Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Program sterownika LDPi jest zamknięty, a oprogramowanie serwisowe pozwala wyłącznie na podgląd parametrów pracy instalacji i silnika. Jakiekolwiek zmiany są możliwe na podstawie logów tego programu wysłanych do producenta w Holandii.
    Co do odpowiedniego składu mieszanki, podczas problemów z pracą instalacji zaraz po jej uruchomieniu przyjechał do Polski inżynier z Holandii, wymienił cały układ i dopasował program do mojego modelu, więc sądzę, że nie mam problemów z tolerancją mieszanki tym bardziej, że nie wyświetla mi się błąd ECU.
    Planuję powoli wymianę O1 1.8T i z pewnością wybiorę coś z silnikiem 1.8TSI lub 2.0TFSI, żeby tam również założyć gaz.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez JanuszD
      z pewnością wybiorę coś z silnikiem 1.8TSI lub 2.0TFSI, żeby tam również założyć gaz.
      JanuszD, a do 2.0TFSI myślisz również o Vialle? Oni chyba na chwilę obecną nie mają zestawu do tego silnika. Pozostaje ICOM, nie wiem jak BRC. Tyle, że przy Twoich przebiegach każda z nich zwróci się w rozsądnym czasie
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz


      • Bazowałem na informacjach z LTA Polonia - 2.0 TFSI było podobno opracowane w pierwszej kolejności.
        Co do cen na LPdi wydaje mi się, że dopóki któryś z konkurentów Vialle nie opatentuje innego niż Vialle rozwiązania, cena na poziomie 7-9 tPLN pozostanie. Na zachodzie EU cena jest nawet wyższa, a ludzie przerabiają, więc nie za bardzo jest powód do obniżania cen.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez JanuszD
          Bazowałem na informacjach z LTA Polonia - 2.0 TFSI było podobno opracowane w pierwszej kolejności.
          No to zacnie . Na forum czasami pada pytanie o LPG do RS-a, więc rozwiązanie jest

          Co do cen na LPdi wydaje mi się, że dopóki któryś z konkurentów Vialle nie opatentuje innego niż Vialle rozwiązania, cena na poziomie 7-9 tPLN pozostanie. Na zachodzie EU cena jest nawet wyższa, a ludzie przerabiają, więc nie za bardzo jest powód do obniżania cen.
          Tutaj to powstało błędne koło - instalacje działające na takiej samej zasadzie jak LPDi (BRC LDi, Prins LiquiMax, od niedawna Zavoli ZLI) są w takiej samej cenie. I tak powstaje "towarzystwo", że ktoś nowy dołącza z podobną instalacją ... i ceną, nikt nie obniża i wszyscy są zadowoleni.
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz


          • Tak samo bylo z sekwencjami. Do niedawna sekwencja BRC kosztowala do 4 cylindrow po 4-5tys

            [ Dodano: Pon 24 Lut, 14 21:03 ]
            Trzeba sie zalogowac, ale cos co wielu posiadaczy RS-a ucieszy :twisted:

            Error 503: Unknown domain
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • Interesujący wątek... nasuwa mi się pewna refleksja... a zwłaszcza to "hejtowanie" przy omawianiu kupna RS`a w TDI - "jak RS to tylko w TSI", a potem wyłazi na wierch temat z RS w LPG.

              Sam kupiłem RS`a w TDI - wybór świadomy, sprawdzony, generalnie to kompromis, z którego jestem bardzo zadowolony. Fani LPG, proszę się nie obrażać (cały czas mam tu na uwadze rozważanie zakupu wersji RS`a TDI vs TSI), ale jak widzę Cayenne/Touareg czy inne smoczysko w benzynium (kupione po to by się pokazać) na stacji pod dystrybutorem LPG to mnie śmiech ogarnia i to samo będę robił widząc RS`a Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN. Wolę TDI, a za zaoszczędzone pieniądze z różnicy w spalaniu (przy czerpaniu radości z dynamicznej jazdy) i z "nieinstalowania LPG" wolę przeznaczyć na wakacje w ciepłych krajach

              Oczywiście nie neguję zakupu turbo benzyny, bo np moja żona takową jeździ, ale ona robi 8-10kkm rocznie, więc obciążenie budżetu domowego jest niewielkie. Tak więc zakup trzeba wg mnie robić świadomie, i od razu stwierdzić "czy stać mnie, czy nie stać na jazdę RS`em w "benzynium" "- a nie jeszcze przed zakupem obmyślać mody jak tu zrobić z wersji z zacięciem sportowym "ospoilerowaną kuchenkę gazową".

              Nie każdy może się ze mną zgadzać, to normalne, przedstawiłem tylko swój punkt widzenia.
              "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

              Komentarz


              • JacekRS jeśli chodzi o mnie to jeśli była by instalacja do RS TSI to bym dylematu co wybrać nie miał. Oczywiście mowie o instalacji która nie sprawia problemów, jest sprawdzona itd. Spalanie 12 litrów gazu lepiej brzmi niż 7 ropy szczególnie po cenach z zeszłych wakacji Stanie do dystrybutora LPG jakoś mnie nie przeraża a zyskujemy większą moc, elastyczność, kulturę pracy silnika i łączny zasięg.

                Komentarz


                • szplukasz, z tym "łącznym zasięgiem" to nie przesadzaj, bo i tak byś jak najmniej na etylinie jeździł

                  Zamieszczone przez szplukasz
                  Oczywiście mówię o instalacji która nie sprawia problemów, jest sprawdzona itd.
                  To jeszcze poczekamy na taką z prawdziwego zdarzenia. Z gazownikami też jest różnie i częściej słyszę, że ludzie szukają dobrego gazownika, bo ten u którego coś tam robią jest słaby (albo mają jak dbają i próbują winę zgonić na gazownika).

                  Zamieszczone przez szplukasz
                  Spalanie 12 litrów gazu lepiej brzmi niż 7 ropy
                  Powiedziałem post wcześniej, że powinniśmy zadać sobie pytanie na co nas stać i tu tylko i wyłącznie omawiam wersję RS. Mnie nie stać na lanie co 3-4 dni etyliny, więc wziąłem "gnoja" i leję co 6-7dni . Wiem, że są użytkownicy nie przepadający za dieslami i ja to rozumiem, ale chciałem ruszyć temat, który napisałem w poście wcześniej: "nasuwa mi się pewna refleksja... a zwłaszcza to "hejtowanie" przy omawianiu kupna RS`a w TDI - "jak RS to tylko w TSI", a potem wyłazi na wierch temat z RS w LPG",

                  Którego ogólnodostępnego na tą chwilę nie ma, czy tam jest w COSMO pieniądzach i do tego brakuje powszechnie fachowców w tym temacie.
                  "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                  Komentarz


                  • Dla mnie LPG jest takim samym paliwem jak benzyna czy ropa. Jest ciekawą alternatywą dla osób które zamiast 20 tyś na paliwo wydadzą 12 tyś a za resztę jak sam napisałeś posiedzą w ciepłych krajach.
                    Na razie nie ma się co rozczulać bo i tak nie ma instalacji dla tych silników. Ja pewnie zrobię to co Ty i kupie diesla bo nie widzi mi eco driving samochodem z silnikiem ponad 200 km. Znając prędkości z którymi jeżdżę RS TSI nie zmieszczę się średnio w 10l

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez JacekRS
                      ale jak widzę Cayenne/Touareg czy inne smoczysko w benzynium (kupione po to by się pokazać) na stacji pod dystrybutorem LPG to mnie śmiech ogarnia i to samo będę robił widząc RS`a
                      Ciekawa dyskusja . Mnie natomiast śmiech ogarnia jak Octavię RS podnosi się do rangi topowego hot-hatcha, chociaż tutaj została postawiona w jednym szeregu z Cayennem i Touregiem . A propos LPG w 2.0TFSI (mam na myśli O2) - jeźdża Passaty z takimi silnikami (2.0 TFSI 200KM) + LPG i im wolno, tam nie są naruszone żadne zasady, ale Octavia RS to już naruszenie majestatu . Znaczek RS nie uczyni z tego rodzinnego samochodu żadnej rajdówki, ani nie będzie ona miała "więcej", ani szybciej w porównaniu z powyższym Passatem. Rozumiem, jakby to dotyczyło chociażby Focusa ST, gdzie ST znaczy już bardzo wiele. Kwestia opracowania odpowieniej instalacji do RS-a w sensie silnika w RS-ie i będą takie samochody podjeżdżać pod dystrybutory LPG. Tutaj chodzi o silnik, który w VAG oprócz Skody wystęopuje w całkowicie nie RS-owych odmianach i modelach. I to jest ciekawe - jak już nie będzie spojlerów i magicznego "RS" na klapie to LPG wolno .
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Northeusz
                        Zamieszczone przez JacekRS
                        ale jak widzę Cayenne/Touareg czy inne smoczysko w benzynium (kupione po to by się pokazać) na stacji pod dystrybutorem LPG to mnie śmiech ogarnia i to samo będę robił widząc RS`a
                        Ciekawa dyskusja . Mnie natomiast śmiech ogarnia jak Octavię RS podnosi się do rangi topowego hot-hatcha, chociaż tutaj została postawiona w jednym szeregu z Cayennem i Touregiem .
                        Hah, nie do konca mnie zrozumiales ja tega auta nie porownalem do tych lokomotyw bez powodu. Ludzie uwazaja ze RS to tylko benzyna, ale juz bez RS moze byc diesel ale w RS LPG juz jest ok smieszne nie prawdaż? Ja RS'a do hot hatcha nie mam nawet zamiaru porownywac, bo tak jak powiedziales to rodzinne auto i tyle. No mozna na odrobine szalenstwa sobie nim pozwolic a co do Passatow.... Ciekawe jak bedzie wygladal nowy model, bo aktualny zwlaszcza w kombi to zero polotu, elegancji i tej namiastki "prestyżu" wg mnie, sam godzine przed podpisaniem papierow leasingowych zrezygnowalem z Passata bo byl zwyczajnie "nijaki", ale to inna bajka - kupilem Kurę
                        "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez JacekRS
                          Hah, nie do konca mnie zrozumiales ja tega auta nie porownalem do tych lokomotyw bez powodu. Ludzie uwazaja ze RS to tylko benzyna, ale juz bez RS moze byc diesel ale w RS LPG juz jest ok smieszne nie prawdaż?
                          W przypadku RS-a to jest śmieszne, fakt . Kupuje się rodzinne auto z odrobiną jak to później słusznie nazwałeś "szaleństwa" i w sumie wybór silników jest jak w rodzinnych samochodach - TSI, TDI i nawet jakby była później ETron-RS to jeśli będzie wystarczająco chyże, to w niczym to RS-owi nie ujmie. Sam jednak wspomniałeś, że śmiech Cię ogarnie na widok RS-a z LPG (w kontekście wyboru TSI i TDI)

                          Fani LPG, proszę się nie obrażać (cały czas mam tu na uwadze rozważanie zakupu wersji RS`a TDI vs TSI), ale jak widzę Cayenne/Touareg czy inne smoczysko w benzynium (kupione po to by się pokazać) na stacji pod dystrybutorem LPG to mnie śmiech ogarnia i to samo będę robił widząc RS`a
                          Więc ja przytoczyłem przykład, czemu to RS z LPG ma wzbudzać śmiech? Dla mnie to nawet jak posiadacz RS-a będzie tankował mleko - to jego wyłącznie sprawa. Ważne, że dobrze mu się jeździ, jest zadowolony z samochodu i tak samo jak nikt mnie do portfela nie zagląda, tak samo ja się nie zastanawiam, czy kogoś stać czy nie . Ktoś zamiast kupić Punto na pure-PB kupuje RS-a na LPG i ma o wiele przyjemniejszą jazdę o porównywalnych kosztach - bo o to również chodzi

                          Ciekawe jak bedzie wygladal nowy model, bo aktualny zwlaszcza w kombi to zero polotu, elegancji i tej namiastki "prestyżu" wg mnie
                          Będzie pewne tak samo nudny jak i obecny :diabelski_usmiech
                          Pozdrawiam
                          Northeusz

                          Komentarz


                          • Chyba z lekka odeszliśmy od głównego tematu jakim są instalacje do tsi

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez szkopa117
                              Chyba z lekka odeszliśmy od głównego tematu jakim są instalacje do tsi
                              ... to wracając do tematu. Na forum gazowym pojawiła się foto-recenzja montażu AGISA DIRECT do Audi A4 B8 2009r S-Line. TFSI 211KM (CDN). Jest to ciekły wtrysk gazu pracujący na zasadzie Vialle LPDi. Cena, jaką koledzy podają na tamtejszym forum to (uwaga - nie jest to cena oficjalna) 5,5 - 6,5 PLN dla klienta (pełna usługa).
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz


                              • Northeusz, Wrzucilem linka kilka dni temu

                                W marcu targi, to zobaczymy jak to realnie bedzie wygladac :twisted:
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Maicroft
                                  Northeusz, Wrzucilem linka kilka dni temu
                                  Przeoczyłem z tej radości, mea culpa

                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  W marcu targi, to zobaczymy jak to realnie bedzie wygladac
                                  Mam nadzieję, bo już na zeszłorocznych targach pokazywali się i później dostali niestety poślizgu, raz o homologacje i później chyba też o gazodiesla. Ale pocieszające jest to Maicroft, że rok temu pokazali się z Insignią Turbo (zresztą są też zdjęcia Agisa Direct w takim właśnie Oplu), teraz w TFSI. Instalacja wydaje się być przygotowana do szerszego zakresu silników, nie jest chyba tak stricte szykowana jak Vialle. Jeszcze by zostały EcoBoosty Forda, DISI Mazdy i większość zainteresowanych ma to, na co czeka
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz


                                  • Pisałem maila właśnie o tą insignię turbo ze zdjęć i powiedzieli, że około 6,5 tys. zł, ale i tak dostępna będzie dopiero za jakiś czas.

                                    Komentarz


                                    • Chodzi wlasnie o homologacje.

                                      VAGa maja calego, potrzebny faktycznie Opel, Ford i gro po-flotowek zostaje opanowane :idea:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez JacekRS
                                        Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN
                                        Jak już porównujemy, to porównujmy samochody o takich samych osiągach lub chociaż zbliżonych...

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Jasiek81
                                          Zamieszczone przez JacekRS
                                          Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN
                                          Jak już porównujemy, to porównujmy samochody o takich samych osiągach lub chociaż zbliżonych...
                                          Dokładnie. Diesel nie umywa się do TSI...

                                          wystarczy zerknąć:



                                          jak widac RS w wersji TDI miałby problemy z 1.4TSI, niewspominając o 1.8TSI.
                                          2.0 TSI przejezdza diesla walcem... do tego jak sie policzy przyszle koszty napraw diesla to jego zakup jest mocno nieoplacalny... ja czekam jak juz ostatecznie opracuja to LPG do TSI i ruszam na zakupy

                                          Komentarz


                                          • polecam spojzec na wskaznik paliwa. w czasie krecenia filmu w tsi zeszlo pół oczka . :shock:

                                            rzeczywisie czekaj na LPG

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Jasiek81
                                              Zamieszczone przez JacekRS
                                              Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN
                                              Jak już porównujemy, to porównujmy samochody o takich samych osiągach lub chociaż zbliżonych...
                                              Co Ci mam porownac doktorze "Mózgu"? Jak nie ma czego wybrac? Jak chcesz pisac to rob to na trzezwo.
                                              "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez xtremesystems
                                                polecam spojzec na wskaznik paliwa. w czasie krecenia filmu w tsi zeszlo pół oczka . :shock:
                                                w dieslu tez... nie wiem czy wiesz ale energia pomijając tarcie (a zatem i zapotrzebowanie na paliwo) rosnie w kwadracie predkosci a jakbys nie zauwazyl tsi osiagnelo vmax znacznie wieksza niz diesel... wiec wyciaganie daleko idacych wnioskow odnosnie zuzycia paliwa na podstawie kilkudziesieciosekundowego filmiku jest chyba zbyt daleko idace...

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez paryzanin
                                                  Zamieszczone przez Jasiek81
                                                  Zamieszczone przez JacekRS
                                                  Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN
                                                  Jak już porównujemy, to porównujmy samochody o takich samych osiągach lub chociaż zbliżonych...
                                                  Dokładnie. Diesel nie umywa się do TSI...

                                                  wystarczy zerknąć:



                                                  jak widac RS w wersji TDI miałby problemy z 1.4TSI, niewspominając o 1.8TSI.


                                                  2.0 TSI przejezdza diesla walcem... do tego jak sie policzy przyszle koszty napraw diesla to jego zakup jest mocno nieoplacalny... ja czekam jak juz ostatecznie opracuja to LPG do TSI i ruszam na zakupy
                                                  Dowartosciowales sie tym filmem? Temat porownania dawno zszedl na boczny tor a Ty jeden z drugim kotleta odgrzewacie. Czytacie temat wybiórczo a potem "blyszczec" probujecie.

                                                  Zejdzcie na ziemie.
                                                  "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez JacekRS
                                                    Zamieszczone przez Jasiek81
                                                    Zamieszczone przez JacekRS
                                                    Różnica w cenie między TDI a TSI jest żadna bo 1500PLN
                                                    Jak już porównujemy, to porównujmy samochody o takich samych osiągach lub chociaż zbliżonych...
                                                    Co Ci mam porownac doktorze "Mózgu"? Jak nie ma czego wybrac? Jak chcesz pisac to rob to na trzezwo.
                                                    jak nie ma?

                                                    TDI w RS ma osiągi ciut lepsze niż 1.4 TSI ale już dużo gorsze niż 1.8TSI. A jak wygląda wtedy porównanie cen? Bo mnie bez zagladania do cennika wychodzi kilkadziesiąt kilo na korzyść benzyny.

                                                    [ Dodano: Pon 03 Mar, 14 19:43 ]
                                                    Zamieszczone przez JacekRS

                                                    Dowartosciowales sie tym filmem? Temat porownania dawno zszedl na boczny tor a Ty jeden z drugim kotleta odgrzewacie. Czytacie temat wybiórczo a potem "blyszczec" probujecie.

                                                    Zejdzcie na ziemie.
                                                    kolego zeknij sobie na swoj idiotyczny wpis kilka postów wyzej... to Ty wsadziłeś kij w mrowisko. Wątek dotyczy LPG w TSI a Ty wjechałeś tutaj z Dieslem nie wiadomo po co? A jak ktoś pokazuje Ci fakty w formie filmiku i cennika to odwracasz kota ogona...

                                                    Kupiles Diesla - Twoja strata... jesli Ci to pasi to nic nam do tego ale zostaw swoje wątpliwe uwagi dla siebie i nie wchodź w ten wątek skoro Cie nie interesuje.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X