na moją reklamację została wysłana pocztą i w tej chwili czekam na to co tam wypocili. Jak otrzymam to poinformuję jaki jest tego finał.
oolsztyniak, zaschło mi w gardle od twoich kłopotliwych pytań, więc nie jestem w stanie nic na nie odpowiedzieć.
Może ktoś inny podpowie Ci nieco. Się ma jedną-dwie słuchawki to może i pewne usługi/opcje zarządzania nie są znane bo nie są dostępne...
SIM w opcji prepaid i problem z głowy, tylko żeby przejść w danej sieci na prepaid to trzeba przeskoczyć wpierw do innej, bo bezpośrednio się nie da
Do prepaidów w różnych sieciach jest teraz sporo pakietów które można włączyć w zależności kto co potrzebuje.
I w ten sposób ma się automatycznie ogranicznik wydatków do tego co się ma doładowane
Może przedstawię problem jeszcze raz, bo wczorajsze świąteczne zgłoszenie jest troszkę chaotyczne z wiadomych względów.
Sprawa dotyczy numeru 6xxxxxxxx na którym jest niewielki abonament (bez żadnego wykupionego Internetu).
W niedzielę 27 marca 2016 karta została włożona do nowego telefonu - smartfona.
Człowiek który ma ten numer to 60 letni kierowca, który dostał ten aparat i zakaz by nie włączać transmisję danych.
Na wszelki wypadek wcześniej zalogowałem się do iboa i sprawdziłem, czy jest opcja wyłączenia Internetu na tym numerze.
Takiej opcji nie ma, więc jak dla mnie wynika z tego że Internet nie jest uruchomiony.
Niestety kierowca gdzieś grzebał i prawdopodobnie włączył transmisję danych (a jest laikiem) i telefon zaczął się łączyć z Internetem, bez potrzeby.
Po dzisiejszej rozmowie z konsultantką, okazało się, że Internet jest aktywny i że NIE macie opcji jego zablokowania?!
Dodam, że jeśli przypadkowo nie sprawdziłbym konta tego numeru w iboa po 30 godzinach, tylko po tygodniu, to szacuję, że koszty byłyby rzędu 5-7 tysiecy złotych!
Jak to jest możliwe, że mogę ustawić powiadomienia lub blokady na roaming, na numery i SMS Premium – wszystko rzędu nawet 30zł,
a nabicie 1000zł w ciagu doby nie spowodowało żadnej reakcji z Waszej strony?
Nie można nawet ustawić limitu kwotowego, powyżej którego połączenia czy Internet są blokowane.
Może taką funkcjonalność należałoby wdrożyć?
Oczywiście kierowca do niczego się nie przyznaje (lub nie jest raczej świadomy tego co zrobił)
a obciążenie go taką kwotą spowoduje, że nie będzie miał za co praktycznie żyć.
Moja propozycja to przeliczenie tych niebotycznie drogich MB na jakiś pakiet internetowy w obecnych cenach,
których bardzo chętnie wykupię i zapłacę w tym miesiącu rozliczeniowym.
Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji.
trzyma kciuki ale oni mają to w dupie... sorry...
Jedyne co możesz zrobić to dać pracownikowi telefon a nie smartofon i wywalić wszystkie punkty dostępowe do netu.
Co do rachunku to chya jakis czas temu opertatorzy mili wdorzyc jakies rozwiazania blokujące sytuacje ze przy 30zl abonamencie w jeden dzine nastukasz 800plnow....
[ Dodano: Wto 29 Mar, 16 18:13 ]
Może lepiej wykupić prepaida i dawać pracownikowi z góry w pensji kasę na polacznia ile zuyj jego sprawa niech pilnuje.
Komentarz