Program sterownika LDPi jest zamknięty, a oprogramowanie serwisowe pozwala wyłącznie na podgląd parametrów pracy instalacji i silnika. Jakiekolwiek zmiany są możliwe na podstawie logów tego programu wysłanych do producenta w Holandii.
Co do odpowiedniego składu mieszanki, podczas problemów z pracą instalacji zaraz po jej uruchomieniu przyjechał do Polski inżynier z Holandii, wymienił cały układ i dopasował program do mojego modelu, więc sądzę, że nie mam problemów z tolerancją mieszanki tym bardziej, że nie wyświetla mi się błąd ECU.
Planuję powoli wymianę O1 1.8T i z pewnością wybiorę coś z silnikiem 1.8TSI lub 2.0TFSI, żeby tam również założyć gaz.
Co do odpowiedniego składu mieszanki, podczas problemów z pracą instalacji zaraz po jej uruchomieniu przyjechał do Polski inżynier z Holandii, wymienił cały układ i dopasował program do mojego modelu, więc sądzę, że nie mam problemów z tolerancją mieszanki tym bardziej, że nie wyświetla mi się błąd ECU.
Planuję powoli wymianę O1 1.8T i z pewnością wybiorę coś z silnikiem 1.8TSI lub 2.0TFSI, żeby tam również założyć gaz.
Komentarz